RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

un gran any!

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: Toni » dt. maig 31, 2011 4:16 pm

He,he.... Digueu als organitzadors que el tema striper ara ja no es porta, ara es porta el turisme actiu.. passar tot un dia fent paintball, tir amb arc, quads, catamaran..
Aquí trobareu moltes opcions: http://www.guianupcial.com/comiats-de-solter-boda.html passeu el link als organitzadors :-)ok:

-|-) -|-) -|-)

ImatgeImatgeImatgeImatge
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: athenea » dt. maig 31, 2011 10:35 pm

Nosaltres la voliem conjunta per fer alguna cosa divertida,amb sopar amb espectacle o qualsevol cosa,pero tenim un bebe de 6 mesos i clar...les iaies son joves i volen venir a la despedida.aixi que ens la volem preparar separada,pero jo he demanat sobretot que estan PROHIBITS els strippers i aquestes horteradess!!! les odiooooooooo!!!! i ell tbbb !!!! aixii que espero que ens portin a un bon restaurant i a un karaoke o a fer alguna cosa divertidaaa!!!
athenea
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 01, 2011 11:11 am

Hola! no vull dir res per no espantar, pero pensa com son els seus amics (o el que li organitza la despe) i veuras quin tipus de despe tindrà. a nosaltres ens tocara patir i molt, perque els amics del meu xicot son uns salvatges. pero tot i aixi tinc confiança cega amb el meu futur. i a més a més, jo tambe em divertiré i moooolt :-) :-) :-) :-)
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: Trixie85 » dc. juny 08, 2011 11:13 pm

Trixie85 wapi!!Em caso en dos semanes i 6 dies:) En concret el 18 de Juny!!!Ja no ens queda res i fa tant q ho preparem tot!ARA JA TINC MOLTES GANES DE Q PASSIN RAPID ELS DIES:) A tu també et passara volant ja ho vueras, on et cases??Petons :-)[/quote]


Nenaaaaaaa que no et queda res!!!!! Estaré atenta al teu compte enrrera!! Jo em caso el 14 d'abril de l'any que vé a Cambrils. Aiiinnsss moltíssima sort per la boda, espero que paseu un dia espectacular! :))
Imatge
Avatar de l’usuari
Trixie85
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: snake35 » dj. juny 09, 2011 3:15 pm

Hola Siu!!
Jo de tu no em ratllaria, bueno si conneixes bé al teu nòvio. Mira, els amics del meu marit, que ara ja són els meus amics jejeje, són molt bèsties, et diré que quasi tots estàn separats i volien liarla, el meu marit va dir que volia algo light, que de fet no volia fer res, però res d'striptease que passava molt. Total que em van dir que llogarien una casa per Girona i passaven un cap de setmana, jo estava acollonida, però em donava molta confiança la meva parella, al final em van fer de "conpintxe" i vaig haver de preparar una bossa pel cap de setmana sense que s'enterés, penseu que treballem junts, la cosa complicada. Total, al final se'n van anar a Sevilla, 5 tiarrus perquè juguen a bàsquet un cap de setmana. Doncs pensa que no va haver res de noies, streaptese ni res, es van dedicar a visitar la ciutat, a jalar, a sortir de festa i a dormir!, amb tot això et vull dir que Siu, no et preocupis i tu gaudeix de la teva despedida, fora nervis!!!!

Pd. els videos que has vist del youtube són molt heavis, al menys jo n'he vist que hi ha sexe al mig i tot, a mi no em va això, ho veig molt kutre aquestes despedides perquè sembla que aquella nit puguis fer de tot, aquella nit tens llicència per fotret un polvo o el que sigui amb un boy o amb qui sigui i no és així, en fi festes xavacanes i horteres.

No et preocupis guapa!!!
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: MiM » dv. juny 10, 2011 9:00 am

Jejejeje jo crec que é snormal que estiguis rallada, jo si estigués en el teu lloc, també ho estaria! I no només pel team estripper, sinó per tot el que comporta un comiat de solter/a! Normalment els amics no et respecten i et fan beure coses rares que no vulguis pas saber qué son! Total, qu epotser al final acabes fent alguna cosa de la que no te'n dones ni compte!

De tores maneres, algun comentari que he llegit per aquí teniu tota la raó del món, si te la vol fotre, no cal ni que sigui amb una stripper! Vas a qualsevol disocteca i està ple de nenes de 16 i 17 anys que es deixen manutejar tot el que el tiu vol i més... i a sobre gratis!

A mi la veritat és que es fa avui en dia en la gran majoria de comiats de solters, no m'agrada gens! Per començar sóc de la política que no fa falta anar content per pasar-t'ho bé! Pots disfrutar tant o més sense haver begut ni una sola gota d'alcohol (almenys ets conscient i contorles tot el que fas i deixes de fer...).

Amb el meu xicot ens l'organitzem nosaltres el comiat de solters, i qui no li agradi que s'hi posi fulles! Anirem un dia a sopar amb tots els amics i familiars que creiem oportuns i ja està. Bé, si llavors tenim més ganes de "juerga" doncs anirem a una discoteca i ja està. Jo per paart de les meves amigues, la veritat és que no tinc pas por del que em poguéssin organitzar si ho féssim per seperat; ja que totes ens assemblem i tot aquest tema de beure, boys, fer bestieses... no ens va! Segurement aniriem en un balneari a passar la tarda i poca cosa més! Però en el meu xicot els seus amics sí que li fan por del que li puguin organitzar, per això vam decidir fer-lo conjunt perquè el sseus amics es reprimeixin.

Nosaltres ho tenim tot sota control i tampoc crec que ens facin cap mala passada, pobres d'ells! Perquè qui se li passi pel cap fer-nos qualsevol broma pesada, no només queda automàticament desconvidat del casament, sinó que no li tornarem a dirigir mai més la paraula. Jo crec que si una persona no vol alguna cosa, se l'ha de respectar; i tot i això, el meu xicot no les té totes amb els seus amics...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: cymbeline » ds. juny 11, 2011 11:11 am

MiM, m'agrada molt la idea de organitzar el comiat els mateixos nuvis!!
La veritat és que jo estic bastant espantada amb el que em puguin fer al meu comiat. Alguna "amiga" ja m'ha dit que em prepari, que em faran putades, i la veritat no tinc ganes de patir o estar nerviosa per coses que em puguin fer... tenia pensat no fer cap comiat, imagina't.
Jo no sóc de boys, ni de disfresses, ni de fer el pena pel carrer, ni de borratxeres, etc (es podria dir que sóc sosa, no? :hmm:: ). El que realment m'agradria és passar un dia, una nit, o un cap de setmana sola amb les meves amigues, i disfrutar de la seva companyia, però sense haver de patir les tonteries que representa que s'han de fer als comiats. Moltes de les coses que es fan és perquè a les convidades els hi agrada, normalment no es pensa gaire en si la nuvia patirà o no patirà.
A mi encara em queda bastant, però la veritat és que és un tema que em preocupa....i molt!
Avatar de l’usuari
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: MiM » dc. juny 15, 2011 3:04 pm

cymbeline ha escrit:MiM, m'agrada molt la idea de organitzar el comiat els mateixos nuvis!!
La veritat és que jo estic bastant espantada amb el que em puguin fer al meu comiat. Alguna "amiga" ja m'ha dit que em prepari, que em faran putades, i la veritat no tinc ganes de patir o estar nerviosa per coses que em puguin fer... tenia pensat no fer cap comiat, imagina't.
Jo no sóc de boys, ni de disfresses, ni de fer el pena pel carrer, ni de borratxeres, etc (es podria dir que sóc sosa, no? :hmm:: ). El que realment m'agradria és passar un dia, una nit, o un cap de setmana sola amb les meves amigues, i disfrutar de la seva companyia, però sense haver de patir les tonteries que representa que s'han de fer als comiats. Moltes de les coses que es fan és perquè a les convidades els hi agrada, normalment no es pensa gaire en si la nuvia patirà o no patirà.
A mi encara em queda bastant, però la veritat és que és un tema que em preocupa....i molt!


Benvinguda!!!

Jejejeje, menys mal que no sóc la única "sosa" de per aquí... perqué a la majoria de noies sembla que els hi encanta fer el ridícul (que dic jo, i no vull ofendre a ningú!). Jo em sento i opino exactament el mateix que tu. Una cosa és que et facin alguna brometa i l'altra que et facin anar pel carrer disfressada, que et facin vendre xupa-xups a 1€, que de mentres et facin veure d'una petaca qu eno saps ni que és... Hi ha d'haver gustos per tot, i hi ha gent que fent això s'ho passa bé, doncs jo no! Ni com a convidada ni com a núvia!

Jo no he anat a cap comiat de soltera, perqué sabia que evidentment, si jo feia, doncs llavors m'havia de deixar fer (és el més lògic); per tant ara només espero que em respectin.

Per les meves amigues, la veritat és que no he de patir massa, perqué són com jo, no fumen, no els hi agrada beure (a la gran majoria), aquest tipus de "Juerga" tampoc va amb elles... Però els que sí que em fan por són els de la banda del meu xicto, que ells han organitzat comiats molt bésties. De totes maneres, tan per una banda com per l'altra ja estan avisats, qui se li passi pel cap fer-nos alguna cosa de comiat, serà persona non grata la resta de la nostra vida. Els amics del meu xicot la veritat és qu eno estan gaire conformes, i la veritat és que no les tenim totes en qué no organitzin res d'amagat...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 15, 2011 3:39 pm

MiM ha escrit:
cymbeline ha escrit:MiM, m'agrada molt la idea de organitzar el comiat els mateixos nuvis!!
La veritat és que jo estic bastant espantada amb el que em puguin fer al meu comiat. Alguna "amiga" ja m'ha dit que em prepari, que em faran putades, i la veritat no tinc ganes de patir o estar nerviosa per coses que em puguin fer... tenia pensat no fer cap comiat, imagina't.
Jo no sóc de boys, ni de disfresses, ni de fer el pena pel carrer, ni de borratxeres, etc (es podria dir que sóc sosa, no? :hmm:: ). El que realment m'agradria és passar un dia, una nit, o un cap de setmana sola amb les meves amigues, i disfrutar de la seva companyia, però sense haver de patir les tonteries que representa que s'han de fer als comiats. Moltes de les coses que es fan és perquè a les convidades els hi agrada, normalment no es pensa gaire en si la nuvia patirà o no patirà.
A mi encara em queda bastant, però la veritat és que és un tema que em preocupa....i molt!


Benvinguda!!!

Jejejeje, menys mal que no sóc la única "sosa" de per aquí... perqué a la majoria de noies sembla que els hi encanta fer el ridícul (que dic jo, i no vull ofendre a ningú!). Jo em sento i opino exactament el mateix que tu. Una cosa és que et facin alguna brometa i l'altra que et facin anar pel carrer disfressada, que et facin vendre xupa-xups a 1€, que de mentres et facin veure d'una petaca qu eno saps ni que és... Hi ha d'haver gustos per tot, i hi ha gent que fent això s'ho passa bé, doncs jo no! Ni com a convidada ni com a núvia!

Jo no he anat a cap comiat de soltera, perqué sabia que evidentment, si jo feia, doncs llavors m'havia de deixar fer (és el més lògic); per tant ara només espero que em respectin.

Per les meves amigues, la veritat és que no he de patir massa, perqué són com jo, no fumen, no els hi agrada beure (a la gran majoria), aquest tipus de "Juerga" tampoc va amb elles... Però els que sí que em fan por són els de la banda del meu xicto, que ells han organitzat comiats molt bésties. De totes maneres, tan per una banda com per l'altra ja estan avisats, qui se li passi pel cap fer-nos alguna cosa de comiat, serà persona non grata la resta de la nostra vida. Els amics del meu xicot la veritat és qu eno estan gaire conformes, i la veritat és que no les tenim totes en qué no organitzin res d'amagat...


Jejejeje bueno doncs jo també estic d'acord totalment amb vosaltres, jo volia fer un dinaret o un soparet amb les meves amigues, xerrar, riure i passar una nit divertida, sense res de boys, ni menys anar disfressades pel carrer. Mai he anat a una despedida de soltera, és clar que he tingut ocasions però sabia del cert que m'havia de posar aquelles coses tan kutres al cap i anar pel carrer així, no va amb mi, digueu-me sèria....total, que en un principi havien pensat anar a Berlín un cap de setmana a veure a un amic nostre que tenim allà però per problemes econòmics de les meves amigues al final van fer un dinaret a casa d'una amiga i ens ho vam passar bomba! just el que volia, elles tenen el mateix parer que jo, o sigui que estava molt tranquil.la del que em poguéssin fer.
Així que jo crec que si us conneixen bé els amics i són dels bons no us faran cap "jugarreta".
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: sergi & inma » dg. juny 26, 2011 8:37 pm

el tema stiper s'ha de superar!! perque si testima no hi ha haura noia que et tregui del seu cor.
Es més estic convençuda de que el striper el disfruta mes les noies y dones casades fa molt de temps, que no les noies solteras
o noies apunt de casarse.. es un striper per la familia jajja no per nosaltres...
Imatge
Avatar de l’usuari
sergi & inma
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1109
Membre des de: dg. juny 19, 2011 7:09 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: meritxell7 » dc. jul. 20, 2011 11:56 pm

Jo no estic ratllada per l'strepper, perquè el meu noi està acollonit amb la despedida... se la prepara el seu germà... però aniran amics del meu germà... que son uns fiesteros de cuidado... i a més crec que ell es tallarà mogollon... el meu germà feia coña amb possar-li la antistreper i jo em moria de riure... i a més... jo també vull strepper i de fet m'han ensenyat un catàleg i guau!! Però està clar que cap dels dos farà res... perquè vas amb molt gent.. i familiars de l'altre banda... així que noies quedeu tranquiles que aqui no passa res... a mi em fan mes por els sopars de nadal de l'empressa que totes les streppers juntes!!
meritxell7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 4:57 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 24, 2011 9:08 pm

Yo empiezo a estar nerviosa, pero no por la despedida de mi novio, sino por la mia. Mi novia ya ha dicho que nada de tias, y sus organizadores lo han respetado. Pero yo dije lo mismo y mis organizadora me han dicho que haran lo que quieran...que miedo me dan, espero que sea broma.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants