COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

un gran any!

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Nawel » dg. ago. 21, 2011 2:38 am

Hola chicas,
Al final puse la cestita, y quedo bastante bien. Le puse el cartelito con el texto que hay puesto en la primera pagina de este post, y a la gente le encanto, no se si tendré alguna foto por aquí.
Eso si, alguien se llevo todas las compresas y los tampones, hay gente para todo...no se quién fue...
Imatge
24 de juny de 2011
Avatar de l’usuari
Nawel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. ago. 22, 2011 9:09 pm

jo ja les tinc fetes i hi he posat:
tovalloteles, tampax, compreses, costurero, desodorant, kleenex, llapis dulls, brillo, sombrees, fil dental i ibuprofeno, em falta posar superglue, ex si a alguna amiga se li trenquen els talons!!!!jo no he pensat posar cap cartellet, ho deixare als wcs i jataaa
Imatge
Avatar de l’usuari
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Nawel » dt. ago. 23, 2011 11:07 pm

Jo vaig fer la cistella, no li vaig posar tantes coses, però va quedar prou bé, i després vaig fer el cartell, que no em convencia gaire, i vaig provar amb i sense cartell i em va agradar més amb cartell.
Imatge
24 de juny de 2011
Avatar de l’usuari
Nawel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: noyja » dj. ago. 25, 2011 2:24 pm

Qué guay nenis, ya veréis como la gente alucina!
Nawel, es verdad, hay gente para todo, hija...

Ya nos pondréis cuando podías fotitos de vuestras cestibaños para las futuras del 2012 cojan ideas, entre ellas, YO! jeje.
Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: dalmuti » dl. ago. 29, 2011 5:37 pm

Yo tambien lo haré, ya os pondré fotillo. PEro no se que tipo de cesta...cualquiera así de mimbre, por ejemplo? Donde se compra eso? Pq solo se me ocurre en los chinos, jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
dalmuti
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Nawel » dt. ago. 30, 2011 8:57 am

dalmuti ha escrit:Yo tambien lo haré, ya os pondré fotillo. PEro no se que tipo de cesta...cualquiera así de mimbre, por ejemplo? Donde se compra eso? Pq solo se me ocurre en los chinos, jajaja

Yo la compré en los chinos.
Compré dos cuadraditas pequeñas, una en blanco y una en negro y las junté con imperdibles, no quedó mal. Escoger la cesta ya va a gustos y en relación a la finca.Mi finca, no era rustica sino moderna y pensé que quedaría mejor la blanca y negra. Le puse unos muñequitos que me hizo mi padrina, una pareja de novios que le dieron un toque original.
Luego busco una foto y os la pongo.
Imatge
24 de juny de 2011
Avatar de l’usuari
Nawel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: *Sandri* » dt. ago. 30, 2011 9:24 am

Y en la cesta de chicos que habeis puesto??? Yo estaba pensando ponerla solo en el baño de mujeres ya que los hombres pasan mas de eso, no? que creeis?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*Sandri*
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. ago. 30, 2011 1:56 pm

*Sandri* ha escrit:Y en la cesta de chicos que habeis puesto??? Yo estaba pensando ponerla solo en el baño de mujeres ya que los hombres pasan mas de eso, no? que creeis?

yo la pondre en el baño de las chicas, porque los chicos...nse...ademas si necessitan algo la piden a las mujeres jajajaja!!!!!!
yo compre dos cestitas de mimbre, una azul y otra naranja, las he envuelto en papel celofan transparente y me han quedado xulissimasss!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: dalmuti » dt. ago. 30, 2011 2:12 pm

Ahora q habéis dicho qué poner en la de chicos he pensado: chicles y preservativooos!! jajaaj Así que como solo queria poner una cesta en el baño de mujeres, lo pondré ahi! Jejeje...así que ya teneis una idea mas de cositas q poner en la cesta.
Sobretodo los preservativos no pueden ir en el baño de hombre pq volarian! :-)0(-:
Imatge
Avatar de l’usuari
dalmuti
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dg. set. 04, 2011 7:05 pm

Yo había pensado en poner cestita sólo en el baño de mujeres. Lo que me ha gustado al leer los comentarios es lo del cartel! Queda mucho mejor! Ahora mismo me lo apunto en mi apartado de "ideas"!!!
GRACIAS!
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: athenea » ds. set. 10, 2011 2:14 pm

podeis poner el textoo?? no sale en la primera pagina!!!! si teneis alguna foto mejorrrr!!!! graciasss
athenea
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: luna2 » dg. oct. 30, 2011 10:34 pm

Qué idea más buena, yo no he visto esto en ninguna boda. Pero creo que sólo lo pondré en el lavabo de mujeres porque los hombres no hacen caso a estas cosas.
luna2
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 11:37 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: MyK » ds. nov. 12, 2011 2:01 pm

luna2 ha escrit:Qué idea más buena, yo no he visto esto en ninguna boda. Pero creo que sólo lo pondré en el lavabo de mujeres porque los hombres no hacen caso a estas cosas.


Ya somos dos que no lo hemos visto en ninguna idea! pero me parece genial!! la verdad es que con los mini-bolsos que llevamos no cabe nada! mis amigas y yo nos lo repartiamos: una el pintalabios, otra el maquillaje, otra la sombra...jeje!
Imatge
Avatar de l’usuari
MyK
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 12, 2011 4:18 pm

És una passada aquesta idea, perquè és veritat que moltes d'aquestes coses no les portem al bolso.
Jo a l'últim casament que vaig anar vaig necessitar una agulla imperdible per poder-me agafar la cua del vestit que portava. Sort que me la va donar una cambrera! Si no, no hagués pogut ballar gaire!
No sé si algú de vosaltres ho afegirà, però unes imperdibles potser seran útils a algú.

Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 12, 2011 4:19 pm

Que tonta! Just quan li he donat a "enviar" m'he adonat que potser en el kit de costura ja hi van! :star::
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: dalmuti » dv. nov. 18, 2011 7:03 pm

Hola!! Jo ho vaig fer ,em vaig casar el passat 15 d'octubre i hi vaig posar un costurero...res aquests petitets del tot a cent. Doncs bé, a la meva germana se li va trencar la cremallera del vestit!! Pobra...imagineuse, tota l'esquena a l'aire! I la meva cosina i ella vinga estona al lavabo i jo buscant-la...vaig cap allà i me les trobo cosint el vestit pel darrera, de dalt a baix!! no es va notar res!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
dalmuti
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: olivia80 » dv. nov. 18, 2011 7:13 pm

Hola chicas! Es una idea genial!!! En mi restaurante ya te ponen alguna cosita en el lavabo de señoras( colonia y compresas) pero ampliar lo un poco con algo mas me parece genial y muy practico!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: pupipu » dv. nov. 18, 2011 9:50 pm

Hola, nosaltres ens vam casar el 03 de setembre i també vam posar cistelletes de cortesia al lavabo, al de les noies : xiclets, paracetamol, compreses, tampax, un kit de costura (d'un hotel), kleenex, tirites i tovalloletes húmides. Llavors també vaig fer uns sabonets que vaig posar a part. En el dels nois tot igual menys les compreses i els tampax!!jeje. Si busqueu idees podeu mirar al meu blog, on fa temps vaig publicar una entrada aquí http://untocdelila.blogspot.com/2011/10 ... ament.html, llàstima que no tingui fotos de les meves!!!
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: Angie18 » dc. des. 14, 2011 8:50 pm

chicas hace poco hablando con una de las chicas de mi restaurante me dio la idea de un producto que no se me había ocurrido y que me dijo que ella puso en su boda y triunfó. Spray refrescante para piernas cansadas! después de tantas horas con tacón debe ir genial. Mejor en spray, ya que el gel si llevas medias es más engorroso porque luego no las puedes subir, el spray en cambio te lo puedes poner incluso encima de la media.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: COM HEU FET CARTELL CISTELLETA LABAVO

EntradaAutor: escanilla2000 » ds. des. 17, 2011 3:39 pm

La veritat és que va molt bé, jo he anat a moltes bodes on la posen, parlaré amb el restaurant per si ells posen alguna cosa...
escanilla2000
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants