Aficionades a fer Ganxet

Per les més manetes.

Aficionades a fer Ganxet

EntradaAutor: MiM » dj. set. 01, 2011 10:26 pm

Hola altra vegada!
Jejeje aquesta és la meva altra afició! De fer ganxet en vaig aprendre quan tenia 11 o 12 anys. Me'n va ensenyar la meva àvia. Gràcies a la seva ajuda, li vaig fer una bufanda a les nines, però es va morir i no em vaig veure capaç de començar una altra labor (la bufanda me l'havia començat ella). L'únic punt que se'm va quedar és el de cadeneta, o sigui que agafava la llana i anava fent aquest punt fins que me'n cansava i el desfeia per tornar-hi un altre dia (de girar no me'n recordava com es feia).

Fa 3 estius, em vaig decidir a anar amb una senyora que ja feia temps m'havia dit que si mai volia recuperar el ganxet, que ella me'n tornaria a ensenyar. I a partir d'aquest moment no he parat de fer coses. Sobretot he fet tapets (és el que em resulta més fàcil), però l'estiu passat em vaig fer un bolso, que encara no l'he pogut estrenar perqué em falta acabar de cosir el forro i enganxar la tira.

Fa temps que estic buscant un gràfic que sigui un tapet per la tauleta de l'habitació i que de conjunt hi hagi el tapet pel tocador, per casualitat alguna de vosaltres no en tindria algun?

Va, aviam quantes noies hi ha per aquí que sàpiguen fer ganxet... ens veiem!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Aficionades a fer Ganxet

EntradaAutor: clareta27 » ds. juny 02, 2012 11:10 am

Ami mencantaria tornar a aprendre (també en sabia quan era petita), i crec que quan passi el casament faré un curset de ganxet XXL, pero de moment no et puc ajudar amb el gràfic que busques..
Imatge
Avatar de l’usuari
clareta27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm


Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant