recogido

un gran any!

Re: recogido

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 11, 2010 1:23 pm

yo tengo muy claro que no quiero velo y eso que mi madre se ofreció a darme el suyo que es muy fino y bonito, pero yo no me veo con él ni a tiros... así que tengo muy claro que me pondré algun detalle en el pelo, dependiendo del peinado que escoja, será una diadema o alguna florecilla. Pero vamos, que lo primero es tener el vestido y en función del estilo de este, cogeré un recogido o un semirecogido.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: recogido

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 11, 2010 3:43 pm

Doncs jo, cadui, el tema del vel el dubto, no sé que fer!? Es que últimament he vist bodes de tot amb i sense,i a les núvies en qüestió estaven bé com anaven!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

Re: recogido

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 11, 2010 4:59 pm

gemma jo crec que en el moment que t'emprovis el vestit podràs veure com queda amb i sense vel, i llavors et podràs decidir si ara tens dubtes. Jo és que no m'hi veig i per tant ja no vull ni que m'ensenyin cap.

El que si tinc molt clar és que com a complement al vestit m'agradaria comprar-me una torera o una jaqueta fina, ja que al casar-nos al maig i de tarde i jo ser moooolt fredolica potser que a la nit faci rasca. A més he vist com queden i m'encanta la combinació!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: recogido

EntradaAutor: cucuruxu » dc. gen. 13, 2010 5:51 pm

Hola noies!
A mi m'agrada l'estil de semi recollit amb el cabell ondulat o així.. El problema és que després de tota una vida amb una melena casi fins al cul, abans de l'estiu (quan encara no haviem decidit casar-nos) no s'hem va ocòrrer res més que tallar-me'l cuuuuurt! Bueno el pentinat aket de mitja meleneta amb el clatell casi pelat! I ara estic que m'estiro dels cabells xk hem creixin a temps!jejejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
cucuruxu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

Re: recogido

EntradaAutor: marsal75 » dc. gen. 13, 2010 6:25 pm

jo aquesta barbaritat (perque en el meu cas ho va ser) la vaig fer fa anys, portava el cabell per més de mitja esquena i despres de l'estiu vaig tallar-me'l que em passava la moto pel clatell. En aquell moment va ser algo més psicológic, perque necessitava tallar amb certes coses i mals rotllos... i s'ho va carregar el cabell. Ho vaig dur així durant un parell d'anyets, fins que vaig decidir tornar a portar-lo llarg.. i des d'aleshores. No triga tant a creixer de nou, només que s'ha de tenir paciència i tant llarg com abans no el tindras, pero al menys algun semirecollit jo crec que te'l podras fer
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: recogido

EntradaAutor: shenita » dc. gen. 13, 2010 9:15 pm

Buuffffff!!!! k valentes!! jo sempre he dit k despres de casarme me'l tallaría....pero no se si hu faré..el meu problema es k no hem creix!!!!!!!!!! sempre porto la mateixa mesura!!! per sota el hombros..bueno algunes puntes m'arriben al sostenidor.... pero a part el tinc molt finet... asií k hem posare extensions!! jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

Re: recogido

EntradaAutor: shenita » dc. gen. 13, 2010 9:20 pm

A mi m'agrada akest estil....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

Re: recogido

EntradaAutor: shenita » dc. gen. 13, 2010 9:23 pm

El color también m'agrada!!!!!!!!!!! he anat tota la vida amb un color com el de la foto..pero fa un mes hem vaig rallar pq no hem creixia....i me'l vaig possar del meu color..."castany" jejeje i ara vaig amb el cabell fosc...pero penso ferme reflexes per la boda....bueno segurament abanas...bueno segurament....daki no res!!!!!jejejje
Imatge
Avatar de l’usuari
shenita
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

Re: recogido

EntradaAutor: Arcadia » dc. gen. 13, 2010 11:09 pm

ainsssssssssss noe!!!!!!!! esa foto la tengo yo guardada por ahi tambien....como me chifla esta chica y su peinadoooooo!!

bueno el peinado que no tengo ni idea de quien es la chica vaya...jajajaja

pero me encanta!!!!!!!!!!! sino fuera pq yo lo tengo hiper-rizado!!!!!!!!!!!!!!!!! ese rizo es mas bien para hacerlo en algo mas lisico...u ondulado...
Avatar de l’usuari
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: recogido

EntradaAutor: nuvia27 » dj. gen. 14, 2010 3:58 am

precioso el recogido...

que envidia..!yo tengo el pelo super super liso...y cuando he intentado hacer un recogido para bodas, o fin de ano, me ha durado nada el pelo rizado..tendre que empezar a mirar peinados lisitos..aisss
Avatar de l’usuari
nuvia27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 6:03 am

Re: recogido

EntradaAutor: marsal75 » dj. gen. 14, 2010 9:04 am

nuvia27 estem a les mateixes, jo tambe tinc el cabell molt llis, que no hi ha manera de donar-li forma... i si fa vent ja ni ho intento... i si fa molts dies que no plou, doncs l'estatica a tope
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: recogido

EntradaAutor: dory » dj. gen. 14, 2010 7:33 pm

noe me gusta!! creo que queda muuu femenino. si puedes, entra en cronicas 2009 de labanda y mira como llevaba el peinado y el color de pelo, para mi gusto precioso!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

Re: recogido

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. gen. 14, 2010 7:36 pm

Labanda iba super wapa!!!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: recogido

EntradaAutor: Nelly » dj. gen. 14, 2010 7:40 pm

noejordi ha escrit:A mi m'agrada akest estil....



Esta foto tambien la tengo guardada yo!!! jejeje me encanta!!!! además yo tengo el pelo muy rizado pero grande, rollo tirabuzones (si, q vamos a hacerle, de pequeña parecia sisi.... ) y creo que me puede quedar bien
Imatge
Avatar de l’usuari
Nelly
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

Re: recogido

EntradaAutor: jo mateixa » dv. gen. 15, 2010 10:02 am

y para las que tenemos el pelo corto?? que haremos?
estoy dejandolo crecer pero como no ocurra un milagro no me llega ni a los ombros!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

Re: recogido

EntradaAutor: eliytoni » dv. gen. 15, 2010 11:04 am

a mi como iba Labanda el dia de su boda me parecio espectacular, estaba preciosas, yo kiero algun peinado asi
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: recogido

EntradaAutor: esca5408 » dg. gen. 17, 2010 9:21 pm

yo tengo el pelo muy muy lacio y lka verdad tengo miedo que no me aguante ni a llegar a la ceremonia ya que tenbngo 40 minutos en coche desde casa a vic,y no qe que estilo coger porque un recogido no se si me aguantara y llevar el pelo suelto,me dicen que no es muy de novia.osea que no tengo ni papa
esca5408
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

Re: recogido

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. gen. 18, 2010 7:22 am

Haber como q nos es de novia llevar el pelo suelto??????????? Lo que tampoco podemos hacer es ir con un peinado que no es para nada nuestro estilo, entonces no nos sentiriamos comodas.
A mi me da igual lo q me digan!!! no hemos ahorrado todo el dinero nosotros????????? pues al q no le guste como vaya ya sabe.........
Asi que yo el tema pelo suelto lo veo perfecto, yo creo que el año q viene lo tendre por la cintura, de momento mas de media espalda asi que seguro....
Peinados de pelo corto pues nose pero seguro q hay
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: recogido

EntradaAutor: eliytoni » dl. gen. 18, 2010 1:36 pm

como q no es de novia??????? de novia es siempre lo q te identifique.
Lo q yo no voy a acer es llevar un recogido xq no me identifica, hace años q ni si quiera llevo una coleta xq no me gusta verme con el pelo recogido.
Imatge
Avatar de l’usuari
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Re: recogido

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 18, 2010 2:02 pm

yo como suelo llevar el pelo con moño en verano, coleta cuando me apetece, un semirecogido cuando no quiero el pelo en la cara y suelto normalmente... pues tengo donde escoger
y es de novia todo lo que quiera llevar la novia....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant