Galetes com a detallet : Low cost

Per les més manetes.

Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: pupipu » dl. gen. 16, 2012 5:22 pm

Si esteu buscant un detall per als vostres convidats i no voleu deixar-vos els estalvis... mireu aquesta entrada del blog, http://untocdelila.blogspot.com/2012/01 ... lle.html,a part de que la galeta la podeu fer a casa, la presentació del detallet no pot ser més econòmica! Per cert si voleu seguir les entrades del bloc, podeu seguir-lo per facebook fent "m'agrada".
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 20, 2012 11:10 pm

Una pregunta relacionada amb les galetes. M'agradaria fer-ho com a detallet. Però no sé si poden aguantar gaire temps. Quant de temps aguanten sense quedar dures? Perquè segurament el dia abans del casament no estaré amb gaire "por la labor" de posar-me a fer galetes... hauria de tenir-les fetes d'abans!

Per cert, l'enllaç no l'he pogut obrir!

Gràcies
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: pupipu » dv. gen. 20, 2012 11:58 pm

Olguiky ha escrit:Una pregunta relacionada amb les galetes. M'agradaria fer-ho com a detallet. Però no sé si poden aguantar gaire temps. Quant de temps aguanten sense quedar dures? Perquè segurament el dia abans del casament no estaré amb gaire "por la labor" de posar-me a fer galetes... hauria de tenir-les fetes d'abans!

Per cert, l'enllaç no l'he pogut obrir!

Gràcies

Uups.. no sé quin problema hi ha en l'enllaç... et dono l'enllaç d'on ho vaig trobar, per si les vols veure, http://www.intimateweddings.com/blog/co ... d-sleeves/ i pel tema de fer les galetes... home, jo no les faria 3 mesos abans però 2-3 setmanes no crec que hi hagi problema, això si, dins algun recipient, tupper o així perquè no s'assequin molt...
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 10:22 am

Ostres, si poden aguantar un parell de setmanes perfecte! Ja ho provaré a veure com queden. Faré servir la família de conillet d'indies a veure si surten comestibles :-)0(-: :-)0(-:

Petons i gràcies guapa!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: clareta27 » ds. juny 02, 2012 10:53 am

Jo al principi també volia fer galetes, no per detall sino per posar al ressopó.. pero finalment ho he descartat, les últimes 4 setmanes son bastant estressants com per posar-me a fer galetes!
Imatge
Avatar de l’usuari
clareta27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 28, 2012 2:50 pm

mireu per les que voleu fer galetes, aquetes son molt maques i no gaire dificils de fer!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: promisa1 » dl. jul. 30, 2012 9:22 am

que no son dificiles de hacer?? jolin, pues que manitas eres, yo me quiero iniciar en esto de las galletas, pero lo veo tan complicado.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: belimat » dl. oct. 01, 2012 5:03 pm

Mi_Mo ha escrit:mireu per les que voleu fer galetes, aquetes son molt maques i no gaire dificils de fer!!!
Imatge


M'enamorat!!! :··;..:
Imatge
Avatar de l’usuari
belimat
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: LaDySu » dc. oct. 10, 2012 7:48 am

Olguiky ha escrit:Ostres, si poden aguantar un parell de setmanes perfecte! Ja ho provaré a veure com queden. Faré servir la família de conillet d'indies a veure si surten comestibles :-)0(-: :-)0(-:

Petons i gràcies guapa!


Guapi he hecho galletas dos veces y la verdad que están buenísimas! Y si q aguantan, incluso 2/3 meses, en una cajita metálica aguantan como el primer día, yo pensaba q estarían duritas pero q va! Y saben como las típicas galletas de té? Bueno xq yo las hice con sabor vainilla. Lo q m cuesta más es hacer el deliniado (para decorar con la glasa). Yo saque los pasos y la receta del "rincóndebea", y lo único q varié fue q no le heche el "tártaro q dice" y la verdad q ńam ńam! Buenísimas! Cualquier cosita puedes decirme algo, xq si para no ser experta me salieron buenas, imagina si tuviese un poco más de idea! Jiji
LaDySu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 181
Membre des de: ds. juny 02, 2012 3:51 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dt. oct. 16, 2012 5:17 pm

Lo que tenéis que hacer para que aguanten bien es hacerlas sin huevo!! Además de para las alergias, las galletas hechas sin huevo aguantan mucho más!

Yo lo he pensado, porque me salen muy buenas, pero la verdad es que no sé como voy a estar como para ponerme a hornear y decorar a saco 200 galletas!!!
I+R 30/03/2013
Imatge
Avatar de l’usuari
si_ayer_estaba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: NuriaMC » dt. feb. 12, 2013 10:21 pm

Nosotros teniamos pensado hacerlas!!! Es super facil y económico,fácil si tienes paciencia claro,sobretodo al decorarlas!! Jejeje
Imatge
NuriaMC
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 227
Membre des de: dj. set. 13, 2012 12:49 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 17, 2013 7:04 pm

Jo crec que fer-les una mateixa és posar-se molta feina a sobre pels dies abans del casament que prous nervis i altres coses en què pensar tindrem!!!
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Winnie » dc. març 20, 2013 4:12 pm

Mmm... qué bona pinta! Le sprobaré a veure que tal surten!
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: AndreayXavi » dc. març 27, 2013 5:24 pm

Que buena pinta. Yo quiero hacer alguna me dice algún sitio donde coger recetas e ideas?
Avatar de l’usuari
AndreayXavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dt. març 26, 2013 2:56 am

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: rieta » dg. abr. 07, 2013 4:52 pm

AndreayXavi ha escrit:Que buena pinta. Yo quiero hacer alguna me dice algún sitio donde coger recetas e ideas?


Mira lo q he encontrado guapi!! Yo estaba como tu, q no sabia dnd encontrar la receta, xo he visto un poco mas arriba que LaDySu mencionaba esta pagina y bucando he encontrado esto:

http://www.elrincondebea.com/2009/05/ga ... -masa.html

http://www.elrincondebea.com/2009/11/ga ... glasa.html

Espero q te sirva, yo sera la receta q utilice xa prepararlas x primera vez!!

Un besoooo
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: AngelyMireia » dc. abr. 10, 2013 4:30 pm

Excelent gracies!
AngelyMireia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 69
Membre des de: dv. set. 07, 2012 3:06 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Arimar » dj. abr. 18, 2013 7:59 pm

Hola chicas, yo hice las galletas para la boda de unos amigos, las hicimos entre dos amigas. Hicimos 165 galletas y las hicimos justo dos semanas antes de la boda y estaban buenísimas y nada secas. El truco es dejarlas secar guardadas hermeticamente y después ponerlas en bolsas de celofan. Realmente son muy baratas y no llevan mucho tiempo, nosotras quedamos un domingo y estubimos de 10 a 16h y luego otro dia de 17 a 20h para ponerlas dentro de las bolsas y ponerles los lazos.
A mi me gustó mucho hacerlas, pero tengo claro que no las haré yo para mi boda, porqué 15 días antes imagino que estaré histérica y tendré la presión de: "y si no me sale bien?".
En este caso los novios no sabían que lo haciamos (asi si no se podian comer, las podiamos tirar).
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: Arimar » dj. abr. 18, 2013 8:00 pm

Y esta foto con las 165 galletas!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: laviban » dv. abr. 19, 2013 10:22 am

Arimar ha escrit:Hola chicas, yo hice las galletas para la boda de unos amigos, las hicimos entre dos amigas. Hicimos 165 galletas y las hicimos justo dos semanas antes de la boda y estaban buenísimas y nada secas. El truco es dejarlas secar guardadas hermeticamente y después ponerlas en bolsas de celofan. Realmente son muy baratas y no llevan mucho tiempo, nosotras quedamos un domingo y estubimos de 10 a 16h y luego otro dia de 17 a 20h para ponerlas dentro de las bolsas y ponerles los lazos.
A mi me gustó mucho hacerlas, pero tengo claro que no las haré yo para mi boda, porqué 15 días antes imagino que estaré histérica y tendré la presión de: "y si no me sale bien?".
En este caso los novios no sabían que lo haciamos (asi si no se podian comer, las podiamos tirar).



Mmmmmmm que buena pinta! Aunque como dices no se yo si 15 días antes tendrás los nervios para ponerte a hacer las galletitas jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
laviban
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 138
Membre des de: dj. des. 27, 2012 12:55 pm

Re: Galetes com a detallet : Low cost

EntradaAutor: rumbi » dt. abr. 23, 2013 4:04 pm

Es un buen detalle, pero tampoco me veo preparando galletas 15 días antes de la boda con todo lo que habrá por hacer!
Imatge
Avatar de l’usuari
rumbi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 8:20 am

Següent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants