Quines cases os agraden mes? teniu algunes idees??? Jo de blanc segur, jajaja solament se això
Autor: NUVOLET » dc. oct. 28, 2009 10:57 pm

Autor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 7:54 pm

Autor: cadui » dj. oct. 29, 2009 9:09 pm
així amb aquestes característiques he vist que hi en Jordi Dalmau (abans era dissenyador de Pronovias), Ruben Perlotti i alguna casa més amb algun vestit suelto, com Villais. El que desconec del tot és el preu mig d'aquests dissenyadors. 

Autor: arbecub » dj. oct. 29, 2009 9:31 pm

Autor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 11:11 pm
cadui ha escrit:hola, jo he mirat moltes webs de vestits i ni Rosa Clarà ni Pronovias (d'aquest tinc el catàleg en paper del 2010) no em fan el pes... jo tinc molt clar que vull un paraula d'honor, sense massa bordats ni massa llaços i amb una nota de coloraixí amb aquestes característiques he vist que hi en Jordi Dalmau (abans era dissenyador de Pronovias), Ruben Perlotti i alguna casa més amb algun vestit suelto, com Villais. El que desconec del tot és el preu mig d'aquests dissenyadors.
Però vaja que encara ens queden uns mesos per pensar-ho bé i potser el dia que comencem a emprovar-nos vestits canviem d'opinió!

Autor: NUVOLET » dj. oct. 29, 2009 11:53 pm

Autor: NUVOLET » dv. oct. 30, 2009 9:35 am

Autor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 10:24 am
NUVOLET ha escrit:ah per cert ja he pensat quin serà el regal per al meu pare un ordenador mac mini, és que li encanten les tecnologies i sobretots els ordenadors i sempre diu que li agradaria tenir un mini però que és un capritxet i llavors mai sel compra. però pel meu sogre.... no ho se pas!!!!!!

Autor: NUVOLET » dv. oct. 30, 2009 1:33 pm

Autor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 2:33 pm

Autor: cadui » dv. oct. 30, 2009 7:58 pm

Autor: cadui » dv. oct. 30, 2009 8:02 pm

Autor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 8:08 pm
cadui ha escrit:per cert noies, he buscat per internet i en alguns fòrums parlen que els preus dels vestits -tant del Jordi Dalmau com del Ruben Perlotti- van des dels 1800 als 3000€, així que podem dir que en quant a preus, són de l'estil de RC i pronovias.

Autor: cadui » dv. oct. 30, 2009 8:26 pm
aiiiiix quin soleeet!! 

Autor: arbecub » dv. oct. 30, 2009 9:26 pm

Autor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 10:36 pm
cadui ha escrit:jo en principi també em nego a gastar-me tants diners en un vestit, a més que cal tenir en compte que no és només el vestit, que són també les sabates, el can-can, la lliga, la roba interior, etc, etc, etc, etc... però el meu nen avui m'ha vist que em mirava els vestits del Ruben Perlotti (un altre cop) i m'ha dit que si arribat el dia de començar a emprovar, m'enamoro d'un vestit que no em preocupi pel preu perquè ell el que vol és veure'm radiant el nostre dia!!aiiiiix quin soleeet!!
el més segur és que arribat el dia miri i remiri per no gastar-me massa calers perquè és algo que sempre he tingut molt clar, no em vull gastar una burrada en el vestit, així com tampoc ho faré en la resta de complements, perquè prefereixo gastar els diners en un bon banquet que ho gaudeix tothom o en el viatge de noces que és per als dos!

Autor: cadui » dv. oct. 30, 2009 10:58 pm

Autor: buniketa » ds. oct. 31, 2009 12:49 am
cadui ha escrit:ara riureu... l'altre dia vaig acompanyar a una amiga a una botiga eròtica aquí a Barcelona perquè volia comprar cosetes per la despedida d'una cosina seva i li feia pal d'anar-hi sola i vaig veure unes lligues de color blanc amb un llacet -blau, vermell o verd- que costaven 3€. No sé com van de preus a les merceries, però aquestes eren super mones i crec que barates, i vaig pensar: "mira ja sé on comprar les que regalaré!"
miraré quan em costa el material a la merceria i depén de com, potser et dic que n'agafis per mi i me les enviïs, jejeje... (sí, ja ho pots ben dir: quina barra!!)
Autor: NUVOLET » ds. oct. 31, 2009 7:37 am

Autor: cadui » ds. oct. 31, 2009 7:39 pm