SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

Destins, propostes, no saps on anar?

EntradaAutor: S@ra » dj. feb. 12, 2009 2:11 pm

Hola Silvia, quin viatge, eh!!! quina passada!!
gracies pel timing que has fet, així ens hem fet molt be a la idea.
Per cert, si no es molta indicreció, quan us va costar???

Aq divendres nosaltres anem a retocar el nostre viatge a veure si podem rebaixar alguna cosa, potser amb 2 dies a LAX ja fem, no? i no se, ja veurem... Despres us explico.

Vagi bé! :-.:·::
Avatar de l’usuari
S@ra
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: silviayraul » dj. feb. 12, 2009 2:18 pm

Hola Sara!
La veritat que no et sabria dir exactament quan va costar perquè va ser un regal, però tot depén de la categoria d'hotels que agafeu, dins del circuit et proposen uns quants per fer-ne l'estància, excepte a Polinèsia que és més limitat i exclusiu.
I sobre LAX, ja et dic, a mi em va decepcionar moltíssim, tenia la sensació de que havia de sortir d'allà com fós, i per això vam llogar el cotxe.
Per cert, que si us fes gràcia, hi ha un disneyworld de camí cap a San Diego...
Avatar de l’usuari
silviayraul
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 11:27 am

EntradaAutor: silviayraul » dj. feb. 12, 2009 2:21 pm

Per cert, si et seveix d'alguna cosa, ho vam fer amb Catai. Tot excel.lent i responen en qualsevol situació.
Avatar de l’usuari
silviayraul
 
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 11:27 am

EntradaAutor: S@ra » ds. feb. 21, 2009 3:43 pm

Hola!! ja el tenim!!! farem EUA: 4 SFCO, 3 LVG i 3 LAX i 5 nits a Bora Bora i 3 a Tahaa!!! >.-<:
Espero que ho haguem encertat!!! la veritat es que ens han dit que tot allo es tan maco que qualsevol opció hauria estat perfete!!
Ara ja tenim moltes ganes d'anar....
En total 13.000 eur... Es un pelin mes del que esperavem pero mira, apretarem una mica mes el cinturo i ja esta.
Nomes espero que faci bon temps i poguem fer tot el q volem fer d'excursions i tot.
Es veu q per anar a la presso de Alcatraz s'han de comprar les entrades per internet. Algu sap quina web es???
Anem parlant reinas! :-.:·::
Avatar de l’usuari
S@ra
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: Gloglo2 » dl. set. 14, 2009 7:02 pm

Qué pedazo de viaje! Nosotros no vamos a disponer de tantos días!
A disfrutarlo!
Gloglo2
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: nutrimat » dc. oct. 21, 2009 12:15 am

MARIBELLE ha escrit:(+:-)

Ia Orana!!! (Hola en Polinesio) :-)

Ja fa 2 setmanetes que vam tornar del viatge de noces a la Costa Oest d' EEUU i la Polinesia Francesa (Tahití, Moorea i Bora Bora)

Un viatge del que tindrem grans records, no nomès pel fet de ser la nostra "lluna de mel" sino xq en general ha estat una passada!!!


Si algú ha de fer el mateix viatge o te intenció de fer-ho però encara no s'ha decidit ja ho sabeu, pregunteu que molt gustosament us explicaré >.-<:

De totes maneres la meva intenció és intentar escriure crònica però no soc capaç de treure una mica de temps per poder fer-ho.

De moment "para muestra un botón" (algunes fotillos)

*.-o-o.*

Hola wapi,
nosaltres ens casem l'1 d'agost de 2010 i estem pensant en fer el vostre viatge, però a mi em tira enrere l'avió, tantes hores....
Quantes hores hi ha per arribar a cada puesto??? es fa llarg?? a la Polinesia a on has estat?? ens han de trucar de l'agència per dir-nos preus i hotels.
Espero la teva crònica wapa,
petons
Imatge
Nos casamos, jejejeje
nutrimat
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 76
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 11:25 am
Ubicació: Barcelona

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: roser82 » dc. nov. 04, 2009 9:24 pm

a nosaltres también ens agradaria molt fer aquest viatge!!! pero esta lluny lluny pero ahora o nunca jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
roser82
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: Petita83 » dl. nov. 09, 2009 8:06 pm

roser82 ha escrit:a nosaltres también ens agradaria molt fer aquest viatge!!! pero esta lluny lluny pero ahora o nunca jajaja


:-///: :-///: :-///: Mira qui tenim per aquíiiiiiiiiiiiiii :-///: :-///: :-///:

Roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! ¬¬ Què fas que no estàs aixecant el post del Mas de Sant Lleí? XDDDD Que et vigilo, eh!

M'ha fet gràcia trobar-te per aquí perquè encara ens copiarem alguna cosa més que el restaurant XDDD Nosaltres volem fer ::love:: EEUU + Polinesia ::love::

La meva idea era NY - LA - Polinesia, i NY bàsicament pel meu futur, que sé que es mor de ganes d'anar-hi :-)ok:

A mi m'ho mirarà la nòvia del millor amic del Josep, el meu xicot, que és la cap de departament a Atrapalo dels EE.UU. i m'ho mirarà per tots els majoristes que tinguin...i sincerament fent-ho ella no crec miri cap lloc més pq sé que tot el que pugui ens arreglarà el preu.

A part del preu em fa por pensar en tantes hores de vol...EM FA POR VOLAAAAAAAR!!! :star::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: roser82 » dt. nov. 10, 2009 10:21 pm

Petita83 ha escrit:
roser82 ha escrit:a nosaltres también ens agradaria molt fer aquest viatge!!! pero esta lluny lluny pero ahora o nunca jajaja


:-///: :-///: :-///: Mira qui tenim per aquíiiiiiiiiiiiiii :-///: :-///: :-///:

Roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!! ¬¬ Què fas que no estàs aixecant el post del Mas de Sant Lleí? XDDDD Que et vigilo, eh!

M'ha fet gràcia trobar-te per aquí perquè encara ens copiarem alguna cosa més que el restaurant XDDD Nosaltres volem fer ::love:: EEUU + Polinesia ::love::

La meva idea era NY - LA - Polinesia, i NY bàsicament pel meu futur, que sé que es mor de ganes d'anar-hi :-)ok:

A mi m'ho mirarà la nòvia del millor amic del Josep, el meu xicot, que és la cap de departament a Atrapalo dels EE.UU. i m'ho mirarà per tots els majoristes que tinguin...i sincerament fent-ho ella no crec miri cap lloc més pq sé que tot el que pugui ens arreglarà el preu.

A part del preu em fa por pensar en tantes hores de vol...EM FA POR VOLAAAAAAAR!!! :star::



jajajjaaj petitaaaaa ens trobem per aqui también!!! aquest foro no te cap secret ehh jajajja!! compartirem restaurant, lluna de mel... q boooo!!!! el meu xicot también vol anar a ny per la lluna de mel pero vam estar al 2007 i li dic q millor anar a l'altra costa q no lhem vista pero es q ny li va agradar tant q vol tornar!!! a mi también em va agradar pero vull anar a llocs nous jajaja
et fa por volar?? nenaaa pues pastillita i a dormir del tiron!!!! no??
Imatge
Avatar de l’usuari
roser82
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: kristin » dg. març 28, 2010 8:50 pm

hola chicas,

Yo me caso el 28 de mayo del 2011, y aun no sabemos donde vamos a ir de luna de miel.

Me dedicado a leer algunas ideas que habeis dicho por aqui y os prometo que estoy fascinada, con esos viaje.

Nosotros creo que no vamos a disponer de tanto dias y por eso tengo que mirar posibilidades de viajes.

A parte de el de EEUU + POLINESIA, que otras ideas me recomendais...???

Besotes a todas y felicidades.
;.:love_:
Imatge
Avatar de l’usuari
kristin
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: annaiesteve » dl. març 29, 2010 9:53 am

Hola guapi, bienvenida ! y FELICIDADES POR TU BODA .

Nosotros nos casamos en el Mas ,. y el viaje haremos NY + CRUCERITO POR LAS BAHAMAS , tenemos unas ganas locas de irnos ya!!!!!!!!!!!

ya te vamos informando, q ya me qda mneos !
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: kristin » dc. març 31, 2010 9:15 pm

annaiesteve ha escrit:Hola guapi, bienvenida ! y FELICIDADES POR TU BODA .

Nosotros nos casamos en el Mas ,. y el viaje haremos NY + CRUCERITO POR LAS BAHAMAS , tenemos unas ganas locas de irnos ya!!!!!!!!!!!

ya te vamos informando, q ya me qda mneos !



Hola guapa,

También felicidades por tu boda, el viaje me parece super chulo, me podrias contar un poco mas , cuantos dias vais?, como funciona el tema del crucero? y si no es indiscrección cuanto os ha salido?

Por cierto que dia os casais???, bueno ya me cuentas...

Besotes
;.:love_:
Imatge
Avatar de l’usuari
kristin
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: annaiesteve » dv. abr. 09, 2010 11:49 am

kristin ha escrit:
annaiesteve ha escrit:Hola guapi, bienvenida ! y FELICIDADES POR TU BODA .

Nosotros nos casamos en el Mas ,. y el viaje haremos NY + CRUCERITO POR LAS BAHAMAS , tenemos unas ganas locas de irnos ya!!!!!!!!!!!

ya te vamos informando, q ya me qda mneos !



Hola guapa,

También felicidades por tu boda, el viaje me parece super chulo, me podrias contar un poco mas , cuantos dias vais?, como funciona el tema del crucero? y si no es indiscrección cuanto os ha salido?

Por cierto que dia os casais???, bueno ya me cuentas...

Besotes
;.:love_:



Pues mira el tema crucero esta muy bien, a parte q el barco es nuevo y ahora actualmente es el más grande i moderno del mundo ( no exagero) .

Hacemos noche en Miami, pq sale de Florida, y al cojer-lo con Viajes El Corte Ingles, nos vendrán a buscar y te traen al puerto.

Ahora no tengo el programa de crucero peró està muy bien, yo si quieres te aconsejo q un viaje así lo hagais por agencia, nosotros estamos encantados a parte la facilidad de poder pagar a plazos , esto es genial ! si os lo pensais te puedo dar el nombre de la chica q lleva nuestro viaje , y te acercas, esta en el Corte Ingles de Diagonal.
Ah, el total del viaje incluyendo estancia en NY ( 4 NOCHES + ESTANCIA EN MIAMI 1 NOCHE+ TRASLADOS + EXCURSIONES+CRUCERO ( MEDIA PENSION ) pq la comida es libre .
sale por unos 6200 € .


Besitos

Anna.


Besitos
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: kristin » dv. abr. 09, 2010 3:01 pm

Muchas gracias por la información!

Nosotros nos fuimos el otro dia al Corte Ingles de Can Dragó y nos dieron el librito de lunas de miel.

La verdad es que hay viajes super chulos, y a mi, con lo que me gusta viajar, jejeje... lo tengo al lado de la cama y cada noche le voy pegando un ojo.

Eso si, a pesar de poder pagar a plazos, mucha gente nos ha recomendado que intentemos mirar las cosas por nuestra cuenta, porque sobre todo en el CI te pegan un palo...

Unos amigos se van a Japón, y el viaje que por el CI les salia por 8mil euros, lo van a hacer por 5.500.

Ains, que indecisión. A ver que hacemos...

Besitos :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
kristin
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 133
Membre des de: dj. març 25, 2010 3:44 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: inqueta » dl. juny 28, 2010 10:35 pm

Ay vaaaa!! vaya pedazo viaje!!! todavía no me he puesto en ello pero sería uno de los viajes que más me gustaría, pero he estado mirando precios por internet y creo que se nos dispara un poco de presupuesto, pero bueno, todo es mirarlo... sinó también he pensado con Sri Lanka y Maldivas, Chile e isla de Pascua, y quien sabe si a lo mejor algun safari. Nos encanta viajar y procuramos hacer un par de viajes al año, uno largo y otro cortito y cerca, así que quiero que este viaje sea inolvidable.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: Alexandra23 » dc. jul. 21, 2010 1:16 pm

Que viaje más increible no¿?
Que envidia...pero tiene pinta ser muy muy caro no¿ ?
Sabeis por donde oscilan los precios¿?
Avatar de l’usuari
Alexandra23
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 118
Membre des de: dj. juny 10, 2010 1:43 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 8:26 pm

jolinnnnnnnnn a mi k m dicen k por irme a NY - punta cana o riviera maya ya es un gran viaje...
deu ni do! que pasada! nosotros no tenemos presupuesto...que encima nos regalan el viaje asi k tp podemos abusar!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: oafei » dv. set. 24, 2010 9:00 am

Nosotros habíamos pensado hacer NY+Polinesia.... pero lo del cañón del Colorado debe ser increible!!!!!

Me habeis hecho dudar!!!
oafei
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: promisa1 » dj. set. 30, 2010 2:06 pm

Hola!!, Alguien ha mirado como puede salir de precio, NY + POLINESIA?
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: SAN FRANCISCO+LAS VEGAS+LOS ANGELES+POLINESIAAAAAAAA

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 10:11 am

Alguna sap preus del que costaría aproximadament Costa Oest+ Nova York????
Avatar de l’usuari
clarivlc
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron