El Paratge 2011

un gran any!

El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. abr. 26, 2010 8:37 am

Hola a totes!
soc nova en aquest foro peró us he de dir que m'han ajudat molt totes els vostres comentaris :)
Ens casem el 22 de juliol del 2011 i estem pensant fer-ho a El Paratge. El lloc es molt maco! Peró m'agradaria saber quina opinió en teniu o si sabeu qué tal es?
Grácies!
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mariona2011 » dl. abr. 26, 2010 10:50 am

Hola, yo me caso en el paratge el 11 de junio del 2011.
si no recuerdo mal es uno de los primeros sitios que vimos, y ya de entrada me encantó..... pero por una parte quería seguir viendo otros sitios ya sabes, para comparar; finalmente nos decidimos por el paratge, también he de decirte que influye mucho el número de invitados, en nuestro caso somos poquitos unos 80 y creo que este sitio es ideal para este número de personas.
Otra cosa que me encantó fue la hermita que está justo al lado, es mucho más cómodo tanto para mi como para los invitados.
También me encantó porque está cerca de mi localidad yo soy de Badalona y se tarda muy poquito.
si sois más invitados está muy bien el más de sant lleí.
mariona2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 02, 2010 8:29 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: ShuRa » dl. abr. 26, 2010 10:58 am

noe2403 ha escrit:Hola a totes!
soc nova en aquest foro peró us he de dir que m'han ajudat molt totes els vostres comentaris :)
Ens casem el 22 de juliol del 2011 i estem pensant fer-ho a El Paratge. El lloc es molt maco! Peró m'agradaria saber quina opinió en teniu o si sabeu qué tal es?
Grácies!



¿cuántos sois? :)
¡Ceremonia civil o religiosa?

Nosotros fuimos a verlo, y para ceremonia civil no nos convenció, pq la terracita donde se realizaba, era pequeñita y no era ceremonia real, cosa que para nosotros era muy importante :) pero claro, hay mucha gente que la hace religiosa y entonces está la ermita al lado :)
El catering creo recordar que es de botafumeiro ¿no?

¿lo habéis ido a ver en persona? :)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. abr. 26, 2010 11:05 am

Moltes grácies Mariona!!
Nosaltres tornem a anar aquest dissabte per concretar coses. Lo que em va agradar molt com dius es el tema de que la hermita estigui al costat mateix del restaurant :)
Ens van comentar que regalen el album de fotos i si no recordo malament les invitacions també, suposo que a vosaltres us hauran fet la mateixa oferta no?
Lo que no ens van ensenyar van ser els lavabos, vosaltes ho vau veure?? Ens ha dit el Jordi que amb aixó cap problema, que lavabos hi han i molts...
Tinc un dubte, en el preu inicial entra el dj i la barra lliure oi? Es que a la carpeta que ens van donar posa només lo de la barra lliure i no especifica res del dj peró crec recordar que ho van comentar.
Merci!!
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. abr. 26, 2010 11:07 am

Hola Shura!
doncs fem cerimonia religiosa a l'hermita del costat :) De convidats en principi som 140 (sempre falla algú...) peró el Jordi ens ha dit que cap problema per ficar-hi a tanta gent
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. abr. 26, 2010 4:07 pm

Hola!!!

Yo lo tengo muy cerca de mi casa y siempre paso con el coche, pero al final no fui a verlo :-( !!!

pero por lo que dicen el sitio es muy bonito y encima tienes la hermita de Santa Quiteria al lado!!!! :-)ok:
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dl. abr. 26, 2010 6:08 pm

Hola!

Soc la Sara, i jo em caso a el Paratge el dia 18 de juny del 2011....i sincerament, hem vist altres llocs pero ens vam enamorar en un primer moment.

Noslatres a la llista som 130 pero si, sempre falla algu, i también en svan dir que cap problema!

Quina gracia, la meva parella i jo potser también hi anem aquest dissabte a concretar 4 coses, una d'elles el tema WC, nosaltre tampoc els vam veure i jo sincerament em preocupa, mes q res per mi...amb el vestit de nuvia i tal...nose!

Jo crec q l'oferta del fotograf i invitacions ens la fan a tots!!!i nosaltres hem acceptat el fotograf segur, doncs le sinvitacions les fara el meu pare, ja que es dedica a les arts gràfiques.... tema Dj...el preu de dues hores de barra lliure mes el servei de dj durant l'aperitiu i sopar (cançons de regals i tal) mes les 2 hores de discotec, per dir-ho aixi costa 800; aixo ens va dir a nosaltres la Silvia!

Crec que é sun lloc encantador i sobretot diferent!que nosaltres es el q buscavem!!!!!!

estem en contacte!!quina il.lusio que hi hagi gent q es casa a el paratge al 2011!!!

petonssss
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dl. abr. 26, 2010 6:09 pm

Aixxxxx que m'oblido..fem la cerimonia religiosa alla mateix, a sta. quiteria!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mariona2011 » dc. abr. 28, 2010 10:55 am

chicassss............... nosotros proximamente hablaremos con el fotógrafo para concretar........ya os iré informando.
una cosa que me ha hecho mucha gracia es el tema del WC, de las veces que hemos ido al paratge nunca lo hemos visto, y aunque a mi chico no le importa mucho el tema del baño, yo creo que es muy importante...... y creo que si no lo han enseñado es por algo. creo que ahora ya no hay vuelta atrás. La próxima vez que hable con Sílvia le comentaré.

una pregunta ¿como lleváis el tema del vestido, estáis mirando??????
mariona2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 02, 2010 8:29 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: ShuRa » dc. abr. 28, 2010 11:27 am

A nosotros tp nos lo enseñaron, y estoy contigo....el no enseñarlos, escama, pero.... Por normativa, deben tener uno al menos de minusválidos, y ese debe ser suficientemente grande para la novia y el vestido ¿no? :) así que no creo que tengáis problemas, aunque el resto sea chiquitillo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: Mique » dc. abr. 28, 2010 6:45 pm

Holaaaaaaa holaaaaaaaa, soy una novia del 2009 y adivinais donde me caséee???????????????????? SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII en El paratge, el 28.11.2009. Tengo que empezar con la cronica ya mismo pk hasta me han amenzado de muerte muertil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ja ja.

Bueno si quereis hacer alguna pregunta, si teneis alguna duda ya sabeis donde stoy. también le podeís decir a Silvia y a Jordi que habeis hablado con nosotros Luis y Maria Jose y a ellos les podeis preguntar lo que querais pk más co.. ñ. .azo que les di imposible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hicimos la ceremonia civil en la Terraza cubierta y eramos 86 invitados. El coctel lo hicimos fuera donde hay un lavabo, nada mas pasar la reja de entrada a la izquierda y el otro esta nada más entrar a mano izquierda, lo que pasa que la puerta esta cerrada. Son grandes y sin problemas para el vestido, ni para nada ja ja ja.

Bueno ya sabeis donde e
stoy chicas. Besotes Millllllll
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Mique
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dv. abr. 30, 2010 2:09 pm

Chicas finalmente nos quedamos en La Boscana!!!

Gracias a todas por vuestros comentarios!!!
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: ShuRa » dv. abr. 30, 2010 6:14 pm

noe2403 ha escrit:Chicas finalmente nos quedamos en La Boscana!!!

Gracias a todas por vuestros comentarios!!!



Pues ya puedes ir abriendo el hilo de la Boscana y contarnos detalles jajajajaja
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ShuRa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. maig 03, 2010 11:06 am

Por cierto! Si alguien necesita información sobre El Paratge se lo puedo pasar.... :)
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dl. maig 03, 2010 11:21 am

Ostrass!!!

La Boscana es muy bonito el sitio. he chafardeado la web i impresionante....pero esta cerca de lleida??? como es que alfinal de el paratge alla??? lo digo por la distancia....

muchas felicidades por eso!!!!!!!!!!!!!!ya diras cosillas
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: noe2403 » dl. maig 03, 2010 11:41 am

Pues decidimos casarnos en Lleida porque la madre de mi pareja es de allá y no sé, por aquí por la zona de Barcelona está todo caríiiiisimo!! Y por un buen precio y unas buenas ofertas y mejor trato nos quedamos con La Boscana. La distancia nos preocupaba pero más por los invitados que por nosotros, pero con todo el mundo que lo comentábamos nos decían lo mismo, quien quiera realmente ir, irá! Además tenemos pensado poner algún autocar :)Y el sitio como bien dices es increíble!!!!
noe2403
 
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 23, 2010 6:53 pm
Ubicació: El Prat

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mariona2011 » dl. maig 03, 2010 6:37 pm

Noe muchas felicidades ................yo también he mirado la web de la Boscana y la verdad es que es un sitio muy chulo.
mariona2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 02, 2010 8:29 pm

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: eritrea84 » dt. maig 04, 2010 1:05 pm

Mariona, al final us caseu al paratge? nosaltres ja segur q si!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: mirisugar » dv. juny 25, 2010 9:02 pm

Hola paratgeres, soc una nuvia del 2010, he llegit els vostres comentaris i mha fet gràcia el tema del wc, jeje, crec que ningu els veu el primer cop que hi va, pero nhi han,eh!! jeje. Estic enamorada del lloc,la veritat, i cada cop nestic més segura de que serà genial casar-me a la ermita i despres passar al paratge.. es tan encantador, tan cuco!! m'encaaanta!!!
Si teniu algun dubte d'alguna coseta no dubteu a preguntar... em caso el 30 d'octubre aixi que ara d'aki res ja comença tota la marxa!!! prova de menu, tria de manteleria... ais aiiis, kines ganes!!!!

Ja sabeu, pregunteu que jo també ho he fet!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirisugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

Re: El Paratge 2011

EntradaAutor: Bambanegra » dt. juny 29, 2010 9:46 pm

Nosotros fuimos a verlo, la verdad es que tiene mucho encanto!! Lo que por invitados lo vimos un poco justo de espacio. Pero el sitio tiene magia... Felicidades chicas!!
Imatge
Imatge
Todo empezó en París...
Avatar de l’usuari
Bambanegra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 458
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:29 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron