decorar amb lletres

Per les més manetes.

decorar amb lletres

EntradaAutor: alai13 » dg. març 02, 2014 10:37 pm

hola, m'agrada la idea de personalitzar algun raco amb lletres de fusta o de cartro amb els nostres noms o amb el tipic mr & mrs
pero no se ni on puc comprarles be de preu ni com les podria decorar que quedi maco
alguna idea?
o si teniu algun tutorial de com fer les lletres en cartro...
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: Anna81 » dl. març 03, 2014 9:26 am

A nosaltres ens les va proporcionar la nostra florista i les vam posar a la taula amb el llibre de firmes :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: zatara » dl. març 03, 2014 1:45 pm

Hi ha molts blogs que tenen tutorials. He trobat aquest per fer-les amb washi tape: http://mibodadiy.wordpress.com/2014/01/ ... ashi-tape/ però es podria fer servir qualsevol paper estampat o llis que us agradés. En el seu dia, vaig veure uns tutorials que ensenyaven a fer-les de guix i una idea que em va agradar molt va ser forrar-les amb llana. Suposo que fer-les de cartró no és gaire complicat, el que passa que tindran poc gruix i potser hauríeu d'arrepenjar-les a algun lloc o fer un peu per tal que s'aguantessin. Nosaltres en comptes de lletres "en 3D" vam fer banderoles de paper amb frases tipus 'visca els nuvis', 'just married',...
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: mire_ia » dc. març 05, 2014 9:18 pm

image.jpg


Hola alai, jo n'he fet unes, les vaig comprar de cartro x 2€i algo cada una i les he decorat amb paper d arros, si t interessa el procediment Tho explico sense problemes, jo potser afegiré algún elementos extra tipus corda o així per acabar de decorarles :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: alai13 » dj. març 13, 2014 6:53 pm

oooh t´han quedat xulissimes!
on has comprat els materials i siii es clar que m'interessa molt el procediment!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: mire_ia » dv. març 14, 2014 9:09 pm

alai13 ha escrit:oooh t´han quedat xulissimes!
on has comprat els materials i siii es clar que m'interessa molt el procediment!!!


Que bé que t agradin, no es complicat de fer, pots trobar lletres de cartró facilment a botiga es de scrapbooking i manualitats, a vegades al casa o tendes de decoración també n'hi ha..

Les meves eren cartró craft, si agafem un paper gruixut decorat simplement enganxes i retalles els sobrants dels bordes amb cúter o similar, jo vaig agafar un paper molt primet que es diu paper d arros i les vaig "tapissar", poses el paper sobre la lletra i amb cola blanca normal diluida amb una mica d aigua vas passant amb un pinzell de manera que el paper es va enganxant sobre la lletra, quan esta ben sec retalles el que sobre dels bordes i llestos! Si tens dubtes ja m'ho diras :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: rieta » ds. març 29, 2014 4:14 pm

Q grande eres Mireia!! >.-<: >.-<: Sabes q yo aun tng q hacer las mías?? Así q voy a seguir tu tutorial y a ver q sale!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: mire_ia » dl. març 31, 2014 10:33 pm

rieta ha escrit:Q grande eres Mireia!! >.-<: >.-<: Sabes q yo aun tng q hacer las mías?? Así q voy a seguir tu tutorial y a ver q sale!!


Bueno tranqui yo también quiero acabar de maquear las mías!!! A ver que tal te va l tutorial :-)ok: : besito :
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: alai13 » dc. abr. 16, 2014 5:21 am

Ya tengo las letras, las compre en CASA aunque fue dificil encontrar algunas estan agotadisimas
Pronto me pongo con la deco
Imatge
Avatar de l’usuari
alai13
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 10:24 pm

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: Becky84 » dj. jul. 03, 2014 6:11 pm

Hola!

Yo en este blog que sigo siempre encuentro cosas muy chulas. Tienen un tutorial para hacer letras forradas. Espero que te sirva.

http://bodascondetalle.blogspot.com.es/ ... bodas.html

Un saludo,

Becky
Becky84
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. jul. 03, 2014 6:02 pm

Re: decorar amb lletres

EntradaAutor: yazminwse » dv. jul. 18, 2014 9:21 pm

Hola es un buen post, para tener en cuenta.
Saludos!!!
Avatar de l’usuari
yazminwse
 
Entrades: 33
Membre des de: dj. juny 05, 2014 4:03 pm


Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron