Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: JiG » dj. maig 27, 2010 5:16 pm

jjajajajajaja que bona!!!!! Bé investigaré aquest post que has comentat però que no pot saber ningú jajajajajaja :-))

És que hi ha pàgines i pàgines de post i tantes persones que expliquen coses interessants que pfffff m'hi passaria hores aquí llegint!!!

Shaik, no recordo ara quin dia et cases però jo crec que vas bé de temps... wenu no ho sé, és que jo estic molt tranquila i és la gent que em va dient: -nena et falta menys d'un any eh?????? i llavors m'estressen... jajajaja. No ens atabalem!!!! poc a poc i bona lletra!!!!! Tot es farà! Però fa tanta il·lusió anar fent cosetes d'aquestes...

Bon cap de setmana guapes!!!! :-)
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. maig 27, 2010 6:30 pm

Jejeje, no és que no recordis quan em caso, és que encara no tinc data!! :-/ Ja t'ho dic, que això és un caxondeo!! És que ara comencem obres a la nostra caseta i fins que acabin els paletes, sàpiguem el que costa i fem un pla d'estalvi intensiu no podem confirmar res. Ara començem a mirar, però fins a finals d'estiu no crec que reservem res en ferm.

La idea, si es pot, és el 14 d'agost, que és diumenge però l'endemà és festiu, però ja et dic, depén de la butxaca, si hi arribem o no!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: JiG » dj. maig 27, 2010 10:02 pm

Ostres!!! wenu doncs enhorabona per tenir casa, perquè això avui en dia ja és moltíssim!!!!!! jajajajaja, a veure si tot surt rodó i ho podeu fer tot (casa i casament). De fet, amb temps, paciència i calers s'acaba fent tot...però això dels calers és lu més complicat eh!

Ah Gironines!!!! fa uns dies vaig parlar amb una noia i em va dir que a Noemí núvies, ella s'hi havia comprat el vestit i que la van tractar molt bé i en va quedar molt contenta!
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dv. maig 28, 2010 8:51 am

On és Noemí núvies? A Girona? Vaig a mirar si tenen web...

Doncs sí noia, les peles són crucials, jajaja! És que a sobre el loco del meu xicot va invertir casi tots els seus estalvis en borsa... i ara que perd un pastón no pot vendre (no és que hagi invertit un pastón, que el pobre no és pas milionari, però perd la meitat i això fa molt mal...)! Així que, en part, em caso o no segons com vagi el país i si millora l'economia. :-( Vaja, que ho tinc negre de moment!! Jajaja!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dv. maig 28, 2010 9:35 am

jejeje Doncs el país gaire bé no va eh... Però tingues paciència i esperança!! I a veure si pots casar-te al 2011!!!

Jo vaig passar una vegada per davant de Noemí Núvies! Ja hi passaré a mirar un dia d'aquests que vaig a Girona!
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: JiG » dv. maig 28, 2010 6:20 pm

Doncs ja ens explicaràs si t'han agradat!!!!!! Crec que em van dir que era per allà la Plaça del vi???? no n'estic segura...

Shaik, "po zi" el país està fatal... però tu ànims!!!!! jejejeje
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 12:48 pm

Noies!!!! ja tinc el vestit!!! vaig anar amb la mama a mirar a Rosa clara i pronovias!! i finalment despres de probarme moltissims em vaig enamorar de dos de rosa clara, dos estils super diferents, no s'havia pas k fer i finalment escoltant els consells e les novies que son una pasada me quedat amb un de rosa clara, el mes espectakular!!! yuhu, es de la coleccio del 2011!!! vosaltres ja heu mirat vestits? muak
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: Shaik » ds. maig 29, 2010 2:42 pm

felicitats Geisha, me'n alegro molt! Ja ens xivaràs quin model és, ok? Jejeje!

Uff, jo fins a finals d'any no començaré a mirar, però ganes no me'n falten!! El problema que tinc és que totes les dones de la family volen venir, fins i tot les meves nebodes grans, i pot ser un agobio terrible! Em sembla que hi aniré d'amagat tota sola...
Imatge
Shaik

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 4:04 pm

jajjaja!! un consell com abans hi vagis millor, i com menys gent vingui amb tu tambe millor, saps que passa que tothom te gustos molt diferents!! jo vaig anar amb la mama, la sogre i un altre dia amb la meva millor amiga!!! muaaa
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » ds. maig 29, 2010 4:07 pm

Geisha que wai!!!!!! Jo encara m'hi he de posar a mirar vesitats.... wenu tot arribarà!!!! Ostrens jo també tinc moltes noies que s'han ofert a venir a mirar vestits... em sembla k aniré un dia amb 2, un altre 2 més... poc a poc, així no m'atabalaran jejejeje.
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 4:12 pm

sip J I G!! lo que ja et dic a mi em van atabalar moltissim i erem poquetes!! i jo nomes vaig anar 2 dies a mirar i el segon dia ja vaig fer la paga i senyal del que em va agradar, ara ja no vull mirar res mes!! jijij x si de cas!! pero m'agrada moltissim la veritat!! on vols anar a mirar?
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » ds. maig 29, 2010 4:22 pm

No en tinc ni idea!!!!! m'handit molts llocs, he mirat per inernet però m'agrada tot i res, saps???? no ho sé aniré a Girona a les que sé i si trobo allà molt bé i sinó per figueres que aquí una compy del foro ens ha n'ha palat molt i sinó com a últim recurds fet a mida, no?????? no crec que arribi a aquet extrem...però ja veurem!!! he de fer una mica de dieta per veure'm bé del tot jejejejeje
Imatge
JiG

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 5:19 pm

jo tambe tink un any, bueno ara emnys!! jijiji per posar-me be, sobretot els braços que s'han de definir!! jiji mira et penjo una fotu del vestit que me quedat haviam que et sembla!!

http://vestidos-de-novias.hispabodas.com/fotos-colecciones-grupo-rosa-clara-2011/13215#titulo

a mes aqui et deixo la coleccio de rosa clara 2011 perque la vagis mirant!!!

muaaaa
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: Shaik » ds. maig 29, 2010 6:25 pm

Wuaw Geisha!! És preciós! Aquest tipus de volant m'agrada molt, és super elegant i gens "lolailo". M'agraden els volantents, mentre no siguin de teles brillants i tiesos. Estaràs molt guapa, segur!!

A mi em passa el mateix que tu, JiG, que m'agrada i no m'agrada el que veig. Puc veure tot un catàleg per la web i quedar-me igual (com els de Pronovias, que no em fan el pes)! En veig de molt macos, però que no són per mi. Altres són molt diferents, com aquests www.immacle.com , que m'agraden però que potser no m'atreviria a portar per ser massa diferents. Ai, quin dilema!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: geisha » ds. maig 29, 2010 7:34 pm

shaik a mi em pasava el mateix!! fins que vaig anar a veure'ls, els de pronovias eren molt makus, mels vai emprobar xo com dius tu, no eren per mi!! i els de rosa clara jo volia un supr senzill, un vestit tipus ibizenc tirat,pero quan em vaig emprobar aquest vaig dir, aquest es el meu!!!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: JiG » ds. maig 29, 2010 10:41 pm

Geisha és molt maku!!!!! Ai nenes quines ganes que em venen de començar anar a les botigues a provar... jejejeje
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dg. maig 30, 2010 3:08 pm

Que bé Geisha, suposo que ho notes quan trobes el "teu" vestit! Jo estic segura que em quedaré el vestit que mai m'hauria pensat, solen passar aquestes coses, que tens una idea i a l'hora de la veritat acaba siguent ben diferent, vaig conscienciada que pot passar-me, jajaja!

A mi els vestits paraula d'honor m'agraden molt, però suposo que si me'n quedo un em faré posar una tira de gassa o així que em passi per darrera el coll, i que surti dels laterals del pit. Aquest és l'escot que més m'agrada. El meu problema és que tinc molt de pit, estic primeta però tinc d'aquelles pitreres que si m'ho proposés semblaria la Pamela Anderson (jejeje, exagero una mica, però realment m'acomplexa bastant tenir-ne). No vull anar amb un vestit gaire escotat, però ha de dissimular-me el pit i fixar l'atenció a altres zones. Els que dissenya la Rosa Clará tenen aquesta idea, exhuberants de sota i discretets de dalt, però el meu pressupost està per sota dels seus vestits, així que hauré de buscar alguna altra cosa.

Sí que em fa il.lusió posar-me a mirar, en tinc ganes, però em conec i puc ser un suplici, o bé decidir-me pel primer que m'emprovo, ai quins nervis!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dl. maig 31, 2010 10:09 am

Hola noies!!!
Enhorabona Geisha per el teu vestit! És molt macu!!

Doncs jo estic igual.. que miro i miro i no hi ha res que digui aquest! Cap! O sigui que serà provar i provar i algun m'agradarà no?? També és que tinc molts de complexes jo! I no ajuda! jejeje
Shaik! Aquest escot que dius és exactament el que jo vull! M'encanta! Després m'agradaria que fos ajustadet fins a mitja cadera i la faldilla una cosa així lleugera! Que pugui fer el burru tant com vulgui a l'hora del ball! jejeje

Segur que el trobem noies ja veureu!!! petoneeeets
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dl. maig 31, 2010 1:44 pm

Cucuruxi, i si ens comprem el mateix vestit i el paguem a mitges?? Jajajaj!

A mi m'encanta aquest escot, i sempre em miro els que tenen escot paraula d'honor perquè serà ben fàcil posar-li la tira, és el que tinc més clar de tot!! La cintura a la cadera també m'encanta, són preciosos, però em fa patir que quedi tan encorsetada que no pugui ni respirar, però me'n vull emprovar a veure què tal!! És un rotllo perquè les botigues tenen sempre la talla 42, i t'han de posar agulles. Estaria bé emprovar-te directament la talla que fas, no sé, sabríem més bé si hi estem còmodes.

Les faldilles m'agraden amb volantets de gassa i encaix, però que no s'inflin gaire, que siguin amb caiguda. Ah! I una mica de cua per després recollir-la amb un parell de fermalls i ballar com una boja...

Mare meva, fa 3 o 4 anys deia que em volia casar pel civil, sense fer festa, i amb un vestit de carrer... qui m'hauria de dir que em faria tanta il.lusió quan fos l'hora de la veritat i que vull portar cua i tot!! : ban :
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dl. maig 31, 2010 5:09 pm

Noies caraaaaaaaaam!!!! veig que teniu idees molt clares sobre els vestits!!! me n'alegro jajajaja, jo ja no miro res per internet...he decidit que quan m'hi posi aniré d'excursió a Girona, anar provant, anar fent i sobretot tranquil·litat i bons aliments!!!!!
Imatge
JiG

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 8 visitants