TOSCANA

Destins, propostes, no saps on anar?

TOSCANA

EntradaAutor: martantu » dc. març 31, 2010 12:00 pm

La meva parella i jo anem de viatge de noces a la Toscana, 15 dies. Què us sembla? No cal anar a l'altra punta de món per fer un viatge romàntic....
martantu
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: TOSCANA

EntradaAutor: SaraC » dc. març 31, 2010 4:17 pm

Hola,

La Toscana es molt xulo!!! Jo hi vaig anar fa uns anys i va ser genial! Es un desti super romantic i amb moltissimes coses per fer! Es una molt bona elecicó!

Que fareu? un itinerari o dormireu sempre al mateix lloc i fareu exursion? Aneu per lliure o organitzat?

Nosaltres quan hi vem anar vem fer un viatge una mica especial. Vem anar en moto. Pero si ho feu en cotxe es igual! Les carreteres son precioses, cada dos per tres hi ha miradors.

Si vols info diga-m'ho i et dire coses xules per fer!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: TOSCANA

EntradaAutor: martantu » dt. abr. 13, 2010 11:41 am

Hola!!!


La veritat és que la Toscana és preciosa...i a més nosaltre som uns enamorats d'Italia...de fet ens vàrem conèixer fent classes d'italià...

La idea és anar fent ruta i dormir en llocs diferents...però encara l'hem d'organitzar! jejeje

Si tens informació d'algún hotel bonic...em podries passar la informació??

Moltes gràcies!
martantu
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: TOSCANA

EntradaAutor: SaraC » dt. abr. 13, 2010 12:07 pm

Hola guapa!

La veritat es que info de hotels no tinc molta pq vem llogar una Villa a un poble que es deia Figline Valdarno. Super mono!!! Lo que si et puc dir pobles xulos i coses xules epr veure.

Per exemple, es xulo anar a Vinci, el poble de Leonardo da Vinci. Hi ha un museu amb els seus invents i tot el poble es molt curios.

Si esteu en cap se setmana i us va bé podeu intentar anar a Arezzo el diumenge, hi ha un mercat de antiguetats impressionant pq es als carrers del poble, tot el poble esta invadit per tenderetes de coses super curioses....

No se, algun restaurantet xulo si et puc recomanr. Quan arribi a casa t'ho mirare.

Que teniu previst veure?
Imatge
Avatar de l’usuari
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

Re: TOSCANA

EntradaAutor: mariajulieta » dg. set. 30, 2012 4:36 am

martantu ha escrit:La meva parella i jo anem de viatge de noces a la Toscana, 15 dies. Què us sembla? No cal anar a l'altra punta de món per fer un viatge romàntic....


me parece que escojiste muy bien! Toscana es una ciudad super duper romantica, creo que seria el lugar perfecto para una luna de miel!!!
mariajulieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

Re: TOSCANA

EntradaAutor: Halia » dg. maig 12, 2013 5:21 pm

Bona tarda!
Nosaltres hem començat a mirar ja destinacions per la lluna de mel i ens hem deprimit bastant... :--(
Resulta que fer un creuer per l'Egeu és bastant car i anar al Carin, EUA, etc., se'ns escapa del nostre pressupost.
Una companya de feina del meu futur marit ::love:: li va recomanar la TOSCANA però si nem ho farem a la nostra manera i sense passar per una agència de viatges, segurament.
Algú que hagi estat ens pot explicar si sortiria molt car?

Gràcies!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Re: TOSCANA

EntradaAutor: Feli Carlos » ds. jul. 16, 2016 5:23 pm

Me han dicho que la Toscana está muy bien!
Feli Carlos
 
Entrades: 5
Membre des de: dj. jul. 14, 2016 11:56 am
Ubicació: Navarra

Re: TOSCANA

EntradaAutor: Encarni27 » dt. nov. 14, 2017 7:16 pm

me encantaria ir alli en mi lluna de mel
Mi web para cambiar tu look
Encarni27
 
Entrades: 8
Membre des de: dt. nov. 14, 2017 3:40 pm


Torna a: Lluna de Mel

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron