BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 5:50 pm

Vila-sana...jo vaig viure quasi dos anys a Mollerussa.Desde el decembre que vivim a Alguaire i ara ja és definitiu, ja no ens mourem més.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 30, 2010 6:16 pm

carlina q no the dit res de la festa!! i la poma es una passada... llastima q a mi la kity em fa rabia!! jejeje

ja penjaras alguna foteta més
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dl. ago. 30, 2010 6:17 pm

Així sí que sou treballadors Noara! Més ens val que treballem molt tots plegats que el bodorrio porta moltes despeses! Que les fem molt i molt agust, sí, però són despeses... ::love::

Qualsevol cosa, ja saps que estem aquí per intentar ajuda-te!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Noara » dl. ago. 30, 2010 7:34 pm

Nosaltres hem decidit d fer una boda civil, i pel q fa el restaurant, el meu petardo, ja ha començat a trucar aquest mati alguns dels restaurants q hem vist... i ja hem concertat algunes visites!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Dimecres en tenim una, divendres una altra i el dimarts una altrA!!!! Ja os contare com a nat la experiència!!!
Imatge

Imatge
Noara

Entrades: 41
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:17 pm

EntradaAutor: Noara » dl. ago. 30, 2010 7:39 pm

El q os volia preguntar jo... es q anem una mica perduts amb el tema restaurants, no se com per exemple, que hem d hem d tenir en compte a l'hora d fer les primeres visites? quines són les preguntes "Clau"???? :-/ em va molt gran aquest tema!!!! Podem apretar en el preu? Com ho heu fet vosaltres? Quins consells em doneu?????? aixxx semblo tonteta!!!!
Però no tinc a qui demanar consell, ja q no ho sap ningú encara!!!!
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: Noara » dl. ago. 30, 2010 7:43 pm

aairinn ha escrit:Així sí que sou treballadors Noara! Més ens val que treballem molt tots plegats que el bodorrio porta moltes despeses! Que les fem molt i molt agust, sí, però són despeses... ::love::

Qualsevol cosa, ja saps que estem aquí per intentar ajuda-te!

aixxxx aairinn!!!! quanta raó tens!!!!! nosaltres som com Romeo i Julieta!!! contra viento y marea!!!! en fi....
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: cadui » dl. ago. 30, 2010 8:22 pm

hola Noara, caram 3 restaurants en una setmana... veig que us heu posat les piles!!! :-)ok:

Sobre els dubtes fa molt que el vaig reservar... però bàsicament mireu que el lloc us agrada i organitzin les coses més o menys al vostre gust, demaneu preus de menús i què inclou el preu (a mi per exemple m'inclou l'aperitiu, el menú complet amb les begudes, el pastís i licors pel cafè, la decoració floral, les minutes personalitzades, les fundes per les cadires i el servei del Dj). Consulteu bé que hi cabeu tots i que us confirmin que no haureu de pagar un extra per no arribar al mínim per exemple. Que us confirmin el preu dels extres i si tenen exclusivitat amb algun fotògraf o florista determinat, en cas afirmatiu pregunteu quan és el canon que heu de pagar si porteu un que no estigui a la seva llista.
Jo a més, vaig preguntar si el Canon de la SGAE estava inclòs al preu, en un dels restaurants als que hi vam anar ens van dir que ho havíem de pagar nosaltres (teòricament ho paguen ells tots els mesos!!!!).
A més, com que molts dels nostres convidats venen de fora vam preguntar si ens farien preu especial a les habitacions d'ells.

Si no recordo malament hi havia un post sobre dubtes a plantejar al restaurant abans de reservar. Potser m'oblido d'alguna cosa, però ja et dic que fa molt que el tenim reservat i aquest tema ja no el tinc tant fresc :-)ok:

Sort en la recerca!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noara » dl. ago. 30, 2010 8:33 pm

cadui ha escrit:hola Noara, caram 3 restaurants en una setmana... veig que us heu posat les piles!!! :-)ok:

Sobre els dubtes fa molt que el vaig reservar... però bàsicament mireu que el lloc us agrada i organitzin les coses més o menys al vostre gust, demaneu preus de menús i què inclou el preu (a mi per exemple m'inclou l'aperitiu, el menú complet amb les begudes, el pastís i licors pel cafè, la decoració floral, les minutes personalitzades, les fundes per les cadires i el servei del Dj). Consulteu bé que hi cabeu tots i que us confirmin que no haureu de pagar un extra per no arribar al mínim per exemple. Que us confirmin el preu dels extres i si tenen exclusivitat amb algun fotògraf o florista determinat, en cas afirmatiu pregunteu quan és el canon que heu de pagar si porteu un que no estigui a la seva llista.
Jo a més, vaig preguntar si el Canon de la SGAE estava inclòs al preu, en un dels restaurants als que hi vam anar ens van dir que ho havíem de pagar nosaltres (teòricament ho paguen ells tots els mesos!!!!).
A més, com que molts dels nostres convidats venen de fora vam preguntar si ens farien preu especial a les habitacions d'ells.

Si no recordo malament hi havia un post sobre dubtes a plantejar al restaurant abans de reservar. Potser m'oblido d'alguna cosa, però ja et dic que fa molt que el tenim reservat i aquest tema ja no el tinc tant fresc :-)ok:

Sort en la recerca!! *.-o-o.*

Jupelin!!!! quantes cosessss!!!! bé ja m'ho apunto tot pq no se m'oblidi!!!! no ho sabia q s'havia d pagar un canon per lo del fotograf i això!!!! julin julin!!!! i lo d les SGAE!!!!! ARGGGGGGGG aqui tot cristo a xupa del bote!!!!!

Moltissimes gracies per la info!!!! i per la rapidesa!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Noara

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 8:35 pm

Inhus gràcies!si a mi tampoc no m'agrada la hello kitty però a la Maria li encanta.totes les fotos les pots veure a la pàgina de facebook de D'Noces(no confondre amb la vella que es deïa d'noces casaments personalitzats).

Noara jo quant em vaig casar el 28/06/09 cerimònia civil i banquet a la Boscana em vaig fer una llista amb els dubtes que tenia, encara que et semblin dubtes tontos els has de preguntar, no et quedis mai amb el dubte, jo crec que cada parella té els seus dubtes però sempre n'hi ha de comuns amb altres parelles, hi ha un post no sé si al 2010 o 2011 on hi posa preguntas al restaurante antes de reservar.Jo crec que sí que podeu apretar amb el preu, demanar que us facin una part sense iva(el no ja el tens), si us caseu en divendres o diumenge us rebaixen moltès coses una d'elles és el plus que has de pagar si tens menys de 150 convidats.

A veure no me'n recordo de massa però jo per exemple tenia els següents:

Si plou(no va ploure va fer sol) la cerimònia i l'aperitiu on es farà?
Quin és l'ordre de fer les típiques entregues de regal pares, germana, padrino, etc...?
Podem tirar arròs i petards al jardí(sí que ens van deixar)?
Feu menjar espècial per vegetarians(sí que en fèien)?
Què inclou exactament el preu?
Tota la resta forma de pagament, tipus de menús, etc...ja t'ho diuen ells, no sé jo no recordo que més vaig preguntar . les noies del 2011 ho tenen més fresc i et podràn ajudar més que jo, la cadui ha dit moltès coses que et poden ajudar.

Nanit!
carlina

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 9:07 pm

Noara, lo de l'IVA no deixis de preguntar-ho perque poden ser molts diners. Natres per ex. ens regalen també els rams de les mares. Per boda civil, pregunta si hi haurà prou cadires per tots els convidats.
Si es podrà repetir plats, si fan una sola boda i si tenen projector audiovisual. Mmmm de moment no se m'acut res més. ::love:: I sobretot saber tot el que inclou el preu del menú.
On tens pensat de mirar??
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 30, 2010 9:25 pm

NOARA una altra cosa important (al menys per nosaltres) quan ja en tingueu dos o tres demanar a veure si podeu anarhi un dia que hi hagi una boda (abans de q arribin els de la boda, clar) per veure com ho decoren i tal... nosaltres hi vam anar al nostre restaurant i es el que ens va fer decidir del tot
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 30, 2010 9:32 pm

carlina ja he vist les fotos!! va quedar genial!! m'agrada moltissim!! artistassa!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 9:41 pm

Inhus!!!! que només et queden 8 MESOS!!! >.-<: >.-<: >.-<: oeeeee!!

Això es va apropant :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 9:46 pm

Moltès gràcies Inhus!!Aix em fareu posar vermella, amb el vergonyosa que sóc jo, jajjaja.

Inqueta m'has deixat patidifusa jajjaa:si hi haurà prou cadires per tots els convidats?Però si quant dius som per exemple 100 convidats et posaràn cadires per 100convidats no?Explica-m'ho pq potser t'he llegit malament.

Això d'anar a mirar com tenen muntat un casament jo també o vaig fer i ajuda molt a decidir.
carlina

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 9:51 pm

Sii Carlina, al nostre restaurant qui vulgui fer una boda civil només hi ha 100 cadires i no n'hi caben més perque és una zona del jardí petiteta. Clar si tens gaires convidats que s'han de quedar de peu... La Boscana ja crec que amb aquells pedazo de jardins no hi ha problema... per això ho deia :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 9:55 pm

ah vale, ara ho entenc es problema d'espai. jo pensaba que potser havies anat a un casament i no t'havies pogut sentar, deu meu la son em comença a afectar jajjaja.
carlina

EntradaAutor: inqueta » dl. ago. 30, 2010 9:58 pm

:-)) :-)) :-)) tranquila Carlina :-)ok:

Bona nit guapis ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dl. ago. 30, 2010 10:00 pm

Bona nit guapa!
carlina

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 31, 2010 8:18 am

Jo no vaig anar a visitar gaire restaurants... bé, només vaig anar a un, jejejejeje i la veritat és que ens ho van explicar tot molt bé. Ja el primer dia ens van donar les condicions en paper. Pel que fa al preu, no crec que puguis apretar, per això solen presentar-te més opcions de menú. Amb el que sí que pots comptar és amb la possibilitat de pagar X en negre, sense IVA, que ja et pot fer variar el preu final, ja...

Demana un llistat detallat del que entra en el preu, i encara que et pugi una mica, pensa quan et costa en un altre lloc que no hi entra, hi afegeix el cost... aleshores veuràs si et surt a compte o no.

Pregunta per la cerimònia civil quines coses entren... mestre de cerimònia, arròs, pètals, música...

Pel convit, com va la distribució de les taules (nº de persones per taula), com es reparteixen els detalls, les entregues... les músiques, dj, preus ...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 31, 2010 8:19 am

De totes maneres, hi ha cosetes que les pots anar preguntant quan us hagueu decidit...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants