QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

un gran any!

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: ALEX86 » dv. nov. 11, 2011 2:08 pm

a mi mi madre y mi tia me acompañaron a elegir el vestido, despues lleve a mi padr ey a mi hermano y a mi abuela que para eso ha sido la qu eha pagado el vestido y ya esta
26 mayo de 2012
Imatge
ALEX86
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 180
Membre des de: dl. juny 20, 2011 7:12 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: -sweety- » dv. nov. 11, 2011 10:08 pm

Doncs a mi m'ha acompanyat el meu xicot!!! ::love:: Li agrada tant anar de compres, que ha sigut molt divertit fer de princesa per a ell!!! Quan ell no podia ha vingut una amiga!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 12, 2011 9:26 am

A mi me ha acompañado mi madre. Y cuando la cosa ya estaba bastante decidida, le dijimos a mi padre que viniera para que ya me haya visto vestida de novia antes de ese día. Porqué el pobre hombre se emociona un montón.

Besos
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: MyK » dg. nov. 13, 2011 10:31 am

Olguiky ha escrit:A mi me ha acompañado mi madre. Y cuando la cosa ya estaba bastante decidida, le dijimos a mi padre que viniera para que ya me haya visto vestida de novia antes de ese día. Porqué el pobre hombre se emociona un montón.

Besos


Olguiki! jo también vull que vingui el meu pare, però a tothom a qui li comentava em deia que no podia ser, que havia de ser sorpresa!!! :(, però en realitat la sopresa és pel nuvi no? passa alguna cosa si el pare veu el vestit de núvia abans del casament?
Imatge
Avatar de l’usuari
MyK
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 13, 2011 12:19 pm

MyK ha escrit:
Olguiky ha escrit:A mi me ha acompañado mi madre. Y cuando la cosa ya estaba bastante decidida, le dijimos a mi padre que viniera para que ya me haya visto vestida de novia antes de ese día. Porqué el pobre hombre se emociona un montón.

Besos


Olguiki! jo también vull que vingui el meu pare, però a tothom a qui li comentava em deia que no podia ser, que havia de ser sorpresa!!! :(, però en realitat la sopresa és pel nuvi no? passa alguna cosa si el pare veu el vestit de núvia abans del casament?


Saps què em passa... que el meu pare va tenir un infart fa uns anys... i intentem evitar-li les emocions fortes. Llavors, això que ha de ser sorpresa ens ho hem agafat una mica amb pinces: ja m'haurà vist alguna vegada abans amb el vestit, tot i que la sorpresa hi serà igualment perquè no té res a veure quan t'ho emproves a la botiga, que aquell dia, amb el pentinat, el maquillatge, tots els complements... jo crec que la sorpresa se l'emportarà igualment.

Petons
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: MyK » dg. nov. 13, 2011 12:42 pm

Olguiky ha escrit:
MyK ha escrit:
Olguiky ha escrit:A mi me ha acompañado mi madre. Y cuando la cosa ya estaba bastante decidida, le dijimos a mi padre que viniera para que ya me haya visto vestida de novia antes de ese día. Porqué el pobre hombre se emociona un montón.

Besos


Olguiki! jo también vull que vingui el meu pare, però a tothom a qui li comentava em deia que no podia ser, que havia de ser sorpresa!!! :(, però en realitat la sopresa és pel nuvi no? passa alguna cosa si el pare veu el vestit de núvia abans del casament?


Saps què em passa... que el meu pare va tenir un infart fa uns anys... i intentem evitar-li les emocions fortes. Llavors, això que ha de ser sorpresa ens ho hem agafat una mica amb pinces: ja m'haurà vist alguna vegada abans amb el vestit, tot i que la sorpresa hi serà igualment perquè no té res a veure quan t'ho emproves a la botiga, que aquell dia, amb el pentinat, el maquillatge, tots els complements... jo crec que la sorpresa se l'emportarà igualment.

Petons


Això és veritat! segur que el dia de la boda estàs mooooolt més guapa!!! és tot un canvi...ens transformem en princeses! cuideu-vos molt! un petonet!
Imatge
Avatar de l’usuari
MyK
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: cris84 » dl. nov. 14, 2011 3:28 pm

Yo espero que vengan mi madre y mis hermanas. Como ellas nadie para ayudarme en la elección del vestido. ;)
cris84 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
cris84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:05 am

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Nair » dt. nov. 15, 2011 12:55 am

Yo quiero que me acompañen mi madre y mi hermana y me imagino que tambien se lo dire a mi futura suegra
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Llunàtica » dt. nov. 15, 2011 10:48 pm

Nair ha escrit:Yo quiero que me acompañen mi madre y mi hermana y me imagino que tambien se lo dire a mi futura suegra




A mi suegra le dije que me acompañaría a la primera prueba y está super ilusionada!!
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Nair » dt. nov. 15, 2011 11:07 pm

Llunàtica ha escrit:
Nair ha escrit:Yo quiero que me acompañen mi madre y mi hermana y me imagino que tambien se lo dire a mi futura suegra




A mi suegra le dije que me acompañaría a la primera prueba y está super ilusionada!!


Yo le dire que venga el primer dia que miremos y si quiere venir mas tampoco me importa, pero ella no conoce lo pesada que soy yo para compra y la de vueltas que doy (para una camiseta voy a mil sitios). Supongo que le hara ilusion pero si no le apetece venir a mi tampoco me va a sentar mal
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: Nair » dt. nov. 15, 2011 11:09 pm

Ademas pensandolo friamente tambien me gustaria mi novio le pidiera a mi madre que le acompañara a comprar el traje, asi que a mi chico tambien le tiene que hacer ilusion que se lo pida a su madre.
Nair
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 20, 2006 12:40 pm

Re: QUIEN TE ACOMPAÑA A COMPRAR EL VSTIDO.

EntradaAutor: ruizsa » dt. nov. 15, 2011 11:15 pm

A mi seguro seguro mi madre y mi hermana...los extras ya se irán añadiendo seguro!!jeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ruizsa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
cron