Números de taula originals

Per les més manetes.

Números de taula originals

EntradaAutor: pupipu » dj. gen. 05, 2012 11:33 am

Què us sembla posar el número de les taules amb un test amb una mica d'espígol? Queda molt maco si el vostre casament té un punt rústic... podeu veure les imatges i l'enllaç per trobar el tutorial aquí http://untocdelila.blogspot.com/2012/01 ... taula.html , a mi m'ha encantat la idea... espero que a vosaltres també. I que tingueu uns bons reis!!!!
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Números de taula originals

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 08, 2012 7:09 pm

Trobo que queda molt maco. A nosaltres la florista ens va proposar de decorar els bancs de l'església amb espígol. No sé si ho farem o no, però és genial l'olor que fa. I trobo que per decoració de les taules també hi queda molt bé!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Números de taula originals

EntradaAutor: pupipu » dc. gen. 11, 2012 6:52 pm

Nosaltres en teniem a les taules de l'aperitiu, a fora, i quedaven súper bé. A part, com que jo volia a tot arreu "un toc de lila" també tenia branquillons d'espígol al meu ram i als centres de les taules del restaurant. A més els detallets (pots de mel) portaven una tela amb espígol, que a més en feia olor! Així que jo votaria que si a l'espígol, jeje! Ara lo meu és una mica obsessiu ja...jejeje
pupipu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

Re: Números de taula originals

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:21 pm

pupipu ha escrit:Nosaltres en teniem a les taules de l'aperitiu, a fora, i quedaven súper bé. A part, com que jo volia a tot arreu "un toc de lila" també tenia branquillons d'espígol al meu ram i als centres de les taules del restaurant. A més els detallets (pots de mel) portaven una tela amb espígol, que a més en feia olor! Així que jo votaria que si a l'espígol, jeje! Ara lo meu és una mica obsessiu ja...jejeje


El meu ram també serà amb tons malves! És un color la mar de bonic! :··;..:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm


Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants