Música si o no con los platos?

un gran any!

Música si o no con los platos?

EntradaAutor: Lau_82 » dv. ago. 26, 2011 2:59 pm

Hola chicas necesito vuestra ayuda, para variar! Nos casamos en dos semanas y aún estamos indecisos en el tema música. No sabemos si con el 1er y 2do plato poner música o no, pero música q signifique algo para nosotros. Pero es q no sabemos, pq lo q no quiero es q se vea algo cutre. Vosotras q opinais???
Imatge
Avatar de l’usuari
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: -sweety- » dv. ago. 26, 2011 3:20 pm

Pienso que queda muy bonito que los platos entren con música. Si entras en las CA de las chicas cuentan sus elecciones de la música i a lo mejor descubres alguna que te gusta! Tambien hay posts de músicas para la boda! Te animo a que entres y seguro que encontrarás las ideales para vosotros!!! >.-<: Y luego dirás... Como pude plantearme no poner música? jajajajaja! Verás que no es tan dificil! :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. ago. 26, 2011 11:38 pm

Hola Lau_82! Te queda poquísimo..., que tal van esos nervios?
Bueno, aquí una casada del 2010. Mi opinión/experiencia personal es SI a la música con la entrada de los platos (1º, 2º y postre).
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: Lanati » dt. ago. 30, 2011 3:44 pm

A mi no m'agrada gens la música amb els plats. De fet, al primer casament que vaig anar (del que tinc consciencia), em va sorprendre moltíssim, i a tots els convidats també, i la gent va començar a riure. Actualment, s'ha generalitzat i no sobta tant, però segueix semblant-me una mica (bastant) hortera, amb tots els respectes cap a qui decideixi fer-ho. Sembla que estiguis anunciant cada plat com si la gent no hagués menjat mai; no sé si m'explico; donant massa importància al que, al cap i a la fi, és un plat de menjar.

Nosaltres optem per posar una música suau durant el banquet, i una cançó especial quan treguin el pastís de noces.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: lisbet » dt. ago. 30, 2011 4:16 pm

Yo opino que musica en cada plato SI, que es una boda y se ha de notar la fiestaaaaaaaaaaaa siempre que he ido a una boda la musica que han elegido entre plato y plato me ha encantado, eso ya es opinion de cada uno. Nosotros si que pondremos musica en el 1º 2º y en el postre. :mu::
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. ago. 30, 2011 4:51 pm

Yo no puse música entre platos porque no me gusta, he ido a bodas que lo han hecho y como no me gustó, yo no lo hice. Pero claro, ésto es decisión de cada uno...
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 30, 2011 5:03 pm

JesusyBerta ha escrit:Yo no puse música entre platos porque no me gusta, he ido a bodas que lo han hecho y como no me gustó, yo no lo hice. Pero claro, ésto es decisión de cada uno...

Te refieres a que no entraron los platos con música o a que entre plato y plato no pusiste música? :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. ago. 30, 2011 5:17 pm

klausus78 ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:Yo no puse música entre platos porque no me gusta, he ido a bodas que lo han hecho y como no me gustó, yo no lo hice. Pero claro, ésto es decisión de cada uno...

Te refieres a que no entraron los platos con música o a que entre plato y plato no pusiste música? :-/


Hubo música de ambientación durante todo el banquete, pero no pusieron ninguna música especial cuando entraron los platos.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 30, 2011 5:24 pm

Doncs mira, no és una opció que hauria contemplat, però també m'agrada!!! Ja ho parlarem quan s'acosti més la data! De moment tenim altres coses més importants per decidir com és... A ON COLLONS ENS CASEM? jajajajaja!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. ago. 30, 2011 5:28 pm

klausus78 ha escrit:Doncs mira, no és una opció que hauria contemplat, però també m'agrada!!! Ja ho parlarem quan s'acosti més la data! De moment tenim altres coses més importants per decidir com és... A ON COLLONS ENS CASEM? jajajajaja!


jajajajaja, pues si, te queda lo más importante!!! Yo tardé en decidirme un año y medio, vi como 30 restaurantes, jajajaja, pero es que a todos les veía pegas!!!! Que si el salón tenía columnas, que si la carretera era mala, que si ésto, lo otro...ufff!!! fue lo que más nos costó, lo otro ya vino rodado...
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 30, 2011 5:36 pm

JesusyBerta ha escrit:
klausus78 ha escrit:Doncs mira, no és una opció que hauria contemplat, però també m'agrada!!! Ja ho parlarem quan s'acosti més la data! De moment tenim altres coses més importants per decidir com és... A ON COLLONS ENS CASEM? jajajajaja!


jajajajaja, pues si, te queda lo más importante!!! Yo tardé en decidirme un año y medio, vi como 30 restaurantes, jajajaja, pero es que a todos les veía pegas!!!! Que si el salón tenía columnas, que si la carretera era mala, que si ésto, lo otro...ufff!!! fue lo que más nos costó, lo otro ya vino rodado...


Pues sí!!! De hecho tengo pensada como me gustaría la ceremonia, los detalles para los invitados, mi vestido, el baile de los novios, el fotógrafo, el ramo... pero el restaurante me cuesta porque me gustan unos cuantos, pero todos tienen algo que no me acaba de hacerme decidir. Tengo que valorar que es lo me importa menos!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: cadui » dv. set. 02, 2011 7:29 pm

Yo creo que como con todo, cada boda es de cada pareja y de los gustos de ésta!
en nuestro caso pusimos música para la entrada del 1º y 2º plato, brindis y pastel. Para el sorbete no pusimos... y como no, música ambiente tipo chill-out durante todo el banquete.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: MiM » ds. set. 03, 2011 3:30 pm

Lanati ha escrit:A mi no m'agrada gens la música amb els plats. De fet, al primer casament que vaig anar (del que tinc consciencia), em va sorprendre moltíssim, i a tots els convidats també, i la gent va començar a riure. Actualment, s'ha generalitzat i no sobta tant, però segueix semblant-me una mica (bastant) hortera, amb tots els respectes cap a qui decideixi fer-ho. Sembla que estiguis anunciant cada plat com si la gent no hagués menjat mai; no sé si m'explico; donant massa importància al que, al cap i a la fi, és un plat de menjar.

Nosaltres optem per posar una música suau durant el banquet, i una cançó especial quan treguin el pastís de noces.


Jo estic absolutament d'acord amb tu! A més a més es perd un temps preciós! Perqué és clar si has d'estar esperant els cambrers, llavors esperan tel DJ que posi la música i que tothom estigui a punt de fer el que li toca, segur que passen entre 5-10 minuts que els pots aprofitar per una altra cosa.

A nosaltres el DJ ens ho havia dit si voliem posar música, i de bones a primeres vam dir que ens era igual, que no hi donavem massa importància al tema. Però com que a l'hotel a on fem el banquet no és el seu estil aquest (tot i que ens han dit que si nosaltres volem, ells s'adapten) i nosaltres, pensant-ho millor tampoc ens agrada, doncs hem decidit posar música de fons i ja està.

A més, jo no sé si a vosaltres us passa, però tinc la llista de cançons per fer i no sé quines cançons posar!!!!!! N'hi ha tantes que ens agraden!!!! I llavors les coemnces a escoltar i dius: "ostres, aquesta per casament potser és una mica trista", "aquesta no lliga"... Només ens faltaria haver d'escollir les cançons pels plats! Bé, segurement li haguéssim dit al DJ que posés les que a ell li semblés :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: Sita_yo » ds. set. 03, 2011 5:22 pm

aixo va agustos! jo la veritat es que tenia clar que si que posaria musica en cada plat, brindis i pastis, perque dona molta vida al casament i fa que nosigui tan formal i seriós. Sera que tinc el record d'un casament on tot era sense musica, només musica de fons, i em va semblarar molt seriós i jo no volia aixó...pero aixo ho heu de fer segons el vostre parer dels dos com a parella i dl tipus de casament que voleu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: adriana27 » ds. set. 03, 2011 6:24 pm

on jo vaig fer el banquet aconsellavem que no, pk el protocol diu q una cerimonia es algu elegant i per mantenir la classe es posava tot el convit muscia ambiental de fons. Jo no ho vaig fer...i ara me arrepiento!!!!! kedo como soso.....y me falto jolgorio q en caso de poner musica..pues los invitados como q lo viven mas!
7 de Maig de 2011
Avatar de l’usuari
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dg. set. 04, 2011 6:54 pm

Nosotros tenemos clarísimo que SI vamos a poner música en la entrada de cada plato. Da más ambiente y hace que la gente participe más. En todas las bodas que he estado ha coincidido que siempre han puesto música y siempre lo he visto como algo que no podía faltar en la mía.
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: Laury_82 » dc. set. 07, 2011 3:28 pm

Buenas chikas.

Yo si que puse musica, y puse para casi todo jasjasj, la entrada al salon, los platos, el sorbete, brindis y pastel.

Y la gente super emocionada, hubo de todo, desde la BSO de los Cazafantasmas para el primer plato , a la cancion de SUGAR SUGAR Honey Honey ( o como se escriba jejeje) para el pastel, como la BSO de la historia interminable para el brindis.

Se pasó super rápido, porque en los platos no te ponen las canciones enteras sino un cachito de nada,y si el restaurante lo tiene bien organizado no pierdes casi tiempo.
Yo nunca he ido a una boda que no sonara música a la salida de los platos.. se me haría raro.. nose.. como soso.. pero bueno cada cual tiene sus gustos. Para mi el convite era una fiesta y como tal debia de tener música.

En mi ceremonia (iglesia) sonaron también varias canciones, la BSO de Gladiator para mi entrada, como Alegria del Circo del Sol para la salida y la verdad que creo que quedo la mar de bien XDD Fue una ceremonia super emotiva y la musica lo acabó de adornar ::love:: .

Saludos
Imatge
Avatar de l’usuari
Laury_82
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: vanessabdn » dv. set. 16, 2011 3:34 pm

pues yo soy partidaria de que SI hay que poner música!!!! Ese día es una fiesta y tiene que notarse!!!! :mu:: :mu:: :mu:: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
vanessabdn
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: azue » ds. set. 17, 2011 10:54 am

Hola !! nosotros nos casemos el año pasado y tambien pusimos musica para todo!! a algunos invitados les sorprendio mucho porque en otras bodas ke habian ido no lo habian hecho y les gusto mucho!!
Imatge
Avatar de l’usuari
azue
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

Re: Música si o no con los platos?

EntradaAutor: selvaggia » ds. set. 17, 2011 3:31 pm

Jo també voto musica SI a l'entrada de qualsevol plat, crec que fa més "festa" i anima els invitats a cridar, a moure els tovallons per sobre el cap, etc
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron