Castellarnau Sabadell

un gran any!

Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: evavm » dt. oct. 26, 2010 1:45 pm

Alguna es casa a CASTELLARNAU? Teniu bones referencies de aquest restaurant?
Hem escollit aquest restaurnat perque ens ha semblat molt maco, pero volia saber si algú més l'ha escollit o ha anat a alguna boda.
evavm
 
Entrades: 4
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:59 am

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: VFG » dc. oct. 27, 2010 12:05 pm

Hola!!!

Nosotros tambén tenemos Castell Arnau en nuestro top five :

Hay dos salones, dos bodas a la vez. Jardín pequeñito pero está bien. Sólo te cruzas en el parking con la otra boda. El salón moderno no tiene casi jardin, lo justo para ceremonia civil y aperitivo, pero es un salón grande, moderno, muy guapo. El baile se hace dentro.

El otro salón es en la masia, muy guapo, aunque como mucho para 160 perosnas ( nosotros pensamos que caben menos realmente, las sillas son preciosas pero bastante grandes, tiene una disco aparte, y mas jardin que el otro salón, seria la zona más clasica, y tienes las vistas a la torre medieval.

Muy bonito. Te felicito por tu elección.

Besos!
Imatge
Avatar de l’usuari
VFG
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: mimosin79 » dl. nov. 08, 2010 4:06 pm

Nosaltres també ho celebrem a CASTELL ARNAU!!!

oi que és xulo? ho farem al saló modern i segurament hi farem una cerimònia civil, ens han dit que com que és diumenge és probable que no hi hagi ningú més, així que podrem aprofitar totes les intalacions per a fer el reportatge de fotos, qui us ho porta? a nosaltres primer ens va atendre la Marta i ara ens ho porta el Sandro. Ens cau súper bé!!
qué bé!!! més gent que es casa al mateix lloc que jo!!!

Quines són les vostres dates? Nosaltres 31 de juliol!!!

Com ho porteu?

FINS AVIAT!
31 de juliol 2011
Avatar de l’usuari
mimosin79
 
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 11:07 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: snake35 » dl. nov. 08, 2010 6:14 pm

Hola!
Jo vaig estar al Castellarnau en un casament d'una cosina farà un parell d'anys. La sala està bé, perquè és força gran però si fas el casament civil és molt petitet el jardí. El lloc on es fa l'aperitiu està molt bé. El menjar, be però és que et dónen tant d'aperitiu que després se't fa una mica feixuc, però això és en tots els casaments.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: queralts » dl. nov. 08, 2010 10:48 pm

hola guapes yo vaig anar a veure'l es precios pero encara estem mirant restaurants jejej aixi que bueno que tinguis sort petonets
Imatge
queralts
 
Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: VFG » dc. nov. 17, 2010 4:45 pm

Felicitats Mimosin!

Una molt bona elecció!!!!. A nosaltres ens agrada més el saló de la Masia, però la veritat és que es un lloc preciós per casar-se.

Salutacions!!
Imatge
Avatar de l’usuari
VFG
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 17, 2010 4:58 pm

Una amiga meva es va casar fa dos anys al Castell Arnau. Va ser molt maco! potser el lloc on fan la ceremonia civil es petit. Va surtir tot molt be! ells ho van fer al menjador de cristall.
Hi ha gent que es va queixar perque la carn estava molt cuita, jo no vaig menjar perque amb l'aperitiu, l'entrant i el primer vaig quedar molt be i el pastís molt bo.
Imatge

17-09-2011
Avatar de l’usuari
Liebe
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: ninetona » ds. feb. 12, 2011 7:33 pm

Hola gent!!!Jo em caso el juny d'aquest any al saló masia!!He fet bona elecció??Hi ha alguna cosa que hauria de tenir en compte..estic com nerviosa perquè vull que surti tot bé...a part jo no vull anar amb presses perquè dono molts nuvis...El dissabte que ve anem a fer la prova!!!!Algu s'ha casat al saló masia????Moltes gràcies!!!!
ninetona
 
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 7:26 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: Bie » dt. feb. 22, 2011 2:08 pm

ninetona jo també em caso a Castell Arnau, a la Masia, el 9 de juliol, però no puc dir-te res perquè només l'hem reservat! explica una mica com va anar la prova pleaseeee
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: buenri » ds. març 19, 2011 8:43 pm

Hola,
Hoy he ido a Castell Arnau, y la verdad que es bonito pero me ha desilusionado la visita. Al preguntarnos cuantos invitados somos, que seremos 70, lo primero que nos ha contestado es que era imposible casarnos en sus instalaciones en sabado por la noche en los meses de abril, mayo,junio, julio, agosto, septiembre y octubre. Así que nosotros que nos queremos casar en Junio, ya este restaurante nada. La cuestión es que también el menu todo incluido, ya al ser 70 invitados tampoco era como te lo presentan en la información..... Yo no me quejo, pero al menos que en la información que te mandan por internet especifiquen estas cosas, porque vas ilusionado y te encuentras con el plan.....
bueno, seguiré buscando un sitio bonito que no tengan impedimento por el numero de invitados... alguien tiene alguna sugerencia?
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: elianavanesa » dg. març 20, 2011 9:38 pm

Desgraciadamente es penoso que te impongan un número minimo de invitados. Nosotros no llegamos a los 80 (invitando a gente del trabajo que no queríamos hacerlo en principio para que sea algo más intimo) y cuando mirábamos restaurants cuando decíamos la cantidad de invitados se les cambiaba la cara completamente o te hacen pagar lo mismo que por una boda de 120 comensales....
Los que somos pocos que hacemos, contratamos "extras" para el banquete?
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
Avatar de l’usuari
elianavanesa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: Bie » dl. març 21, 2011 2:54 pm

la veritat és que es una jugarreta... a mi em van comentar això en gairebé tots els restaurants que vam visitar. A Castellarnau crec que em van dir mínim 90 i no crec que siguem gaires més
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: cymbeline » dc. juny 15, 2011 3:22 am

ninetona ha escrit:Hola gent!!!Jo em caso el juny d'aquest any al saló masia!!He fet bona elecció??Hi ha alguna cosa que hauria de tenir en compte..estic com nerviosa perquè vull que surti tot bé...a part jo no vull anar amb presses perquè dono molts nuvis...El dissabte que ve anem a fer la prova!!!!Algu s'ha casat al saló masia????Moltes gràcies!!!!


Hola minetona,
et cases aquest mes, no? o ja t'has casat?
Nosaltres estem intentant decidir si triem CastellArnau o no, ens pots explicar cosetes?
Em preocupa bastant el pica pica perquè quan vas a fer la proba de menú no te'l posen i hi ha alguns restaurants en el que el pica pica deixa molt que desitjar.
I el tema musica? servei? etc...
Avatar de l’usuari
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: krikri » ds. ago. 20, 2011 6:52 pm

joer pues no entiendo este afan de los restaurantes que tienen que ser invitados X y si tu quieres invitar a 20 que pasa que ya no te puedes casar... todo por no perder dinero :--(
krikri
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 59
Membre des de: dg. ago. 14, 2011 3:22 pm

Re: Castellarnau Sabadell

EntradaAutor: Airyn » dj. oct. 06, 2011 11:18 pm

yo lo estoy mirando pero me estoy volviendo loca ya...
Imatge
Avatar de l’usuari
Airyn
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm


Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants