CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

un gran any!

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: ermesenda » dv. abr. 15, 2011 7:34 am

El canon de Pachelbel me encanta!!
Imatge [/url]
Avatar de l’usuari
ermesenda
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Shaik » dv. abr. 15, 2011 10:00 am

Noies, a veure si em podeu ajudar...

Necessito una cançó per una parella (el meu germà i cunyada) que tindran el seu tercer fill el mes vinent i que el dia del casament els volem regalar la cigonya per quan el bategin. Estaria bé alguna cançó relacionada amb una familia nombrosa, o sobre els fills, però no se'ns acut res!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: MerR » dv. abr. 15, 2011 2:57 pm

Hombre para canción de familia numerosa has pensado la de la serie de los Brady???? jajajaja. Más numerosa que esa...ah si!!! la de los serrano!!!!!!jajajajaa
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
Avatar de l’usuari
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Abril20 » ds. abr. 16, 2011 9:06 am

Hola noies! La cançó de Canon és xulíssima, però a mi per l'entrada de la núvia m'encanta "A day without rain" d'Enya. Segur que la poso el dia de la meva boda!! Tot i que encara falta un any, tinc les cançons bastant decidides. La canço de "Hasta mi final" de Il Divo, segurament nosaltres la posarem com a cançó per iniciar el ball.
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: adriana27 » ds. abr. 23, 2011 8:38 am

malu ha escrit:Hola a todas!
Tengo varias canciones posibles para la entrada de la novia, entre ellas "Alegria" y la del IlDivo "Hasta mi final" pero es que cada día escucho una canción unas seis veces al día (trabajo en un cole y ponen canciones clásicas en lugar de los timbres para las entradas, salidas, patios,...) y ya no se si es de tanto escucharla pero me parace ideal para la entrada de la novia!
Os dejo un enlance del youtube. Al principio empieza un poco lenta pero la parte que más me gusta empieza alrededor del minuto de la canción. A ver qué os parece!


http://youtube.com/watch?v=hOA-2hl1Vbc


Sens dubte el canon es espectacular! jo la pondré seguro! DEMAS ES UN GRAN RECUERDO PARA NOSOTROS YA QUE EL ME PIDIO DE CASARME EN VENECIA Y JUSTO EN ESE MOMENTO SONABA ESA CANCION! eso si PARA MI TIENE TANTO SENTIMIENTO QUE...no se si aguantare los lagrimones q me caeran ! JIJI
ENTRA CN ESTA MALU Q VA A SER PRECIOSOOOOOOOOOOOOOOO
7 de Maig de 2011
Avatar de l’usuari
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: fetnah » dg. abr. 24, 2011 3:54 pm

Pues nosotros al final hemos elegido las siguientes:

ENTRADA NOVIO. I’M YOUR MAN (WHAM)
ENTRADA NOVIA. I BELIEVE IN YOU (BSO LA PRINCESA PROMETIDA)

PEDIR ALIANZAS Becoming one with Neytiri. BSO AVATAR
SALIDA CEREMONIA. Vaya con Dios. What’s a woman?

Música banquete
Entrada novios salón: Chris Brown-Forever
Entrante: House Martins –Happy Hour
Primer Plato: The Triangles-Applejack (anuncio estrella damm 2010)
Sorbete: Jackie Wilson-Reet Petite
Segundo Plato: Florida ft David Guetta Club Can’t Handle me
Postre: OMD Maid of Orleans (Jeanne D’Arc ) Pero quitando el principio, lo que suena como distorsionado...
Entregas:
Padres: Diana Navarro- Mira lo que te has perdio (A mis padres les gusta mucho Diana Navarro)
1ª Ramo ferrero 1: David Guetta - Memories.
2ª Ramo ferrero 2: Los Gandules - Cuidame el gato
3ª Novios: Noisettes-Don’t upset the rhythm (go baby go)
Liga 1: Rihanna. Who’s that chick
Liga 2: Bad Things - Jace Everett (BSO True blood)
Ramo: Robert Ramirez –Sick of love
Baile
Ronan Keating - When you say nothing at all
Imatge
fetnah
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: malu » dg. abr. 24, 2011 5:34 pm

Pero cuantas canciones chulas!! Aunque es cierto que la de CANON IN D va ganando puntos...
Hace unos días me regalaron un CD con algunas canciones que hablan de bodas y escuché una bastante antigua pero que a mi chico le gustó bastante..."POR TI ME CASARÉ" de Eros Ramazzotti.
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. abr. 25, 2011 9:52 am

A mí también me gustaría el Canon, pero en la iglesia no quieren poner nada fuera de su repertorio habitual... y eso implica que la novia entra con la marcha nupcial.
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: carol1976bcn » dl. abr. 25, 2011 10:45 am

Jo ho tinc super clar una de Roxette hi haurà segur. Es el meu grup favorit i hem sembla que per aquí ja s'han dit algunes.
carol1976bcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Abril20 » dl. abr. 25, 2011 10:10 pm

malu ha escrit:Pero cuantas canciones chulas!! Aunque es cierto que la de CANON IN D va ganando puntos...
Hace unos días me regalaron un CD con algunas canciones que hablan de bodas y escuché una bastante antigua pero que a mi chico le gustó bastante..."POR TI ME CASARÉ" de Eros Ramazzotti.



Por ti me casaré [i]es chulísima!! Yo también la quiero poner en mi boda. Nos gusta a los dos![/i]
Avatar de l’usuari
Abril20
 
Entrades: 33
Membre des de: dc. set. 29, 2010 7:17 am

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Angie18 » dl. abr. 25, 2011 11:03 pm

Hola a tod@s!
Yo aun no tengo ni fijada la fecha, pero ya me entran ganas de correr por todo de tanto ver como hacéis vuestros preparativos!
No sé que músicas escogeré en cada momento, pero hay una canción que sí tengo claro que sonará ese día en algún momento especial, el No puedo vivir sin ti de los Ronaldos. La descubrí en el anuncio de IKEA, ese en el que un miembro de la pareja se mudaba a casa del otro. Nos hacía mucha gracia porque se ajustaba mucho a nuestra situación, y empezamos a decir que era nuestra canción. El día que me pidió que nos casaramos( por sorpresa ya que jamas habiamos hablado de boda ni yo tenía idea de que quisiera casarse), esta canción puso la banda sonora al momento. Y tengo muy claro que ese día ha de estar ahí. ¿abriendo el baile nupcial tal vez? qué opinais?


Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: MerR » dl. abr. 25, 2011 11:06 pm

Es una muy buena canción para el baile nupcial, sobretodo si significa tanto!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
Avatar de l’usuari
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Angie18 » dl. abr. 25, 2011 11:14 pm

Gracias MerR, la verdad es que aun se me saltan las lágrimas cada vez que me acuerdo. Nunca olvidaré ese día de reyes. Yo que pensaba que no iba a tener ni regalo!!
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: maido » dt. abr. 26, 2011 12:56 pm

mi entrada la hare con la del divo hasta mi final,y en la entrega de los ramos a las madres sera lloran las rosas de cristrian castro,y el ramo de novia lo entrego a mi amiga de cuando eramos pequeñas y es la de luz entre mis recuerdos.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maido
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: eliytoni » dt. abr. 26, 2011 5:20 pm

Angie18 ha escrit:Hola a tod@s!
Yo aun no tengo ni fijada la fecha, pero ya me entran ganas de correr por todo de tanto ver como hacéis vuestros preparativos!
No sé que músicas escogeré en cada momento, pero hay una canción que sí tengo claro que sonará ese día en algún momento especial, el No puedo vivir sin ti de los Ronaldos. La descubrí en el anuncio de IKEA, ese en el que un miembro de la pareja se mudaba a casa del otro. Nos hacía mucha gracia porque se ajustaba mucho a nuestra situación, y empezamos a decir que era nuestra canción. El día que me pidió que nos casaramos( por sorpresa ya que jamas habiamos hablado de boda ni yo tenía idea de que quisiera casarse), esta canción puso la banda sonora al momento. Y tengo muy claro que ese día ha de estar ahí. ¿abriendo el baile nupcial tal vez? qué opinais?



Estaria bien q fuera la apertura del baile nupcial, mas q nada x el significado q tiene para vosotros. Si es vuestra canción no te lo pienses y ponla en el baile
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: airunnu » dj. abr. 28, 2011 9:43 am

Temes cançons, les tenim totes OK, pero.... Sempre hi ha un pero :-) Problema a la vista: Ens falta la cançó de la sortida de la tarta!!! I clar, tothom diu que en un moment magic del banquet: la tarta dels nuvis! Ja que antigament, la gent nomes convidaba això i es tota una tradició... Dons els problemes creixen... Ens agraden moltes cançons tipique romantiques, però no cap special per aquell moment... He vist les vostres i a mi no em diuen res tan i tant especial per possar-la... Donc no se, quina puc possar???... Vui que ens possi tendres mentres van disparant les fotos... Dons es una foto tipica de per vida, i vui "gallina de piel" jajajaja MIL THANKSSSSSSS :-)0(-:
Avatar de l’usuari
airunnu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 8:05 am

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: athenea » dl. maig 02, 2011 12:47 pm

aix..quin lio..aixo de la música si que em té boja! i a sobre es que no avanço..(aixo es el que diu el nuvi..jejeje) no trobo les cançons que em falten..jejeje aviam si alguna em pot donar un cop de ma! SIUSPLAU!!!! :star::
aquestes son les cançons que tinc molt clares:

Entrada nuvi: BSO GLADIATOR
Entrada nuvia: hasta mi final de IlDivo
Anells:something stupid Nicole kidman & Robbie Williams
Sortida cermonia: (volem algo molt alegre!!!! o amb una lletra molt bonica!!!) HELP!!!
Entrada aperitiu: Ni idea
Entrada saló: no ho tenim gaire clar pero potser magalenha de sergio mendes HELP!!!
primer plat(peix) : BSO Piratas del caribe
segon plat(carn): (busquem una banda sonora potser també) HELP!!!!
pastís: es una sorpresa de la masia així que no la he d'elegir!

Regals

Pares: NI IDEA!!!! els nostres pares son molt diferents els meus son salseros total y els seus de david bowie i aquest rollo...HELP!!!!
Ram: la de la peli de gREASE you're the one that i want aquesta si que la tinc clara.
lligues:Etta James - I just want to make love you
regal a la meva millor amiga: amistad de beatriz luego bso de campanilla
regal padrí:help!!!
regal iaies: help!!!!
regal a la meva germana: el pobre miguel de triana pura(es una broma que li faig)
regal als meus cunyats: Halo de beyonce
regal 3 parelles de nuvis: son pels meus 3 cosins que son germans y no se que posar!!!
regal a 2 bebes que han nascut aquest 2011: vull una de disney pero no se quina
regal cistella bebe: per un bebe que tindra dies .No se si posar la de keisha
un ram de flors de chuches que li donara el meu fill a la seva novieta que es la filla dels nostres amics i van neixer el mateix dia: tampoc se que posar!!!
regal al meu fill de 10 mesos: la canço de Bob Esponja


AJUDEU-ME PORFAAAAAAAAAA!!!!!!!!

GRACIES *.-o-o.* *.-o-o.*
athenea
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 10:53 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Romi » dl. maig 02, 2011 7:05 pm

ufff!!amb el tema de les musiques jo també vaig molt perduda...
Necessito una per la tarta, entre d'altres....
ajuda!!! :-)
Imatge
Romi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 104
Membre des de: dl. set. 20, 2010 11:32 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: Nawel » dt. maig 03, 2011 11:29 am

Jo tampoc sé que posar pel pastís!!
Que dificil!!!
Imatge
24 de juny de 2011
Avatar de l’usuari
Nawel
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

Re: CANCIONES PARA LA BODA "APUNTA TU CANCION"

EntradaAutor: airunnu » dt. maig 03, 2011 11:42 am

Nenasssss, darlings,
El diumenge passat vam anar al rt. i hi era el DJ allà, vam quedar per parlar el teme de musiques que d'algunes anavem molt perduts etc... I ens va aconsellar que el dia que quedem ho mirarem, que no es complicat, i que ell x experiencia propia veu milers de casaments, llavors ens aconsellará i comentarem cada moment. Clar, les que tenim clares, dons no les mourem, pero hi han tantes altres que no ho tenim clar... Aixis per sobre va dir, que lo millor es fer-ho tot mes amé i divertit, el moment romantic sens dubte ha de ser el del ball i així li donará mes importancia i toc d'atenció de tots els comensals...
Ens vam quedar moooooooooooooooooolt mes tranquils! Ara nomes queda dintre de 15 dies quedar per possar nom i temps a les cançons. Crec que lo millor es parlar amb la persona qui es possi la musica aquell dia! Simplement es un consell, peruqe ara anem super tranquils x poder dedicar-nos a altres coses... :-)0(-:
Avatar de l’usuari
airunnu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 83
Membre des de: dj. abr. 28, 2011 8:05 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
cron