Cal Blay

un gran any!

Cal Blay

EntradaAutor: ROUGE » dl. set. 20, 2010 5:18 pm

Segurament contracti a Cal Blay per fer el catering del nostre casament i tinc una preocupació.
He vist que al 2006 i 2007 hi havia un post específic per Cal Blay però dels últims anys no he vist res. :-/
Alguna més fa el banquet amb Cal Blay? Necessito assegurar-me de que estic fent el correcte.
ROUGE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ROUGE
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 20, 2010 2:43 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: Sita_yo » dt. set. 21, 2010 10:51 pm

HOLA GUAPI!

a lafira de vilanova ens van informar sobre cal blay, i hem anat a un casament organitzat per aquests, i la veritat es que molt bé. Nosaltres al final no ho vam fer perque se'ns escapava de preu i demés pero..pel que nosaltres hem viscut ho duen a terme molt bé, tot els detalls, molt personalitzat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: Cal Blay

EntradaAutor: JS » dc. set. 22, 2010 10:36 am

Doncs mira en una revista d'aquestes "fashion" venia un reportatge sobre diferents bodes i aquests havien organitzat el catering d'una parella que es va casar a Tarragona... no era una parella coneguda pero suposo que algo de solera deuen tenir per sortir a la revista i si la Sita_yo et diu que són bons...
JS
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: ROUGE » dc. set. 22, 2010 11:41 am

Em tranquilitzeu noies!!
La veritat és que el menjar té molt bona pinta, però millor que t'ho confirmin.
ROUGE
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 20, 2010 2:43 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: NOEMA » dc. set. 22, 2010 1:25 pm

Yo los conozco de oidas , y la verdad que dicen que estan muy bien , si no recuerdo mal una amiga se casa el año que viene con ellos tambien,Es poca informacion pero bueno, ya le preguntare y si es asi en unos dias te pongo que me comenta mi amiga.besis
NOEMA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: Salaok » dc. set. 22, 2010 6:29 pm

Yo els hi vaig demanar informació quan buscava lloc per fer el casament. Finalment hem agafat un restaurant que no necessita cuina, però si haguesim necessitat càterin estavem decidits a fer-ho amb ells.
Imatge
Avatar de l’usuari
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: ROUGE » dj. set. 23, 2010 8:04 pm

Gràcies per contestar noies!!
La veritat és que sí, tenen molt bona pinta. Però igualment veig molt estrany que als anys 2006 i 2007 hi havia un tema molt actiu sobre Cal Blay y ara no parla nigú. No hauran baixat la qualitat, no?
ROUGE
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 20, 2010 2:43 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: Sita_yo » dj. set. 23, 2010 8:52 pm

d'aixo tampoc en facis cas. on jo hem caso no surt al foro en ningun moment i tinc referencies per altres persones i jo en primera persona com a comensal....es lo important. No sé, no sempre cal que la gent et parli al 100% dl lloc, avegades va bé ialtres vegades no...perque cadascu busquem coses diferents i tenim gutsos ben diversos. ´Bé amb aio vull dir que si us agrada i tot plegat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: Cal Blay

EntradaAutor: veronik18 » dv. set. 24, 2010 1:50 pm

nosaltres els teneim a la nostra escola , portaven ells el catering, ja se que no é molt a veure però sabem com cuinen y no estava malament, són gent seria i formal
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: Cal Blay

EntradaAutor: davidmarina » dv. des. 30, 2011 2:47 pm

Hola,
Nosaltres aquest estiu passat hem estat a una boda a la masia torreblanca. El lloc es precios, potser la sala una mica petita pero té unes bones vistes a les vinyes. El catering el va fer Cal Blay i la veritat és que bastant malament.
Els cambrers bastant antipatics, anaven amb uns 'morros'. El menjar de l'aperitiu va estar bé pero escas...sempre sortien els mateixos plats al final cansava una mica....pero el pitjor de tot va ser que el segon plat que era solomillo va trigar tant a portar-lo a la nostra taula que, clar!! va arribar congelat!!!!! i no només a mi sino a la taula del costat també perque despres als cafes ho vam comentar...no se..potser va ser aquell dia que van tenir 'mala sort' pero com et toqui a tu ja t'ha fastidiat el teu dia....espero haver-te ajudat.

David
davidmarina
 
Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 8:26 am


Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants