mesclar musiques

Per les més manetes.

mesclar musiques

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 22, 2010 3:36 pm

no sé si ben bé aquest tema va aquí, pero la veritat és que a vegades s'ha de ser força manetes per a sentar-se davant d'un ordinador i fer segons quines cosetes.
A veure que us explico el que necessito per si alguna manetes i entesa en el tema em pot ajudar. Necessito algun programa de pc amb el que pugui fer un montatge de musica (només musica) tipus com les musiques que sonen en aquest videos de youtube americans que son trossets de diferents cançons, i després poder-ho guardar en mp3.
Estem en el moment d'anar escollint i polint les cançons que marcaran la banda sonora del nostre casament i el nostre primer ball jo tenia clarissim que volia que fos una cançó de Celtas Cortos perque és el grup preferit del meu noi. Pero, sorpresa! ell vol començar amb el típic vals (els trobo insoportables!) i el que he pensat fer és un mix entre un vals i la cançó aquesta de Celtas Cortos però clar, necessito un programa per a poder-ho fer...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Shaik » dl. nov. 22, 2010 3:55 pm

Guapa, la meva resposta tampoc serà la que esperes, però bueno.... jejeje! Això li dius al DJ i que t'ho faci! Vaja, em sembla que és feina seva, no? No hi havia pensat en això jo, dono per fet que ell ens adaptarà el que li demanem...
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 22, 2010 4:04 pm

Shaik ha escrit:Guapa, la meva resposta tampoc serà la que esperes, però bueno.... jejeje! Això li dius al DJ i que t'ho faci! Vaja, em sembla que és feina seva, no? No hi havia pensat en això jo, dono per fet que ell ens adaptarà el que li demanem...


es que nosaltres no parlem amb el dj sino que els hi hem d'entregar un cd amb la musica ja tota tal qual la volem i només la guia de que és que (és una empresa que tenen contractada que els hi fa el ball cada dissabte nit)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: tni et dje » dl. nov. 22, 2010 5:04 pm

hola Marta, pues nosotros vamos a hacer lo mismo, empezaremos con el tipico vals y la musica hare como q se ralla el disco unos segundos y empezara otra cancion y bueno aun no sabemos el resultado final pero mi chico lo esta haciendo con sound forge, puedes hacer mil cosas... si lo entiendes! yo lo dejo en sus manos! y si no podeir y os podemos echar un cable me lo dices!
Imatge
Avatar de l’usuari
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 22, 2010 6:30 pm

tni et dje ha escrit:hola Marta, pues nosotros vamos a hacer lo mismo, empezaremos con el tipico vals y la musica hare como q se ralla el disco unos segundos y empezara otra cancion y bueno aun no sabemos el resultado final pero mi chico lo esta haciendo con sound forge, puedes hacer mil cosas... si lo entiendes! yo lo dejo en sus manos! y si no podeir y os podemos echar un cable me lo dices!


merci!! mañana si tengo un ratito lo probaré.... porque me han vuelto a pillar para dar particulares pero esta vez de fisica


ahh y por cierto... me encantó conocerte ayer
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 23, 2010 11:28 am

ostres, doncs la veritat es q aixo mes val q t'ho faci algu q hi entengui perque si no et pot quedar un xurro eh? en serio q no t'ho pot fer el DJ? l'altra es fer-ho amb aquests programes q et diu la tni o n'hi ha d'altres pero s'ha d tenir una mica d traça la veritat
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Nikyara » dc. nov. 24, 2010 9:45 am

Marsal yo estoy iwal k tu, también me gustaría hacer un mix pero yo xa la entrega del ramo, poner una marxosa al principio hasta habia pensado entrar con corchopanes (sk le encanta tonterias las justas) y siempre tamos con la coña y después pum cancion lenta nos trankilizamos y se lo doy mi rmito

A nosotros también nos han dixo k le demos un cd, vaya tela!!! me parece de lo mas ridiculo k un dj te pida un cd y ala lo pone y ya sta, asi yo también soy dj jejejejeje

Ya me contarás como te va cn ese programiki :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nikyara
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Shaik » dc. nov. 24, 2010 9:50 am

marsal75 ha escrit:
Shaik ha escrit:Guapa, la meva resposta tampoc serà la que esperes, però bueno.... jejeje! Això li dius al DJ i que t'ho faci! Vaja, em sembla que és feina seva, no? No hi havia pensat en això jo, dono per fet que ell ens adaptarà el que li demanem...


es que nosaltres no parlem amb el dj sino que els hi hem d'entregar un cd amb la musica ja tota tal qual la volem i només la guia de que és que (és una empresa que tenen contractada que els hi fa el ball cada dissabte nit)


Vaja... Aquest migdia et dic un programa que fa servir el meu xicot per editar les gravacions que fan amb el grup, li preguntaré si et pot servir.
Has provat amb el Windows media maker? O simplement editant amb el reproductor de windows? És que segons quin programa el que pot fer-te és baixar la qualitat del so (com passa amb les fotos) i potser és millor fer-ho amb eines senzilles i a l'abast.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 24, 2010 11:50 am

és el que m'he trobat fins ara, que un programa del Adobe que he probat ho podia fer pero em baixava la qualitat del so... i costa molt enllaçar una musica amb una altre

si entregant un cd amb la musica ja feta jo també soc dj... ufff es que és molt facil aixo apa un cd amb les cançons en mp3 o en wav i a donar al butonet quan toca.... si ho sentissin aixó bons dj es tirarien dels cabells
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: tni et dje » dc. nov. 24, 2010 2:22 pm

Y hasta yo podria hacerlo... yo no puedo darte mas indicaciones pq no tengo ni idea pero si lo necesitas y nos dices lo q quieres le puedo decir a jerome q lo haga... tiene oido de sobras y le encanta hacer estas cosas (bueno, ya se ve en la invitacion todos los cortes de musica los hizo el) ya me diras!
Imatge
Avatar de l’usuari
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 24, 2010 2:58 pm

tni et dje ha escrit:Y hasta yo podria hacerlo... yo no puedo darte mas indicaciones pq no tengo ni idea pero si lo necesitas y nos dices lo q quieres le puedo decir a jerome q lo haga... tiene oido de sobras y le encanta hacer estas cosas (bueno, ya se ve en la invitacion todos los cortes de musica los hizo el) ya me diras!


yo continuare peleandome con el ordenador... y sino sale bien pues primero de todo convenceré a mi niño de que nada de vals... que o me enseña a bailarlo o lo va a bailar su tia, y sino a ver si lo convenzo con otra canción o con la que ya tenia yo pensada
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Shaik » dc. nov. 24, 2010 3:49 pm

Guapa!

El programa que et deia és AVS Audio Editor, tot i que ni flowers de com va... :-(

Mira, he arribat al missatge 1000!! *.-o-o.* *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: tni et dje » dj. nov. 25, 2010 9:41 am

jajaja di q si marta, corta por lo sano, dile q no se puede y q hay q cambiar la cancion!!! jajaja
Shaik, ya 1000 mensajes, con lo q cuesta hacer los 100 primeros y luego mira,...
Imatge
Avatar de l’usuari
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. nov. 29, 2010 3:14 pm

Chicas!!! Yo tmb pensé en hacer un mix para el baile de los novios, de echo lo comenté en otro post. Hay un programa que sirve para "cortar" las canciones por donde tú quieras, es el mp3DirectCut, funciona bien, yo lo he utilizado (corto la canción desde donde quiero que empieze a sonar hasta que empieze la otra, mas o menos el estribillo) y con el Windows Movie Maker engacho los trozos de canciones que kieras y entre canción y canción puedes meter un sonido de disco rallado o algo similar...
Aún lo estoy probando, porque como queda mucho para la boda, keremos currarnoslo mucho para sorprender...

Habíamos pensado empezar con una canción lenta "I don't wanna miss a thing" de Aerosmith o la de Brian Adams (Everything I do, i do it for you), luego poner la de Grease, El single ladies y alguna mas así... Unos amigos nuestros lo hicieron en la boda y la gente quedó alucinada!! Eso sí... SIEMPRE acompañado de una buena coreografiaa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mistyc85
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: Lisbeth » dl. nov. 29, 2010 6:44 pm

Hola a totes,

Jo he fet servir el AVS video editor, i va de conya i crec que és bastant fàcil aprendre com va... Jo fins i tot he fet muntatges força xulos que he pogut penjar després al youtube.... Així que suposo que l'AVS audio deu ser similar i deu anar molt bé també.

Mira si hi ha algun fòrum d'audiovisuals que et puguin orientar...

Sort!

Su
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: mesclar musiques

EntradaAutor: laurichan » dl. maig 16, 2011 2:24 pm

Jo el que he fet servir per mesclar cançons és el Audacity i no és gaire complicat de fer servir.
Imatge
Avatar de l’usuari
laurichan
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dc. des. 03, 2008 9:29 am


Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant