TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%
 
Vots totals : 15

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dl. set. 12, 2011 7:49 pm

Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
digueu-me re-loca (perquè loca ja se sap que si estic en aquest post és perquè estic/estem loques)...

i si demanem que ens ho patrocini guia-nupcial o ho diem a alguna revista de núvies????

va! que encara ens sortirà gratis! >.-<: >.-<:


Fas realment por... :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:



:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 12, 2011 10:32 pm

aairinn ha escrit:
marsal75 ha escrit:
Lisbeth ha escrit:queno se m'ha penjat, però estava jo pensant...
digueu-me re-loca (perquè loca ja se sap que si estic en aquest post és perquè estic/estem loques)...

i si demanem que ens ho patrocini guia-nupcial o ho diem a alguna revista de núvies????

va! que encara ens sortirà gratis! >.-<: >.-<:


jo ja ho dic ara mateix.... encara que no confirmo encara que vingui, deixeu-me en una llista de potser, que no em tornaré a posar el vestit de nuvia... més que res perque ja no em cap i al desembre, quan dieu de fer la quedada, potser encara em cabrá menys, estem en busqueda de baby


Jo començo avui dieta per encabir-me de nou dins del meu vestit, venga Martona que tu també pots i més si aneu a pel baby!!! Jo m'ho he proposat com a gran meta per abans de que acabi l'any (aprimar-me una mica) i el baby és possible que també... I si no el portes dins d'una capsa que carai!!!


estava pensant de començar la famosa dieta Dukan, pero hi ha certes coses que no em fan gaire gracia... i a més amb aquesta calor i el tou de feina que tenim aquests dies informant i matriculant gent a l'escola arribo a casa que no m'aguanto de peu i no estic d'anim per a fer dieta, fins que no comenci a fer una mica de fresqueta no estic per a res
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 13, 2011 7:52 am

marsal75 ha escrit:estava pensant de començar la famosa dieta Dukan, pero hi ha certes coses que no em fan gaire gracia... i a més amb aquesta calor i el tou de feina que tenim aquests dies informant i matriculant gent a l'escola arribo a casa que no m'aguanto de peu i no estic d'anim per a fer dieta, fins que no comenci a fer una mica de fresqueta no estic per a res


Ben fet! Si ara tens tanta feina no et posis amb dietes massa estrictes no fos que et donés un baixón. Potser podries fer, mentrestant, una mica de bondat i quan estiguis més descansada posar-t'hi més en serio. La dukan diuen que és molt efectiva però no sé si m'animaria a fer-la, la veig molt estricta i, com tu, té coses que no em fan massa gràcia a priori. De moment jo torno a la verdura i la planxa, els sopars d'amanida o got de llet i el zero picar entre hores. A veure com em va...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dt. set. 13, 2011 12:43 pm

jo he començat a sentir gent (pofesionales), que qüestionen la dieta dukan, que té efecte rebot com moltes altres i que s'estan començant a veure a altres països on aquesta dieta ja fa més temps que funciona...

A mi m'agrada molt una Dra. que surt amb la Coppulo (a la que per cert no suporto gaire :-/ ), i que parla molt bé del funcionament del cos i fa recomenacions per menjar bé, i també per perdre pes...

Els consells de la Sra. Senpau

Si podeu escolteu-li-la un dia, a veure què us sembla... Jo vaig dir que compraria un llibre seu i no ho he fet :star::

I jo tmb estic fent bondat, però la meva bondat sobretot sobretot consisteix en no prendre cola-loca, i no inflar-me de gelats i pastes que és lo que me pirra. No estic perdent molt pes, però estic més estilitzada (paraules del domènec ::love:: ), i els pantalons em ballen una miqueta >.-<:

Per cert mones, si us sembla, per anar concretant on ens trobem faríem servir els missatges privats, que no és plan que se'ns empleni la cosa de paparazzis gratis arribat el dia :[]:-):
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: cadui » dt. set. 13, 2011 7:03 pm

a mi la dunkan igual que la pronokal no m'agraden gens... ma germana va fer la pronokal i jo li deia que això no podia ser sa... tant temps en cetosi el cos no ho tolera, em va fer cas, es va fer una analítica i li sortien descompensats els ions i els minerals, les proteïnes, els greixos i el colesterol pels núvols... quan va veure allò la va deixar :.0.-0.: :.0.-0.: nenes de debò que això no és sa de cap manera! per no parlar de l'efecte rebot! si tu perds molts quilos de cop (en pocs mesos) tens més probabilitats de recuperar-los i guanyar més de seguida que deixis la dieta... comprovat a la feina!
Alhora que ella feia aquesta dieta jo anava fent bondat (planxes, verdures i no picar) junt a esport 3 cops per setmana i vam perdre el mateix pes amb 6 mesos de diferència... la cosa està en què jo he deixat una mica l'esport -ara només vaig un cop per setmana- i he guanyat 4 kg... ella ha deixat la dieta i ha guanyat 12! En fi... que estic com vosaltres, el relax post-boda i el baix ritme d'esport m'han ajudat a guanyar aquests kilets i ara torno a fer bondat que no pot ser que m'havia quedat divina *.O.-O*

en quant a lo de seguir el tema de la quedada una mica per privat ho veig bé :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dt. set. 13, 2011 9:06 pm

La Sra. Senpau sempre diu que abans de començar dieta, cal anar al metge i fer una analítica :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 14, 2011 9:02 am

Parles de la Pilar Senpau? No sé si és la mateixa que jo conec i és que la seva família és de Lleida i amiga de la meva. Ja em miraré el web a veure si és ella o no, ara no tinc temps!

Jo m'he posat a dieta en serio i és que em dóna la sensació que ja no puc ni respirar de la panxa que tinc, és una passada, estic inflada com un globo i no només de volum , de quilos també que la bàscula no enganya!! I tan mona que estava jo per la boda... ainssssssss

Perfecte començar amb els privats, però tenim llista ja de qui som? Veig que només 11 persones hem votat, no s'apunta ningú més???
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dc. set. 14, 2011 9:51 am

a la primera pàgina hi ha llista i dies i tal...
jo voto perquè enviem privats a les noietes que coneixem i els ho diem... ja tinc alguna proposta de casa... però esperem a veure si som més gent ...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: MiM » dj. set. 15, 2011 9:21 am

Ostres Sui eres tu la que tenies :.0.-0.: que us portés els paparazzis... :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Jo encara que no pugui fer el cap de setmana sencer (els dissabtes i diumenges al matí treballo) apunta-m'hi xk miraria si em deixo caure el dissabte a la tarda... Mira, ara trucaré a la revista ¡Hola! aviam qué em diuen...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 15, 2011 9:30 am

home meritxell! jo si m'ho paguen!!
la pela és la pela! :[]:-):
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 15, 2011 12:06 pm

Lisbeth ha escrit:home meritxell! jo si m'ho paguen!!
la pela és la pela! :[]:-):


>.-<: >.-<: >.-<: Així és...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: miriamS » dj. set. 15, 2011 1:44 pm

jajajajaja :-)0(-: jo és que em peto de riure amb vosaltres! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Amb lo que hem va costar mentalitzar-me pre a fer-me fotos a la boda, ara resulta que hem de sortir a revistes i tot!!! ::[]:-]]
Avatar de l’usuari
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 15, 2011 4:09 pm

miriamS ha escrit:jajajajaja :-)0(-: jo és que em peto de riure amb vosaltres! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Amb lo que hem va costar mentalitzar-me pre a fer-me fotos a la boda, ara resulta que hem de sortir a revistes i tot!!! ::[]:-]]


Jo no eh, ni de broma voldria sortir a una revista, a mi que me registren!!!! ::[]:-]] :.0.-0.: ::[]:-]] :.0.-0.:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dj. set. 15, 2011 8:41 pm

aairinn ha escrit:
miriamS ha escrit:jajajajaja :-)0(-: jo és que em peto de riure amb vosaltres! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Amb lo que hem va costar mentalitzar-me pre a fer-me fotos a la boda, ara resulta que hem de sortir a revistes i tot!!! ::[]:-]]


Jo no eh, ni de broma voldria sortir a una revista, a mi que me registren!!!! ::[]:-]] :.0.-0.: ::[]:-]] :.0.-0.:



Jo igual :-)ok: :-)ok: :-)ok: , que tinc una reputació i sóc mooooolt tímida!!!! Deixarem l'entrevista a la Hola i el reportatge de fotos per la MiM... jejejeje les nostres fotos que quedin en petit comité...
Imatge
Avatar de l’usuari
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: cadui » dj. set. 15, 2011 10:35 pm

y digo yo... per a qué volem a l'Hola ni a paparazzis si tenim a la crónista Sálvame del fòrum ja que és la Merche??? *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: arantxi » dv. set. 16, 2011 6:24 pm

me apunto.... Pero sin marido, pq el pasa seguro....jejeje

Mañana me caso!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » ds. set. 17, 2011 5:26 pm

arantxi ha escrit:me apunto.... Pero sin marido, pq el pasa seguro....jejeje

Mañana me caso!!!!!!



:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:


olé tu
olé tu
y
olé tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: inhus » dg. set. 18, 2011 7:57 pm

Nenes que em despisto i ja heu fet 3 pàgines més!! a veure divines, com ho tenim això? jo no tinc cap tipus de vergonya en anar vestida de núvia però entenc que a algu li pugui fer cosa així que si fem un rotllo casa rural serà molt més íntim, no?

su, jo també dec estar re-loca però podriem buscar algú que pugui tenir algun interés en la trobada tipus guia nupcial o algun fotograf!! :D si algú té alguna idea--- :hmm:: :hmm::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inhus
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dg. set. 18, 2011 8:09 pm

inhus ha escrit:Nenes que em despisto i ja heu fet 3 pàgines més!! a veure divines, com ho tenim això? jo no tinc cap tipus de vergonya en anar vestida de núvia però entenc que a algu li pugui fer cosa així que si fem un rotllo casa rural serà molt més íntim, no?

su, jo també dec estar re-loca però podriem buscar algú que pugui tenir algun interés en la trobada tipus guia nupcial o algun fotograf!! :D si algú té alguna idea--- :hmm:: :hmm::


home jajaja el meu fotògraf, igual com a promo li mola jajajaj :.0.-0.: :.0.-0.:

nenes no perdo pistonada i estic al tanto eh?

ja tinc pensat com organitzar la cosa però no puc escriureu-ho encara...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dj. set. 22, 2011 5:51 pm

Lisbeth ha escrit:
inhus ha escrit:Nenes que em despisto i ja heu fet 3 pàgines més!! a veure divines, com ho tenim això? jo no tinc cap tipus de vergonya en anar vestida de núvia però entenc que a algu li pugui fer cosa així que si fem un rotllo casa rural serà molt més íntim, no?

su, jo també dec estar re-loca però podriem buscar algú que pugui tenir algun interés en la trobada tipus guia nupcial o algun fotograf!! :D si algú té alguna idea--- :hmm:: :hmm::


home jajaja el meu fotògraf, igual com a promo li mola jajajaj :.0.-0.: :.0.-0.:

nenes no perdo pistonada i estic al tanto eh?

ja tinc pensat com organitzar la cosa però no puc escriureu-ho encara...


ai Verge Santa del Roser jajajaja :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant