Accesorios para Photocall

Per les més manetes.

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: GOYA » dl. març 04, 2013 11:20 am

que chulo de lo de los novios en tamaño real! alguien ha mirado el precio o donde se pueden conseguir?
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 10, 2013 5:03 pm

A la web del principi hi ha varios posts més amb els exemples per descarregar i instruccions de com es fan! M'agrada el de les fletxes de Cupido.... =0-0-) I la corona amb ulleres incloses... :-)ok:

Imatge Imatge
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: soclanuvia » dg. març 10, 2013 5:06 pm

Per cert, alguna que hagi fet un photocall, a part dels amics que aquets segur que es presten a fer les fotos divertides, la gent més gran (familia, amics dels pares,...) s'acaben animant també?
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: Alexita012 » dg. març 10, 2013 10:49 pm

Et podries sorprendre de tot qui va passar pel nostre photocall: els amics per suposat, però també van desfilar els tiets (germans més grans que mons pares, que són els petits de les seves famílies), la família del meu marit que venia de Valencia i Sevilla i això era el primer cop que ho veien, els nanos en edat del pavo tmb (jo pensava que els hi faria vergonya i que passarien...) i fins i tot vam enxampar algun cambrer just quan recollien fent-se alguna foto allà :-)0(-: A nosaltres ens va agradar molt la idea i avui dia et puc dir que la gent li va treure profit a l'aperitiu pq entre plat i plat, tothom anava passant per allà :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: soclanuvia » dl. març 11, 2013 9:04 pm

Alexita012 ha escrit:Et podries sorprendre de tot qui va passar pel nostre photocall: els amics per suposat, però també van desfilar els tiets (germans més grans que mons pares, que són els petits de les seves famílies), la família del meu marit que venia de Valencia i Sevilla i això era el primer cop que ho veien, els nanos en edat del pavo tmb (jo pensava que els hi faria vergonya i que passarien...) i fins i tot vam enxampar algun cambrer just quan recollien fent-se alguna foto allà :-)0(-: A nosaltres ens va agradar molt la idea i avui dia et puc dir que la gent li va treure profit a l'aperitiu pq entre plat i plat, tothom anava passant per allà :-)ok:


Ho vau fer durant l'aperitiu vosaltres doncs? No se, jo potser m'ho imaginava més cap a la festa, que la gent ja està més "animada" per fer l'indio! :mu:: :-eh_:: : ban :
soclanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: Winnie » dc. març 20, 2013 4:13 pm

Hola noies, m'agafaré el link per imprimir accesoris... estan molt bé! Gracies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Winnie
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: AndreayXavi » dc. març 27, 2013 5:18 pm

Que ideas más originales!
Avatar de l’usuari
AndreayXavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dt. març 26, 2013 2:56 am

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: AndreayXavi » dc. març 27, 2013 5:18 pm

La del novio de cartón me ha encantadoooo
Avatar de l’usuari
AndreayXavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 114
Membre des de: dt. març 26, 2013 2:56 am

Photocall economico excelente calidad

EntradaAutor: alexaprado » dl. oct. 27, 2014 9:23 pm

Hola lastima recien vea el post, yo tambien busque como loca por el capricho del photocall y hasta ya habia hablado con los de la pagina que dices, pero la verdad que tienes q hacer el diseño y entregarlo con ciertas exigencias de tamaño o calidad de foto sino te saldria pixelada la foto, o te la diseñaban ellos pero era otra pasta, bueno que al final nos decidimos por uno que nos recomendo el primo de mi esposo y la verdad que genial quedamos encantados y mis invitados lo pasaron de lujo ademas me quitaron el dolor de cabeza de los recuerdos ya que me dieron la opcion de imprimir al instante las fotos de mis invitados y las pusimos en unos sobres impresos de nuestra boda y mejor recuerdo que ese no habia asi q felices, si mal no recuerdo costo el photocall sobre los 200€ y las impresiones me acuerdo q eran 2€ por foto y a partir de 100 hacian precio, mi hermana los contrato para su cumple este año y genial porque ella lo queria tematico y les explico lo que queria y lo bordaron!!! ella lo queria estilo Hollywood y vamos, el fondo era de entrega de oscar le llevaron una silla de director de cine y hasta una claqueta de verdad, con la alfombra roja de estrella de cine ufff genial todo, son dos fotografas y montan y desmontan en un plisplas jejeje tienen pagina web pero es q no la tengo lo q tengo es el telefono de una de ellas 655011345 el nombre tampoco lo recuerdo :( bueno lastima llegue tarde para el consejo jejeje suerte a todas y q su boda sea inolvidable como la mia jijiji dew
alexaprado
 
Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 9:12 pm

Re: Photocall economico excelente calidad

EntradaAutor: alexaprado » dl. oct. 27, 2014 9:30 pm

alexaprado ha escrit:Hola lastima recien vea el post, yo tambien busque como loca por el capricho del photocall y hasta ya habia hablado con los de la pagina que dices, pero la verdad que tienes q hacer el diseño y entregarlo con ciertas exigencias de tamaño o calidad de foto sino te saldria pixelada la foto, o te la diseñaban ellos pero era otra pasta, bueno que al final nos decidimos por uno que nos recomendo el primo de mi esposo y la verdad que genial quedamos encantados y mis invitados lo pasaron de lujo ademas me quitaron el dolor de cabeza de los recuerdos ya que me dieron la opcion de imprimir al instante las fotos de mis invitados y las pusimos en unos sobres impresos de nuestra boda y mejor recuerdo que ese no habia asi q felices, si mal no recuerdo costo el photocall sobre los 200€ y las impresiones me acuerdo q eran 2€ por foto y a partir de 100 hacian precio, mi hermana los contrato para su cumple este año y genial porque ella lo queria tematico y les explico lo que queria y lo bordaron!!! ella lo queria estilo Hollywood y vamos, el fondo era de entrega de oscar le llevaron una silla de director de cine y hasta una claqueta de verdad, con la alfombra roja de estrella de cine ufff genial todo, son dos fotografas y montan y desmontan en un plisplas jejeje tienen pagina web pero es q no la tengo lo q tengo es el telefono de una de ellas 655011345 el nombre tampoco lo recuerdo :( bueno lastima llegue tarde para el consejo jejeje suerte a todas y q su boda sea inolvidable como la mia jijiji dew



encontre la pagina web de las chicas!!!!!!! yujuuuu

http://photocalleventos.wix.com/photocalleventos
alexaprado
 
Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 9:12 pm

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: ivanni7 » dc. des. 10, 2014 5:30 pm

Nime ha escrit:¿Estáis hartas de los bigotes que se ven en todos los photocalls? ¿Queréis hacer algo diferente pero no sabéis por dónde empezar? Aquí os dejo una página (en inglés) en la que explican cómo hacer un atrezzo diferente para vuestra boda. ¡SI HASTA TIENEN EL TOCADO DE LA PRINCESA BEATRIZ EN LA BODA DE GUILLERMO Y KATE! No me diréis que no es genial ;)

Imatge

http://jordanferney.blogspot.com/2011/0 ... props.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Ala!!! que originales y chulos!!
Imatge
ivanni7
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 12:15 am

Re: Accesorios para Photocall

EntradaAutor: nuriarodra » dt. feb. 07, 2017 12:52 pm

Yo lo tengo claro para mi boda. He estado en otras y hay dos cosas que nunca fallan y divierten muchísimo. Las Pulseras Luminosas y el Photocall con muchos accesorios. Lo recuerdo con mucha felicidad, y luego las fotos que consigues son para partirse :-)0(-:

Mi hermana recuerdo que las compró aquí: https://luminososfluorescentes.com/fluo ... entes.html
Nuria ;)
Avatar de l’usuari
nuriarodra
 
Entrades: 14
Membre des de: dj. gen. 12, 2017 1:51 pm

Anterior

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants