lluna de mel a AUSTRALIA

Destins, propostes, no saps on anar?

lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: ame » ds. feb. 06, 2010 7:33 pm

algú ha anat o té intenció de fer autraslia de lluna de mel, per lliure?
ame
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Selecty » dl. feb. 08, 2010 10:08 am

Hola ame!

Nosotros fuimos de luna de miel a Australia, pero fuimos con viaje organizado pq fue un regalo, pero debo decirte que creo q es uno de los paises mejor adaptados para ir por tu cuenta, teneis mucha información incluso en los hoteles te asesoran con las excursiones y lugares a visitar de cada zona, la red de trasnporte publico tambine en buena y los vuelos internos no son muy caros (http://www.jetstar.com)

Espero haberte ayudado un poco y q sepais q es una muy buena elección!!!! :-)ok:
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: ame » dl. feb. 08, 2010 11:51 pm

gracias selecti.
tu me sabrías decir en que lugar de australia puedes hacerte una foto cogiendo un koala en brazos? en todos los wildlife se puede, o solo algunos? je je je

que bien... es el mejor viaje que has hecho en tu vida?
ame
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Selecty » dt. feb. 09, 2010 11:10 am

Yo me la hice en Cairns en un paruqe q se llamaba Kuranda! pero en una de las excursiones en Sydney, a las Blue Mountains tambien te la podias hacer, supongo q sera en casi todos! :-)ok: Y vala mucho la pena!!!!! ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Selecty » dt. feb. 09, 2010 11:11 am

Y por lo de si es el mejor viaje, de momento creo q sí, auqnue el año pasado hcimos un safari y tambien nos gusto muchisimo, pero el de la luna de miel..... ::love::
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 04, 2010 11:58 am

eiii acabem de dicidir que farem australia !!!

http://www.austria.info/es precisament avui i encara ho estic xafardeijant m'han donat aquesta direcció. ( és l'oficial )

nosaltres la volem fer per lliure, però sense saber per on començar jajaja haurem de començar a recollir informació... per cert, algú sap si és un destí gaire car ?
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 04, 2010 12:00 pm

JAJAJAJAJ QUE M'HE LIAT !!!

JAJAJ NOSALTRES FAREM AUSTRIA !!! NO AUSTRALIA !! JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS :-)) :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
xuxuneta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: SaraC » dc. març 31, 2010 4:14 pm

HOLA!!!

Yo fui de viaje a Australia i realment para mi fue el mejor viaje de mi vida!!!! La unica pega el avión. Pero compensa de lejors!!!

Si quieres que te informe de los itinerarios que hicimos y de lo que visitamos dimelo y te cuento! Pero desde luego es una gran gran elección!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: AROHA » ds. abr. 03, 2010 10:43 pm

NOIES UNA PREGUNTA!!!

LES QUE JA HEU ANAT A AUSTRALIA HEU ANAT AMB VIATGE CONTRACTAT O PER LLIURE??
CREIEU QUE HI HA MOLTA DIFERENCIA DE PREU DE FER-HO D'UNA MANERA O D'ALTRA??

PODRIAU EXPLICAR-ME QUINA RUTA VAU FER, HOTELS, EXCURSIONS ETC. SI US VA MILLOR EM PODEU ENVIAR UN E-MAIL (arohama@hotmail.com)

MOLTES GRACIES.
Imatge
Avatar de l’usuari
AROHA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Selecty » dg. abr. 04, 2010 10:31 am

Aroha, nosotros lo hicimos por agencia, con Catai pero fue un regalo de bodas, pero tengo q decirte q en mi opinión es uno de los paises que he visitado q esta mejor preparado para el turismo por tu cuenta, tanto a nivel de información como a nivel de transportes. Nosotros hicimos este recorrido con Catai:

http://www.catai.es/catalogos_destinos/ ... 009-10.pdf

Yo creo q si te lo montas tu te sale seguro mas económico. De hecho nosotros nos estamos preparando por nuestra cuenta para este verano Nueva Zelanda, y por el precio q me daban en las agencias no hacía ni 15 dias y ahora vamos unos 24 dias y con extensión de playa por esos precios, haciendo la ruta q mas te interesa, escogiendo hoteles y parando donde tu quieres.

En casa tengo mas info de agencias de alli para contratar tours y demas, ya te lo buscare :-)ok:
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: SaraC » dg. abr. 04, 2010 11:14 am

Hola!!
Nosaltre ho vem fer mes o menys pel nostre conte. Vem fer primer Melbourne, despres Kings Canion y Ayers Rock, despres barrera de coral que no vem anar a Cairns sino a Port Douglas que esta una mic a mes amunt i es una mica mes tranquil diuen... i despres a Sydney.
Vem llogar cotxe a tots els llocs menys a Sydney i la veritat es que va estar molt molt be! Vem veure coses que d'altre manera no hauriem vist.
A Sydney no vem agafar cotxe pq ens feia cosa que la ciutat es molt gran i vem agafar un parell de excursions amb l'empresa Great Line, tenen tous en castella,(es un mica lio pq van en un mateix autocar els de l'excursio en angles, en castella i en italia i van combinant...). Va estar be pero también ho podriem haver fet pel nostre conte sense cap mena de problema! Pots llogar amb el cotxe un gps i ja esta! Es tot molt facil!
Bueno i despres d'aixo tornant vem fer una parada a Tailandia. Vem estar 2 dies a Bangkok i 4 a Puket. Mes per descansar i una mica de platja. Molt molt xulo!!!
Despres t'escric un mail amb noms de hotels mes detallats i excursions. Bueno el que no se dir-te es si es mes car o mes barat. Elq ue si se es que vem anar bastant "a lo grande" i ens vem deixar una pasta pero en conjunt menys del que m'esperava!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 12, 2010 1:50 pm

A mi un company de feina m'ha recomenat anar de viatge a Australia pk li va agradar molt, peró ell va anar per agència i em va recomenar anar per lliure. Noies, m'aneu informant de com aneu? Perque jo ni m'he informat!! Pero tinc clar que hi vull anar!!
I tema preus que tal??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 12, 2010 2:18 pm

Hola Mari!

Si vols info del que sigui diga-m'ho que et dire el que vulguis! Ja vaig dir que nosaltres ho vem fer pel nostre conte i es molt molt facil tot! Ja et dic pel que vulguis aqui estic!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: AROHA » dc. maig 12, 2010 2:34 pm

Hola noies!!! nosaltres ho volem fer per lliure i hem anat fent un planing del que farem, us ho podriau mirar i dir que penseu???

VIATGE DE NUVIS: AUSTRÀLIA


1r i 2n dia: Sortida de Terrassa cap a Barcelona per agafar un avió que ens porti fins a Londres (1,30minuts), sortida des d’allà amb la companyia Quantas fins a Austràlia (23h).

3r Dia SYDNEY: Arribada a l’hotel, instal·lació i descans. Per la tarda visita al barri The Rocks, és el barri més antic d’Austràlia format el 1788. Visita al barri Kings Cross, port i jardí Botànic, etc. (Volta per la ciutat)

4t dia SYDNEY: Visita del Barri Kings Cross i la platja de Bondi. Per la tarda creuer per la Baia per poder veure el teatre de l’opera, el pont i la fort Denison, sopar a bord per poder veure la posta de sol.

5e dia SYDNEY: Excursió a Blue Mountains i a les coves Jenolan. Al parc Featherdale Wildlife park, podrem veure fauna autòctona australiana com cangurs, emus, dingos cocodrils i podrem acariciar koales. Pararem a Echo Point per poder divisar les famoses formacions rocoses de les Tres Germanes sobre la vall Jamison. Podrem pujar al tren escènic més inclinat del món, el telefèric y el Skyway on podrem caminar pel seu terra de vidre panoràmic a gran alçada sobre la vall. De tornada a Sydney pararem a Bilpin Fruit Bowl, on es produeix el 10% de les pomes, la seva especialitat és el pastís de poma amb nata.

6e i 7e dia AYERS ROCK: Visita als Montes Olgas (Kata tjuta) i kings canyon. Al centre Cultural Aborigen ens introduiran a la cultura dels Anangu i en concret al Tjukurpa, llei tradicional que guia les seves vides diaries. Pujada al Uluru, el monòlit més gran del món, veurem la posta del sol amb camell. Fer sopar al desert “Sorolls del silenci”.

8e, 9e i 10e dia CAIRNS : Creuer amb catamarà fins a la Gran Barrera de coral, la més gran del món amb 2300km. És patrimoni de la humanitat i és visible des de la lluna. Allà podrem fer snorkeling (busseig de superfície). Visita al parc tropical de Queensland, al parc nacional de Wooroonooran, arribarem a les cascades Joshephine on donarem un passeig per la seva base per després anar a visitar la granja de cocodrils Johnstone. També visitarem les Babinda Boulders, piscines naturals on podrem nadar. Excursió al parc Kuranda amb ferrocarril panoràmic i baixar amb telefèric per sobre de la selva.

11e i 12e dia DARWIN: visitarem el parc nacional de Kakadu (3km en cotxe des de Darwin) on hi ha els paisatges més macos d’Austràlia i els boscos d’eucaliptus. Mirarem la posta de sol en East Point. Anirem a Arnhem Land on hi ha aborígens. Visitarem el mercat Mindil Beach.

13e dia MELBORNE: visita de la ciutat.

14e dia MELBORNE: Excursió a Phillip Island (Pingüins) i Seal Rocks (Foques) a 90 minuts en cotxe de Melborne.

ADELAIDA: - Visita en vaixell a kangaroo Island, on podrem visitar la colònia de lleons marins. Visita a una lleteria típica de la zona. Visita d’una bodega de la vall de Borossa i Clare.
Imatge
Avatar de l’usuari
AROHA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: SaraC » dc. maig 12, 2010 5:37 pm

Sona bé! Et deixo algunes recomanecions.

Al Red Center (Kings Canion, Ayers Roack...) potser necessiteras una mica mes de temps. Mira nosaltres vem estar 2 nits i considero que es lo minim, ja vem anar justets. Nosaltres vem fer:

Dia 1- Sortida de Melbourne direccio Alice Springs al mati, arriba abans de l'hora de dinar d'alla (cap a les 11). Vem agafar un coxe al aeroporta (si llogueu coxe agafeu el carnet de conduir internacional i l'altre o tindreu problemes!). Mini volta per Alice Springs comprar menjar i beguda i amb cotxe fins Kings Canion. Son com 250 o 300 Km pero per una pista sense asfaltar. Es va bastant lentet pero es maco. Estas pel mig de desert. Vem arribar a Kings canion amb temps per anar a fer una volteta per alla, hi ha 2 excursions posibles una curta y una llarga. Vem fer la curta i al hotel (nomes n'hi ha un) duxa, sopar i una mcia de espectacle i dormir.

Dia 2- Ens vem aviat (a les 6 o aixi) vem fer l'exursio llarga que val MOLT MOLT la pena. De veritat una de les millors coses del viatge. I mes primera hora, la llum era espectacular! Despres vem agafar el cotxe fins Ayers Roack uns 200 km mes. Ens instalem al hotel i vem anar al Urulu propiament dit. Vem fer la excursio de donar la vola a la roca i vem acabar a temps per veure la posta de sol. Precios! Sopar i dormir... despres d'un dia agotador la veritat, pero molt contents! :-)

Dia 3- Ens llevem abans que surti el sol, anem fins la roca per veure la sortida del sol. Molt maco también! Despres agafem el cotxe fins les Olgas, parant a algun punt panoramic. Alla vem fer una mini excursio también molt xula. S'hi pot anar mes de dia pq alla fa mes frequeta que a la resta de excurions. I cap al aeroport on vem deixar el cotxe i vem agafar l'avio despres de dinar direccio Cairs.

Ho vem veure tot pero bastant apretedet... I jo d'aqui no descartaria res... No se mira els horaris d'avio a veure com ho pots cuadrar pero val la pena veure-ho tot.

Un altre cosa es a Melbourne, la ciutat no es molt xula la veritat, te poqueta cosa. El jardí botanic precios!!! Pero poc mes. El que si que val molt molt molt la pena es la Great Ocean Road. Es una carretera que va per la costa que surt de Melbourne. La vem fer también amb cotxe llogat amb un dia. Una mica justet pero es pot. I lo millor que es espectacular de veritat es al final els Twelve Apostoles!!!!! Es molt impressionant! I a mes, com a anecdota et dire que en aquesta ruta vem veure un Koala al mig de la carretera! :-))

Bueno si et cal alguna costea, info de hotels, restaurants, rutes... Diga-m'ho. I también tinc mapes i coses aixi epro tot en paper... es mes complicat!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Selecty » dj. maig 13, 2010 8:19 am

Hola Aroha tu viaje es muy paracido al nuestro excepto la parte de Melbourne. Nosotros tambien hicimos2 noches en el Urulu. Las excursiones son las mismas q recuerdos!!!!! nos encanto Kuranda, la subida en el tren antiguo y la bajada en el teleferico una pasada! de alli es la foto q puse con el Koala aunque el dia de las Blue mountains tambien vais al Wildlife park q fuimos donde tambien te dejan cojerlos!

Los jardines botanicos de sydney son una pasada hay murcielagos gigantes en los arboles y si te esperas al atardecer cuando empiezan a despertarse es una pasada!

Las excursiones a Phillip Island y a Seal Rocks tienes una pinta genial! nosotros nos quedamos con las ganas!! pero este año vamos a Nueva Zelanda y espero poder ver alli! :-)ok:

Lo de ir por libre ya vereis q ningun problema! estan superpreparados e incluso en los hoteles grandes tienes como una miniagencia de viajes apra reservar excursiones y demas!

Para cualquier cosa aki estamos!! :-))
Avatar de l’usuari
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. maig 19, 2010 11:10 pm

Madre mia!!! Yo también quiero ir a Australia!! Pero aun no me he mirado nada, recomendais primero comprar los billetes? Yo estoy deseando, tener tiempo y poder mirar todo lo que hay que ver!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: ame » dv. maig 28, 2010 1:32 pm

hola noies!!!!

nosaltres anem a australia, el dia 5 de juliol marxem!
fa bastants mesos vem començar a mirar per agències, la veritat és que ens sortia força car i eren pocs dies, així que vam decidir anar per lliure.

la qüestió és que els hotels els vam comprar per internet a la pàgina de www.qantas.es, amb la opció de multy city, et permet fer diferents vols, sense haver d'agafar anada i tornada al mateix lloc. per aquesta opció, podies sortir des de frankfurt o bé des de londres, i vem preferir la primera. de manera que farem:
bcn-frankfurt
frankfurt-sydney
sydney-brisbane
brisbane-cairns
cairns-ayers rock
ayers rock-melbourne (llàstima pq fa escala a sydeny)
melbourne-singapour
singapur-frankfurt
frankfurt-barcelona.

El bitllet ens ha costat 3600e els dos. i el de bcn-frankfurt 280 els dos.

pel que fa hotels i excursions, els hotels els he agafat casi tots a www.hoteltravel.com surten bastant econòmics a diferència d'altres pàgines.

pel que fa les excursions, mirant per internet, existeix una web www.losviajeros.com on hi ha infinitats de forums i informació d'australia, jo he anat seguint consells. a més hem conegut una tal maria, una madrilenya que viu a austràlia i es dedica a fer excursions a espanyols, de manera que he contractat moltes excursions amb ella.

tenint en compte que per agència 13 o 14 dies comptant dies de vol (venen a ser 10 dies d'estada), costava uns 9000e (amb avions, hotels i alguna excursió), per lliure, surt molt més conòmic i pots fer més dies, ja que amb 13 dies només visites 2 o 3 ciutats.

espero que us hagi servit, si algú s'anima a fer-ho... us puc donar la informació que tinc... je je

endavant!!!!
ame
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: AROHA » ds. maig 29, 2010 1:32 pm

Hola ame!!

Trobo molt interesant el que ens acabes de dir, nosaltres també ens estavem plantejant anar per lliure tot i que no s'havia si hi havia gaire diferencia economica. nosaltres ens casem el primer cap de setmana de septembre, i com a la feina no ens podem demanar mes de 15 dies hem decidit fer el viatge de noces a l' agost següent, així podem anar mes dies.

Ens agradaria molt que ens expliquessiu quins hotels i excursions heu escollit, i un cop feu els viatge ens expliqueu que tal tot.
La veritat es que si ens passesiu infrmació us ho agrairiem molt i ens fariau un gran favor. el meu mail es arohama arroba hotmail.com

un muak
Imatge
Avatar de l’usuari
AROHA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: abril23 » dv. juny 25, 2010 11:47 am

Hola noies!!!

Jo em vaig casar el 23 d'abril i el nostre viatge també va ser Australia i Nova Zelanda!!! La millor elecció que podriau haver fet. Vam estar 11 nits a Australia i 16 a Nova Zelanda.

Nosaltres vam començar el nostre viatge a Sidney, on vam fer 6 nits, us ho recomano, que com a mínim feu 6 nits, perquè els primers dies amb el jetlag vas una mica cansat i tenint en compte que abans de les sis de la tarda ja es de nit, no et dona temps de fer res. Jo vaig estar a finals d'Abril i encara feia bon temps, així que vam aprofitar per passar tot un dia sencer a Manly, heu d'agafar un ferri a Cirqular Quay, amb lo que obtindreu unes vistes de l'opera genials, i vam fer una excursió que mira quines vistes
DSCN1632.jpg


I un altre dia vam anar passejant des del centre de Sydney fins a Bondi Beach, una patejada de casi 2 hores, però que ens va permetre conèixer tot el barri de Paddington ( és com un Soho) i el barri de Bondi, la veritat es que no pensavem que estava tant lluny, per tornar vam agafar el bus. i vam passar el dia a la platjeta, mirant els surfistes i prenent el sol.
DSCN1746.jpg

DSCN1758.jpg

A sydney no us deixeu de pujar a la Torre i si sou una mica atrevits, podeu contractar pujar a dalt del Harbour Bridge, també molt recomanable. Ah! i aneu també al Fish Market i a sopar i de marxeta per Darling Harbour.

També vam anar a les Blue Mountains, nosaltres vam anar amb tren, penseu que són 2 hores d'anada i 2 de tornada i poques les hores de sol, a nosaltres aquell dia ens va fer bastant mal temps, penseu que allí fa fresqueta i més si aneu ara que és l'ivern. Nosaltres vam començar pel parc que hi ha aquest que és tan famós amb el trenet i això que expliqueu, jo no ho recomano, és molt túristic, en plan Port Aventura, si podeu compreu un mapa de les Blue Mountains i feu el recorregut que trovareu molt ben senyalitzat, és preciós, et porta per un bosc d'eucaliptus i cascades, molt bonic de veritat.

I no sé de Sydney segur que em deixo algo... bueno l'hotel, nosaltres vam trobar una oferta molt bona per internet a la pàgina del Sheraton on the park, una pasada super luxe i millor situat impossible!!!

Després vam anar a Ayers, nosaltres vam fer 2 nits, quan vam anar nosaltres feia una calor horrorosa i ple de mosques durant el dia i fresqueta a la nit. Vam fer l'excursió llarga de les olgas, vam recorrer tot el voltant del mont Uluru ( no ho recomano si aneu al migdia, penseu que es ple dessert) i vam pujar a dalt del mont Uluru ( super recomanable, no us ho perdeu, això si la pujada pica una mica). Els hotels allí es passen una mica, tenen monopoli i s'aprofitan. Nosaltres vam estar al Desert Gardens, normalet, però ens va semblar el millor relació qualitat-preu. No recomano el sopar sound of Silence val 160 dolars per cap i és molt turistic, nosaltres en compte d'això vam anar a la barbacoa selfservice que hi ha a l'hotel Pioner, on menges lo mateix i molt més barat i hi ha un ambientazo de festa!!! Ho vam passar molt bé, pots probar cocodril, cangur i emu. Ah! i el cotxe llogueu-lo des d'aquí amb temps, sino allí no trobareu res.

Cairns és una ciutat-poble bastant cutre, sense ofendre a ningú és tipus Salou, nosaltres vam agafar un apartament molt mono, amb super banyera, rentavaixelles, rentadora i asssecadora però si podeu aneu a port Douglas, és més bonic. aquí vam fer tres nits, vam llogar cotxe i vam anar cap a Cap Tribulation, molt bonic, però són casi 2 hores de cotxe, aquí trobareu platjes dessertes i paradisíaques però on no et pots banyar pel perill de meduses i cocodrils!!! i el segúent dia vam anar amb catamaran a fer snorkel a la barrera de coral. Chulísim!!! això si, si fa vent preneu biodramina, no sabeu com es mou el vaixell i si fa sol no us deixeu la càmara subaquatica per fer fotos al coral, és una passada!!! nosaltres vam comprar de usar y tirar però una parella que vam conèixer portaven una digital i van fer videos i tot!!! Ah! i si us agraden les plantes, no deixeu de veure els jardins i fer un tomb pel parc del costat, pujes una muntanyeta que et porta a unes vistes fantàstiques de Cairns.

Buffff, quina parrafada, però es que m'emociono pensant en australia i si teniu temps, no deixeu l'oportunitat d'anar a Nova Zelanda, és encara més bonic !!! Ahhh!!! jo l'únic cangur que vaig veure va ser dissecat, l'unica manera de veure kangurs o koalas és pagant al zoo, a no ser que aneu a Melbourne que allí si que m'han dit que estan als parcs, a Sydney l'unic que hi ha són ratpenats, papagais i ocells raros.

Petonets australianes!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
abril23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

Següent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants