BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. set. 02, 2010 9:54 pm

L&R, d'on ets que et cases al Resquitx (de Mollerussa, entenc) o es la Boscana!? Explica'ns més cosetes!!!
Serem les núvies més maques aquell dia, el NOSTRE dia!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dj. set. 02, 2010 10:17 pm

L&R2011 benvinguda guapa!!! així així, dues setmanes i molta feina feta!! :-)ok: per qualsevol cosa ja saps que pots demanar, aquest és l'esperit del fòrum ajudar-nos entre totes!! No he estat mai al Resquitx però he sentit parlar molt bé del lloc.

Gemma ja t'he contestat al teu compte enrere, per casualitat no hi ha foto del teu promès en aquell moment??? devia posar una carona... : kissd :

Inhus us caseu a Girona capital?? com és que us caseu allà?? ja saps que som molt cotilles i ho volem saber tot jejeje!! *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dv. set. 03, 2010 7:28 am

Benvinguda L&R aquí al foro trobareu molta informació, ja veureu :-)ok:

Jo he estat una vegada al Resquitx i vaig sortir molt contenta!! bona el.lecció!
Be, ja ens anireu contant mes cosetes.

Ah! recordar-vos que quan tingueu escrits 100 missatges, podreu entrar a les cròniques d'altres nuvies, així com crear-vos el vostre compte enrera!! ànims!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: XeXe » dv. set. 03, 2010 8:58 am

UUUOOOOO

Nomes queda un anyet, animsssss
XeXe
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 9:02 am

Nuvolet, avui un any just eh! Quina emoció!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dv. set. 03, 2010 9:52 am

aiiiix Nuvolet un anyet sols!!!! aquests comptadors baixen a una velocitat que fa por ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dv. set. 03, 2010 10:22 am

gemmaijordi2011 ha escrit:L&R, d'on ets que et cases al Resquitx (de Mollerussa, entenc) o es la Boscana!? Explica'ns més cosetes!!!
Serem les núvies més maques aquell dia, el NOSTRE dia!!

Sóc d'un poble prop de Lleida, (si no us sap greu, no vull donar massa dades al fòrum), i ens casem al poble i fem el convit al Resquitx de Mollerussa. Ens agrada molt la Boscana, però per al 2011 no hi ha lloc, ens haviem d'esperar un altre any...i la veritat, penso que ja ens toca desprès de tants anys!!, a més a més, volem algo molt senzill, tot i que som uns 180 convidats, serà tot molt normal...weno, almenys aquesta és la nostra intenció.
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. set. 03, 2010 10:40 am

Si noies només un anyet!!! jejejeej si ara me fa cosa quan posi un mes nu se que pasará :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: L&R2011 » dv. set. 03, 2010 11:30 am

inhus ha escrit:L&R2011 benvinguda! jo también em caso el mateix dia q tu! :D sort

noara jo el jardins del segria no tho recomano, bueno el menjar esta bé pero la sala es mes gran q per 50 persones i aixo vol di q tindreu gent alli q van a dinar de normal i la separacio la fan amb plantes...

el mas del txep a nosaltres ens va encantar ja ens veiem alli casats pero com q al final vam decidir ferho a girona va quedar descartat pero si ens haguessim casat a lleida hagues set alli pq el noi és molt natural i dona bon rotllo

nose ja em diras a veure q et sembla

Hola Noara,

Si no m'equivoco, el mas del Txep és a Alcarras no?, és que la meva cunyada és d'allà i em penso que al poble n'han obert un de nou de restaurant, on també fan convits, que ara mateix no recordo el nom, i diuen que también està bastant bé. Intentaré averiguar-ne el nom
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: L&R2011 » dv. set. 03, 2010 11:33 am

Noies, i el tema dels bestits?...com està la cosa per aquí LLeida?

Jo m'he anat posant a les pàgines webs, que no sé si serveix massa, ja que fins que no te'ls veus posats....però sabeu com està el tema dels preus, per exemple a la Cimbeline, pronovias, etc....Es que algunes vegades he sentit a dir que els tenen més barats a segons quins llocs de BCN o Saragossa....pot ser veritat a xiò??? :hmm::

UIUIUIUI...quin munt de dubtes.....és que això del fòtum anima eh?!?!?!!?JAJAJAJAJAJAJA :-)
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 12:16 pm

El nou restaurant d'Alcarràs que dieu és el Gran Palermo d'Alcarràs.

Pel que fa al que pregunteu dels preus... doncs el preu de base del vestit en realitat és el mateix. Tot depèn de si es tracta d'una franquícia o no. Si és franquícia tenen llibertat per incrementar el preu del vestit, a banda de les modificacions que hi facis. Generalment els que te'ls poden vendre més barats són les cases multimarques i especialment si són de temporades anteriors.

Perquè et facis una idea, els de Pronovias aquest any ronden dels 1200 fins als 3000€, però els que més dominen són els dels 1200 a 1800/2000€. A banda vels, can can, tocats, lliga i altres complements...

Cymbeline no ho sé, dissabte hi aniré.

Rosa Clarà rondaven 1500-1800€ els de la col·lecció TWO i de 1700€ en endavant els de Rosa Clará. Aire són aproximadament com els de Two els més cars, però n'hi ha de més econòmics. Penseu que els complements sempre van a part.

Espero que et serveixi una mica d'orientació.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 12:36 pm

Doncs jo m'he auto-posat un pressupost de 2mil eurets, espero fer amb això... No em vull gastar una barbaritat per un vestit d'un dia coi!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 12:47 pm

aairinn ha escrit:Doncs jo m'he auto-posat un pressupost de 2mil eurets, espero fer amb això... No em vull gastar una barbaritat per un vestit d'un dia coi!!!

Jejejejejeje, jo també m'he posat aquest pressupost en total. Màxim 2500 amb els complements (vel, tocat, can can -si finalment me'n poso, que ho dubto- i sabates). I pel que sembla, m'estic comportant. Els vestits que m'agraden ronden com a màxim els 1200, així que la cosa pinta bé.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 12:51 pm

buniketa ha escrit:
aairinn ha escrit:Doncs jo m'he auto-posat un pressupost de 2mil eurets, espero fer amb això... No em vull gastar una barbaritat per un vestit d'un dia coi!!!

Jejejejejeje, jo també m'he posat aquest pressupost en total. Màxim 2500 amb els complements (vel, tocat, can can -si finalment me'n poso, que ho dubto- i sabates). I pel que sembla, m'estic comportant. Els vestits que m'agraden ronden com a màxim els 1200, així que la cosa pinta bé.

Ets el meu exemple a seguir nena, jajajaj Jo confio també trobar algo així que m'agradi, que em quedi estupendo i que no em costi un ronyó. Els accessoris ja no hi penso, ja vindran més endavant i ja tremolaré també...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 1:39 pm

De totes maneres, pensa que hi ha complements que te'ls has de quedar al moment d'encarregar el vestit. Normalment, el vel i en can can ja els has d'encarregar llavors. Hi ha vestits que permeten no portar can can, i aleshores et pots esperar a veure com queda el teu (bé, si més no, això és el que em van dir a mi a Pronovias, que si volia, em podia esperar a veure com em quedava el meu vestit abans d'encarregar el can can).
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dv. set. 03, 2010 1:57 pm

L&R2011 ha escrit:Noies, i el tema dels bestits?...com està la cosa per aquí LLeida?

Jo m'he anat posant a les pàgines webs, que no sé si serveix massa, ja que fins que no te'ls veus posats....però sabeu com està el tema dels preus, per exemple a la Cimbeline, pronovias, etc....Es que algunes vegades he sentit a dir que els tenen més barats a segons quins llocs de BCN o Saragossa....pot ser veritat a xiò??? :hmm::

UIUIUIUI...quin munt de dubtes.....és que això del fòtum anima eh?!?!?!!?JAJAJAJAJAJAJA :-)

Jo no et puc orientar massa en els preus de la nova col·lecció perquè jo només em vaig provar de la col·lecció 2010, però a Aire anaven dels 1200 als 1900 i a Cymbeline més o menys igual, 1200-1800€. A part has de comptar el can-can i si et quedes vel o bolero, els preus depèn de la casa i del model escollit. A mi m'ha sortit vestit + bolero per 1890€ a Barcelona (em caso aquí i m'és més còmode pel tema proves i recollir-lo). El can-can em van dir que podia esperar i comprar-lo a la segona prova si el vull, tot i que miraré que me'l regalin perquè a la botiga de Lleida va inclòs en el preu del vestit.
El meu és de Cymbeline i entre Lleida i Barcelona sols havia 30€ de diferència. Potser amb Saragossa si que hi ha més diferències de preu ja que fora de Catalunya la roba és més barata, inclosos vestits de núvia (vaig veure a Còrdova l'any passat, vestits de Pronovias per 900€!!!!! :star:: :star:: )

Aairinn pels complements (sabates, roba interior i joies) sempre pots esperar a les rebaixes del gener!! jo les sabates i la roba interior, així com conjuntets sexis pel viatge de noces me'ls vaig comprar a les rebaixes del juliol i em vaig estalviar força diners!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dv. set. 03, 2010 2:27 pm

uiuiuiuiuiuiuiuiui....noies, em penso que vaig una mica perduda encara amb aquest tema dels vestits...serà qüestió de començar a mirar....potser no em pensava que fossin tant cars, i a part els complemets!!!....weno...a veure si m'animo!

Gràcies a totes!

Imatge
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: cadui » dv. set. 03, 2010 3:06 pm

jejejejee!! no et preocupis és normal que vagis perduda amb el tema vestits si encara no has començat a mirar :-)ok: qualsevol dubte, demana!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 03, 2010 3:36 pm

buniketa ha escrit:De totes maneres, pensa que hi ha complements que te'ls has de quedar al moment d'encarregar el vestit. Normalment, el vel i en can can ja els has d'encarregar llavors. Hi ha vestits que permeten no portar can can, i aleshores et pots esperar a veure com queda el teu (bé, si més no, això és el que em van dir a mi a Pronovias, que si volia, em podia esperar a veure com em quedava el meu vestit abans d'encarregar el can can).

Sí sí, suposo que el vel l'hauré d'agafar al moment, depenent de com sigui el vestit. M'agradaria portar vel, ho trobo tan maco... Però bueno, ara tot m'agradaria, quan aarribi el moment ja veuré què em queda bé i què no :hmm::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: L&R2011 » ds. set. 04, 2010 4:23 pm

cadui ha escrit:
L&R2011 ha escrit:Noies, i el tema dels bestits?...com està la cosa per aquí LLeida?

Jo no et puc orientar massa en els preus de la nova col·lecció perquè jo només em vaig provar de la col·lecció 2010, però a Aire anaven dels 1200 als 1900 i a Cymbeline més o menys igual, 1200-1800€. A part has de comptar el can-can i si et quedes vel o bolero, els preus depèn de la casa i del model escollit. A mi m'ha sortit vestit + bolero per 1890€ a Barcelona (em caso aquí i m'és més còmode pel tema proves i recollir-lo). El can-can em van dir que podia esperar i comprar-lo a la segona prova si el vull, tot i que miraré que me'l regalin perquè a la botiga de Lleida va inclòs en el preu del vestit.
El meu és de Cymbeline i entre Lleida i Barcelona sols havia 30€ de diferència. Potser amb Saragossa si que hi ha més diferències de preu ja que fora de Catalunya la roba és més barata, inclosos vestits de núvia (vaig veure a Còrdova l'any passat, vestits de Pronovias per 900€!!!!! :star:: :star:: )

Cadui!

Avui he anat a buscar catàlegs, i la veritat, els que més em criden l'atenció són els de Cymbeline. He sentit a parlar d'una botiga que hi ha a Molins de rei on diuen que els bestits solen ser més barats, el que no sé és si en tenen d'aquesta firma allà. N'has sentit a parlar??

Aairinn pels complements (sabates, roba interior i joies) sempre pots esperar a les rebaixes del gener!! jo les sabates i la roba interior, així com conjuntets sexis pel viatge de noces me'ls vaig comprar a les rebaixes del juliol i em vaig estalviar força diners!!!
Imatge

Imatge
L&R2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants