Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

un gran any!

Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Plaerdemavida » dg. abr. 10, 2011 5:40 pm

Hola noies!

Resulta que nosaltres preferim no donar detallets als convidats. No ens agraden aquestes coses la veritat, i mira que m'han donat cosetes a casaments. La nostra idea es, en comptes de fer detallets al casament, despres del casament, enviar per correu a cada convidat una tarjeta d'agraiment, juntament amb copies de dues o tres fotos (una dels nuvis, alguna on surtin ells, etc).

El problema (si es que es un problema) es que aleshores no donem res al sopar. I el que no voldriem es semblar maleducats. Vosaltres com ho veieu, heu anat a algun casament on no us hagin donat res? Jo no ho recordo, i he pensat a preguntar aqui, per si vosaltres us hi heu trobat abans i que us ha semblat.

Gracies!
Avatar de l’usuari
Plaerdemavida
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Bie » dg. abr. 10, 2011 5:51 pm

no, sempre m'han donat alguna cosa, a l'últim va ser una espelmeta amb uns bombons, que és un detall senzill que si et menges els bombons i cremes l'espelma tampoc molesta ni és cap trasto jejeje.

A mi m'encanta això del detallet i penso que la gent ho esperarà, però qui es casa sou vosaltres així que si a vosaltres no us agrada la idea no ho feu i punt, també podeu donar les targetes d'agraïment personalitzades el mateix dia del casament, així quedaria com un detall
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: sonson » dg. abr. 10, 2011 6:14 pm

Doncs ara m'has fet pensar, y crec que he estat en dos casaments que no ens han donat res! La veritat es que durant el casament ni hem vaig adonar...a sigut ara que estic organitzant el meu y pensant el tema dels detallets que m'he enrecordat.
A veure, a mi el tema del detall m'agrada donar-ho al sopar, pero això va a gustos y per això vosaltres sou els nuvis.
Però segur que hi ha gent, com tot a aquesta vida que ho criticara, pero tampoc podem estar pensant en aixó, perque mai plou a gust de tothom :-/
Imatge [/url
Avatar de l’usuari
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: miriamS » dg. abr. 10, 2011 7:34 pm

Jo no he estat mai a cap casament en que no es donés res. Com a molt en un, enlloc de detallets, van sortejar unes quantes smartbox entre els assistents, que també va estar molt bé. Però llavors van donar un ventall a l'esglèsia amb la data del casament.

Com diu la sonson, segur que hi haurà gent que ho criticarà, però al final heu de fer el que a vosaltres us agradi. Tampoc es tracta de fer-ho tot perquè toca. És el vostre dia i ho heu de fer tot com vosaltres volgueu.
Avatar de l’usuari
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Sita_yo » dg. abr. 10, 2011 8:05 pm

Jo la veritat es que sempre mhan donat un detallet, encara que siguin uns bombons que despres tels menges ija no et queda el record. Pero això va a gustos, a mi m'agrada donar un peti detall a tothom, igual que una nota d'agraiment al plat..pero això sou vosaltres, el que més us agradi i més us vingui de gust.
als casament la gent si vol criticar ho farà, ja sigui per algo que no els agrada o cosas així pero...jo crec que això es el de menys...tu preparaes les coses com més il·lusió et fan. Així que si aixó del email amb les fotos us agrada..jo ho faria i no sempre cal seguir el "protocol" que poc a poc s'ha estipulat als casament.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: elianavanesa » dg. abr. 10, 2011 10:10 pm

Estic d'acord amb totes vosaltres. Facis el que facis sempre hi haurà gent que us criticarà. I jo pneso que el més important es ser nosaltres mateixos, que més dona el "protocol"??
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
Avatar de l’usuari
elianavanesa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: promisa1 » dl. abr. 11, 2011 12:26 am

Yo he ido a muchisimas bodas y siempre me han dado algo, aunque sea sencillo.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Shaik » dl. abr. 11, 2011 9:26 am

Jo penso que uns bombonets sempre s'agraeixen, i es poden deixar sobre la taula per evitar el "pase" de taules i tal.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Verònica » dl. abr. 11, 2011 10:45 am

Doncs jo tampoc he estat a cap casament on no em donessin res. De fet,sempre es pot fer alguna senzilleta sense gastar-se gaire. I és que els convidats sempre ho agraeixen això. Per exemple, vaig estar a un en el qual van donar uns bombonets per als nois i a les noies una rosa. ës senzill però elegant i sempre fa molta il.lusió. O almenys a mi m'en fa i molta.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: siobhan » dl. abr. 11, 2011 11:02 am

Hola noies, jo també he rebut sempre un detall per part dels nuvis, però al proper casament que hi aniré, ja m'han dit els nuvis que no donaran regalet sino una foto dels nuvis emmarcada amb cartolina, es veu que el seu fotògraf ho fa tot el mateix dia i ho donen allà mateix.
És la idea que tenies tu però feta el mateix dia. :-)
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
Avatar de l’usuari
siobhan
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Lanati » dl. abr. 11, 2011 11:58 am

Doncs jo sí he anat a un parell de casaments en el queno es va donar detall als convidats. Tot i que nosaltre en donarem, no ho trobo gens imprescindible. :-)ok:
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Nime » dl. abr. 11, 2011 12:02 pm

Jo sempre he rebut alguna coseta, encara que siguin bombons com ja han dit ^_^
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Verònica » dl. abr. 11, 2011 12:10 pm

Jo, a part de la vegada que he explicat, també vaig rebre2fotos. Una sola dels nuvis i una altra amb els nuvis. Però va ser el mateix dia i jo ja ho vaig considerar un regal en si mateix.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Plaerdemavida » dl. abr. 11, 2011 2:32 pm

Moltes gracies per les vostres respostes i opinions. Ja veig que soc una mica rara :-) perque a mi no em diuen mai res aquestes coses. Una amiga em va fer aixo d'enviar la targeta amb fotos despres del casament i em va encantar, perque em posava coses de l'estona que vam passar juntes al casament, i del regal que els vaig fer. Em sembla molt maco i molt personal.

Aixo de la foto al moment tambe ho he vist i esta be, tot i que no es el mateix; pero la nostra fotografa no ho fa.

En fi, hi pensarem mes. No es perque ens puguin criticar, pero si els nostres amics fan l'esforc, de venir (la majoria venen de lluny) tampoc es plan de ser antipatics si sempre es fa detall.
Avatar de l’usuari
Plaerdemavida
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: oafei » dl. abr. 11, 2011 3:30 pm

A mi en una boda sólo me dieron unos caramelos y a otros unos bombones y el fotógrafo no vendió fotos. Luego nos enviaron nuestra foto por correo junto con un agradecimiento
oafei
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: oafei » dl. abr. 11, 2011 3:31 pm

...bueno y antiguamente que se repartían los puros...pero ahora tal y como está el tema del tabaco...
oafei
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: MiM » dl. abr. 11, 2011 3:58 pm

Hola!
Jo l'any passat vaig anar a tres casaments, dels quals dos es van sortir absolutament de proptocol. El primer casament que vaig anar va ser aboslutament normal, amb molts convidats, amb els seus detallets...

Just la setmana següent, en vaig tenir un altre de casament, el del germà del meu xicot! Ells van voler fer un casament made in ells i no van seguir absolutament en res el protocol, només t'he de dir que ni aliances es van comprar! El que van fer va ser que ella aprofita l'anell de promesa com a aliança i ell es va comprar una anell "baratija" en els xinos. No van tenir aliances perqué ell es negava a gastar-se 400€ per un anell que només es posaria el dia del casament (ara resulta que la "baratija" aquesta se la posa quasi cada dia...), per això se'n va gastar 3 o 4 en aquest altre anell, que en principi només era per poder fer l'intercanvi d'anells i ja està! A més a més, en el restaurant vam sopar juntament amb altra gent que també estava allà sopant (ells van dir que feien un sopar familiar, enlloc d'un casament). Evidentment pastís nupcial tampoc n'hi va haver. I ells de recordatori d'aquest dia no van donar absolutament res (sí que és veritat, que com que jo sóc molt detallista, m'esperava que com a mínim ens donèssin uan tarjeta d'agraïment o així ja que ell treballa en una impremta i és dissenyador gràfic... però bé, ni això!).

Llavors al cap d'uns mesos es va casar una de les meves millors amigues. Ells van convidar només a la família i amics amb els quals s'hi sentien bé i volien compartir aquest dia amb ells (hi van haver tius i cosins seus que no van vneir perqué no els van convidar). Aquests es van casar per l'esglèsia (van aprofitar i van batejar a al seva filla també), i després van fer un berenar a casa seva preperat per ells la majoria de plats. Tot i que erem pocs convidats i que no es va seguir massa el protocol establert (també ho van fer a la seva manera), doncs sí que van fer uns detallets, que aquests eren un punt de llibre a on hi havia una foto d'ells dos i una altra foto de la seva filla.

Jo crec que si a tu no et ve de gust donar cap detallet el dia del casament, tampoc hi estàs obligada! Has de fer el que més de gust et vingui, per alguna cosa ets la núvia i tu manes! Sempre faràs coses que a algú o altre no els hi agradarà i seràs criticada, però tu has d'estar bé amb tu mateixa i si et ve de gust enviar fotos per correu al cap d'uns dies, doncs jo crec que també és un molt bon detall! Ara, sí que estic d'acord amb alguna foreres, i potser deixaria alguns bombons a cada plat o així. O potser el que també faria seria que a l'hora del café hi hagués una pastís de xuxes per a cada taula... els cambrers que el deixin allà al mig i que cada qual mengi el que vulgui i faria servir això de detallet col·lectiu.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Plaerdemavida » dl. abr. 11, 2011 4:16 pm

Moltes gracies noies!

El nostre casament no sera "alternatiu" (durem anells, vestits de nuvi/nuvia, etc etc), l'unic que no fem es aixo de fer "entregues" (ni lliga, ni figures de nuvis, ni regalets... com a molt tirare el ram, pero potser ni aixo), perque a mi m'atabala tot aixo, i el mateix penso dels detallets, pero no es per estalviar. de fet enviar fotos i targeta per correu ens sortira mes car.

Pero veient els vostres suggeriments, penso que potser si que hauriem de fer alguna cosa al casament tambe, bombons i puros. En puros ja hi pensava, ja se que no es poden fumar a dins, pero a fora hi haura un lloc per a fumar. Ara, no posarem noms i tot aixo seria massa atabalament :-) Podriem passar tant els bombons com els puros a l'hora del cafe, i qui el vulgui fumar que surti.
Avatar de l’usuari
Plaerdemavida
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: Shaik » dl. abr. 11, 2011 9:11 pm

Nosaltres hem pensat no donar puros, primer perquè molta gent només se'ls fuma en el mateix banquet i amb la llei ja no té sentit i segon que fer sortir a fumar-se'ls a fora significa que s'hi passin un parell d'hores ben bones (un puro no és una cigarreta, i menys els que es solen regalar pels casaments), així que descartats.

De detalls, posarem bombons (catànies) de marcallocs, i a l'hora dels cafès passarem a donar uns detallets perquè així podrem saludar a tothom una mica bé (serem molt poca gent i ho podem fer tranquil.lament); les fotos les regalarem també el mateix dia del casament, no m'agrada això de vendre-les, preferiria enviar-les després o no fer res, el que sigui menys vendre-les. Ah! I tampoc volem fer les "entregues" de manera tradicional, sinó que volem preparar una projecció on tots els convidats es sentin importants per alguna cosa, només falta que ens inspirem i ens surti bé el vídeo... :hmm::

La idea de fer-los una carta d'agraïment em sembla molt maca, fa una colla d'anys una parella ens va fer una cosa similar i fa il.lusió rebre-ho quan han passat setmanes, segur que estan molt contents! :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: Heu anat a cap casament on no es donin detalls?

EntradaAutor: desastredenovia » dt. maig 10, 2011 4:27 pm

Hola, nosotros nos casamos en nov-2009, y tampoco hice entregas de nada en público, el ramo me lo quedé, a mi mejor amiga en privado, le entregué una pareja de novios igual, de detalles, pedimos al restaurat que dejará en los platos para que al sentarse los invitados lo vieran, una participación del sorteo de navidad que diseñé yo misma el numero fue el dia de la boda, junto a unos ferrero envueltos con celefan por mi. Nuestra boda fue de apenas 50 invitados,muy sencilla pero con mucha ILUSION y FELICIDAD. Hagais lo que hagais sobretodo DISFRUTAD DE TODO.
CASADOS DESDE EL 29/11/2009
Avatar de l’usuari
desastredenovia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants