JAPON

Destins, propostes, no saps on anar?

Re: JAPON

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dl. març 21, 2011 4:34 pm

a veure si tot això de la radiació s'acaba controlant i la gent pot tornar a anar-hi de lluna de mel
Avatar de l’usuari
JORDIIXENIA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Re: JAPON

EntradaAutor: laurichan » ds. maig 14, 2011 11:40 am

Jo tinc un company de feina, que ho ha canviat per si de cas i a l'agencia de viatges no li han fet cap oposició.
Imatge
Avatar de l’usuari
laurichan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dc. des. 03, 2008 9:29 am

Re: JAPON

EntradaAutor: selvaggia » dv. set. 16, 2011 11:22 pm

Nosaltres segurament només podrem anar dues setmanes de pre-lluna de mel (potser de lluna de mel no podem anar enlloc per estudis). Ho veieu molt poc? Com es un primer viatge (en pensem fer més endavant) us sembla molt poc fer kioto y tokyo?
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » ds. set. 17, 2011 9:22 am

selvaggia ha escrit:Nosaltres segurament només podrem anar dues setmanes de pre-lluna de mel (potser de lluna de mel no podem anar enlloc per estudis). Ho veieu molt poc? Com es un primer viatge (en pensem fer més endavant) us sembla molt poc fer kioto y tokyo?


hola selvaggia! nosaltres hi vam estar al maig de lluna de mel i dir-te que genial, tothom hi hauria d'anar al menys un cop a la vida perquè el Japó et canvia la vida ::love:: ::love:: vam estar 17 dies en total, dos de vol i 15 allà. Vam confeccionar una ruta de manera que vam passar 6 nits a Kyoto (incloent 1 a Nara i un matí a Fushimi Inari), 1 nit a Hiroshima (també vam veure Miyajima), 7 a Tokyo i 1 a Hakone, així que amb dues setmanes et dóna temps de veure Kyoto i Tokyo força bé, pensa que tot ni que passessis un any allà ho veuries perquè és immens i hi han mil racons per descobrir, però si què et donarà temps de fer-te una bona idea de la vida i la cultura japonesa així com veure els llocs més importants.
Si necessites informació, estaré encantada d'ajudar-te. Et recomano també fer una ullada al post "lluna de mel a Japó" del 2011 :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: selvaggia » ds. set. 17, 2011 11:12 pm

Gracies guapa!!!

A veure ho teniem mig preparat per el març d'aquest any... per un canvi de feina (meu) vem tenir que deixar-ho estar... el que passa es que teniem previst anarhi 3 setmanes... i clar si ho reduim a dues setmanes, i que la meva parella no es vol agobiar, penso que seria millor no voler passar per masses llocs sino centrarme en les dues grans capitals d'allí, i d'aqui uns anys, ja hi haurà temps a tornar!!!

Ja t'aniré preguntant, ens agradaria anar a l'abril (sera una preboda!)
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: JAPON

EntradaAutor: F&A » dt. set. 20, 2011 11:15 am

m'encantaria anar a Japó!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
F&A
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

Re: JAPON

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 3:35 pm

A mi també m'encantaria. Però amb tot això de l'accident de la central nuclear la de l'agència ens va explicar que ha baixat molt el nombre de persones que l'escullen com a destí. Es veu que abans era un dels que estava en el top 10. Ara en canvi no hi va tanta gent.

Jo no em vull morir sense haver-hi anat!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 22, 2012 4:12 pm

Olguiky ha escrit:A mi també m'encantaria. Però amb tot això de l'accident de la central nuclear la de l'agència ens va explicar que ha baixat molt el nombre de persones que l'escullen com a destí. Es veu que abans era un dels que estava en el top 10. Ara en canvi no hi va tanta gent.

Jo no em vull morir sense haver-hi anat!


Nosaltres hi vam estar 3 mesos després de l'incident nuclear i sentíem vergonya aliena en veure que hi havia tant poc turisme. Ells s'estranyaven perquè el seu lema, ja en aquells moments era: "va passar, està controlat i ara hem de continuar". Vam menjar de tot i vam beure aigua de l'aixeta i en cap moment ens vam sentir en perill.

Realment estar allà és com viure en un món totalment diferent, tenen una forma de pensar molt i molt diferent a la nostra i et sents una "cateta" al seu costat :-/ fa més de 6 mesos que la central està completament tancada i l'estan desmantellant amb total seguretat. La gent de les poblacions properes a Fukushima, fa mesos que van tornar a les seves cases i de tot això, aquí no m'hem sentit a parlar. Els nostres mitjans de comunicació no ens han informat. Això desvetlla la falta de professionalitat que tenen així com la desinformació a nivell internacional -i segur que també a nivell nacional- què patim.

Vam tornar completament enamorats del país, de la seva gent, de la seva cultura, dels seus edificis, dels seus parcs, dels seus temples... de tot el què representa el nom de JAPÓ. Fa mesos que estic immersa en l'aprenentatge de la seva cuina. I no hi ha dia què no ens vingui a la memòria els dies tant fantàstics que vam viure allà i què ens vinguin ganes de tornar-hi. De ben segur, hi tornarem. I no sols hi tornarem, sinó que a més creiem que tothom hi deuria anar al menys un cop a la vida.

P.S: si voleu saber una mica més a la meva crònica del casament també hi ha la crònica del viatge amb fotitos. A les enamorades del japó, us animo a passar-hi -|-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 3:55 am

nosaltres volem anar, però em volia desentendre del viatge i resulta que per agència són 10000 euros!!!! si ho vols en condicions i bastants dies.
Imatge
Avatar de l’usuari
burbuhi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 23, 2012 4:43 pm

burbuhi jo vaig estar mirant el viatge que vam fer agència (17 dies) i només dels vols em cobraven 1000€ més! jo ja els tenia comprats però no els hi vaig dir res i el mateix vol -mateix avió i classe- em cobraven bastant més. Japó és el país ideal per viatjar sol, potser fa por per el tema idioma però si saps un mínim d'anglès no tindràs cap problema! si necessites ajuda pregunta sense compromís -|-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 7:08 pm

doncs mira, aquest any perquè ja no em vull preocupar per més coses, però si em pots explicar cosetes si que m'ho miraré de preparar-me'l.Sí se anglès!
Imatge
Avatar de l’usuari
burbuhi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » dj. gen. 26, 2012 11:43 am

burbuhi ha escrit:doncs mira, aquest any perquè ja no em vull preocupar per més coses, però si em pots explicar cosetes si que m'ho miraré de preparar-me'l.Sí se anglès!


et podria explicar mil coses sobre Japó! no sols em vaig documentar moltíssim abans d'anar-hi i mentre preparava el nostre viatge sinó que a la tornada m'he fet fan incondicional i miro i remiro tot el què puc. Així que sols has de demanar-me en què et puc ajudar :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: kirara » dj. feb. 23, 2012 12:32 am

JORDIIXENIA ha escrit:amb tot el problema de la radiacio de la central nuclear, no crec que la gent tingui gaires ganes d'anar a visitar el japo

Que razón tienes, mi sueño era ir de viaje de novios a Japón, me encatan los monumentos y bueno todo lo que es anime, etc. Pero por culpa de la radiación a nosotros se nos a quitado las ganas y ya no iremos. Me da muchisima pena perdermelo, que mala suerte!!
Avatar de l’usuari
kirara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dc. des. 28, 2011 1:15 am

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 23, 2012 11:19 am

kirara ha escrit:
JORDIIXENIA ha escrit:amb tot el problema de la radiacio de la central nuclear, no crec que la gent tingui gaires ganes d'anar a visitar el japo

Que razón tienes, mi sueño era ir de viaje de novios a Japón, me encatan los monumentos y bueno todo lo que es anime, etc. Pero por culpa de la radiación a nosotros se nos a quitado las ganas y ya no iremos. Me da muchisima pena perdermelo, que mala suerte!!


vuestras palabras son sinónimas de los alarmistas medios de comunicación :star:: Nosotros estuvimos 2 meses después del accidente nuclear y sin ningún tipo de problema. Comimos y bebimos de todo sin riesgo alguno. A no ser que os penséis meter en el pueblo de Fukushima, es totalmente seguro viajar a Japón. Informaros a través de los medios adecuados y veréis que tengo razón.
Conozco a 4 parejas más que fueron a Japón el año pasado y todos volvieron diciendo lo mismo que os digo yo... :-/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: kirara » dj. feb. 23, 2012 10:59 pm

cadui ha escrit:
kirara ha escrit:
JORDIIXENIA ha escrit:amb tot el problema de la radiacio de la central nuclear, no crec que la gent tingui gaires ganes d'anar a visitar el japo

Que razón tienes, mi sueño era ir de viaje de novios a Japón, me encatan los monumentos y bueno todo lo que es anime, etc. Pero por culpa de la radiación a nosotros se nos a quitado las ganas y ya no iremos. Me da muchisima pena perdermelo, que mala suerte!!


vuestras palabras son sinónimas de los alarmistas medios de comunicación :star:: Nosotros estuvimos 2 meses después del accidente nuclear y sin ningún tipo de problema. Comimos y bebimos de todo sin riesgo alguno. A no ser que os penséis meter en el pueblo de Fukushima, es totalmente seguro viajar a Japón. Informaros a través de los medios adecuados y veréis que tengo razón.
Conozco a 4 parejas más que fueron a Japón el año pasado y todos volvieron diciendo lo mismo que os digo yo... :-/


La verdad es que alarmada me quede cuando me entere, quizás tengas razón pués los medios de comunicación lo plantean todo super exagerado. Gracias por la info y acepto tu coansejo, estudiare otros medios a ver si puedo lograr cumplir mi sueño.

saludos
Avatar de l’usuari
kirara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dc. des. 28, 2011 1:15 am

Re: JAPON

EntradaAutor: selvaggia » ds. març 10, 2012 10:21 pm

Guapissimes la setmana vinent ja anem de PRE lluna de mel, fem barcelona tokyo, alli i restem 9 nits (amb viatges a Yokohama, Nikko, Mont Fuji i a confirmar Nagano), 2 a hiroshima (+miyajima i segurament parant a Himeji o Okayama), 1 a un ryokan a Kanazawa, 4 a Kyoto (1 a Nara) i 2 a Osaka (1 i l'altre de matí tornem). En total 20 dies alli!!! estem super feliços i aixo ja esta aqui!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
selvaggia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » ds. març 10, 2012 10:50 pm

Woooooow quina super ruta us heu muntat!! Segur que gaudireu un munt i us canviarà la vida! Si tens algun dubte d'últma hora no dubtis a preguntar-me i a la teva tornada espero pode veure alguna foto i que ens ontis què tal!

Per cert, abans d'anar a Himeji informeu-vos si han acabat les obres del castell, sinó no val la pena anar-hi ;)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: alegria27 » dj. març 29, 2012 8:02 pm

Que envidia me dais :-( Nosotros tuvimos que anular nuestro amado viaje a Japon el año pasado, por lo que sucedió, ya que teniamos el viaje para unas semanas después del terremoto y posterior tema radiactivo.
Avatar de l’usuari
alegria27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 8:26 pm
Ubicació: Barcelona

Re: JAPON

EntradaAutor: xaviymaica » ds. abr. 14, 2012 10:03 pm

Nosotros queremos ir de viaje de Luna de Miel... tenemos que ir mirandolo ya ...

Alguien que viaje este año ? precios? consejos?

Saludos!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xaviymaica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

Re: JAPON

EntradaAutor: cadui » dj. maig 03, 2012 9:51 am

hola niponitas!!!

selvaggia como ha ido el viaje??!!! cuenta, cuenta!!!

nosotros casi seguro que volvemos este año para las vacaciones, así que estoy de nuevo inmersa en buscar vuelos, ryokanes y montar la nueva ruta... selvaggia me puedes pasar tu ruta?? veo que veíais ciudades que nosotros no visitamos :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants