Dubtes protocol i entrega d'invitacions

un gran any!

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: cuki_25 » dc. des. 01, 2010 11:54 pm

Que mal no?
Imatge
Avatar de l’usuari
cuki_25
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: SUYI » dc. des. 08, 2010 2:03 pm

Hola guapes!!!

Jo ho he fet així:

Pares amb fills grandets sense parella: família primer cognom d'ell - primer cognom d'ella
Pares amb fills petits: el nom d'ell i d'ella
Parella sense fills: el nom d'ell i d'ella
Parella de novietes: nom del que coneixem i parella
Persones soles: Nom i Cognom
Amics sense parella: Nom i Cognom

De fet com que les lliurarem en mà ja els hi afegirem en el cas de les parelles amb nens petits que ja hi contem amb els nens!

Petonetsss
Avatar de l’usuari
SUYI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: gemmapeke » dv. des. 10, 2010 4:32 pm

Hola suyi...me gusta tu idea!!!

alguien se le ocurre como hacer para que no venga la hija de una tia, dissimuladamente, ya que no vive con ella?
PEKE-17-09-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
gemmapeke
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Alexita012 » dv. des. 10, 2010 4:39 pm

Nosaltres per si de cas, a la llista oficial de convidats hem sumat 5 'ocasionals' és a dir, 5 places per si algun dels que ara está solters, se'ns emparella en el temps que falta... :hmm:: i a l'hora de posar noms a les invitacions, penso que farem com la marsal75: esciurem el nom/s dels qui són convidats, per tal de que no s'acopli cap extra més.. :star::
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: snake35 » dv. des. 10, 2010 5:58 pm

gemmapeke ha escrit:Hola suyi...me gusta tu idea!!!

alguien se le ocurre como hacer para que no venga la hija de una tia, dissimuladamente, ya que no vive con ella?


Hola gemmapeke!

Doncs si no viu amb ella no li envïis la participació i ja està i a més quan li envïis a la teva tieta posa el nom d'ella i del seu marit i ja està. Jo quan no volia convidar els fills dels meus cosins no vaig posar el seu nom i això vol dir que no estàn convidats.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 10, 2010 6:11 pm

Alexita012 ha escrit:Nosaltres per si de cas, a la llista oficial de convidats hem sumat 5 'ocasionals' és a dir, 5 places per si algun dels que ara está solters, se'ns emparella en el temps que falta... :hmm:: i a l'hora de posar noms a les invitacions, penso que farem com la marsal75: esciurem el nom/s dels qui són convidats, per tal de que no s'acopli cap extra més.. :star::


jo he fet així, inclús amb els nens, a la invitació les persones de la casa amb el seu nom de pila, ningú més. Els acoplats no ens van, encara que em temo que algún ens pot caure d'un tio gran del meu pare que hauria de vindre des d'Albacete... pero encara no han donat senyals de vida
a la familia del meu pare, com el seu pare eren molts germans i cada un havia tingut molts fills, el que feien es que només convidaven els fills que vivien a casa dels pares, els altres a no ser que els convidessin expressament estaven exclosos... doncs jo més o menys he fet el mateix
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 10, 2010 7:06 pm

Shaik ha escrit:Noies, jo us vull preguntar una cosa... Realment existeixen els "acompanyats" fantasmes? Hi ha gent que té la cara d'anar a un casament on no coneix ni als nuvis? :.0.-0.: Em sembla una mica gros, això, no?


És fort però real. Ens va passar al nostre casament. La meva cosina, que ja té una edat, em va dir una setmana abans de la boda si podia portar acompanyant i jo li vaig dir "tu mateixa". El dia del casament, es va presentar amb la seva parella i només ens ho va presentar a nosaltres, o sigui, als nuvis, a la resta de la familia no el va presentar però ho van deduir, jeje!
D'altra banda, els amics del meu marit van venir acompanyats de les seves respectives parelles, les quals sabíem que existíen però no les havíem vist mai, de fet, en les invitacions, només vam posar els noms d'ells.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 10, 2010 7:19 pm

aixo es precisament una de les coses que fins a on pugui vull evitar. Hi han amics que sense ser la seva parella ja ens han dit que vindran acompanyats, no em sembla correcte pel fet de que no és la seva parella i que el casament no costa 4 duros, pero per un altre costat han tingut la decència d'avisar-nos al menys 6 mesos abans (ja fa temps que ho sabem). Ara el que tenim clar és que qui ens apareixi aquell dia amb algú no entra... ho tenim molt clar.. qui no avisi no té plat a taula
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 10, 2010 7:28 pm

Respecte als altres dubtes...

* Jo vaig entrar del braç del meu pare a la seva dreta. Un cop arribes a l'alçada del nuvi, el lloc es manté, el nuvi queda a l'equerra i la núvia a la dreta.

* Les invitacions, les vam donar a mida que anàvem a casa dels convidats o ens veíem, no vam seguir cap protocol. Les vam donar uns mesos abans del casament. Vam optar per posar els noms de cadascú dels convidats i de la següent manera:
-Matrimoni amb fills grans o petits: el nom de cadascú
-Matrimoni o parella estable: el nom de cadascú
-Parella de novietes: nom de la persona que coneixem
-Persones soles: el nom de la persona

Una abraçada!!!
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. des. 10, 2010 7:38 pm

marsal75 ha escrit:aixo es precisament una de les coses que fins a on pugui vull evitar. Hi han amics que sense ser la seva parella ja ens han dit que vindran acompanyats, no em sembla correcte pel fet de que no és la seva parella i que el casament no costa 4 duros, pero per un altre costat han tingut la decència d'avisar-nos al menys 6 mesos abans (ja fa temps que ho sabem). Ara el que tenim clar és que qui ens apareixi aquell dia amb algú no entra... ho tenim molt clar.. qui no avisi no té plat a taula


Doncs, ara ve la millor part... Aquests 5 amics que van venir amb les seves respectives parelles, entre tots ens van donar una postal firmada amb XX€. No poso l'import per vergonya. Jo sempre he dit que quan convides a una persona, ho fas perque vols i no per el regal però aquí va ser una qüestió de "mucho morro".
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 10, 2010 7:48 pm

Javi-Neny ha escrit:
marsal75 ha escrit:aixo es precisament una de les coses que fins a on pugui vull evitar. Hi han amics que sense ser la seva parella ja ens han dit que vindran acompanyats, no em sembla correcte pel fet de que no és la seva parella i que el casament no costa 4 duros, pero per un altre costat han tingut la decència d'avisar-nos al menys 6 mesos abans (ja fa temps que ho sabem). Ara el que tenim clar és que qui ens apareixi aquell dia amb algú no entra... ho tenim molt clar.. qui no avisi no té plat a taula


Doncs, ara ve la millor part... Aquests 5 amics que van venir amb les seves respectives parelles, entre tots ens van donar una postal firmada amb XX€. No poso l'import per vergonya. Jo sempre he dit que quan convides a una persona, ho fas perque vols i no per el regal però aquí va ser una qüestió de "mucho morro".


doncs si que és mucho morro....
l'any passat es va casar una parella d'amics i un d'aquests que no té parella pero que va sempre acompanyat als casaments els hi va donar tal quantitat de diners per anar-hi tots dos que la parella estava a punt de tornar-li la meitat dels diners perque s'havia passat
hi ha gent que és passa i d'altre que no hi arriba
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Lisbeth » dv. des. 10, 2010 9:40 pm

Ostres... a nosaltres encara ens queda lluny, perquè si tot va bé serà pel novembre vinent que ens casarem, però en cap moment se'ns ha passat pel cap que la gent a la que volem convidar pugui voler aprofitar-se de la situació... :-(

De família vindrà exclusivament la que nosaltres convidem. Res de compromisos dels pares, que ens casem nosaltres, no ells... :-):-):-):

Ni tampoc convidar gent que ens ha convidat "per compromís", i on nosaltres no hem anat...

Que no, que només convidarem als que volem que vinguin. I si algú troba parella al llarg dels mesos següents i vol que vingui, doncs que ho digui i tot arreglat (sempre que no passem de 90 !!!!). M'encantaria que alguna amiga meva vingués amb parella ::love::

En qualsevol cas, ja els ho diré de paraula...

De tota manera, la major part dels convidats tenen parella i fins i tot fills!! :-) així que Famílies n'hi haurà unes quantes
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Shaik » dv. des. 10, 2010 11:08 pm

Noies, quines coses, eh?

Una cosa és que un convidat vingui amb la parella que gairebé no coneixem (o que no coneixem de res) i una altra de diferent és que un solter es "busqui" un acompanyant per no anar sol, això em sembla de jutjat de guàrdia, jajaja!! Jo sempre he anat als casaments amb el meu company (gairebé fa 10 anys que estem junts), encara que ell no coneixi gaire els nuvis, i tinc amigues que de vegades van soles o amb la parella, segons els convingui, però no conec ningú que porti un "figurant" >.-<: La gent és un show!! A veure quina en tindré jo per explicar quan passi el dia, jajaja!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: MiM » dl. gen. 24, 2011 8:50 pm

Hola!!!
Jejejjeje, quins problemes que ens busquem els nuvis... Jo sincerament em semlba molt bé tot el que dieu :), ara el meu cas és a part ara us ho explico!

Per part del meu xicot se m'han acabat els problemes fa poc. Ell convida a tots els seus tius, cosins... (és que és molt gran la seva família igual que al meva). Però la seva germana, des de feia 4 anys, sortia amb un home sud-americà que fa 8 anys que viu a Barcelona. Doncs bé, com que en principi ens haviem de casar el setembre passat i n'hem aprlat diverses vegades del nostre casament, doncs jo em negava a convidar aquest "pajaro" i no perquè no el conegués, sinó perqué des del primer dia qu el vaig conèixer, em feia una mala espina tremenda! I quan més el coneixia menys bé em queia. I jo li deia en el meu xicot que jo em negava en rodó que ell vingués, posés com es poséssin els seus pares i la seva germana. Una cosa és si haguèssin estat casats, que mira, a casa meva m'han ensenyat que no es pot partir el matrimoni; però com que no ho estaven i no hi havien plans, doncs jo seguia amb les meves. Bé, al final aquesta disucssió tan dolenta ens l'hem estalviat (perquè suposu que a casa seva no haguèssin estat massa conformes), perquè ho han deixat (uf! sincerament no em pensava pas que duressin tant!).

Jo és que tinc un caràcter motl fort i quan no m'entra per ull alguna cosa... Ara el tema està en la meva família, que només penso convidar a la meitat dels meus tius, i no és pas perquè amb els altres no m'hi parli ni perquè estiguem enfadats. Simplement és perqué jo crec que una invitació per un casament és un pack: cerimònia + banquet, i com que hem decidit casar-nos per l'esglèsia, docns sé que ells el pack se l'agafen a la seva manera, per tant no em dona la gana convidar-los. A més, són capaços de venir-ne 6 (els dos meus tius, més els meus cosins, més les seves parelles) i doanr-te només 10€ de regal. No em caso pels diners, però és que ostres, una mica de desència si us plau!

I els amics... ull! El que estigui solter que vingui sol i si no que no vingui. Jo no penso convidar a ningú per compromís, jo vull compartir aquest dia amb tothom a qui més esitmo i qui més m'estima. I parelletes de 4 dies tampoc en vull, tu que si s'ho deixen correr, llavors a tu et queda el "careto" de gent la resta de la vida en el teu àlbum. Ja sé que potser, tot i així, hi pot haver algú que faci anys i panys que surten i que un bon dia es separin... però mira hi ha menys possibilitats.

Us sembla que n'estic fent un gra massa?
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: tresor » dl. gen. 24, 2011 9:56 pm

Entenc el vostre punt de vista en això dels solters que es presenten acompanyats al casament... però jo estic amb l'esperit de generositat molt pujat i no em fa res que els solters vinguin acompanyats, i que al casament hi vingui gent que coneixeré el mateix dia (com molts dels companys de feina de la meva parella) i que les parelles portin els nens. Penso que els estic convidant a una festa i que quants més siguem més riurem!
Imatge
Avatar de l’usuari
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: arodrigu » dl. gen. 24, 2011 11:25 pm

Uf, MiM.....yo que quieres que te diga, que ese día es para que te haga ilusión y mucha alegría y energía positiva, sin embargo, no te estás tomando las cosas un poco a la tremenda??

Cada uno piensa de una manera y hace lo que quiere, pero, si lo piensas objetivamente, no invitar a la pareja de tu cuñada sólo porque te da mala espina...si no te ha hecho nada... No sé, yo no lo haría pero además porque mi novio también se casa, y es su hermana, habría que ver lo que decide mi novio...

Por otro lado, lo normal, para mi, es que mis tios vayan con sus hijos, que son mis primos al fin y al cabo, y éstos con sus parejas, como yo llevo a la mia cuando me invitan. Y si me dan 10€ es que a lo mejor están el paro, o simplemente no pueden darme más... Pero como son mi familia directa y les quiero, y quiero compartir con ellos ese día, yo les invito a mi boda porque quiero y no pienso en lo que me darán (que por otra parte, como a todas, lo que me den, quien pueda, me irá muy bien). Además, la vida te da sorpresas, a lo mejor te haces ahora mala sangre pensando en descartar a aquellos que no te den dinero, y luego los que te piensas que si, no te dan nada!

Y tema amigos....pues ellos ya son grandecitos y saben si tienen una relación tan estable como para llevarla a mi boda o no y ellos mismos lo descartan, pero lo dejo en sus manos, que son mis amigos y hay confianza plena para ello. ¿Qué más me da si están casados?

MiM, disfruta, que sólo lo vamos a vivir una vez en la vida y para qué te vas a coger estos disgustos???
Imatge
Avatar de l’usuari
arodrigu
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: snake35 » dt. gen. 25, 2011 9:53 am

MiM ha escrit:Hola!!!
Jejejjeje, quins problemes que ens busquem els nuvis... Jo sincerament em semlba molt bé tot el que dieu :), ara el meu cas és a part ara us ho explico!

Per part del meu xicot se m'han acabat els problemes fa poc. Ell convida a tots els seus tius, cosins... (és que és molt gran la seva família igual que al meva). Però la seva germana, des de feia 4 anys, sortia amb un home sud-americà que fa 8 anys que viu a Barcelona. Doncs bé, com que en principi ens haviem de casar el setembre passat i n'hem aprlat diverses vegades del nostre casament, doncs jo em negava a convidar aquest "pajaro" i no perquè no el conegués, sinó perqué des del primer dia qu el vaig conèixer, em feia una mala espina tremenda! I quan més el coneixia menys bé em queia. I jo li deia en el meu xicot que jo em negava en rodó que ell vingués, posés com es poséssin els seus pares i la seva germana. Una cosa és si haguèssin estat casats, que mira, a casa meva m'han ensenyat que no es pot partir el matrimoni; però com que no ho estaven i no hi havien plans, doncs jo seguia amb les meves. Bé, al final aquesta disucssió tan dolenta ens l'hem estalviat (perquè suposu que a casa seva no haguèssin estat massa conformes), perquè ho han deixat (uf! sincerament no em pensava pas que duressin tant!).

Jo és que tinc un caràcter motl fort i quan no m'entra per ull alguna cosa... Ara el tema està en la meva família, que només penso convidar a la meitat dels meus tius, i no és pas perquè amb els altres no m'hi parli ni perquè estiguem enfadats. Simplement és perqué jo crec que una invitació per un casament és un pack: cerimònia + banquet, i com que hem decidit casar-nos per l'esglèsia, docns sé que ells el pack se l'agafen a la seva manera, per tant no em dona la gana convidar-los. A més, són capaços de venir-ne 6 (els dos meus tius, més els meus cosins, més les seves parelles) i doanr-te només 10€ de regal. No em caso pels diners, però és que ostres, una mica de desència si us plau!

I els amics... ull! El que estigui solter que vingui sol i si no que no vingui. Jo no penso convidar a ningú per compromís, jo vull compartir aquest dia amb tothom a qui més esitmo i qui més m'estima. I parelletes de 4 dies tampoc en vull, tu que si s'ho deixen correr, llavors a tu et queda el "careto" de gent la resta de la vida en el teu àlbum. Ja sé que potser, tot i així, hi pot haver algú que faci anys i panys que surten i que un bon dia es separin... però mira hi ha menys possibilitats.


Us sembla que n'estic fent un gra massa?


Hola Mim!
Cadasqú fa el que vol al dia del seu casament i convida a qui realment vol que estigui en el casament, però en tema de familia és complicada la cosa. Per una banda ja t'has tret aquest pes de sobre del "pájaro" com tu dius, però crec que hauries de convidar a la teva familia, no tens mal rotllos ni res i a més ja saps que al sobre de la participació has de posar els noms de qui convides, després ells t'han de confirmar l'assistència i tu ja saps quantes persones venen. Ja se sap que hi ha gent que et posa quatre duros i d'altres que te'n posen més del que has pensat, però això equilibra la balança. És el teu casament Mim i crec que tota la teva família està il.lusionada, no trobo bé que uns hi vagin i els altres no, aquesta selecció s'ha de fer amb els amics i companys de feina però no amb els familiars.
Jo crec que no t'has de menjar tant el coco i si un amic ve amb una noia que fa quatre dies que es conneixen però que estàn enamorats no li pots dir pas que vingui sol, una altre cosa és que ella no vulgui vindre perquè és molt recent.
Mim, has de gaudir els preparatius i no encaparrar-te amb això, són uns mesos molt xul.los que tant tu com la teva parella heu de gaudir al màxim i no emprenyar-se.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: MiM » dt. gen. 25, 2011 11:11 am

Hola!!!
Jejejejej, ja veig que heu donat mola importància al tema diners... En els meus tius no els convidaré pas perquè no em facin regal (en vindran uns que ja sé que no em regalaran res perquè no poden, però a mi em fa molta il·lusió que vinguin), no els convido perquè no seguiran la missa tal i com es mereix un acte d'aquest tipus. I com que sé que si els obligo a estar a dins l'eglèsia ho passaran malament, doncs que es quedin a casa.

I amb el tema del xicot de la germana del meu xicot... buf! El problema no era que no em fes res... el problema és que em feia massa coses! La veritat és que el meu xicot tampoc el suportava, i ell ja estava d'acord en no convidar-lo, però patia pel que dirien els seus pares. És que era un noi que se n'ha aprofitat tot el que ha pogut i més de tots nosaltres (bé de mi no, perquè jo no l'he deixat) i el que em sabía més greu és que ningú se'n donava compte, ni els pares del meu xicot, ni la seva germana, ni el seu germà... La dona del seu germà sí que se'n donava compte, però ella mai deia res (ella és políticament correcte SEMPRE). I jo... quan més lluny millor! No volia absolutament cap tracte amb ell. Sempre que podia m'estalviava el tema d'haver de fer el numeret. I al final qui ha tingut raó? Doncs el meu xicot i jo...

Ara només falta alliberar-me del tema dels meus tius... que de moment el meu pare diu que no els convidi en cap manera (són els seus germans, i és ell qui principalment no vol que els convidi, encara que a mi ja em va perfecte!); però bé, també és cert que ell en els seus germanets els té dalt d'un padestal i potser a última hora encara canvia d'opinió i me'ls fa convidar. Ara nomès em queda resar que això no passi, i si a última hora els he de convidar, són capaços de no venir, perquè com que han de gastar gasolina fins a Andorra...

Bé, ja aniré explicant.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: esther79CONILL » dc. gen. 26, 2011 5:18 pm

Jo la veritat, que els que venen per part meva tenim bona relació i no em trobo amb cap compromís raro, per part de la meva parella si que hi ha coses més rares, però bueno, també comptem amb que aquestes coses més rares, són les que potser fallen...en fi, que no poso condicions a ningú, jo convido, i si hi ha algun amic que vol venir amb parella o acompanyant, mentres m'avisin amb temps per poder avisar al restaurant per mi no hi ha cap problema, més problema tindrà la persona que no coneix a ningú, però per part nostre ho passarem igual de bé.
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: marsal75 » dc. gen. 26, 2011 6:02 pm

a dia d'avui (a un mes i una setmana per al gran dia) encara em falta gent per a confirmar. Per la meva banda de familia i amics, em falta la cosina que els meus pares em van obligar a convidar (són 3 persones), un tiet del poble del meu pare (que poden ser 2 o 3 persones a vindre) però que es veu que en tots els casaments fan igual, que no diuen res fins la ultima setmana, i després uns amics d'Elx que depen tot de si ella té feina a final de mes o no.
Del costat del meu xicot, falta tota la seva familia que ve de Madrid (unes 5 persones) i un cosí que viu a prop i que normalment no sol anar a cap casament (són 4 persones, i als casaments dels altres cosins no hi ha anat) i crec que ja esta. D'aquestes persones, suposem que ens fallaran algunes... però tenen de plaç fins el 20 de febrer, un cop jo hagi fet el meu comiat de soltera tindran un parell de dies de plaç per a respirar i sino no els contaré.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants