Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: corilde » ds. jul. 23, 2011 12:03 am

Hola a tothom! M'heu de perdonar la meva mala educació però he tingut uns mesos horrorosos i m'havia oblidat del foro fins que he rebut un missatge privat.

Em preguntaveu com portavem la boda, llavors fatal, ara millor però esperem tenir-ho tot més enllestit.

INVITACIONES: FETES I PRÀCTICAMENT ENTREGADES TOTES.
DETALLES INVITADOS/AS: S'ESTAN FENT.
TRAJE DE LOS NOVIOS: ESCOLLITS
ZAPATOS NOVIOS: ELS TENIM
ROPA INTERIOR NOVIOS: mmm... encara no
DETALLE PARA LOS TESTIGOS: No sabem ni qui són els padrins :star::
VIAJE DE NOVIOS: MIRAT I A PUNT DE RESERVAR
RESTAURANTE: ESCOLLIT
FOTOGRAFO: ESCOLLIT
PEINADO NOVIOS: No es gaire dificil jejeje... el dilluns 5 de setembre una amiga nostra ens tallarà els cabells.
ALIANZAS: LES TENIM

Ens falten les cançons i els detalls personals a amics i familiars.
corilde
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 31, 2011 2:42 am

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: corilde » ds. jul. 23, 2011 12:12 am

Em fa ilusió compartir les invitacions que varem enviar. Primerament cal dir, que tant en Marc com jo ens agrada molt el cinema i és una de les aficions que tenim en comú. Aquestes fotos són fetes per uns amics que la van rebre. El requadre del sobre és perque he editat el nom del nostre amic. Les varem enviar en un sobre negre de mida quartilla.

Imatge

Imatge

Imatge

A la gent els hi agradat moltísim i les ha trobat molt orginals. Las ha fet una cosina d'un amic nostre i de fet hem hagut d'encarregar deu més perquè hem fet curts perquè la gent ha començat a sentir parlar d'elles i ens demanaven.

Les tenim bilingües, encara que aquesta sigui en castellà.

Salutacions
corilde
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 31, 2011 2:42 am

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Marvic » dg. jul. 24, 2011 1:35 am

corilde ha escrit:Em fa ilusió compartir les invitacions que varem enviar. Primerament cal dir, que tant en Marc com jo ens agrada molt el cinema i és una de les aficions que tenim en comú. Aquestes fotos són fetes per uns amics que la van rebre. El requadre del sobre és perque he editat el nom del nostre amic. Les varem enviar en un sobre negre de mida quartilla.

Imatge

Imatge

Imatge

A la gent els hi agradat moltísim i les ha trobat molt orginals. Las ha fet una cosina d'un amic nostre i de fet hem hagut d'encarregar deu més perquè hem fet curts perquè la gent ha començat a sentir parlar d'elles i ens demanaven.

Les tenim bilingües, encara que aquesta sigui en castellà.

Salutacions

Donde lo celebráis? Yo lo hago en can font. Hoy no hemos hecho las prueba del menú y genial hemos comido muy bien
Imatge
Avatar de l’usuari
Marvic
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Marvic » dg. jul. 24, 2011 1:41 am

Alguna de vosotras sabedonde mee puedo mirar unas tiara para alrededor del moño? Que sea finita es que quiero unas pero o me piden mucho dinero o sin tipo farrukita. Y otra pregunta, llevareis liguero?
Imatge
Avatar de l’usuari
Marvic
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: corilde » dg. jul. 24, 2011 9:21 am

Marvic ha escrit:Donde lo celebráis? Yo lo hago en can font. Hoy no hemos hecho las prueba del menú y genial hemos comido muy bien


En Villa Bugatti el 9 de septiembre.
corilde
 
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 31, 2011 2:42 am

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: di1982 » dt. jul. 26, 2011 9:00 am

bon dia noies!!!
he estado un poco out sorry!!
bueno a nosotros solo nos falta el autocar,las espardenya y hacerme yo la prueba de maquillaje y peluqueria,el resto ya lo tenemos todo!! que ganas q llegue el dia
Imatge
Avatar de l’usuari
di1982
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 6:41 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: meritxell7 » dt. jul. 26, 2011 11:14 pm

Marvic ha escrit:Alguna de vosotras sabedonde mee puedo mirar unas tiara para alrededor del moño? Que sea finita es que quiero unas pero o me piden mucho dinero o sin tipo farrukita. Y otra pregunta, llevareis liguero?

Yo no llevo liguero, porque no me gusta, no la voy a repartir, y tampoco llevo medias... asi que no se cual sería la función de la liga.
Respecto a la tirar, yo no la llevaré alrededor del moño sino delante. La compré en lighthebox, superbaratita, tambien es superfinita, y se ve malucha de cerca... pero de lejos da el pego...
meritxell7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 4:57 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: maido » dc. jul. 27, 2011 8:36 am

Yo me he casado con todo el calor y aunque no he llevado medias si que me puse una liga para luego montar el show de sacarmela y entregarsela a un buen amigo,fue muy divertido ese momento y la gente animo mucho.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maido
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: Marvic » dg. jul. 31, 2011 12:47 am

meritxell7 ha escrit:
Marvic ha escrit:Alguna de vosotras sabedonde mee puedo mirar unas tiara para alrededor del moño? Que sea finita es que quiero unas pero o me piden mucho dinero o sin tipo farrukita. Y otra pregunta, llevareis liguero?

Yo no llevo liguero, porque no me gusta, no la voy a repartir, y tampoco llevo medias... asi que no se cual sería la función de la liga.
Respecto a la tirar, yo no la llevo alrededor del moño sino delante. La compré en lighthebox, superbaratita, tambien es superfinita, y se ve malucha de cerca... pero de lejos da el pego...

He mirado esa pagina! Esta me muy bien de precio.cual te has cogido tu? Yo estoy enamorada de una de capello pero hay una esa pagina que es similar y claro el precio no son los 100 euros que mee piden
Imatge
Avatar de l’usuari
Marvic
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: malu » dt. ago. 09, 2011 7:04 pm

Chic@s!!! Nos queda nada y menos!!!!!
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: arantxi » dt. ago. 09, 2011 10:07 pm

si, ya estamos todas en el punto de mira!!!!!!

ufffff.... Que nervios!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: kitiara78 » dj. ago. 18, 2011 10:18 am

Hola noies!!
Com porteu els preparatius??? A nosaltres encara ens queden cosetes!!! No vegis la de tonterietes que van apareixen els últims dies!!! Per sort, tot ho gros ja ho tenim finiquitat!
kitiara78
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: di1982 » dv. ago. 19, 2011 8:19 am

hola chicas!!!
yo voy un poco liada, ayer por fin compre las espardenyas para las chicas, y hoy tengo prueba de peluqueria y maquillaje y el sabado que viene prueba de vestido aishh q nervios!! ajaja
a nosotros nos faltan algunas cosas de los detalles pero bueno con calma, lo mas complicado ahora es escribir los votos matrimoniales que vamos un poco perdidos jaja
como lo llevais vosotras?
Imatge
Avatar de l’usuari
di1982
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 6:41 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: krikri » ds. ago. 20, 2011 12:54 pm

Muchas felicidades a todas las proximas mujeres del año!
A disfrutar de vuestro dia!!!
krikri
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 59
Membre des de: dg. ago. 14, 2011 3:22 pm

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: meritxell7 » dl. ago. 22, 2011 2:08 pm

yo ya tengo los detallitos de las chicas... pero para los chicos no he cogido nada... no me acaba de convencer nada... creo que los hombres se quedan con el puro... y listos...
meritxell7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 4:57 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron