BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dc. oct. 28, 2009 10:57 pm

Coneixen-vos una mica segur que heu fet un cop d'ull als vestits de nuvia!!! >.-<:
Quines cases os agraden mes? teniu algunes idees??? Jo de blanc segur, jajaja solament se això :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 7:54 pm

Doncs a mi m'agradaven, en principi els de Rosa Clará, però aquest any no n'hi ha gaires que em destaquin; potser m'agraden més els d'Aire (sí, també són d'RC) i els de Pronovias que, a més, no són tan cars com RC.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 29, 2009 9:09 pm

hola, jo he mirat moltes webs de vestits i ni Rosa Clarà ni Pronovias (d'aquest tinc el catàleg en paper del 2010) no em fan el pes... jo tinc molt clar que vull un paraula d'honor, sense massa bordats ni massa llaços i amb una nota de color >.-<: així amb aquestes característiques he vist que hi en Jordi Dalmau (abans era dissenyador de Pronovias), Ruben Perlotti i alguna casa més amb algun vestit suelto, com Villais. El que desconec del tot és el preu mig d'aquests dissenyadors.

Però vaja que encara ens queden uns mesos per pensar-ho bé i potser el dia que comencem a emprovar-nos vestits canviem d'opinió!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: arbecub » dj. oct. 29, 2009 9:31 pm

mireu también el vestits de nuvia d'art....son mooooolt xulos...(que he de dir jo)
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 11:11 pm

cadui ha escrit:hola, jo he mirat moltes webs de vestits i ni Rosa Clarà ni Pronovias (d'aquest tinc el catàleg en paper del 2010) no em fan el pes... jo tinc molt clar que vull un paraula d'honor, sense massa bordats ni massa llaços i amb una nota de color >.-<: així amb aquestes característiques he vist que hi en Jordi Dalmau (abans era dissenyador de Pronovias), Ruben Perlotti i alguna casa més amb algun vestit suelto, com Villais. El que desconec del tot és el preu mig d'aquests dissenyadors.

Però vaja que encara ens queden uns mesos per pensar-ho bé i potser el dia que comencem a emprovar-nos vestits canviem d'opinió!

Jordi Dalmau té pàgina web pròpia (crec que Perlotti també) i em penso que he vist en algun lloc els preus... Ara, ja et puc dir que, barats barats no ho són.

No et pensis que a mi me n'agradin grans quantitats, més aviat són pocs, però és que em fa l'efecte que com menys models m'agradin menys problemes tindré a l'hora d'escollir-lo. Això sí, que els que m'agradin, m'agradin de veritat, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 29, 2009 11:53 pm

Jo he vist algun model de RC que m'agradi i de novia d'art también!!! pero he de mirar més, en principi jo també vull palabra d'honor, pero mai se sap si després m¡enamoro d'algun altre... ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 30, 2009 9:35 am

ah per cert ja he pensat quin serà el regal per al meu pare un ordenador mac mini, és que li encanten les tecnologies i sobretots els ordenadors i sempre diu que li agradaria tenir un mini però que és un capritxet i llavors mai sel compra. però pel meu sogre.... no ho se pas!!!!!! :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 10:24 am

NUVOLET ha escrit:ah per cert ja he pensat quin serà el regal per al meu pare un ordenador mac mini, és que li encanten les tecnologies i sobretots els ordenadors i sempre diu que li agradaria tenir un mini però que és un capritxet i llavors mai sel compra. però pel meu sogre.... no ho se pas!!!!!! :-/

Oooooooooooh! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Penso que si li agrada la tecnologia és un regal molt molt adient. És una molt bona idea!! >.-<: >.-<: >.-<:

Pel que fa al regal del teu sogre... doncs no sé, potser en això t'hi hauria d'ajudar el teu nino, no? Se suposa que el coneix millor que tu... Aleshores què fas, busques regals per als pares, però no per a les mares? És que si has de fer 4 regals diferents t'hi pots morir, no? jejeje! Perdona la curiositat, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. oct. 30, 2009 1:33 pm

a ma mare els rams de flors, com tu dius cadascun coneix als seus pares millo que ningú, i se que a ma mare veien la il.lusió que li farà a mon pare ja som totes dos felices, el pilar fonamental de casa meva es mon pare, no dic que me l'estimi mes ni res persupost... però jo i el meu pare sempre hem tingut una relació molt especial. Ma mare es molt conformada ella pobra, bueno però también he pensat que potse li compro alguna joieta perque se la posi per la boda sas?? així ella ja te el seu regalet, i amb la mare del meu nen doncs el mateix les flors i alguna joieta adient per el dia de la boda.... ara solament falta el sogreeee, a veure que femmm....
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 2:33 pm

Que guaiiiiiiiiiiiiiiiii! Bueno, que hi hagi sort amb això del sogre... aix, és que les dones som més fàcils per fer regals, ara els homeeeeees.....
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 30, 2009 7:58 pm

com a bona maquera que sóc dir-te que serà una molt bona elecció comprar-li un mac mini al teu pare!!! nosaltres aquest és un tema que encara no hem parlat... penso que més endavant ja pensarem en tots els detalls. L'únic que tinc clar de les entregues és que li donaré mig ram a cada germana (una part per la gran i una altra per la petita) i una lliga pel meu germà i l'altra pel meu cunyat. Però en els pares encara no hem pensat res... tot i que segurament, seran regals diferents per cada parella perquè són molt diferents!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 30, 2009 8:02 pm

per cert noies, he buscat per internet i en alguns fòrums parlen que els preus dels vestits -tant del Jordi Dalmau com del Ruben Perlotti- van des dels 1800 als 3000€, així que podem dir que en quant a preus, són de l'estil de RC i pronovias. :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 8:08 pm

cadui ha escrit:per cert noies, he buscat per internet i en alguns fòrums parlen que els preus dels vestits -tant del Jordi Dalmau com del Ruben Perlotti- van des dels 1800 als 3000€, així que podem dir que en quant a preus, són de l'estil de RC i pronovias. :-)ok:

Aaaah! És que jo havia vist en algun altre que parlaven de fins i tot 4mil €... Bueno, potser també són impressions personals, però jo no em penso gastar 3000€ en el vestit de núvia, no m'ho puc permetre i prefereixo gaudir d'altres coses. El meu tope pel vestit són uns 2000, euro amunt euro avall, però no més: per ara tinc sort, perquè els que he vist que més m'agraden no hi arriben (hem de pensar que tot retoc, extra, vel i tocado costa un pico, així que els 3000 ja se'm faran -potser més i tot- amb el conjunt...)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 30, 2009 8:26 pm

jo en principi també em nego a gastar-me tants diners en un vestit, a més que cal tenir en compte que no és només el vestit, que són també les sabates, el can-can, la lliga, la roba interior, etc, etc, etc, etc... però el meu nen avui m'ha vist que em mirava els vestits del Ruben Perlotti (un altre cop) i m'ha dit que si arribat el dia de començar a emprovar, m'enamoro d'un vestit que no em preocupi pel preu perquè ell el que vol és veure'm radiant el nostre dia!! ::love:: aiiiiix quin soleeet!!
el més segur és que arribat el dia miri i remiri per no gastar-me massa calers perquè és algo que sempre he tingut molt clar, no em vull gastar una burrada en el vestit, així com tampoc ho faré en la resta de complements, perquè prefereixo gastar els diners en un bon banquet que ho gaudeix tothom o en el viatge de noces que és per als dos!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: arbecub » dv. oct. 30, 2009 9:26 pm

jo entre el vestit, les sabates, i els complements no vaig arribar a 2000 euros
el vestit sol em va costar 1450, amb el vel, el cancan i els detalls del cabell 1750

les sabates 45 euros
les arrecades me les van regalar el meu pare, la seva dona i els meus tres germanets petits....
i la pulsera me la va regalar la meva padrina....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 10:36 pm

cadui ha escrit:jo en principi també em nego a gastar-me tants diners en un vestit, a més que cal tenir en compte que no és només el vestit, que són també les sabates, el can-can, la lliga, la roba interior, etc, etc, etc, etc... però el meu nen avui m'ha vist que em mirava els vestits del Ruben Perlotti (un altre cop) i m'ha dit que si arribat el dia de començar a emprovar, m'enamoro d'un vestit que no em preocupi pel preu perquè ell el que vol és veure'm radiant el nostre dia!! ::love:: aiiiiix quin soleeet!!
el més segur és que arribat el dia miri i remiri per no gastar-me massa calers perquè és algo que sempre he tingut molt clar, no em vull gastar una burrada en el vestit, així com tampoc ho faré en la resta de complements, perquè prefereixo gastar els diners en un bon banquet que ho gaudeix tothom o en el viatge de noces que és per als dos!

Sí, sóc del mateix parer. Prefereixo gastar més en alguna cosa que disfrutem tots dos. Evidentment, em compraré un vestit que m'agradi i m'hi trobi bé, però ja no em vull emprovar els vestits que costen 2500 o 3000€, perquè si no, em plantaré als 4000 i no ho vull. Si em sobressin els diners, encara, però com que no és el cas...

Per cert, pel que fa a coses com la lliga no penso gastar-m'hi més que el que em costin els materials per fer-la... la meva i les que penso regalar durant el convit... Ja us l'ensenyaré, a veure què.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 30, 2009 10:58 pm

ara riureu... l'altre dia vaig acompanyar a una amiga a una botiga eròtica aquí a Barcelona perquè volia comprar cosetes per la despedida d'una cosina seva i li feia pal d'anar-hi sola i vaig veure unes lligues de color blanc amb un llacet -blau, vermell o verd- que costaven 3€. No sé com van de preus a les merceries, però aquestes eren super mones i crec que barates, i vaig pensar: "mira ja sé on comprar les que regalaré!" :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 31, 2009 12:49 am

cadui ha escrit:ara riureu... l'altre dia vaig acompanyar a una amiga a una botiga eròtica aquí a Barcelona perquè volia comprar cosetes per la despedida d'una cosina seva i li feia pal d'anar-hi sola i vaig veure unes lligues de color blanc amb un llacet -blau, vermell o verd- que costaven 3€. No sé com van de preus a les merceries, però aquestes eren super mones i crec que barates, i vaig pensar: "mira ja sé on comprar les que regalaré!" :-)ok:

Eeeeep! interessaaaaaaaaaaaant! :hmm:: miraré quan em costa el material a la merceria i depén de com, potser et dic que n'agafis per mi i me les enviïs, jejeje... (sí, ja ho pots ben dir: quina barra!!)

Ara, que si et dic la veritat, també em faria gràcia fer-les jo mateixa... no sé, ja veurem.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » ds. oct. 31, 2009 7:37 am

A mi la lliga me la fa una tieta que ens la fa a totes les cosines de la familia, una virgueria la fa com de ganchillo, així que aquesta no la regalaré, me la vull guardar de record!! Llavors penso compra la mes barateta que trovi i donar-la a una de le meves millors amigues que està soltera . bueno que potse fins al 2011 ja te novio jejeje però en principi es aquesta la idea... :-)ok:

Nenes marxo de viatge fins dilluns així que us llegire llavors!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 31, 2009 7:39 pm

buniketa he vist que aquesta botiga té botiga on-line i que t'envien el material a casa... de totes formes, no em faria res comprar-te-les i enviar-te-les o bé portar-te-les jo mateixa un dia que pugés a Lleida. Cal ser bones catalanes i estalviar al màxim amb aquests detalls >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants