lluna de mel a AUSTRALIA

Destins, propostes, no saps on anar?

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: ame » dg. ago. 01, 2010 10:54 am

hola... ja hem tornat d'austràlia, un viatge que se'ns dubte, val molt la pena. sydney-brsibane-carins-ayers rock i melbourne. hem anat totalment per lliure, però una vegada allà hem anat contractant excursions (barrera corell, selva tropical, sopar desert...) a la majoria ens venien a buscar a l'hotel.

tot molt macu, però a mi m'agrada ser crítica, je je je.
nosaltres hi vem anar del 5 al 25 de juliol, tot i saber que erem hivern, i que faria fred, ens va ploure cada dia, menys quan vem estar al nord (cairns), allà en teoria es clima tropical. a sydeny, a part del ferd i la pluja, tot tanca a les 5 de la tarda, a les 7 del vespre la gent ja va desfilant (ve a ser aqui les 11 de la nit d'un hivern), total, vem obtar per anar a dormir d'hora i llevar-nos a les 7.
vam viatjar amb qantas, dels 10 avions que vem agafar, ens van perdre les maletes dues vegades, je je je, però les vem trobar.
el menjar i el transport public, és CARISIM, parlem de 14 aud per un bitllet de 2 zones...

en fi, a part d'aixì, val la pena de tot cor. és un continent i el que ens va agradar més és la diversitat, són contrastos, t'adonés q en un mateix viatge fas ciutats, boscos, selves, desert, fauna (coales i cangurs a tots els parcs)...

el que més m'agradat ha estat la excursió al lone pine koala sangtuary, on pots agafar a coll un koala i la excursió a la barrera de corall, vem fer snorkel i és guapissim.

el que menys, les pluges i les mosques del desert.

si hagues de canviar algo, canviaria l'estancia a ayers rock, vem estar 3 nits al outback pionner, tots els hotels carisims, em sembla que amb 2 nits, en tens prou i de sobres.

però ho recomano plenament! per lliure et surt molt més economic, sens dubte!

si necessiteu informació...qualsevol cosa, us puc ajudar.

q vagi molt béeeeeee
ame
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: JessyXVictor » dg. ago. 22, 2010 9:28 pm

Hola a totes. nosaltres estem dubtant entre fer el viatge entre tour per estats units o tour per autralia-nova zelanda.
ens podrieu dir el preu aproximat que us va costar anar a autralia i els dies.
moltes gràcies
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JessyXVictor
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 57
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 7:12 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. nov. 04, 2010 5:17 pm

Noies la nostra idea és anar a Australia peró només tenim els 15 dies que ens dona l'empresa... jo ho podria moure peró juraria que el meu novio no i és una jugarreta, donat que jo marxaré al novembre de l'any que ve i crec que allà es primavera justet amb l'estiu... bona época crec!

Em podeu dir amb quines companyies i de quines ciutats sortiu i arribeu??

Perque alguna he llegit que de Ayers rocks a Melbourne l'avió fa escala a sydnei, no es podria modificar el viatge i no començar a sydnei sino a alguna altra ciutat??

Jo no m'he mirat res encara peró veig que el vol picarà i vull començar a tenir-ho una mica clar...

Gràcies per posar els viatges i el que heu visitat, a mi em va de conya!!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: SaraC » dj. nov. 04, 2010 5:36 pm

Hola guapa!

Jo vaig viatjar amb la Quantas. Vem fer:

Bcn-Londres-Hong King- Melbourne
Aquest va ser el trajecte llarg (com es obi). Perda molt temps. A nosaltres ens va recollir a les 4 de mati a casa i vem arribar alla l'endama a les 11 de la nit d'alla. Clar s'ha de contar la diferencia horaria. I aixo que les escales eren curtetes, a Londres 3 horetes i a Hong King nomes 2, no vem ni canviar d'avui.

Despres vem fer:

Melbourne-Alice Springs
(Alice Springs-Ayers Rocks ho vem fer en coxe amb 3 dies vem fer Kings Cannion i el Urulu i les Olgas)
Ayers Rocks-Cairns
Cairs-Sydney
Sydney-Bangkog-Lodres-Barcelona

Aixo eren una 15 dies, pero nosaltres com que teniem 5 mes ens vem quedar a Tailandia que ens venia de cami.

Jo crec que en 15 dies es pot fer. Es un tute important pero si teniu ganes de anar-hi val molt molt la pena! Si no ho feu ara, dificilment hi podreu anar!

Si vols mes info del recorregut que vaig fer ja saps! Jo ja fa mes de un any que hi vaig anar pero tinc moooooolta info i fotos! Per anar fent boca!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: crisvr » ds. nov. 19, 2011 9:55 pm

Hola a todos!!

Mi pareja y yo estamos empezando con los preparativos de la boda en 2013 y una de las primeras cosas junto con la fecha es el lugar de la luna de miel. Siempre he hecho viajes por agencia pero este año lo hicimos por libre y por internet y genial. Estamos pensando ir a australia y bora bora (carísimo ya lo sabemos). Que nos podeis recomendar? la mejor fecha para ir? agencia o libre? bueno... espero que haya alguien que nos pueda asesorar un pelin.
Avatar de l’usuari
crisvr
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: sonson » dt. nov. 22, 2011 1:07 pm

crisvr ha escrit:Hola a todos!!

Mi pareja y yo estamos empezando con los preparativos de la boda en 2013 y una de las primeras cosas junto con la fecha es el lugar de la luna de miel. Siempre he hecho viajes por agencia pero este año lo hicimos por libre y por internet y genial. Estamos pensando ir a australia y bora bora (carísimo ya lo sabemos). Que nos podeis recomendar? la mejor fecha para ir? agencia o libre? bueno... espero que haya alguien que nos pueda asesorar un pelin.


Hola cris!!! Pues nosotros nos casamos en abril y ya tenemos la Luna de Miel reservada. Finalmente hacemos Australia + Bali. Nosotros normalmente viajamos por libre, pero la verdad que encontramos una oferta muy buena con agencia y nos salia incluso más barato que lo que había mirado por libre. Así también vamos más tranquilos, sobre todo por los vuelos (11 en total)...por si perdemos alguno y nos tienen que reubicar, no hay que preocuparse.

Nuestro itinerario és
BCN-Londres- Singapur
Singapur-Melbourne
Melbourne-Sydney
Sydney-Ayers Rock
Ayers Rock- Cairns
Cairns- Bali
Bali-Singapur-Londres-BCN

Si necesitas más info, ya me dirás!
Imatge [/url
Avatar de l’usuari
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: crisvr » dc. nov. 23, 2011 2:24 pm

Hola sonson,
Gracias por la información, en que agencia lo habeis mirado? cuantos días son? vais en grupo o por vuestra cuenta? y ame contarás si???
Avatar de l’usuari
crisvr
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: sonson » ds. nov. 26, 2011 11:55 am

crisvr ha escrit:Hola sonson,
Gracias por la información, en que agencia lo habeis mirado? cuantos días son? vais en grupo o por vuestra cuenta? y ame contarás si???


Pues lo he miré en El corte ingles, Xavi Fernandez Viatges, y Sonysol. Al final lo hemos cogido con esta última, porque la diferencia de precio era muy muy grande!!
Vamos 21 dias con Catai (que es la mayorista) y hacen salidas a partir de 2 personas, auqnue si hay más hacen grupos reducidos.
Tienes la opción de coger solo vuelo + hoteles + traslados o también alguna excursión. Son muy flexibles, la verdad q te dan facilidades para montarlo a tu gusto!!
Si quieres mirarlo por libre tienes las compañías de vuelos Qanntas o Singapur Airlaines y luego yo miré una agencia australiana que se llama Cairns Unlimited (tenia buenas críticas en el Foro Los viajeros) y te montan una ruta con hoteles, excursiones o lo que quieras para hacer ruta los 2! Yo pedí info y estaba también muy bien!!
Imatge [/url
Avatar de l’usuari
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: mrociotc » dc. des. 21, 2011 10:47 pm

Nosotros nos casamos en 2013 y la verdad es que nos gustaría mucho ir a Australia!!
a ver si el presupuesto nos da para todo!jeje

Jooo porque es tan caro viajar a Australia!?!?
Imatge
mrociotc
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: crisvr » dc. des. 21, 2011 11:35 pm

sonson ha escrit:
crisvr ha escrit:Hola sonson,
Gracias por la información, en que agencia lo habeis mirado? cuantos días son? vais en grupo o por vuestra cuenta? y ame contarás si???


Pues lo he miré en El corte ingles, Xavi Fernandez Viatges, y Sonysol. Al final lo hemos cogido con esta última, porque la diferencia de precio era muy muy grande!!
Vamos 21 dias con Catai (que es la mayorista) y hacen salidas a partir de 2 personas, auqnue si hay más hacen grupos reducidos.
Tienes la opción de coger solo vuelo + hoteles + traslados o también alguna excursión. Son muy flexibles, la verdad q te dan facilidades para montarlo a tu gusto!!
Si quieres mirarlo por libre tienes las compañías de vuelos Qanntas o Singapur Airlaines y luego yo miré una agencia australiana que se llama Cairns Unlimited (tenia buenas críticas en el Foro Los viajeros) y te montan una ruta con hoteles, excursiones o lo que quieras para hacer ruta los 2! Yo pedí info y estaba también muy bien!!


sonso muchas gracias por l ainformación, la verad es que hacia día que no entraba en este foro. Nosotros ya tenemos fecha nos casamos el 22 de junio del 2013 y queríamos irnos de luna de miel en seguida, pero a lo mejor decidimos irnos en diciembre de luna de miel. Para ir a australia es mejor no? yo habia pensado mirar ir con catair, y asi orientarme en la ruta pero no se si hacerlo por libre. Fuisteis a bora bora?
Avatar de l’usuari
crisvr
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 28, 2012 8:16 pm

Aquest ha de ser una passada de viatge, també! Tinc un amic que hi va estar (en el seu cas era per feina) però va tornar encantat!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: mariajulieta » dg. set. 30, 2012 3:30 am

ame ha escrit:algú ha anat o té intenció de fer autraslia de lluna de mel, per lliure?



Australia es un pais maravilloso, la gente es muy amable, el clima es maravilloso y tiene playas divinas! Creo que es perfecto para la luna de miel porque es un pais muy romantico! ::love::
mariajulieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

Re: lluna de mel a AUSTRALIA

EntradaAutor: Anna87 » dl. nov. 26, 2012 4:30 pm

Aqui una altre forera que te intenció d'anar a Australia, ens casem el 9 de març, es a dir que si marxem el març allà sera tardor. Tenim l'alte opció d'esperar-no quan tornem a tenir vacanes i marxar cap a finals de novembre principi de desembre, allà sera estiu.

Quan recomeneu marxar?
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Anterior

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants