DUDA LIBRO DE FIRMAS

Per les més manetes.

DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Yana » ds. feb. 26, 2011 12:15 pm

La idea es hacer yo el libro de firmas, he visto varios post, pero no puedo ver las fotos de las foreras que las han colgado y no entiendo el porque, a lo que iba, ¿que hay que poner? me explico, van hojas en blanco y se pone algo mas, estoy pez completamente y por internet no encuentro nada que me sirva para aclarar dudas, la tapa y eso ya lo tengo bastante claro, pero dentro nada, no se me ocurre nada, ¿teneis alguna idea para darme?

besos y mil gracias
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 02, 2011 2:06 pm

Yana ha escrit:La idea es hacer yo el libro de firmas, he visto varios post, pero no puedo ver las fotos de las foreras que las han colgado y no entiendo el porque, a lo que iba, ¿que hay que poner? me explico, van hojas en blanco y se pone algo mas, estoy pez completamente y por internet no encuentro nada que me sirva para aclarar dudas, la tapa y eso ya lo tengo bastante claro, pero dentro nada, no se me ocurre nada, ¿teneis alguna idea para darme?

besos y mil gracias


Hola wapa,
per algun lloc he llegit que hi ha gent que va posant fotos de la gent dins del llibre... i així aquests van escribint on hi ha la foto.... Pot quedar molt xulu!
Nosaltres comprarem un llibre, o li direm a una amiga de la meva cunyada que fa treballs manuals que ens el faci...
Sort!!!
kitiara78
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Yana » dl. març 07, 2011 6:52 am

Gracies per l'idea, a vere com quedara ja posare alguna foto quan l'acabi, per ara fare nomes un esborrany a vere.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: kitiara78 » dt. març 08, 2011 12:40 pm

Yana ha escrit:Gracies per l'idea, a vere com quedara ja posare alguna foto quan l'acabi, per ara fare nomes un esborrany a vere.


Segur que et queda molt macu!!!
kitiara78
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Yana » ds. març 12, 2011 5:04 am

m'esta costant mes del que pensava, be mes que res perque he fet tot jo, he comprar paper d'empaperar parets (un de color nacar molt molt xulo) i he forrat una caixa gran de las dels xinos, per posar totes les coses que vull guardar del casament, una invitació, la lliga, algun detallet, el llibre de signatures, alguna cosa que ens regalin de broma, be de tot, tambe vaig comprar un marc de fotos de peu i ja el tinc forra amb el mateix paper per posar una nota als convidats perque signin al nostre llibre i ens posin els seus desitjos i dedicatories. Per ultim el llibre, amb totes les dades del casament civil, els convidats, espai per fotos, espai per les dedicatories, cronica del dia de la boda, cronica del viatge de novis mes espais per fotos i al final anecdotes per recordar jajajaja, les tapes del llibre estan fetes com si fos una carpeta i forrades amb el mateix paper d'empaperar. Encara no esta acabat del tot, costa molt d'aixugar la pega pero quan ho tingui os posare fotos.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Yana » dg. abr. 03, 2011 5:45 am

Aqui esta el resultat

P3170001.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: promisa1 » dc. abr. 06, 2011 6:05 pm

En el libro de firmas has puesto algo o esta todo en blanco?
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: siobhan » dj. abr. 07, 2011 4:10 pm

Hola chicas!
Yana, te ha quedado muy bonito el conjunto, mi idea también es poner un mensaje en un marco de fotos, y el libro de fotos he pensado hacerlo con hofmann, una página de foto alternada con una blanca, y para escribir pondría pilots finos permanentes. Aún no he empezado, pero creo que nos quedará bien.

No sé si poner fotos de los invitados o las nuestras del preboda... :-(
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
Avatar de l’usuari
siobhan
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Angie18 » dj. abr. 28, 2011 12:21 pm

Hola,
cuantos invitados tenéis? a mi me han recomendado que lo del libro de firmas no lo haga si son muchos. Nosotros seremos unos 100. ¿qué opinais? debería hacerlo o será un follón conseguir que firme tanta gente?
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Avatar de l’usuari
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: siobhan » dj. abr. 28, 2011 4:10 pm

no tiene por qué ser un follón, la boda dura muchas horas y lo pueden ir haciendo en cualquier momento, tampoco tooooodos se acercarán a firmar, no creo que dependa del número de invitados el poner libro de firmas o no! :-)ok:
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
Avatar de l’usuari
siobhan
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: promisa1 » ds. juny 11, 2011 11:35 pm

Pues nosotros somo mas de 100 invitados, y estoy haciendo el libro de firmas, no pienso que sea un problema, durante la boda, en diferentes momentos pueden ir firmando.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 2:02 pm

Donde colocaréis el libre de firmas? si se coloca a la entrada del salón se va a liar una cola increible, si se pone al lado de la barra en el baile nadie firmará... no se donde colocarlo...
Avatar de l’usuari
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Sita_yo » dl. juny 27, 2011 4:25 pm

nosotros pusimos el libro de firmas en un atril tambien adornado, con algun que otro cartel. y la gente iba firmando, yl uego tambien se lo fueron pasando por las mesas, y la verdad es que TODOS los invitadosd firmaron! y eso es...genial! luego cuando lo lees en casa es increible!!! en mi cronica hay fotos
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: cymbeline » dj. jul. 07, 2011 10:38 am

Sita_yo ha escrit:nosotros pusimos el libro de firmas en un atril tambien adornado, con algun que otro cartel. y la gente iba firmando, yl uego tambien se lo fueron pasando por las mesas, y la verdad es que TODOS los invitadosd firmaron! y eso es...genial! luego cuando lo lees en casa es increible!!! en mi cronica hay fotos


Ya he ido a tu crónica a verlo, y has conseguido que me enganche a ella!!! jajajaja lo explicas todo de una manera que parece que lo estemos viviendo.
Gracias guapa!
Avatar de l’usuari
cymbeline
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 08, 2011 2:11 pm

cymbeline ha escrit:
Sita_yo ha escrit:nosotros pusimos el libro de firmas en un atril tambien adornado, con algun que otro cartel. y la gente iba firmando, yl uego tambien se lo fueron pasando por las mesas, y la verdad es que TODOS los invitadosd firmaron! y eso es...genial! luego cuando lo lees en casa es increible!!! en mi cronica hay fotos


Ya he ido a tu crónica a verlo, y has conseguido que me enganche a ella!!! jajajaja lo explicas todo de una manera que parece que lo estemos viviendo.
Gracias guapa!


jejejje gracias! me alegro k t guste! ainsss sk cuando voy escribiendo es como si lo reviviera...de verdad! ya veras k luego seguro que te pasa a ti tambien! jiji! si kieres mas fotos o algo dl libro d firmas m lo dices k t la shago
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 3:50 pm

Això de posar-lo en un faristol està molt bé, per la gent és més còmode per escriure... espero que al restaurant en tinguin i me'l puguin deixar, perquè sinó, no sé pas d'on carai el puc treure!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 3:30 am

Yo voy a hacer uno que en la portada lleva un dibujo de nosotros dos hecho por mi pareja... :D
Imatge
Avatar de l’usuari
burbuhi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 26, 2012 11:20 pm

Aquest cap de setmana em començaré a barallar amb el meu.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: Ely85 » dt. març 13, 2012 6:33 pm

No se k hacer si ponerlo o no.......
:-(
Imatge
Avatar de l’usuari
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

Re: DUDA LIBRO DE FIRMAS

EntradaAutor: desti28 » dv. març 23, 2012 6:43 pm

Doncs jo no sabia que això es feiaaaaaa.... :-/
I com es fa un llibre de firmes????? I a on es posa??????????? I, i, i, i,??????????????
Això del llibre nomès ho havia vist als enterros...(ja sé que sona super malament!!!), però es molt bona ideiaaaaaaaaaaaa!!!!!! Ja alguna pagina o algun post que expliquin com fer-lo??????? O es pot comprar com una llibreta (però amb elegancia) i després decorar-lo tu???????

PD: quan dic llibreta, no em refereixo a una llibreta amb espirals, si no, a l'estil d'un llibre....
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
Avatar de l’usuari
desti28
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

Següent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants