TROBADA NÚVIES 2011!! 17-12-11 sí!!!!

un gran any!

Quin tipus de trobada us agradaria fer?

L’enquesta ha acabat el dv. oct. 07, 2011 7:33 am

Dinar
3
20%
Sopar
0
No hi ha cap vot
Cap de setmana a casa rural
6
40%
Sortida d'un dia amb alguna activitat
0
No hi ha cap vot
Benenar-sopar
6
40%
 
Vots totals : 15

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: cadui » dj. set. 08, 2011 7:32 pm

maido yo lo llevé a la tintorería del barrio que tenían un cartel en la puerta de "se lavan vestidos de novia", llevé también el traje, chaleco y camisa de mi marido y me costó todo 140€. La verdad es que me lo dejaron muy bien. El vestido me lo dieron en una bolsa al vacío, así que ocupa poquito :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: maido » dj. set. 08, 2011 8:14 pm

cadui ha escrit:maido yo lo llevé a la tintorería del barrio que tenían un cartel en la puerta de "se lavan vestidos de novia", llevé también el traje, chaleco y camisa de mi marido y me costó todo 140€. La verdad es que me lo dejaron muy bien. El vestido me lo dieron en una bolsa al vacío, así que ocupa poquito :-)ok:

una bolsa al vacio? no se estropea y se arruga mucho asi? y cual es tu barrio?
muchisimas gracias. Por cierto, aunque no sea de escribir en el foro, que sepas que sigo el tuyo enterito.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maido
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dj. set. 08, 2011 9:04 pm

Bé nenes ja he votat!!!!jo penso exactament com la aairinn una trobada a partir de dissabte tarda i allargar-ho fins l'hora que calgui de diumenge dóna molt de marge per totes les noies. Qui pugui tarda-vespre, qui pugui/vulgui nit, qui vulguir afegir-se diumenge a esmorzar, o dinar... el ventall de possibilitats és enorme!!!!! La idea del Siubès seria moooooolt xulaaaaaaa!!!!

Per altra banda també penso que si anéssim a un lloc públic hauria de ser sense vestidet eh jajajajaja sinó Su, jo també arribo borratxaaaaaaaaaaa quina vergonyaaaaa jajaajajaja.

Bé sigui com sigui, tinc ganes de conèixer més foreres i passar una bona estona i tancar aquest 2011 amb un gran record!!!!!

Su, apuntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'm :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jajajajajajajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: MiM » dj. set. 08, 2011 9:18 pm

Jo ja he tornat a votar Su!

Ostres nenes... qui us entengui que us compri! Tanta il·lusió en casar-vos i ser reines per un dia i anar a on sigui amb el vestit de núvia, i llavors resulta que us fa vergonya posar-vos-el per anar a un bar o restaurant a prendre o menjar alguna cosa :star:: :star:: De veritat que no ho entenc! Una cosa seria que només fos una sola noia, però si som una colla... no sé d'on ho treieu lo de la vergonya! PEr cert, que consti que jo fa dos anys, em vaig presnetar a urgències del CAP Güell amb un vestit de nit llarg, venia d'un casament i no tenia ni esma per anar a casa a cambiar-me i jo tan feliç d epoder lluïr una estoan més el meu preciós vestit blau ::love::

Si voleu fer un dinar o un sopar totes "disfressades" de núvia, jo conec un restaurant a on ens acollirien amb els braços oberts i a més a més ens posarien en el saló de banquets i ens deixarien l'equip de música per posar les cançons que vulguéssim i ballar MOLT! És el lloc a on farem el nostre comiat de solters.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 9:30 pm

Txell doncs digues aquest lloc i l'apunto.

Si us sembla jo aniré recollint les propostes que aneu dient de restaurants i ta... Començaré posant el Siubès, perquè tmb ens posarien al menjador "gran" i tenen allotjament... A part que és un lloc súper-mega-preciós ::love:: ::love::

I d'això que dius que no ens entens, home meritxell, una cosa és que vagis d'urgències al metge mudada (que tampoc és anar de núvia... amb els cancans i tota la pesca) i una altra és anar a un restaurant "amb premeditació i alevosia" vestida de núvia... :-/
Ah!!! I poso també data!!


Maria Gemma!!! no t'havia apuntat perquè estaves rumiant!! :hmm:: :hmm:: :-)ok:

Va nenes que això ha de sortir!!! Com diu la Gemma seria un "fi de festa genial"!!!

Su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: cadui » dj. set. 08, 2011 9:45 pm

maido ha escrit:
cadui ha escrit:maido yo lo llevé a la tintorería del barrio que tenían un cartel en la puerta de "se lavan vestidos de novia", llevé también el traje, chaleco y camisa de mi marido y me costó todo 140€. La verdad es que me lo dejaron muy bien. El vestido me lo dieron en una bolsa al vacío, así que ocupa poquito :-)ok:

una bolsa al vacio? no se estropea y se arruga mucho asi? y cual es tu barrio?
muchisimas gracias. Por cierto, aunque no sea de escribir en el foro, que sepas que sigo el tuyo enterito.


me lo pusieron bien doblado maido... no lo he sacado desde entonces pero no me parece que lo esté mucho. De todos modos no me lo volveré a poner (a no ser que la loca idea de vestirnos todas de novias siga adelante....) así que no me preocupa en exceso que se arrugue *.O.-O*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 10:14 pm

maido ha escrit:una preguntita que no tiene que ver con la quedada pero si con el vestido,lo he llevado a la tintoreria de esas que hay muchas y me lo han dejado bastante mal la verdad y eso que me han cobrado 55 euros, a vosotras os a quedado bien los bajos y eso? y tambien me gustaria saber como lo guardais, pues ocupa un monton en la bolsa de tela, donde lo teneis vosotras?


el mío es un caso especial.... yo le envié un mail a la diseñadora porque la cola estaba pintada a mano. La mujer me dijo que el vestido se podía lavar con la lavadora en casa, lo que no se podría hacer era lavarlo en seco en tintorerias, eso si, se tenían que sacar los tirantes y el cinturón de rosas porque eso desteñia. La verdad es que el vestido ha quedado divino y ahora lo tengo guardado en una caja de esas de carton dura y decorada, pero mi vestido seguro abultaba un poco menos que el vuestro
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 10:16 pm

Lisbeth ha escrit:
marsal75 ha escrit:(...) ja no hi quepo dins el vestit.... els kilos han tornat.. ha estat el retorn del jedi!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

mare de déu, ja sé el que m'espera :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: amb la bondat que estic fent :-)0(-: :-)0(-: segur que per quan fem la trobada tampoc no m'entra... :star:: :star:: :star::

t'apunto doncs Marsal75?


no m'apuntis encara fins que no ho tinguem una mica més concretat, no sigui que conteu amb un numero determinat de persones per a fer alguna cosa i jo a l'ultim moment no hi pugui vindre i us ho esgarrii
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 10:23 pm

per cert, on seria aquesta fabulosa quedada??? tenint en compte que totes som de varis raconets d'aquest preciós país nostre.....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 10:26 pm

Marta, et poso en la llista de "per confirmar"?

Vaig actualitzant el primer post, i ara hi aniré afegint les diferents propostes que puguin anar sorgint.

Jo crec que un cop tinguem més perfilada la cosa podríem pensar en triar lloc...

Freu propostes feu! :-()-) :-()-)
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 08, 2011 10:35 pm

Lisbeth ha escrit:Marta, et poso en la llista de "per confirmar"?

Vaig actualitzant el primer post, i ara hi aniré afegint les diferents propostes que puguin anar sorgint.

Jo crec que un cop tinguem més perfilada la cosa podríem pensar en triar lloc...

Freu propostes feu! :-()-) :-()-)


si posem a la llista de "per confirmar"
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dj. set. 08, 2011 10:46 pm

nenes!!! què fort!

mireu què ha fet l'Inhus!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

nenes.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: malu » dj. set. 08, 2011 11:12 pm

jajajjaja!!!
m'apunteu????
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dv. set. 09, 2011 7:47 am

malu ha escrit:jajajjaja!!!
m'apunteu????

of course!!!

va doneu veus que em sembla que hi ha gent que no ha vist aquest post!! :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Lisbeth » dv. set. 09, 2011 7:49 am

malu ja estaves apuntada :-)ok:
has votat?
Lisbeth l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 09, 2011 10:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: Nime » dv. set. 09, 2011 8:13 am

Lisbeth ha escrit:nenes!!! què fort!

mireu què ha fet l'Inhus!!!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

nenes.jpg


Juassssss, boníssim!!!!!!!
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: MiM » dv. set. 09, 2011 10:13 am

Hola des de terres Valencianes!!!

Jejejjee doncs el restaurant es diu Mas Nou i està situat al poble de Campdorà, molt a prop de Girona capital. Jejejeje jo segueixo dient que a mi no em faria res anar amb el vestit... per això estic intentant convèncer en el meu xicot per fer post-boda, per pdoer-me tornar a posar el vestit ::love::
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: malu » dv. set. 09, 2011 2:16 pm

Aix, aixií que ja estava apuntada, sorry! :-/
Sip, ja he votat.
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: JiG » dv. set. 09, 2011 5:57 pm

Su... què és això de Maria Gemma??????????? : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : : sgra : jajajaja

Sï, sí estava rumiant però ja m'he decidit!!! jejeje. Meritxell, que estem boges ja ho sabem nosaltres i els nostres marits, però...vols dir que cal que ho sàpiga tot Catalunya???????????????? :-)0(-: :-)0(-: jo il.lusió de conèixer les noies en tinc molta i de tornar-me a posar el vestit (si m'entra) també, però una mica en privadet...com aquí el foro que també és privadet... *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Avatar de l’usuari
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

Re: NENES DEL 2011, QUEDEM O QUÈ???

EntradaAutor: MiM » dv. set. 09, 2011 7:26 pm

Gemma jo estic en tràmits aviam si puc fer realitat el meu somni i sortir a la revista ¡Hola! :-) Si hi ha gent no famosa que hi surt, xk jo no? El que passa és que estic farta d'enviar correus i qu eno me'ls contestin, hauré de passar al pla B. PEr cert, ja he vist que m'has agradat en el facebook >.-<: I ja sé quin casament tens diumenge, jejejje jo el conec a ell.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron