Participacions

Per les més manetes.

Participacions

EntradaAutor: joni_laura » dc. feb. 29, 2012 3:21 pm

Hola noies!!
Avui parlant amb la meva mare m'ha comentat el tema de donar participacions a la gent que no està invitada a la boda (parents llunyans, amics dels pares...). No tinc ni idea del que s'hi ha de posar per què ho veig una mica lleig posar el num. d compte i dir: ingressa aquí però no vindras a la boda :t:t:

Avere si em podeu ajudar :star::
Graciessss
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: octubre2012 » dc. feb. 29, 2012 4:28 pm

A mi hem van dir si ho faria, xo no ho trobo be, es com dir hola, em caso, no estas invitat xo si vull el teu regal... Ns jo ho veig lleig
Imatge
octubre2012
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 130
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 2:03 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: naesmi » dc. feb. 29, 2012 5:48 pm

hola

tambe ho vaig estar pensant... pero al final hem fet unes invitacions molt més senzilles i arriscant-nos a que vinguin...

en tot cas, una participació és un comunicat en el qual dius que et cases, quan i a on, pero no poses INVITEM

no se si m'explico...
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
naesmi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: Participacions

EntradaAutor: Nuria7988 » dc. feb. 29, 2012 8:00 pm

Ostres,
Mai m' habia plantejat aixo de les participacions.
Crec que queda llegeix, pero va a gustos.
Avatar de l’usuari
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

Re: Participacions

EntradaAutor: Olguiky » dc. feb. 29, 2012 9:59 pm

Abans es veu que es feia bastant. A mi tampoc m'agrada la idea de refregar per la cara a algú que no vindrà al casament. Nosaltres només hem fet invitacions i si li volem fer saber a algú que ens casem, quan es dóna la circumstància ho diem de paraula i ja està!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: Sibil·la » ds. març 03, 2012 11:04 am

Sí, jo he vist les dels meus pares.
El text era clarament diferent.

A les participacions hi deia : "us fem saber que ens casem.... bla bla bla.... la segona quinzena del mes de setembre..."
A les invitacions: "us convidem ... bla bla bla.... el dia 27 de setembre a tal hora i tal lloc...."

Encara no es faci avui en dia, si a tu et fa gràcia pots enviar participacions. De fet, és com enviar un e-mail a un "amic" amb qui tens contacte però que no convides al casament i li expliques que et casaràs.
PERÒ SOBRETOT SOBRETOT AIXÒ DE POSAR EL NÚMERO DE COMPTE, NO!!!!! Si només els ho fas saber, què pinta un número de compte! Lleig! (jo ja trobo lleig posar-ho a la invitació...)
Una altra opció seria enviar les participacions un cop casats: "us fem saber que ens hem casat...."

Ah! I la meu companya de feina, que està d'edat entre els meus pares i jo, va fer participacions i el dia del casament es va presentar una família! Li va donar la participació a un lampista que venia sovint per l'oficina, i va i el tiu es presenta amb dona i dues filles! Quina barrrra
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1814
Membre des de: dt. març 01, 2005 2:06 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 03, 2012 10:08 pm

Sibil·la ha escrit:Ah! I la meu companya de feina, que està d'edat entre els meus pares i jo, va fer participacions i el dia del casament es va presentar una família! Li va donar la participació a un lampista que venia sovint per l'oficina, i va i el tiu es presenta amb dona i dues filles! Quina barrrra


Ostres, tu! No es devien llegir bé el text i devia donar per fet que es tractava d'una invitació :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Aquesta cagada és monumental!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: maribcn » dg. maig 27, 2012 4:21 pm

Sibil·la ha escrit:Sí, jo he vist les dels meus pares.
El text era clarament diferent.

A les participacions hi deia : "us fem saber que ens casem.... bla bla bla.... la segona quinzena del mes de setembre..."
A les invitacions: "us convidem ... bla bla bla.... el dia 27 de setembre a tal hora i tal lloc...."

Encara no es faci avui en dia, si a tu et fa gràcia pots enviar participacions. De fet, és com enviar un e-mail a un "amic" amb qui tens contacte però que no convides al casament i li expliques que et casaràs.
PERÒ SOBRETOT SOBRETOT AIXÒ DE POSAR EL NÚMERO DE COMPTE, NO!!!!! Si només els ho fas saber, què pinta un número de compte! Lleig! (jo ja trobo lleig posar-ho a la invitació...)
Una altra opció seria enviar les participacions un cop casats: "us fem saber que ens hem casat...."

Ah! I la meu companya de feina, que està d'edat entre els meus pares i jo, va fer participacions i el dia del casament es va presentar una família! Li va donar la participació a un lampista que venia sovint per l'oficina, i va i el tiu es presenta amb dona i dues filles! Quina barrrra

Trobo que t'arrisques a aixó si ets tu qui te la barra de no convidar però si demanar regal.
maribcn
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 115
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:23 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: joni_laura » dl. maig 28, 2012 8:43 am

La idea era fer-ho per que la gent sàpiga que ens casem, no per demanar el regal!! Tenim parents llunyans que no estan invitats a la boda, però crec que és millor que els hi diguem nosaltres que no que ho sàpiguin per altres persones!!
Imatge
Avatar de l’usuari
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: promisa1 » dv. juny 01, 2012 5:07 pm

Yo esto de las participaciones no lo veo, o invitas o no. Y si se lo quieres decir a alguien pues le llamas, no vaya a ser que se piensen que es invitación y vengan a la boda.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: Cristina_BCN » dl. nov. 19, 2012 6:39 pm

No n'havia sentit mai a parlar... a mi també em sembla lleig posar el nº de compte a la invitació... Nosaltres enviarem invitació a tots els que volem (o no tinguem més remei jeje) que vinguin, i a la resta de paraula quan els veiem.
Imatge

Primera prueba de vestido 07/03/2014
Segunda prueba de vestido 02/05/2014
Avatar de l’usuari
Cristina_BCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 648
Membre des de: ds. set. 08, 2012 11:02 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: NuriaMC » dl. feb. 11, 2013 10:47 pm

Nosotros no hacemos participaciones!solo las invitaciones,vaya que hayan mal entendidos y la liemos jijiji
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: zatara » dc. feb. 20, 2013 9:28 am

Jo abans treballava a una impremta i n'havia vist de participacions... A mi, personalment, no m'agrada gaire el concepte, però això va a gustos. Nosaltres com que volíem un casament senzillet, només vam fer invitacions pels què estaven convidats i ja està i sense número de compte; qui ens vol donar diners, ho està fent en metàl·lic.
zatara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

Re: Participacions

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 17, 2013 7:02 pm

Bufff, això de les participacions em sona molt antic no?
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. març 17, 2013 7:32 pm

Jo no coneixia, a partir d'ara miraré atentament que diu a les invitacions que rebo, no sigui que rebi una participació i doni per fer que m'han convidat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sisu2014
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

Re: Participacions

EntradaAutor: Anna81 » dj. abr. 04, 2013 12:51 pm

Abans si que es feia, era el més normal del món, no és que quedés lleig ni res. Un dia ma mare em va pregunar si això encara es feia, li vaig dir que no i llestos, no passa pas res :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Participacions

EntradaAutor: cristina2014 » dg. abr. 14, 2013 6:46 pm

Uy no ho havia sentit mai això de les participacions, em sona raro i t'arrisques a que vinguin. Nosaltres fem una boda petita.
Imatge
Avatar de l’usuari
cristina2014
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm


Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants