Dubtes protocol i entrega d'invitacions

un gran any!

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: euterpe » dc. gen. 26, 2011 6:25 pm

Hola, noies! No sé si se n'ha parlat ja en algun fòrum; jo almenys no ho he vist! Tinc un dubte...

Alguns dels convidats ja ens han fet l'ingrés a la llibreta. Què s'acostuma a fer llavors? Cal trucar-los? No fa falta? És que no dir res tampoc ho trobo bé...

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 7:23 pm

euterpe ha escrit:Hola, noies! No sé si se n'ha parlat ja en algun fòrum; jo almenys no ho he vist! Tinc un dubte...

Alguns dels convidats ja ens han fet l'ingrés a la llibreta. Què s'acostuma a fer llavors? Cal trucar-los? No fa falta? És que no dir res tampoc ho trobo bé...

Gràcies!



Hola Euterpe,
Si busques jo he vist que hi ha algun pots per aquí, però el nom no me'n recordo. Jo la veritat és que si em passés a mi, els trucaria i els donaria les gràcies. O millor, si tingués temps els hi aniria a fer una visita en persona per donar-los les gràcies.

Ara és veritat, que he llegit que hi ha moltes noies que han fet unes targetes especials d'agraïment i les envien (crec), però jo lo de les targetes ho trobo molt fred. Si fos jo la que hagués fet l'ingrés, a mi m'agradaria que em fessin una trucadeta i tot arreglat.

Ara, també és veritat que hi ha d'haver gustos per tothom...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: marsal75 » dc. gen. 26, 2011 7:31 pm

MiM ha escrit:
euterpe ha escrit:Hola, noies! No sé si se n'ha parlat ja en algun fòrum; jo almenys no ho he vist! Tinc un dubte...

Alguns dels convidats ja ens han fet l'ingrés a la llibreta. Què s'acostuma a fer llavors? Cal trucar-los? No fa falta? És que no dir res tampoc ho trobo bé...

Gràcies!



Hola Euterpe,
Si busques jo he vist que hi ha algun pots per aquí, però el nom no me'n recordo. Jo la veritat és que si em passés a mi, els trucaria i els donaria les gràcies. O millor, si tingués temps els hi aniria a fer una visita en persona per donar-los les gràcies.

Ara és veritat, que he llegit que hi ha moltes noies que han fet unes targetes especials d'agraïment i les envien (crec), però jo lo de les targetes ho trobo molt fred. Si fos jo la que hagués fet l'ingrés, a mi m'agradaria que em fessin una trucadeta i tot arreglat.

Ara, també és veritat que hi ha d'haver gustos per tothom...


mira a nosaltres la unica persona que de moment ens ha fet l'ingres, ens va trucar per a dir-nos que no podia vindre. Em va saber greu pero entenc perfectament la situació en la que es troba. En les següents persones que ens ho facin, doncs no havia pensat tampoc en que fer.. pero teniu raó, millor fer una trucadeta per agrair-ho
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:45 pm

normalmente se suele llamar para agradecerselo y de paso confirmar si vienen o no!
reixel_87
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Viking » dc. oct. 26, 2011 10:11 pm

ostres evidentment que s'ha d'agraïr, gràcies pel consells!
Imatge
Avatar de l’usuari
Viking
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants