Novias Cymbeline

un gran any!

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cristina_raul » dt. març 15, 2011 12:55 am

hola noies
hem caso al 2012 i ja tinc dos candidats de cymbeline el ESPERA I EURIELL aquest cap de setmana anire a decidir-me perque m'han dit que aquest any ja l'han repetit i l'any proxim ja no hi serà. disabte em decideixo que ilusió!!!!!!!!!!!!!

Sermar1610 pots penjar alguna fotuuu mes?????? Es per veure millor el vestit!!! Quin fotograf tenieu??? son chuliiiisimes les fotos!!! Felicitats estaves wapiiisima
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dt. març 15, 2011 7:07 pm

cristina_raul ha escrit:hola noies
hem caso al 2012 i ja tinc dos candidats de cymbeline el ESPERA I EURIELL aquest cap de setmana anire a decidir-me perque m'han dit que aquest any ja l'han repetit i l'any proxim ja no hi serà. disabte em decideixo que ilusió!!!!!!!!!!!!!

Sermar1610 pots penjar alguna fotuuu mes?????? Es per veure millor el vestit!!! Quin fotograf tenieu??? son chuliiiisimes les fotos!!! Felicitats estaves wapiiisima


dissabte vas a cymbeline a decidir modelet?? si hi vas al matí jo tinc la primera prova del meu vestit a les 10h jiji!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Isabeli » dt. març 15, 2011 9:32 pm

Yo llamaré mñn para pedir hora para el sábado que vieneee!!!!
Estuve un día mirando los catálogos y la verdad que me atendieron muy bien y salí contenta!!!
SUERTE EN LAS PRUEBA DEL VESTIDOOO!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabeli
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cristina_raul » dt. març 15, 2011 11:12 pm

cadui ha escrit:
cristina_raul ha escrit:hola noies
hem caso al 2012 i ja tinc dos candidats de cymbeline el ESPERA I EURIELL aquest cap de setmana anire a decidir-me perque m'han dit que aquest any ja l'han repetit i l'any proxim ja no hi serà. disabte em decideixo que ilusió!!!!!!!!!!!!!

Sermar1610 pots penjar alguna fotuuu mes?????? Es per veure millor el vestit!!! Quin fotograf tenieu??? son chuliiiisimes les fotos!!! Felicitats estaves wapiiisima


dissabte vas a cymbeline a decidir modelet?? si hi vas al matí jo tinc la primera prova del meu vestit a les 10h jiji!



No se si anire dissabte perque em fa por agafar el vestit i encara no he donat la paga i senyal del restaurant... no se em fa por agafar-lo!!! se que es aquest pero no se que em pasa... :( avui li deia ala meva mare, tinc moltes ganes pero no se perque em fa por!!

he llegit en algun foro que les proves les fan un mes abans??? jo vaig treballar en una botiga de nuvies (molt reconeguda) i les feiem dos mesos abans... :s
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Isabeli » dt. març 15, 2011 11:15 pm

I perquè et dona por???no tens clar que és aquest???
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabeli
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cristina_raul » dt. març 15, 2011 11:49 pm

Isabeli ha escrit:I perquè et dona por???no tens clar que és aquest???



si si si ho tinc clarisssssssiiiim!!!!!!!!!!!! es un dels dos es més divendres vaig amb dues amigues per que me'ls vegin pero com encara hem queda 1 any i pico per la boda pos no se em fa cosa pero estic super segura que es un d'aquells... pero no se si m'estic precipitant... com ho veus??? amb quan de temps el vareu encarregar???
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Sermar1610 » dc. març 16, 2011 8:14 pm

Hola noies, perdoneu el retard. Aquest cap de setmana per fi ens van donar ja l'album, el video i totes les fotos, es com reviure el casament un altre cop. La veritat es que estem encantats amb el resultat.

Cristina_raul: aixi doncs ja estás bastant decidida, qualsevol dels 2 será una bona elecció. Per si es masa d'hora això es dificil dir-ho, si tu tens clar que aqui está el teu vestit es igual si queda un any o dos, quan el trobes ja está fet.
Ja t'intentaré posar alguna foto que es vegi millor sobretot ara que les tenim totes, però es que no estan a aquest ordinador, a vere si demá puc.
Els nostres fotografs son Alphelia (www.alpheliaproduccions.com), están a granollers, i la veritat es que nosaltres estem encantats amb tot, ens van fer que fos molt fàcil el dia del casament i només s'ha de veure el resultat, a més fan un video únic (un estil callejeros, a nosaltres ens va molar molt i realment no s'asembla en res a altres videos de casaments que vam veure), sens dubte jo els recomano al 100%. también ens han donat totes les fotos que van fer aquell dia i en alta resolució a només 4-5 mesos del casament, això no ho fan tots.
Pel tema de la primera prova la meva va ser a menys d'un mes del casament, perqué al estar agost pel mig no va haver manera, la veritat es que aqui si em vaig posar una mica dels nervis, però després veus que no cal correr i que tot ho porten controlat. Però si la vols abans tu insisteix i suposo que no et posarán problemes.

Cadui: ja s'apropa la teva prova del vestit! Quina sort que la puguis fer amb tranquilitat, per fi veurás el teu vestit, es raro saber que aquell será el que durás al casament... Segur que la flor li fa agafar un aire diferent i personal, ja posarás fotos!

Tresor: molt bona elecció, la veritat es que el vestit no necessita gaires complements per lluir, però jo al casar-me a l'octubre i per l'esglesia alguna cosa m'havia de posar, i la veritat que vaig agrair la jaqueta perqué al caure el sol va refrescar bastant. Lo del tocat depén del teu estil, jo estava enamorada dels vels de red com el que vaig dur però pensava que seria massa i fins una setmana abans del casament no vaig decidir el que duria, però li va donar un rollo molt personal i diferent. Això va amb la personalitat.
Avatar de l’usuari
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dc. març 16, 2011 8:46 pm

guapi si ho tens tant super clar jo no m'ho pensaria ni un segon!
a Cymbeline a mi em van dir que les proves les feien un mes abans de la boda però veig que m'han donat hora per la boda a poc menys de dos mesos... suposo que diuen un mes per assegurar-se de tenir el vestit a temps i no tindre a la núvia trucant cada dia per preguntar jeje!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cristina_raul » dc. març 16, 2011 11:53 pm

Sermar1610 ha escrit:Hola noies, perdoneu el retard. Aquest cap de setmana per fi ens van donar ja l'album, el video i totes les fotos, es com reviure el casament un altre cop. La veritat es que estem encantats amb el resultat.

Cristina_raul: aixi doncs ja estás bastant decidida, qualsevol dels 2 será una bona elecció. Per si es masa d'hora això es dificil dir-ho, si tu tens clar que aqui está el teu vestit es igual si queda un any o dos, quan el trobes ja está fet.
Ja t'intentaré posar alguna foto que es vegi millor sobretot ara que les tenim totes, però es que no estan a aquest ordinador, a vere si demá puc.
Els nostres fotografs son Alphelia (http://www.alpheliaproduccions.com), están a granollers, i la veritat es que nosaltres estem encantats amb tot, ens van fer que fos molt fàcil el dia del casament i només s'ha de veure el resultat, a més fan un video únic (un estil callejeros, a nosaltres ens va molar molt i realment no s'asembla en res a altres videos de casaments que vam veure), sens dubte jo els recomano al 100%. también ens han donat totes les fotos que van fer aquell dia i en alta resolució a només 4-5 mesos del casament, això no ho fan tots.
Pel tema de la primera prova la meva va ser a menys d'un mes del casament, perqué al estar agost pel mig no va haver manera, la veritat es que aqui si em vaig posar una mica dels nervis, però després veus que no cal correr i que tot ho porten controlat. Però si la vols abans tu insisteix i suposo que no et posarán problemes.

Cadui: ja s'apropa la teva prova del vestit! Quina sort que la puguis fer amb tranquilitat, per fi veurás el teu vestit, es raro saber que aquell será el que durás al casament... Segur que la flor li fa agafar un aire diferent i personal, ja posarás fotos!

Tresor: molt bona elecció, la veritat es que el vestit no necessita gaires complements per lluir, però jo al casar-me a l'octubre i per l'esglesia alguna cosa m'havia de posar, i la veritat que vaig agrair la jaqueta perqué al caure el sol va refrescar bastant. Lo del tocat depén del teu estil, jo estava enamorada dels vels de red com el que vaig dur però pensava que seria massa i fins una setmana abans del casament no vaig decidir el que duria, però li va donar un rollo molt personal i diferent. Això va amb la personalitat.


Els acabo d'enviar un mail demanant informació!!! M'ha encantat!!! Estic desitjant veure les teves fotos!! jejeje graaaaaciessss
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cristina_raul » dj. març 17, 2011 7:19 pm

Estic super trista!!! He parlat amb (www.alpheliaproduccions.com i la meva data ja la tenen reservada per uns altres nuvis... quina pena!!! Estic pensant que m'afanyare perque sino em quedare amb tota la ''merda''...
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
Avatar de l’usuari
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » ds. març 19, 2011 10:58 pm

chicas hoy he tenido la primera prueba de MI vestido!!! ufff super emocionante!! casi me echo a llorar y todo al ver las caritas de mis padres y mis hermanos!!!
el vestido me queda como un guante, prácticamente no hay que retocar nada... tan solo me tienen que meter medio centímetro por cada lado del pecho y cogerme el bajo. Me han puesto la flor de plumas cogida con alfileres y para la próxima prueba ya lo tendré cosido.
He aprovechado para probarme todos los complementos (joyas y tocado) y queda perfecto.
Próxima prueba el 29 de marzo!! aix qué ganas!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: adriana27 » dt. març 22, 2011 11:17 pm

cadui ha escrit:chicas hoy he tenido la primera prueba de MI vestido!!! ufff super emocionante!! casi me echo a llorar y todo al ver las caritas de mis padres y mis hermanos!!!
el vestido me queda como un guante, prácticamente no hay que retocar nada... tan solo me tienen que meter medio centímetro por cada lado del pecho y cogerme el bajo. Me han puesto la flor de plumas cogida con alfileres y para la próxima prueba ya lo tendré cosido.
He aprovechado para probarme todos los complementos (joyas y tocado) y queda perfecto.
Próxima prueba el 29 de marzo!! aix qué ganas!!!!

Cariñoooo!!!! q biennn! ya te vi en la foto y te dije q estas guiapiisma! bueno y nunca mejor dicho tu vestido pk te cae perfectoooooo!!!!!!!! q ilusionnnn saliste de la tienda super radiante jjejejej
k ganitas de probarme el miooo! a esperar hasta el 2 jejeje a ver si tengo tanta suerte como tu y me keda también bien!
7 de Maig de 2011
Avatar de l’usuari
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dc. març 23, 2011 2:50 pm

adri seguro que tu también saldrás radiante de tu prueba, porque tanto si te va perfecto como si te tienen que hacer arreglos, será TU VESTIDO el que te pruebes ese día y sólo por eso, te embargará una felicidad enorme! ya verás!!
gracias por el piropo solete!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Erfre » dc. juny 29, 2011 8:31 pm

Buenas chicas!!
Os escribo el comentario por que hubo una cosa que me disgustó bastante de la tienda Cymbeline Diag.
Mmm... bueno mi vestido necesitó muchos arreglos porque decidieron pedirme 2 tallas más por el pecho... a día de hoy tengo mis dudas de si era necesario ya que en cada prueba no paraban de ajustar y ajustar el vestido porque me quedaba muy grande... la cosa es que cuando hice mi ultima prueba una semana antes, todavía necesitaba más ajustes y ya me dijeron que lo recojeria el dia de antes de la boda sin prueba ni nada... yo confié y bueno... el dia de la boda cuando llegué a casa de mis padres y fui a ver mi vestidín pues se habían olvidado de coser la parte del bordado de los lados que era por donde ajustaban el vestido... No había solución así que nada me lo planté y no quise pensar más...

Os aconsejo que si alguna le pasa exija la ultima prueba que me falto o en su defecto abrir allí el vestido y comprobar que todo está ok.
También deciros que Fany se fue a otra empresa y bueno que se quedo Acacia con todo el follón en plena temporada...
Imatge
Avatar de l’usuari
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: gemmapeke » dc. juny 29, 2011 8:52 pm

Yo este martes tengo la prueba de vestido!!!!!Que nervios!!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
gemmapeke
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: cadui » dc. juny 29, 2011 10:03 pm

Yo también encontré a faltar esa última prueba Silvia... a mi el vestido me iba perfecto a 15 días de la boda, en la última prueba pero me hicieron recoger el vestido el día antes sin probarlo y en la boda me iba grande! me bailaba un montón y me hacía arrugas en la cintura... la gente dice que no se notaba pero yo si me lo notaba y mucho. Así que estoy contigo en que las futuras novias exijan esa última prueba 1 ó 2 días antes de la boda :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: buenri » dv. jul. 15, 2011 7:33 am

Alguna que se haya comprado el vestido Espera???? Que me explique que tal??? Me encanta...
Imatge
Avatar de l’usuari
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: gemmapeke » dv. jul. 15, 2011 1:41 pm

prueba de vestido superada...ahora tengo que llamar porque una persona que conozco que es modista me ha propuesto hacerle un cambio al vestido!!!!A ver que me dice Acacia...
PEKE-17-09-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
gemmapeke
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 22, 2011 2:11 pm

buenri ha escrit:Alguna que se haya comprado el vestido Espera???? Que me explique que tal??? Me encanta...

Hola!!! aqui una núvia del 2011 amb l'Espera :-)ok: bueno, quan el vaig triar es deia Daylice :-)) :-)) :-))
Jo només puc dir que estic enamorada del meu vestit!!! té el cosset drapejat tan mono, l'escot amb forma asimètrica que li dóna un toc molt desenfadat i què dir de la faldilla??? una passada!!! en conjunt: M'ENCANTA!!!! Té un toc romàntic i un toc desenfadat >.-<: >.-<: >.-<:

La meva tria era entre el Diane i el Daylice, tots dos m'agradaven i al final em vaig decantar per la pompositat :-)) :-)) :-))

Com d'altres Cymbeline que em vaig emprovar, és molt agradable de portar i no pesa gens, havia provat altres vestits a Aire i Pronovias que pesaven molt i havies d'anar recollint la faldilla ::brr::
Noies jo sóc una altra núvia que el vestit li anava una mica gran... però pel que veig és casi normal :-))
Me'l vaig provar el dimarts abans de la boda i em va semblar que m'anava perfecte!!! però no em vaig adonar que de la cadera m'anava una mica gran... i com que a sota hi portava el cancan i la sotafaldilla, tenia la sensació que hauria anat molt més bé si m'hagués agafat bé.

Però ja veusss encantada ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

Re: Novias Cymbeline

EntradaAutor: Judith7 » dl. nov. 19, 2012 12:22 pm

Noies, vosaltres que ja us heu casat, podeu dir-me quins preus ronden els vestits de Cymbeline? Jo em caso a l´estiu del 2013 i el model que m´agrada es el EXALTO, encara que no sé si ho segueixen fabricant, sinó doncs algú similar... Moltes gràcies!!
Judith7
 
Entrades: 7
Membre des de: dc. des. 21, 2011 7:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron