BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 9:03 am

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Neneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Animem una miqueta aquest post, nooooooooooooooooooooooo?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 09, 2009 11:53 am

Holaa a totes, conteunos que tal per la fira?? novetats????? *.-o-o.*
jo molt be el viatge, ja li he contat ala meva millor amiga que em caso quina emoció!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 12:13 pm

Fa molta il·lusió dir-ho, oi que sí?

Jo a la fira... ves, em va decebre una mica perquè la vaig trobar un pèl pobra, però potser això em passa perquè hi havia molts restaurants i com que ja el tinc, doncs hi havia menys on mirar...

Anem per blocs...

Detalls: hi havia l'artfang i una noia de mollerussa. A l'artfang no vam mirar perquè per nosaltres que vivim aquí és molt més accessible, i com que ja tenim decidits els detalls, només anem mirant a veure què les invitacions. Les de la Núria Girabet de Mollerussa em van agradar força i no estan malament de preu. En vaig veure un parell que em van agradar molt i potser provaré de fer-les jo...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 12:19 pm

Joies: només hi havia 2 joieries, però em va cridar molt la Torres. Les aliances eren molt maques (ens en van agradar molt dues), però tot s'ha de dir, una mica cares... Amb tot, ens van dir que es poden anar pagant a terminis fins el casament. Aquesta idea no em va desagradar.

Personalment, crec que s'ha de mirar més; aniré a unes quantes d'aquí Lleida, però farem una visiteta a aquesta de Balaguer que tant es comenta...

Fotògrafs: n'hi havia un muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt! Em va agradar moltíssim Elena Vallés. Ja la coneixia, però allí vam veure les ofertes i vam parlar amb ella... mooooooooooooooolt maca. Jo penso en una altra opció, però no està malament.
Ah! Vam veure un vídeo que ens va agradar molt... és d'una petita empresa que es diu "Making off", i a veure si esbrineu per què em va agradar... l'autora els anomena "NO AVORREIXIS ELS TEUS AMICS..." Si voleu en parlem més endavant...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 12:22 pm

No sé, penso que us he comentat el principal... pregunteu, pregunteu... Ah! També hi havia vestits de noi i noia, maquilladores, flors, perruquers, cotxes...

A veure què diuen les altres foreres que hi van anar...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 09, 2009 12:28 pm

Elena Vallés ja la conec, va fer la boda de una amiga meva l'any passat i superboniques, jo vai contactar amb ella per mail pero l'he d'anar a veure... explica això del video que m'has deixat intrigada... jejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 09, 2009 12:39 pm

Per cert si tens alguna informacio sobre autocars, me la pots passar buniketa?? también m'interessa!!!! gràciesss :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 12:54 pm

NUVOLET ha escrit:Elena Vallés ja la conec, va fer la boda de una amiga meva l'any passat i superboniques, jo vai contactar amb ella per mail pero l'he d'anar a veure... explica això del video que m'has deixat intrigada... jejejej

jejeje... el vídeo que prepara per ensenyar a la gent no té una durada superior a ... 30 minuts!!!!!!!!! A més, et donen totes les grabacions que han fet aquell dia, amb el making off i tal, però el vídeo per ensenyar als amics i tal és això, 30 min. Si després es vol ensenyar o veure la resta... cadascú decideix. Interessant, em va semblar molt interessant...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 09, 2009 12:57 pm

NUVOLET ha escrit:Per cert si tens alguna informacio sobre autocars, me la pots passar buniketa?? también m'interessa!!!! gràciesss :-)ok:

Jo no vaig preguntar pels autocars, però sí que els de limusines lleida em van comentar que també ho trameten. Pots preguntar allí. La web no és gaire explícita que diguem, però per privat t'envio el telèfon de contacte, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 09, 2009 7:37 pm

ei noies!!! acabo d'arribar d'Oviedo... ha estat genial però per al meu gust PLOU MASSA!!!! :--(
gràcies per les teves impressions de la fira buniketa!!!! què tal el vostre finde??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 09, 2009 10:04 pm

Ohhhhhhhhhhhhhh!!!!! Ja ha passat la fira!!!
Doncs nosaltres i vam anar no un cop sinò DOS!!!!! per favor i encara no ho vam veure tot.....vam dedicar dissabte tarda a restaurants i diumenge matí fotografs!!! Pensavem que amb una estoneta de dissabte tarda fariem i sense adonar-nos'en ja ens feien fora!! Vam veure la desfilada de les 20:00 i allí ja veiem que no fariem perquè encara voliem parar en dos restaurants més. Crec que hi eren tots o gairebé i donaven força informació, ara si, alguns no t'ho volien explicar bé i et convidaven a visitar el restaurant (la resta t'ho explicaven bé i també et convidaven). Per aquest costat nosaltres ja estem gairebé decidits pel que fa a restaurant.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 09, 2009 10:11 pm

I pel que fa a fotografs, nosaltres no vam parlar amb l'Elena estava ocupada, però vam parlar amb un noi que es diu Jaume Capdevila i ens va agradar molt. Buniketa em podries fer un mini-resum de l'Elena (per privi) perque també ens interessava però ja no vam poder parlar-hi.
Després vam parlar amb 9Estudi de Mollerussa, que tenen una oferta força interessant però no s'adaptava al que nosaltres busquem.
Pel que fa al video amb el Jaume Capdevila treballa amb un noi (empresa VISUAL ON-treballa amb l'Elena i el Jaume) que ens va agradar molt el vídeo, una passada. Però també acceptem que ens expliquis el del Making off.
De manera privada nosaltres hem contactat amb el Valls de Mollerussa (que aqeust any no eren a Fira) i també està força bé el treball.
Vam veure altres fotograf o videos però els hem descartat!

Per cert vam preguntar diumenge al matí informació a un fotograf d'Alcarràs amb una parella que també es casa al 2011, no series tu buniketa! (vaig pensar per un moment i si es una forera i estem aquí sense coneixer-nos....)
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 09, 2009 10:16 pm

QuE no ho hem dit però que si algú vol alguna informació que ho digui que sense cap problema li expliquem, pressupost inclòs!

Jo pel tema de anells ja no vam arribar!

Nosaltres vam visitar l'artfang pelq ue fa als detalls però perque ens interessava lo dels nuvis personalitzats, i vam veure algunes invitacions molt boniques!

Em van carregar amb dos SUPER revistes amb vestits de nuvi i núvia, restaurants... I vam participar en algun sorteig, pocs ja que la majoria eren pels casoris del 2010!

Personalment a nosaltres si ens va agradar la Fira però perque al no tenir res decidit doncs vam aprofitar en dos dies fer la tirada gran de pressupostos (vam acabar amb un cap que no sabiem al final qui ens havia dit què! Sort que ho vam fer en dos cops) i mira gràcies això, ja tenim decidit el restaurant i el fotograf delimitat, que no en teniem ni idea!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 09, 2009 10:54 pm

Gemmaijordi!!! que be això si que es fer fira jejejej :-) , doncs molt be us treieu un gran pes de sobre que es el restaurant!!! I quin és si es pot saber???? QUina pena no haver anat m'esteu posant dentetes llargues!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 10, 2009 10:27 pm

NUVOLET ha escrit:Gemmaijordi!!! que be això si que es fer fira jejejej :-) , doncs molt be us treieu un gran pes de sobre que es el restaurant!!! I quin és si es pot saber???? QUina pena no haver anat m'esteu posant dentetes llargues!!!!

Doncs nuvolet estem entre dos, que jo crec que aquest cap de setmana ho resoldrem, tot i que no tindrem massa temps per parlar, marxo fora (per feina) de dijous a dissabte, pel que es redueix el temps de parlar... Quna tinguem decidit i paga feta ja fara una SUPER entrada al foro!!

Ara el que tenim més verd és lo del fotograf: si el Capdevila, l'Elena (aveure si buniketa em pots explicar) o el Valls!? Si algú en sap alguna cosa i ens pot aconsellar!

I les dentetes tranquila, que segur que la propera la disfrutaras un munt, tot i que si ja tens el restaurant ja et treus molt, potser t'hagués anat bé pel tema de fotograf! Tot i això, ja saps que si tens alguna pregunta més et ficarem les dents Llarguesssssssss!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 10, 2009 11:00 pm

Sí, sí, Nuvolet i gemmaijordi, us tinc presents... és que he tingut mooooolta feina (i encara me'n queda) a casa i no he pogut mirar els papers que vaig agafar. De seguida que ho faci us envio la info per privi, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dc. nov. 11, 2009 12:56 pm

Wpes!!!!
com anat el finde???

i les que eu anat a la fira que tal???

Buniketa...jo vaig fer les invitacions, detalls dels homes, detalls pels meus germans, les parelles de nuvis a la Nuria Girabet de Mollerussa...es un encant de persona....mooolt amable i els preus moooolt be!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 11, 2009 1:58 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:I pel que fa a fotografs, nosaltres no vam parlar amb l'Elena estava ocupada, però vam parlar amb un noi que es diu Jaume Capdevila i ens va agradar molt. Buniketa em podries fer un mini-resum de l'Elena (per privi) perque també ens interessava però ja no vam poder parlar-hi.
Després vam parlar amb 9Estudi de Mollerussa, que tenen una oferta força interessant però no s'adaptava al que nosaltres busquem.
Pel que fa al video amb el Jaume Capdevila treballa amb un noi (empresa VISUAL ON-treballa amb l'Elena i el Jaume) que ens va agradar molt el vídeo, una passada. Però també acceptem que ens expliquis el del Making off.
De manera privada nosaltres hem contactat amb el Valls de Mollerussa (que aqeust any no eren a Fira) i també està força bé el treball.
Vam veure altres fotograf o videos però els hem descartat!

Per cert vam preguntar diumenge al matí informació a un fotograf d'Alcarràs amb una parella que també es casa al 2011, no series tu buniketa! (vaig pensar per un moment i si es una forera i estem aquí sense coneixer-nos....)

No guapa, no era jo... però segur que ens vam creuar... estic recopilant la info que em vas demanar, eh? Ja no trigaré gaire. És que aquest dissabte em vénen els tiets i cosins del company a veure el pis i els donarem la notícia i vaig una mica de cul netejant i endreçant perquè es vegi tot ben maco... Ja saps com són les dones i les tietes... tot ho inspeccionen, i si a més n'hi ha alguna amb una mica de mala baba...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 11, 2009 2:01 pm

Per cert, gemmaijordi, em podries passar tu també la info dels fotògrafs que vas veure? especialment aquells que t'hagi semblat que ofereixen les ofertes o productes més interessants...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 12, 2009 9:42 am

Noieeeeeeeeeeeeees!

Nuvolet i gemmaijordi2011, que em podeu confirmar si heu rebut els privis amb la info? És que no sé si els he tramès correctament... :-/ :-/ :-/
Si no, us els tornaré a escriure... i mira que eren llaaaaaaaaaaaaaargs! :-( :-(
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants