No us caseu al Pedregar de Bellaterra

un gran any!

No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: julia30 » ds. oct. 01, 2011 9:26 pm

Hola noies, us volia informar d´aquest restaurant. Vaig anar a un casament aquesta temporada i va ser un desastre, jo si fos la nuvia els denunciava. Res estava el seu lloc, la música horrorosa, els matels bruts!!el menjar fred i alguna fruita congelada, Les begudes de plàstic, el jefe cridant als cambrers de mala manera, no hi havia aparcament, el jardí molt poc il.luminat, el lloc és bonic però està descuidat hi ha plantes seques, brutícia..i a sobre no els va resultar econòmic als nuvis desconec exactement el que van pagar però la nuvia em va dir que no era barato.

Bueno jo us informo perquè no us passi a vosaltres..
julia30
 
Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » ds. oct. 01, 2011 9:34 pm

Yo la verdad fui en el 2008 a una boda y no estuvo mal, no se si ahora han cambiado.
Avatar de l’usuari
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: AnnaDavid » ds. oct. 01, 2011 10:31 pm

Osti!!! Pobres nuvissss

Tota la ilusio, els preparatius, els nervis... organitzar un dia unic a la vida... i q et pasi axo!!! i a sobre q et surti car.... kins ous!!!

Llocs així aurien de tancarlos!!!!
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
Avatar de l’usuari
AnnaDavid
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: Llunàtica » dc. nov. 30, 2011 10:24 pm

Això pot ser lo pitjor que et pugui passar...que a més de preparar-lo tot amb tantes ganes després no estigui tot tal i com pensaves...
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: Olguiky » dc. nov. 30, 2011 10:53 pm

Llunàtica ha escrit:Això pot ser lo pitjor que et pugui passar...que a més de preparar-lo tot amb tantes ganes després no estigui tot tal i com pensaves...


Sí, perquè aquestes coses les descobreixes en aquell moment. Molts hem triat restaurant sense haver-hi estat abans en cap casament. I tries perquè t'agrada el lloc, els menús (però només els noms dels plats, perquè quan vas a fer el tastet el restaurant ja el tens encarregat!)... però sempre queda aquesta coseta a l'estómac de "ai, sortirà tot bé?".

Petons maques
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: Jenn » dl. des. 19, 2011 2:27 am

Hola nois/es estic totalment d'acord amb que el pedregar es horroros!! M'he casat alla fa dos mesos i vaig sortir mitg plorant i canrejada el dia mes important de la meva vida! Tinc moltissimes coses que dir: la primera es que el tracte fins el dia de la boda va ser perfecte fins que va arribar el dia del casament! Jo hem vaig casar a les 6 i a les 10 del mati hem truquen i hem diue que hi han cambis en ela detalls dels convidats i als postres! Ho deuxo passar porque estic molt nervios. Quan arribrm alla un cop casats el restaurant fatal el rerra ple de fulles caigudes les plantes mortes etc.. Ens van cambiar el menu de boda el pastis i la barra lliure no era barra lluure vaig pagar dos hores de barra liure i nomes ens van servir mitja hora! Es una vergonya! Estic molt descontenta i no se si denunciant-los treuria alguna cosa! Pero ens van fastidiar bee!! Nomes vull dir que us casseu alla!! Espero haber ajudat encara q sigui una mica. Petonetss
Jenn
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 19, 2011 2:13 am

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 19, 2011 10:53 am

Jenn ha escrit:Hola nois/es estic totalment d'acord amb que el pedregar es horroros!! M'he casat alla fa dos mesos i vaig sortir mitg plorant i canrejada el dia mes important de la meva vida! Tinc moltissimes coses que dir: la primera es que el tracte fins el dia de la boda va ser perfecte fins que va arribar el dia del casament! Jo hem vaig casar a les 6 i a les 10 del mati hem truquen i hem diue que hi han cambis en ela detalls dels convidats i als postres! Ho deuxo passar porque estic molt nervios. Quan arribrm alla un cop casats el restaurant fatal el rerra ple de fulles caigudes les plantes mortes etc.. Ens van cambiar el menu de boda el pastis i la barra lliure no era barra lluure vaig pagar dos hores de barra liure i nomes ens van servir mitja hora! Es una vergonya! Estic molt descontenta i no se si denunciant-los treuria alguna cosa! Pero ens van fastidiar bee!! Nomes vull dir que us casseu alla!! Espero haber ajudat encara q sigui una mica. Petonetss


Hola!
Quina llàstima Jenn! No hi ha dret que facin aquestes coses... el dia del casament és un dia molt important per uns nuvis, i que es dediquin a espatllar-ho d'aquesta manera...
Denunciar-ho no sé si servirà... però això que feu ara és molt bo... el boca-orella hi fa molt en publicitat. Aquest forum el llegeix força gent i havent llegit aquest post, si algú ens comenta que es vol casar allà... no li diré res de bo d'aquest lloc.
Petons
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: pipo35 » dg. feb. 26, 2012 1:23 pm

Hola a tots, sento dir-vos que no estic d'acord amb el que dieu d'aquet Restaurant, la meva experiencia personal, no te res a veure amb tot el que dieu que os va pasar,
Jo fa un any mes o menys em vaig casar a El Pedregar, i va ser fantastic, el lloc es precios, i el tracte va ser molt amable, el menjar molt bo, els plats calents, tot el que varem triar, era el que ens van posar, i la Discoteca va durar cai 2 hores, com ens avien dit, i el preu, depent el que tries pagues, com a tot arreu.
Per tan, jo si os diria, CASEUVOS A EL PEDREGAR.
pipo35
 
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 26, 2012 1:04 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: ansiass » dc. març 07, 2012 1:20 pm

Hola Jenn, sento molt que no sortis el dia com esperaves. Tanta il·lusió, tants de nervis, el record de la teva vida... Per terra! NO HI HA DRET! Només vull dir que aquest foro serveix, entre d'altres coses per agafar referències dels restaurants, ja que molts no els coneixem. Jo m'he decidit gràcies a els comentaris que la gent deia del restaurant que m'agrada. Ara toca esperar a veure que tal.
Crec que això s'auria de denunciar! TOTES ho hauriem de fer, a sobre que et xafen el dia has de pagar.
Si ningú denuncia seguiran fent de les seves i forrant-se a costa de la il·lusió nostra.
Una salutació a totes!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: Cristina_BCN » dl. nov. 19, 2012 10:05 am

Nosotros fuimos este verano a verlo y nos dió una malísima impresión. Se estaba celebrando una ceremonia y el encargado gritando a sus camareros porque aún no lo tenían todo listo.. Nos enseñó las salas y después nos metió en el despacho y quería que le diésemos ya la paga y señal xD ni siquiera nos había enseñado menús o precios! el despacho tenía montañas de papeles de gente pidiendo información, no era capaz de encontrar nuestra ficha... vaya un caos :star:: . Y encima se "enfadó" cuando le dijimos que antes de decidirnos queríamos seguir mirando más sitios (aunque teníamos claro que allí no iba a ser). Además nos citaron a la misma hora que otra pareja... y por la cara que ponían los otros creo que opinaban igual jeje
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: yoli123 » dl. gen. 28, 2013 10:55 pm

Mis padres se casaron alli hace un montón de años!
Avatar de l’usuari
yoli123
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: dg. gen. 20, 2013 8:58 pm

Re: No us caseu al Pedregar de Bellaterra

EntradaAutor: rieta » dt. gen. 29, 2013 3:53 pm

Vaya gracia q el dia d tu boda te lo destrocen así. Aunq solo haya sido en una boda q ha pasado esto, no deja en muy buen lugar al restaurante, q si se dedican a bodas y otros eventos tendrian q ser mas profesionales
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm


Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants