FOTÓGRAF TONI ANGEL

un gran any!

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 10:05 pm

Nantaya ha escrit:Hola Glamour!!
ja vas fer eñ pre-boda??? on el vas fer?
nosaltres el anavem a fer avui, però amb el dia més lleig que ha fet ho em deixat per la setmana que ve. Nosaltres voliem fer-ho al Laberint d'Horta, però ell ens ha recomanar a Monjuic, perque ja es coneix els racons i la llum etc. Estic una mica nerviosilla :p


Hola Nantaya!!

Nosaltres vam anar el dijous passat a Montjuic i ens va fer una tarda espectacular. Ens va fer més de 400 fotos!! Ens anava ensenyant les que
feiai eren una passada. El lloc està molt bé i sobretot que estareu tranquils perquè no hi ha ningú.

A veure si el proper dia que quedeu fa bon temps! :-)ok:


Marsai encara no he vist cap foto. El primer que m'ha d'enviar en Toni són les mostres de les invitacions. Nosaltres li hem enviat el texte i tipus de lletra que volem i ell ens farà el muntatge. A veure què tal!!
Encara que no t'agradi fer-te fotos en Toni t'ho posa molt fàcil!! Al final et sentiràs com una model, je,je!! ::[]:-]] ::[]:-]]
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: Nantaya » dl. des. 13, 2010 9:23 pm

Hola Glamour!!!
doncs ja vem anar a fer el pre boda, de fet avui ens ha enviat les propostes. Vosaltres ja les teniu?? que t'han semblat?
:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: marsai » dl. des. 13, 2010 10:30 pm

Nantaya ha escrit:Hola Glamour!!!
doncs ja vem anar a fer el pre boda, de fet avui ens ha enviat les propostes. Vosaltres ja les teniu?? que t'han semblat?
:)

Hola Nantaya!!
i qué tal han sortit??? tinc curiositat!!
nosaltres anirem al Gener al seu estudi a veure que agafem pel 2012. Alguna sugerencia?
Merci i sort!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » dt. des. 14, 2010 2:44 pm

Nantaya ha escrit:Hola Glamour!!!
doncs ja vem anar a fer el pre boda, de fet avui ens ha enviat les propostes. Vosaltres ja les teniu?? que t'han semblat?
:)


Hola Nantaya:

Nosaltres estem encantats amb en Toni. Dissabte vam anar a buscar les invitacions. Són maquíssimes pel meu gust, tal com les vam voler nosaltres. Després del pre-boda ens va enviar 3 models diferents d'invitació amb el texte que prèviament li haviem dit i vam anar fent retocs
fins que ens ha quedat una invitació "feta a mida". Pensa que pots escollir no només el texte, sino també el tipus de lletra, color, tipus de paper de la invitació etc...
Aquest cap de setmana ja començarem a repartir-les als familiars més propers. Em fa més il.lu!! :-///: :-///:

Marsai estigues tranquila que en Toni és un gran professional!!

Petonets!! : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: marsai » dt. des. 14, 2010 5:02 pm

Gràcies Glamour!
Els sobres no entren oi? els heu comprat a algun lloc en concret?
Jo l'unic que li comentaré de fer el pre-boda amb més antel·lació, pq m'agradaria començar a repartir les invitacions 6 mesos abans de la boda.
Et queda poquet ja eh!!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » dt. des. 14, 2010 10:41 pm

Hola Marsai!

Sí ens queda molt poquet! Els sobres els hem comprat a una papereria que està al costat de Glòries. Tenen un catàleg amb bastants models i surten bastant bé de preu. Els encarregues i en dos o tres dies els tens. neukiss-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: Nantaya » dc. des. 15, 2010 10:33 pm

Hola noies,
la veritat es que molt bé, de les tres que ens va enviar de la portada no m'agradava ninguna i m'ha enviat tres més.
Com es diu la papereria? jo estic buscant els sobres ara, de moment he trobat uns molt macos a una papereria que hi ha al carrer Comtal, tenen un toc nacarat molt chulo. En un principi buscava alguna cosa més rústic, aixi com antic per posar-li un segell de lacre, però vaig veure aquests i em van agradar molt. per cert saps quines mides té la invitació
I de preus que tal?
Imatge
Avatar de l’usuari
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: marsai » dc. des. 15, 2010 10:56 pm

Bona nit noies!
Per si us serveix... a l'ultima fira que vaig estar em van recomanar aquesta web! http://www.sobresdecolores.com/
si voleu fer-li una ullada.
Una abraçada!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » dj. des. 16, 2010 11:19 pm

Nantaya ha escrit:Hola noies,
la veritat es que molt bé, de les tres que ens va enviar de la portada no m'agradava ninguna i m'ha enviat tres més.
Com es diu la papereria? jo estic buscant els sobres ara, de moment he trobat uns molt macos a una papereria que hi ha al carrer Comtal, tenen un toc nacarat molt chulo. En un principi buscava alguna cosa més rústic, aixi com antic per posar-li un segell de lacre, però vaig veure aquests i em van agradar molt. per cert saps quines mides té la invitació
I de preus que tal?


Hola Nantaya:

La papereria es diu Carlin i està al C/ Llacuna, 124 tocant a la Diagonal. Tenen bastants models i de preus força bé. Els que hem comprat nososaltres són en color daurat fort gairebé marrón i escriurem els noms dels invitats amb rotulador daurat claret. Aquest model va amb paquets de 25 i val 8,35€. Hi havia uns sobres amb paper reciclat fets a mà amb flors i fulles entre mig que també eren molt boncis i potser t'anirien bé si vols posar lacre, ja que es veien rústics com tú vols. neu:-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: Nantaya » dv. des. 17, 2010 11:36 pm

Estàn super bé! jo he vist uns deurats om dius tu...més aviat coure i costen 0,65 cadascun...es el doble!!
hi aniré a donar un cop d'ull, ja et diré alguna cosa :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » ds. des. 18, 2010 5:06 pm

Nantaya ha escrit:Estàn super bé! jo he vist uns deurats om dius tu...més aviat coure i costen 0,65 cadascun...es el doble!!
hi aniré a donar un cop d'ull, ja et diré alguna cosa :)


Ok Nantaya! A veure si trobes algún que t'agradi.

Bon finde!! neu:-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: nenae » dg. feb. 06, 2011 12:52 pm

Holaaa!!

Yo tambien tengo contratado a Toni angel ( me caso tambien en el Serrat)... habeis cotratado el video con el?? Os gustaron los videos que os enseño? yo es que vi muy poquito de los videos y no me acuerdo bien si tenis muchos efectos... y a mi me dijo que no se estaba todo el rato del baile, que estaba un rato y se iba... no lo veo muy bien... vosotras que opinais??
Avatar de l’usuari
nenae
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: glamour » dl. feb. 07, 2011 5:17 pm

Hola Nantaya:

A mi Toni Angel me encanta como fotógrafo y también por los vídeos. Nosotros vimos de dos tipos en el estudio durante bastante rato. Uno es con muchos efectos y el otro más como tipo reportaje y con menos efectos, más natural pero un estilo muy chulo. En cuanto al baile, a mi mientras me saque bailando un poco al principio del baile ya me vale.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: marsai » dl. feb. 07, 2011 7:16 pm

Aixxx Glamour q poquito te queda!!!
y has cogido el cd con todas las fotos de la boda??? sabes el precio??
A ver si consigo en Marzo ir a ver a Toni y que me informe de todo.
muaks
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: seki » dv. feb. 11, 2011 8:53 pm

marsai ha escrit:Aixxx Glamour q poquito te queda!!!
y has cogido el cd con todas las fotos de la boda??? sabes el precio??
A ver si consigo en Marzo ir a ver a Toni y que me informe de todo.
muaks

marsai como puedes ver no te defraudará, a nosotros nos hizo las fotos en Noviembre por la tarde en Montjuich y quedaron de fabula, lo mejor de todo es el compromiso que tiene con los clientes, nosotros queriamos entregar las invitaciones en Navidad y en cuestión de 2 semanas se diseñaron, modificaron, imprimieron y antes de navidad las teniamos en casa, la verdad se agradece el buen trato, aparte de ser muy majo y profesional.

Glamour como ya te van diciendo te queda nada y menos, ya nos contarás que tal es para los que nos casamos a posteriori a ti.jejeje

Saludos!
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
Avatar de l’usuari
seki
:: nuvi Expert
:: nuvi Expert
 
Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: nenae » ds. feb. 12, 2011 12:55 pm

A nosotros nos dijo que el cd con todas las fotos de la boda nos los regalaba si comprabamos los dos albums pequeños para los padres! Y que si no comprabas los albums para los padres me parece que costaba 200€!!
Avatar de l’usuari
nenae
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

Re: FOTÓGRAF TONI ANGEL

EntradaAutor: jarita » dl. gen. 30, 2012 11:15 am

Hola Chicas !!

Yo tambien estoy pensando en contratar a toni angel, pero no he podido ver nada de su trabajo, no tiene pag, me podeis decir que tal os parece por favor !! y si alguien ya tiene fotos hechas por el

Gracias y un abrazo
jarita
 
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 11:10 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants