gemmaijordi2011 ha escrit:
A mi m'interessa cadui, però quantes lligues és regalen? una no!? sinò quin cirteri segueixes!?
Pots regalar tantes lligues com tu vulguis... hi ha diferents maneres de fer-ho:
1. la núvia regala la seva lliga al "solter d'or" del casament
2. els nois solters de la boda subhasten la lliga de la núvia
3. els nuvis regalen una lliga a l'amiga o amigues solteres de la festa
4. el mateix però amb els amics solters (depén de com, es pot fer tant als amics com a les amigues...)
segur que hi ha alguna cosa més que em deixo o que no conec... això depén de tu.
També pot passar que se't compliqui la cosa i no tingueu temps de fer les entregues com teníeu pensat... com li va passar a arbecub. Se m'acut que una solució seria fer aquestes entregues durant el ball, ja quan ningú s'espera que es faci res més... O bé agafar i mentre entregueu els regals donar les lligues a qui correspongui; i si sou de les que deixeu els detallets al plat, com que ja sabeu qui hi haurà assegut a cada lloc, deixar-les allí. En aquest cas jo recomano que siguin minilligues que es poden fer servir de pulsera durant el banquet... és evident que tot això depén del número de lligues que s'hagin de donar i de la importància que tingui això per vosaltres...
Jo encara no tinc clar com ho faré. A mesura que em vagi decidint o se m'acudeixin coses al respecte, ja us avisaré.