GLOBUS I CÀMARA

un gran any!

GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dc. ago. 11, 2010 1:19 pm

hola noies¡¡¡ comencem els preparatius del nostre casament pel mes d'abril i estic buscant globus de color blanc, algú sap on els puc trobar a bon preu???? pel que fa a la camara desechable , em podeu dir on LA PUC TROBAR A BON BON PREU??? he vist un parell i son super cares

gràcies a totes
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 1:33 pm

hola!!

doncs globos de color blanc crec que a la bolsera fa poc en vaig veure. Igualmente jo per l'escola on treballo també una vegada en vam comprar a l'abacus...mira-ho avere si en llocs aixi com bolsera, abacus, servicio estacion...en pots trobar.

En relació a les maquines desechables jo tambe en busco a bon preu!! si t'asabentes digues-m0ho!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dc. ago. 11, 2010 1:45 pm

moltes gràcies¡¡¡

la veritat es que no he pensat en abacus, si que he comprat alguna vegada per la llar però eren de molts colors, igualment ho miraré.

a la bolsera encara no he anat , m'han parlat d'ella però encara no he fet la vista , jajajaj

si trobo càmara et dic algú,

per quan les necessites????
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 1:53 pm

em caso pel maig aixi que encara tinc temps, pero jo com tu, previsora ! jejeje quan abans tinguem aquestes coses...millor que sino despres sempre s'ha de correr!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Massianya » dc. ago. 11, 2010 2:06 pm

Veronik18, i si es pot saber, per què són els globus? Són per decorar el restaurant o vols fer alguna altra cosa?
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dc. ago. 11, 2010 10:04 pm

hola massianya

t'explico: els globus són pels convidats , a cadascun li deixaré un a la taula per tal de que l'onfli per quan entrem nosaltres ( els nuvis) jajajaj . és per substituir els tipics tovallons . que te sembla la idea????
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 10:40 pm

ei guapi, avui a la tarda he mirat i ale sbotigues son cares les camares...llavors he estat mirant per internet i les mes economiques son a solostocks.com , he escrit al anunciant per informar-me avere....!! mira-ho! tot i aixo ja et comentare avere que em diu , si em contesta!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Massianya » dj. ago. 12, 2010 7:35 am

Em sembla molt bé. Però suposo que els ho hauràs d'explicar, no? Perquè si jo em trobés un globus no sabria pas perquè és...
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 11:18 pm

Bona idea els globus, però estic d'acord amb massianya, hauríes de deixar algú encarregat de que informi peruq són els globus o deixar notes a la taula que ho expliqui. Les camares on us surtiran millor de preu és per internet; heu de pensar també en el revelat...o dic perque al meva cosina li va passar que es va gastar un pastón en el revelat i després les fotos no valñien gaire la pena, la veritat...però queda guay i als convidats els fa gràcia.
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
Avatar de l’usuari
BIXITO84
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 13, 2010 8:00 am

veronik18 ahir vaig pensar en tu! vaig entrar al centre comercial de gavà, el barnasud, i a la botiga que hi ha de coses de festa...si no recordo malalment es diu party fiesta o algo així...hi havia paquets enormes de globos de colors blancs! valien uns 8 euros pero n'hi havien molts.
En relació als globos em sembla bona idea, pero com diuen, suposo que posaras alguna cosa que ho expliqui no? Sino potser no sabran que fer-ne amb ell.

En relació al revelat la veritat es que si que es car pero..com tu dius pot quedar molt chulo. Si que es veritat que no quedaran perfectes les fotos imes ara que estem acostumats a les camares digitals, pero es per veure una altra perspectiva del casament. Nosaltres les posarem sobretot a la taula dels mes joves. I finalment les comprem per internet, perque a les botigues, les mes economiques son uns 6 euros..!! una burrada vamos!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dv. ago. 13, 2010 1:51 pm

hola noies

gràcies per mirar això dels globus. jo sóc de tng i no he trobat però si és necessari m'arribaré a bcn. Pel que fa al tema de la explicació , us dic: a cada plat es trobaran un globus i una cartolina amb l'explicació del que han de fer amb ells i gualment ho faè amb les càmeres ( en targetetes diferents) ja que entenc que si s'els trobem allà no tindran ni idea de pq són, jajajajaj.

el tema de les càmares els continuaré mirant i estem en contacte per veure qui les troba millor ed preu. se d'altres foros que han fet comandes generals i així han sortit molt millor de preu. Se que el revelat no és eco0nòmic però crec que és un "puntazo" que es trobin les càmaras.

m'agrada això d'intercanviar idees.....................
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » dv. ago. 13, 2010 2:48 pm

si ho fas aixi perfecte! jo lo de la camara tambè ho indicaré i tal...sino mes d'un ni s'adonarà! jajaja

the enviat un privat okei?!! ja em diras, muua
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: cadui » dv. ago. 13, 2010 6:18 pm

noies sobre les cameres hi ha un post al 2011 on anem fent llista per fer una compra conjunta a través d'una web on surten bastant bé de preu... passeu-vos si us interessa i apunteu-vos al llistat!! :-)ok: La idea és comprar-les a finals d'aquest any per tal de que no caduquin a les que es casen més tard.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dv. ago. 13, 2010 10:56 pm

cadui molets gràcies per la informació


però on fareu arribar les càmeres??? jo sóc de tng
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Sita_yo » ds. ago. 14, 2010 8:47 am

i jo soc del garraf!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: Lanati » ds. ago. 14, 2010 9:05 am

Quina gràcia, aixo dels globus!! Encara que jo tinc molta gent gran convidada; si els hi fes inflar globus, encara se m'infartarien!!
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: letse » dl. ago. 16, 2010 10:36 am

No sé si encara busques globus, però al centre comercial La Illa, de Bcn, al pis d'abaix, hi ha una botiga d'articles de festa i allà segur que en trobes! Si ets de Tgn i has de pujar expressament, potser que hi truquis abans, per això, a veure si en tenen i així no fas un viatge innecessàriament! Crec que en aquesta botiga et deuen sortir millor de preu que a l'Abacus, i sinó, també miraria a la General Bolsera, allà segur que també n'hi ha!
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: MaBer » dl. ago. 16, 2010 10:45 am

Quina idea més original això dels globuuuus :))
MaBer
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dv. abr. 23, 2010 4:41 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: rinxols » dg. jul. 17, 2011 9:58 pm

M'ha agradat això del globus! prenc nota!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rinxols
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 389
Membre des de: ds. març 19, 2011 7:37 pm

Re: GLOBUS I CÀMARA

EntradaAutor: veronik18 » dt. jul. 19, 2011 4:15 pm

la veritat es que va quedar IMPRESSIONANT arribar a la sala i veure els globus blancs i la gent gaudint

quins records jo vaig fer això
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
JA TINC CRÒNICA
Avatar de l’usuari
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm


Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants