TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

un gran any!

TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dv. feb. 19, 2010 10:25 pm

Boneeees!!

Porto molt poquet al foro i sóc de la zona de Tarragona ,concretament de Torredembarra i x fi la meva parella i jo hem decidit donar el pas de casar-nos! Obro aquest nou post xq m'agradaria coneixer a futures núvies de la zona de Tarragona que també es casin l'any vinent x compartir expriencies!

Petons;)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dt. feb. 23, 2010 9:06 pm

De veritat q no hi ha ningú de provincia de Tarragona pel 2011??!! Jops estaria bé compartir coses ,ja que, potser moltes de naltros celebrem la boda a la mateixa esglèsia o restaurant;) A ver si us animeu!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » dt. feb. 23, 2010 10:34 pm

hola bona nit¡¡¡¡ aquí tens una tarragonina i més concretament de torredembarra,jajaj quina casulaitat. Jo también em caso a l 2011 i estem començant a fer els preparatius per aquest grn dia. quan et casees tu???jo el 23 d'abril . tot i que encarra queda molttttttttttttt
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dc. feb. 24, 2010 6:48 am

jordivero2011 ha escrit:hola bona nit¡¡¡¡ aquí tens una tarragonina i més concretament de torredembarra,jajaj quina casulaitat. Jo también em caso a l 2011 i estem començant a fer els preparatius per aquest grn dia. quan et casees tu???jo el 23 d'abril . tot i que encarra queda molttttttttttttt



Jajaja donc si quina casualitat!!Potser hasta coincidim al curs pre-matrimonial! Jo em caso el 18 de juny de 2011 a l'ermita del loreto a Tarragona!!Si q es veritat q ens queda molt...:( Bueno wapi ens anem parlant x aki!!X cert a on et cases tu?Muakas
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » dc. feb. 24, 2010 9:58 pm

hola bona nit, a mi también em va fer gràcuia trobar algu del poble. jo em caso el 23 d'abril a roda de barà però ho faig per lo civil i desprès anem a MAS FOLCH i tu ????
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dc. feb. 24, 2010 10:10 pm

Doncs nosaltres ens casem a l'ermita del Loerto a Tarragona i el restaurant encara no el tenim!!Així q ja et dire quin ;) Nosaltres xq el tenim entes ens toca anar a l'esglèsia de Torredembarra sobre uns sis messos abans de la boda per a començar a tramitar l'expedient i fer el curs prematrimonial!Es veu q l'has de fer a l'esglesia q per proximitat li pertoqui a la nuvia,x aixo et deia q potser q coincidim;) Wapi i ja tens algo més fet a part del restaurant i la cermionia? Jo esque lo demes o deixo per d'aki uns messets(tema vestit ,fotograf,etc) xq penso q encara queda molt,n? Petons!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » ds. feb. 27, 2010 9:57 pm

holaaaaaaaaaaaaaa, feia uns dies que noem podia conectar.tenim el retaurant ja que alser una data molt especial dabiem que ens costaria trobarla lliure i així va ser dels llocs que voliem res de res , però estem contents de tenir ja algo. He mirat fotograf i també ho tenim clar aquesta setmana donarem la paga i senyalper tancar el tema. Demà diumenge anem a veure ROc per fer la ceremòniacivil ja que a l'ajuntament de Torre és una mica cara,jajajajajja. Espero que estigui bé. El tema del vestiit no anire fins passat estiu ja que crec que tindré temps i així haure de fer meys proves. Bueno espero que parlem i femintercanvi de coneixements, cuida´t .
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dl. març 01, 2010 10:30 pm

Holaaaaaaa!! Doncs jo avui molt contenta xq ja tenim reservat el restaurant!Ho farem al restaurant les Vistes al club de golf Bonmont!Hem vist uns quants i aquest es el q mes ens ha agradat!Aixi q ja començo a estar mes tranquil.la amb el tema esglèsia i restaurant tancant ja.Ara m'haig de posar amb el fotògraf...Petonasos i ves explicant cosetes!!Muaks
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: adp78 » dt. març 02, 2010 5:09 pm

Hola!

Jo sóc de Tarragona i també em caso el 2011, concretament el 10 de setembre. Ja tenim restaurant!!

Salutacions
adp78
 
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:48 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dt. març 02, 2010 9:06 pm

Hola adp78,quina alegria trobar a una altra tarragonina del 2011!! Enhorabona per la boda;) Doncs naltros també tenim reservat ja el restaurant i l'esglèsia i la veritat q m'he tret un pes de sobre xq voliem q fos el 18 de juny i no sabiem si estaria lliure!On fas el banquet? Petonets!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: adp78 » dc. març 03, 2010 1:01 am

Després de molt mirar, ens hem dedantat per L'Encanteri. La ceremònia també la farem al restaurant, perquè en principi era a l'Esglèsia, pero ens van fer anar a catequesi per comfirmar-nos i quan portavem 3 sessions vam veure que no ens enteníem amb el capellà i al final ho farem al restaurant. I vosaltres? com van els preparatius?? Encara queda bastant, pero jo prefereixo fer-ho amb temps, em dóna la sensació que estaré més tranquila.... :-)
adp78
 
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:48 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dc. març 03, 2010 9:13 pm

Hola adp78!! Doncs nosaltres ja teniem el restauran(les vistes del club de golf bonmont) i l'eslgèsia (ermita del loreto de tarragona). I la resta doncs encara res!Haig de començar a mirar sense falta els fotografs i el demes poc a poc...si q es veritat q queda molt!!Tothom diu q passa volant pero jo ho veig tant llunyà...jejjeje;) Tu has pensat quan miraras vestit?Esq jo tinc unes ganes horribles d'anar-hi!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » dc. març 03, 2010 9:43 pm

bona nit a les dues. quina ilu que poc a poc es vagi afegint gent de tarragopna i rodalies i així poder fer un foro una mica més tancat , parlant de temes generals però més relacionats amb el nostre entorn. Siu el restaurant del golf m'han dit que està molt i molt bé. nosaltres no el vam anar a veure pq s'ens anava de pressupost, jajajaj diuen que eés una mica car pero que val la pena.

A l'encanteri vaig anar de boda fa un any i no està gens malament a més un secret ( estan arreglant la carpa i fent reformes pq quedi millor ho se pq si tot av bé ho fara el meu futur marit) jajajajj però no comenteu res. Té uns jardins que estan molt bé així que la ceremònia allí segur que et queda molt i molt romàntica.


Si voleu fotògraf jo tinc una llista els he anat a veure tots i la veritat és que de preus més o mensy tots van pel mateix acmí així que al final ens hem decidit per aquell que millor ens va caure ja que si l'haviem d'aguantar tot el dia millor que fos un tiu enrotlalt.

jajaj quin rotllo us he fotut. espero que inetrcambien idees per millorar aquest gran dia. un petó
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dc. març 03, 2010 10:13 pm

Hola jordivero2011!!

Doncs a nosaltres esque ens encanta el restaurant i pel q fa el preu en comparació amb altres restaurants no es tan car!Vem anar a les jornades de portes obertes al novembre i ja ens va encantar i per molt q miresim altres restaurants no hi havia cap q ens fes el pes!La veritat esq l'encanteri no el vaig anar a veure ni el mas folch tampoc!jajaja.

Doncs wapi t'agrairia que em pasesis la llista de fotografs x aixi poder escollir,quin es el q has agafat tu? Bueno wapetes me'n vaig a dormir q estic morta!Petons;)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: miriam1986 » dg. març 07, 2010 8:06 am

Hola noies, jo soc del 2010, bé em falta poquisíiim, i només volía comentar que ahir vaig estar a la prova del menú a l'encanteri, perque a mi si que em va fer el pes,jeje, i no se com van els altres restaurants, pero aquest quan us passin els menús si voleu canviar alguna coseta d'un menú al altre per calcular el preu es 40% del preu que us posen del menú en total del primer plat, 40% del segon i 20% del postre. Us ho escric perque penso que a mi m'hagues sigut d'ajuda per orientarme a escollir els plats. Bé espero que us sigui útil la info, i anim! que la espera sembla que es llarga però deseguida estareu al lio.
Imatge
Avatar de l’usuari
miriam1986
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dg. març 07, 2010 10:17 am

Hola miriam1986!!

Ja no et queda res eh!!Enhorabona wapi;)

Doncs gracies x orientar-nos amb lo dels preus!Jo el tema restaurant i esglèsia ho tinc tancat però em falta tota la resta!jejeje

Una pregunteta ,el fotograf amb quan temps d'antelació el vas guardar?I quins recomanes q estiguin bé de la zona?Gràcies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: adp78 » dl. març 08, 2010 2:11 pm

Hola miriam1986!

Tu ho fas a l'Encanteri?? Menys mal que trobo a algú que em podrà donar referències de primera mà! Nosaltres també ho farem a l'Encanteri! pero encara ens queda molt, i ara toca esperar.... Ja m'explicarás com va tot! Gràcies per la informació dels % dels menus, jo tampoc tenia ni idea.

I les altres com aneu?? Ara vaig a pel tema del fotògraf, no ho tenim clar. L'altre dia vam anar a veure Punt de Vista i no ens va agradar massa, el vam trobar massa modern..., albums molt grans pero amb poques fotos, semblava un book de models, no es veia massa l'ambient del dia... no se si m'explico. (o potser el que ens van ensenyar no els feia justícia) Qué sabeu dels fotògrafs? teniu referències d'algun?
adp78
 
Entrades: 7
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:48 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » dl. març 08, 2010 9:40 pm

HOLA BONA NIT A TOTES COM VA AIXÒ???

L'ALTRE DIA VAIG VEURE EL TEMA DELFOTÒGRAF I VOLIA PENJAR LA MEVA LLISTA PR INTENTAR DONAR UN COP DE MÀ


JO HE MIRAT ELS SEGÜENTS FOTÒGRAF I LA VERITATA ÉS LA MAJORIA TENEN LA MATEIXA LINIA I QUE DE PREU LA DIFERÈNCIA NO ÉS GAIRÉ.

ALCOLOR: NO EM VAN FER GAIRE

CARO BIANCO

COMPOSITSITE: LINIA MODERNA PERÒ TRACTE MOLT SEC I SI ELS HAS DE PORATR TOT EL DIA........

FOTO CRECENTI UNA MICA CARS PERÒ BONS

PIXELESTUDI

GERARD GENÉ : TREBALLA BÉ PERÒ SE DE GENT Q HA TINGUT PLANTONS

JOAN DUCH: CAR, TRBALLA MOLT BÉ

RAFA ROYES: TRBALLA MOLT BÉ ( ÉS EL MEU EL VAM AGAFAR PQ ENS VA AGRADAR TREBALL I A PART ÉS MOLT ENROTLLAT)

AQUESTS SÓN ELS QUE JO HE MIRAT JA EM DIREU QUIN TRIEU D'AQUEST O D'UNS ALTRES
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: siu__84 » dl. març 08, 2010 9:46 pm

Hola Tarragonines wapes!!

Nosaltres hem quedat amb els d'alcolor el dia 26!Ja us explicare q tal!Esq son els únics dels quals haviem sentit parlar...A ver q tal;)

Moltes gràcies jordivero2011 per la info;) Veig q a tu no et va agradar alcolor...bueno a ver q tal em va a mi sino encara soc a temps de trobar d'altres!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
siu__84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: TARRAGONINES 2011 ON ESTEU??

EntradaAutor: jordivero2011 » dt. març 09, 2010 10:45 pm

hola nenes,,, com va la nit???
ara que tinc un moment em conecto per saber de vosaltres jajjjaj

siu a mi no em van agradar potse pel tracte pq l'album era semblant a d'altres que haiem vist, et van una presentació diferent que no esta malament jajajj. ja em diràs que et sembla ok??? encara tens molt de tempsper decidir així que tranqui. bona nittttttttttt
jordivero2011
 
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 10:26 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants