CAN ALZINA 2011

un gran any!

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 2:31 pm

Platos de pescado
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 2:54 pm

Estos son primeros platos.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 3:04 pm

pasteles nupciales
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 3:58 pm

las mantelerias
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: mariaijuan » dv. jul. 08, 2011 6:24 pm

Ostras muchas gracias por todo. Va bien para ir haciéndose una idea.

Y al final cuánto te costará tu menú??? Porque es otra cosa de la que estoy un poco preocupado ya que el abanico es muy grande.
mariaijuan
 
Entrades: 47
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 9:14 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dv. jul. 08, 2011 10:33 pm

A mi, el menu que te he puesto el primero, son 95 euros mas iva.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 24, 2011 11:23 am

Hola!!!
He llegado a los 100 mensajes!!!! A lo mejor me caso en Ca n'Alzina el año que viene y quería leerme algunas crónicas. Alguien me puede dar nombres y de que año son las crónicas de chicas de ca n'alzina? Pero que esten acabadas!!! Me he leído la de Labanda y super super bien. La de kel no está acabada y hay otra de 2010 que tampoco está acabada... Gracias!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: letse » dc. ago. 24, 2011 12:50 pm

klausus78 ha escrit:Hola!!!
He llegado a los 100 mensajes!!!! A lo mejor me caso en Ca n'Alzina el año que viene y quería leerme algunas crónicas. Alguien me puede dar nombres y de que año son las crónicas de chicas de ca n'alzina? Pero que esten acabadas!!! Me he leído la de Labanda y super super bien. La de kel no está acabada y hay otra de 2010 que tampoco está acabada... Gracias!


Hola Klausus!
Mmmmm... no et puc ajudar gaire amb això de les cròniques perquè no entro gaire al fòrum i no sé qui té crònica i qui no i tampoc sé qui la té acabada. Jo em vaig casar fa poc a Ca n'Alzina o sigui que si et puc ajudar amb qualsevol pregunta que tinguis, no dubtis a comentar-m'ho que sé que va molt bé tenir a algú que t'ajudi amb els dubtes!!!
Ara estem de vacances però segur que van sortint més noies per aquí que també estan disposades a contestar les teves preguntes, ja veuràs que som unes xerraires quan ens hi posem! ;)
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 24, 2011 5:44 pm

Doncs bàsicament m'agradaria saber quines coses et vas trobar que no et van agradar o que podien ser millorables i si et vas endur alguna "sorpresa" amb el tema diners o alguna cosa que tinguéssiu acordada. També si et van fer anar a cop de pito o si tenies llibertat per fer i desfer!!! Lo bo de Ca n'Alzina ja ho sé! Em té ben enamorada, però vull saber què em puc trobar abans de fer la paga i senyal per aclarir-ho abans!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: letse » dc. ago. 24, 2011 6:58 pm

klausus78 ha escrit:Doncs bàsicament m'agradaria saber quines coses et vas trobar que no et van agradar o que podien ser millorables i si et vas endur alguna "sorpresa" amb el tema diners o alguna cosa que tinguéssiu acordada. També si et van fer anar a cop de pito o si tenies llibertat per fer i desfer!!! Lo bo de Ca n'Alzina ja ho sé! Em té ben enamorada, però vull saber què em puc trobar abans de fer la paga i senyal per aclarir-ho abans!


Je,je,je... vas fort/a amb les preguntes! :) a veure... som unes quantes núvies que ens coneixem de parlar per aquí i t'he de dir que unes 4 o 5 de les que jo conec (incloent-me a mi) coincidim amb que els tractes no han estat fàcils, sobre tot a causa del Bernat, que és qui mou el cotarro a Cal Ble. Hi ha unes setmanes o uns mesos una mica durs en la preparació, que és quan es parla del tema de diners. Sorpreses? no me'n vaig emportar cap... disgustos? un parell. La política de Cal Ble és no donar els preus dels plats sinó el preu global del menú, cosa que fa que la negociació sigui difícil, sobre tot per no disposar de tota la informació i tenir la sensació que et toregen una mica... fan preus diferents en funció de les parelles i lo dures que siguin negociant, et diuen una cosa i després se'n desdiuen... no tinc gaire bon record d'aquests moments. L'Ariana, qui porta Ca n'Alzina, és encantadora i no posa traves a res, però hi ha uns mesos que va de cul i arriba a posar molt nerviosa que no avanci amb el casament...no et truca, costa que et torni les trucades, parles amb ella i diu que té tots els mails impresos però no sap ben bé del que parla... hi ha uns mesos una mica durs, no ho negaré i crec que qui vulgui casar-se a Ca n'Alzina ho ha de saber!
Ara bé... el dia clau tot surt genial... en el meu cas, un 10 per l'Ariana en els últims mesos i estic molt satisfeta de la gent que hi havia treballant el dia del casament.
I pel que dius de si et fan anar a cop de pito... en el meu cas no, vam marcar molt els horaris nosaltres i vam decidir en tot moment com es faria tot. En algun cas, l'Ariana opinava diferent que nosaltres, ens ho feia saber, ens donava els seus arguments basant-se en la seva experiència i, si ens convencia, canviàvem de parer, i sinó, seguiem endavant amb el que nosaltres volíem des d'un principi i no passava res! O sigui que per això no pateixis, només et fan anar a cop de pito a l'hora de dir quants convidats definitius van al casament i a l'hora de pagar! ;)
Avatar de l’usuari
letse
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 127
Membre des de: dc. març 10, 2010 6:42 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: joan y susana » dc. ago. 24, 2011 10:40 pm

klausus78 ha escrit:Hola!!!
He llegado a los 100 mensajes!!!! A lo mejor me caso en Ca n'Alzina el año que viene y quería leerme algunas crónicas. Alguien me puede dar nombres y de que año son las crónicas de chicas de ca n'alzina? Pero que esten acabadas!!! Me he leído la de Labanda y super super bien. La de kel no está acabada y hay otra de 2010 que tampoco está acabada... Gracias!


hola!!
te recomiendo la cronica de LABANDA, se caso en ca n´alzina el dia 1-8-2009, es muy bonita y cuidada al detalle :-))
Avatar de l’usuari
joan y susana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: kel&Toni » dv. ago. 26, 2011 6:05 pm

Klausus, llegeix-te la de Stellum, crec que ja la té acabada, tot i que emsembla que ja t'he vist per allà!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: -sweety- » dv. ago. 26, 2011 7:01 pm

kel&Toni ha escrit:Klausus, llegeix-te la de Stellum, crec que ja la té acabada, tot i que emsembla que ja t'he vist per allà!!


Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Gracias!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: akamaru » dl. des. 05, 2011 11:29 pm

Hola a tots/es. Com us ha anat a la gent que us heu casat per allà? En quant a la quantitat de menjar? Els preus? L'accés amb autocar???

Gràcies.
akamaru
 
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 05, 2011 11:08 pm

Re: CAN ALZINA 2011

EntradaAutor: promisa1 » dc. des. 07, 2011 7:18 pm

Hola! Pues yo con respecto a la cantidad de comida, todo el mundo me dijo que super bien, que el aperitivo una pasada y quedaron super llenos.
Lo del acceso con autocar, si el autocar no supera los 11 metros no hay problema.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants