Precios fotógrafos

un gran any!

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: esteruchy » dt. set. 28, 2010 10:48 am

Tema paga i senyal nosaltres vam deixar 250 euros al fotograf. Aixi ens guarda la data i ja no hem de pagar res més fins el dia que recollim el album.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:15 am

Hola!

Jo de paga i senyal vaig deixar 300€ i la resta no sé quan s'ha de pagar la veritat.
jajajajaja, suposo que ja ens ho dirà.

I el tema vídeo com es independent del fotògraf, també tinc la data guardada però fins al gener no he de pagar 400€, i la resta a l'entrega del treball.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:16 am

Moltes gràcies per la informació? I amb quant de temps s'ha de reservar, en principi?
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:17 am

Lanati ha escrit:Hola, noies! Nosaltres també estem en fase de recerca de fotògraf, encara que tot just comencem: esperarem a veure què veiem a firanuvis. Una pregunta: es paga paga i senyal al fotògraf? Amb quina antel·lació?
Suggeriment: fem una llista de fotògrafs que no ens han agradat gens o que són abusivament cars?
En els casaments que he anat de tarda (el meu, en principi, ho serà) no m'han agradat gens com queden les fotos amb els convidats, de nit al jardí. Jo intentaré que les fotos amb els convidats siguin sortint de l'esglèsia i abans d'anar al restaurant, que encara hi haurà llum. Ja miraré un casament en especial, en el que recordo que no em va agradar ni la foto dels nuvis que ens van regalar, a veure si trobo el "membrete" del fotògraf.
La veritat, és que fins que no vaig entrar al fòrum, ni m'havia plantejat que hi hagués diferència entre els fotògrafs que es dediquen a això.


Hi ha un post que posa LISTA FOTÓGRAFOS hi allà trobaràs opinions.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 28, 2010 11:18 am

Lanati ha escrit:Moltes gràcies per la informació? I amb quant de temps s'ha de reservar, en principi?


Depen de quan sigui el casament, però jo si fos tú l'agafaría ja, perquè t'hi pots trobar que la teva data ja la tingui agafada.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: snake35 » dt. set. 28, 2010 1:07 pm

Lanati ha escrit:Hola, noies! Nosaltres també estem en fase de recerca de fotògraf, encara que tot just comencem: esperarem a veure què veiem a firanuvis. Una pregunta: es paga paga i senyal al fotògraf? Amb quina antel·lació?
Suggeriment: fem una llista de fotògrafs que no ens han agradat gens o que són abusivament cars?
En els casaments que he anat de tarda (el meu, en principi, ho serà) no m'han agradat gens com queden les fotos amb els convidats, de nit al jardí. Jo intentaré que les fotos amb els convidats siguin sortint de l'esglèsia i abans d'anar al restaurant, que encara hi haurà llum. Ja miraré un casament en especial, en el que recordo que no em va agradar ni la foto dels nuvis que ens van regalar, a veure si trobo el "membrete" del fotògraf.
La veritat, és que fins que no vaig entrar al fòrum, ni m'havia plantejat que hi hagués diferència entre els fotògrafs que es dediquen a això.


Hola Lanati!

Normalment es dona paga i senyal, nosaltres ho vam fer en el moment que vam decidir contractar al fotògraf. El nostre només va agafar un 30% del que ens costava com a part inicial i la resta fins que no tinguéssim els albums o sigui que tres mesos després del casament (és clar que hi havia el mes d'agost pel mig).
El fotògraf si és professional ja sabrà on ha de fer les fotos amb els convidats, no pateixis, jo et recomano que visitis al Joan Selva de Mataró, nosaltres vam quedar meravellats d'aquest fotògraf.
Avatar de l’usuari
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Shaik » dt. set. 28, 2010 1:50 pm

Jo també plantejaré la opció de fer la foto amb els convidats sortint de la cerimònia, ens casem el 10 de setembre a les 5 de la tarda, i així tindrem bona llum i no haurem de patir per anar ràpid durant l'aperitiu.
L'antel.lació per a contractar-los, doncs dependrà de si t'agrada algun fotògraf en especial i vols que sigui aquell "sí o sí". Quan visitis algunes webs, de seguida te'n adonaràs de les peculiaritats de cadascú, i segons l'estil que tenen un t'agradarà més que un altre. Uns són més clàssics, altres fan fotografia d'autor, altres tipus fotoperiodisme, etc. També és molt important visitar-los i veure els àlbums i si hi ha feeling amb el fotògraf; tot i que en això no et puc aconsellar ja que encara no hem anat a veure el que serà, en principi, el nostre fotògraf.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: SusanaC » dc. set. 29, 2010 8:20 am

Hola Lanati!

Mora nosotros damos una paga y señal de 200 ó 300 euros al contratar, luego otra parte (ahora no recuerdo el %) y al ir a recoger el trabajo el resto.

Yo también quiero que las fotos con los invitados las hagamos a la salida del ayuntamiento aunque de tarde - noche también querremos que hagan pq también quedan muy bonitas ::love::
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
Avatar de l’usuari
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 8:59 am

Nosotros hemos elegido a Mertxe Alarcón, par ami, una crack!
Precios de mercado, pero muy competititvos por su flexibilidad: opción de hacer o no álbum, más o menos horas...
Además majísima:
http://www.juegosdeluz.com/
Imatge
Meri&Robert
 
Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 29, 2010 5:05 pm

Ostres, moltíssimes gràcies a totes. ::love:: Estic veient que aquest serà el meu proper cavall de batalla: la tria de fotògraf! A veure si a firanuvis agafo unes quantes idees!.
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: kiskins » dc. set. 29, 2010 7:36 pm

Hola! a nosotros con el restaurante , el serrat de l´ametlla, nos hacen una oferta y nos regalan el fotografo. Se llama TONYANGEL . Alguien los conoce?? si alguien lo ha contratado a traves de este restaurante , pordría decirme que es exactamente lo que ofrece. Gracias
Avatar de l’usuari
kiskins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: SusanaC » dc. set. 29, 2010 7:39 pm

Hola Kiskins!

No los conozco pero lo mejor es que vayas a verlos y veas su trabajo. también puedes llamarles para que te pasen los precios por mail, aunque hay algunos que no lo hacen y de esta manera te evitas el viaje... Yo te puedo recomendar a Minguillón, está en Terrassa y nos encantaron sus trabajos tanto en fotografía como en vídeo!!!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
Avatar de l’usuari
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Brujita33 » dc. set. 29, 2010 10:40 pm

Hola a todas

Pues nosotros tambien estamos en la busqueda del fotografo, he mirado varias webs pero aun no me decido, el restaurante nos recomienda GRUP IMATGE, alguien los conoce?

Y DOBLE IMATGE?

Alguien tiene idea de cuanto ha de rondar el precio del fotografo y que tiene que ofrecerte para que este bien calidad precio, que es lo basico? soy muy nueva en esto, y estoy un poco perdida, y como decis las fotos son una de las partes importantes de la boda, y un buen recuerdo, no quiero equivocarme en esto.

Nos casamos en junio 2011, es buena idea buscarlo ya, o mejor esperar, iremos a la fira de sabadell, supongo que alli tambien habra ofertas de feria, no?

Gracias por vuestra ayuda

Besotes
Avatar de l’usuari
Brujita33
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 63
Membre des de: ds. set. 27, 2008 6:31 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: SusanaC » dj. set. 30, 2010 8:09 am

Hola Brujita!

Nosotros fuimos a ver a Doble Imatge y los precios son:

- Álbum novios
- 2 álbums padres
1.800€

- Vídeo
- 2 copias DVD
675€

Invitaciones (sin sobre) y de tamaño reducido de regalo.
Total: 2.475€

Por ese precio creo que puedes encontrar algo mejor, vimos sus trabajos y son normalitos. Antes te recomendaría Minguillón (Terrassa) o Dynamic Casaments

: besito :
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
Avatar de l’usuari
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 4:08 pm

A mi el reportatge fotogràfic més l'album de fotos ens costa 1100€.
A part si fem exteriors ens constaría de 110 a 130€.
Avatar de l’usuari
clarivlc
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Brujita33 » dv. oct. 01, 2010 10:57 pm

SusanaC ha escrit:Hola Brujita!

Nosotros fuimos a ver a Doble Imatge y los precios son:

- Álbum novios
- 2 álbums padres
1.800€

- Vídeo
- 2 copias DVD
675€

Invitaciones (sin sobre) y de tamaño reducido de regalo.
Total: 2.475€

Por ese precio creo que puedes encontrar algo mejor, vimos sus trabajos y son normalitos. Antes te recomendaría Minguillón (Terrassa) o Dynamic Casaments

: besito :


Gracias Susana

Habeis encontrado vosotros ya fotografo?
Avatar de l’usuari
Brujita33
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 63
Membre des de: ds. set. 27, 2008 6:31 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: SusanaC » dg. oct. 03, 2010 9:08 am

Hola Brujita!

Si, el viernes les hicimos la paga y señal de 300€. Nos quedamos con Minguillón (www.fotografiaminguillon.com). De todo lo que hemos visto es el que más nos ha gustado ::love:: De precio se nos va un poco del presupuesto que teníamos para el fotógrafo (2.000€) y nos sale por 2.195€ que incluyen:

- Álbum novios
- 2 Álbums padres
- 4 álbums off set (tamaño agenda)
- 1 página de olor (imagina la típica foto donde a los novios les tiran pétalos de rosa, pues hacen una técnica no se cómo y la página huele a rosas. también puedes escoger olor a chocolate (si haces fondue), canela... No se un detalle muy original y que nos gustó mucho.
- Libreto con la miniatura de todas las fotos
- DVD con todas las fotos
- Vídeo
- 3 copias DVD vídeo
- Invitaciones de regalo

Además en nuestro caso es un fotógrafo recomendado por el restaurante conlo cual me ahorro el cánon de 300€ y he conseguido que el precio de sus menús vaya a su cargo. Estamos muy contentos con la elección!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
Avatar de l’usuari
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: somnisfotografics » dg. oct. 03, 2010 11:40 am

Os paso un enlace de un blog de una fotógrafa que hace algo diferente. Ya que con el tema de la crisis ofrece el reportaje de boda en cd con retoques por 500-600 euros dependiendo del desplazamiento, y si quereis os monta el album con otro precio a convenir
somnisfotografics.blogspot.com
somnisfotografics
 
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:29 am

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: Brujita33 » dg. oct. 03, 2010 10:41 pm

SusanaC ha escrit:Hola Brujita!

Si, el viernes les hicimos la paga y señal de 300€. Nos quedamos con Minguillón (http://www.fotografiaminguillon.com). De todo lo que hemos visto es el que más nos ha gustado ::love:: De precio se nos va un poco del presupuesto que teníamos para el fotógrafo (2.000€) y nos sale por 2.195€ que incluyen:

- Álbum novios
- 2 Álbums padres
- 4 álbums off set (tamaño agenda)
- 1 página de olor (imagina la típica foto donde a los novios les tiran pétalos de rosa, pues hacen una técnica no se cómo y la página huele a rosas. también puedes escoger olor a chocolate (si haces fondue), canela... No se un detalle muy original y que nos gustó mucho.
- Libreto con la miniatura de todas las fotos
- DVD con todas las fotos
- Vídeo
- 3 copias DVD vídeo
- Invitaciones de regalo

Además en nuestro caso es un fotógrafo recomendado por el restaurante conlo cual me ahorro el cánon de 300€ y he conseguido que el precio de sus menús vaya a su cargo. Estamos muy contentos con la elección!


Gracias Susana por la informacion, miraremos a ver que tal, no entiendo mucho del tema, pero vuestro presupuesto lo veo muy bien. :-)

Besotes, : besito :
Avatar de l’usuari
Brujita33
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 63
Membre des de: ds. set. 27, 2008 6:31 pm

Re: Precios fotógrafos

EntradaAutor: helena26 » dl. oct. 04, 2010 5:10 pm

Pues que quieres que te diga, pa gustos los colores, yo tengo doble imatge y para mi son mas bonitas las fotos y los videos que he visto, asi que para gustos los colores....
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
helena26
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron