TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

Per les més manetes.

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 8:53 am

sareta_1 ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:
fieltro-267x400.jpg
imagesflor.jpg



agnesi82 m'ha encantat aquest últim ram roseta! jeje. les flors de feltre estan enganxades a una bola de porexpan sembla oi? m'estic rumiant això de fer-ne un... és preciós! suposo que les floretes les pots enganxar al porexpan amb el filferro mateix no?
cris gràcies pel tutorial! ja m'he apuntat tot el que necessito. penso que li faré un ram a una cosina meva.

dubtes:

- només hi ha tanta varietat de colors a la casa del feltre de barcelona? o a la abacus també hi ha molt?
- el fil ha de ser normal o una mica gruixut com de llana?

merci per tot guapes!!!!!


guapa a l'abaccus no hi ha massa varietat, i el feltre no és massa bo....
el fil q jo faig servir és més gruixut, tipus el de punt de creu, als xinos en venen, jo vaig comprar un paquet amb la tira de colors per 1€!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: sareta_1 » dl. feb. 08, 2010 9:35 pm

crisbert ha escrit:
sareta_1 ha escrit:
agnesi82 ha escrit:Bones!! M'ha agradat molt la idea del rams, ja en vaig veure per internet fa temps i em van encantar. PErò he pensat utilitzar les flors per fer agulles per les solapes i regalar-ho com a detallet. Sabeu d'algún lloc on pugui trobar cercles de feltre ja tallats? Potser a la casa del feltre de BCN?
M'encanten aquests:
fieltro-267x400.jpg
imagesflor.jpg



agnesi82 m'ha encantat aquest últim ram roseta! jeje. les flors de feltre estan enganxades a una bola de porexpan sembla oi? m'estic rumiant això de fer-ne un... és preciós! suposo que les floretes les pots enganxar al porexpan amb el filferro mateix no?
cris gràcies pel tutorial! ja m'he apuntat tot el que necessito. penso que li faré un ram a una cosina meva.

dubtes:

- només hi ha tanta varietat de colors a la casa del feltre de barcelona? o a la abacus també hi ha molt?
- el fil ha de ser normal o una mica gruixut com de llana?

merci per tot guapes!!!!!


guapa a l'abaccus no hi ha massa varietat, i el feltre no és massa bo....
el fil q jo faig servir és més gruixut, tipus el de punt de creu, als xinos en venen, jo vaig comprar un paquet amb la tira de colors per 1€!


gràcies cris! doncs a veure si aquest cap de setmana puc i em passo per la casa del feltre i acabo de preparar tot el material. bona idea amb el fil de punt de creu, quedarà millor! quines ganes de començar a cosir jajajajaja!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sareta_1
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 11:26 pm

a veure q tal et queden :) ja veuràs q és molt fàcil, i qualsevol cosa ja saps :D:D:D:D

muassssssssss!
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dt. feb. 09, 2010 10:16 am

bones noies! una es despista dos dies i es perd mig post!! jejeje! :-)

Crisbert, merci per la pàgina, me l'estava mirant i els preus están molt bé,no? A veure si les taladradores serveixen per feltre, ara m'ho miro bé!
Sareta_1, jo diria que están fetes tal com dius, amb la bola de porexpan. Com a fil jo també utilitzo el de punt de creu, és més fort i m'agrada més com queda.

Ja heu fet alguna coseta?? Jo encara no!!!! No sé com m'ho faig que sempre surto tard de la feina i no em dóna temps a anar a BCN. De totes maneres, he descobert una tenda a Terrassa que surt a 4€ el metre de feltre, hi ha bastants colors i és de 1 metre d'ample aprox. Tinc feltre per parar un tren! jejee! pero es pot comprar a pams. Però és del prim, no del gruixut de 3 mm, i per la base de la flor, la primera capa, m'agrada més el gruixut pq queda més consistent, no? què us sembla?
Si a algú li interessa la botiga, la poso.
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 09, 2010 10:20 am

agnesi82 ha escrit:bones noies! una es despista dos dies i es perd mig post!! jejeje! :-)

Crisbert, merci per la pàgina, me l'estava mirant i els preus están molt bé,no? A veure si les taladradores serveixen per feltre, ara m'ho miro bé!
Sareta_1, jo diria que están fetes tal com dius, amb la bola de porexpan. Com a fil jo també utilitzo el de punt de creu, és més fort i m'agrada més com queda.

Ja heu fet alguna coseta?? Jo encara no!!!! No sé com m'ho faig que sempre surto tard de la feina i no em dóna temps a anar a BCN. De totes maneres, he descobert una tenda a Terrassa que surt a 4€ el metre de feltre, hi ha bastants colors i és de 1 metre d'ample aprox. Tinc feltre per parar un tren! jejee! pero es pot comprar a pams. Però és del prim, no del gruixut de 3 mm, i per la base de la flor, la primera capa, m'agrada més el gruixut pq queda més consistent, no? què us sembla?
Si a algú li interessa la botiga, la poso.

a mi m'interessa! jajjaja
si m'estalvio anar a barna millor q millor!
estic amb tu, com a mínim la base ha de ser amb feltre gruixut pq tingui una mica de cos…
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dt. feb. 09, 2010 10:34 am

Doncs es diu la Baixada i está al carrer Torrent, 82, darrera de la Fira de Terrassa. Tenen pàgina web: www.labaixada.com.
Lo que us he dit, no hi ha una varietat bestial de colors, (no sé, potser un 10-15) però si no busques algo súper concret, va bé pq no t'has de desplaçar o comprar per internet (amb els gastos d'enviament que comporta).El feltre és de bastanta bona qualitat.
A sobre, la tinc al costat de casa! *.-o-o.*
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 09, 2010 10:44 am

el q et deia! som veines! jajajajaj jo visc molt a prop de XXII de juliol :D
a veure si mhi passo un dia x la botiga ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dt. feb. 09, 2010 11:41 am

Quina casualitat! Doncs tu también ho tens al costat... ja veuràs que está molt bé.
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: noe11 » dc. feb. 10, 2010 10:29 pm

Me encanta!!!

Una pregunta, la cinta verde adhesiva verde..donde la compras?? Sale muy cara??
noe11
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 9:04 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 10, 2010 10:37 pm

noe11 ha escrit:Me encanta!!!

Una pregunta, la cinta verde adhesiva verde..donde la compras?? Sale muy cara??



la compré en abaccus! es del estilo aeronfix y si no recuerdo mal valia no más de 4 euros! y tienes para 220202020020220000000 flores! jaajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: noe11 » dc. feb. 10, 2010 11:03 pm

Moltes gràcies guapa!

Perdó si escric moltes faltes d'ortografía, però fa mes de 4 anys que no escric en català, em vaig anar fora a viure...

Ho miraré! Una altre pregunta, la silicona perque la fas servir??
noe11
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 9:04 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: noe11 » dc. feb. 10, 2010 11:23 pm

Sóc molt pesada, ho sento!

Peró esque he estat mirant en abacuc y no hi ha res que sigui "terciopelado" (no em surt en català...)
noe11
 
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 9:04 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 11, 2010 9:08 am

no et preocupis! per això vaig penjar el tutorial! pq poguéssiu preguntar tot el q volguéssiu :D

La silicona la faig servir per enganxar les diferents flors de cada flor, per les lentejueles quan no em ve de gust cosir, o per enganxar qualsevol altra cosa… (ara he fet algunes amb perletes  )
El vellut el vaig trobar a l’abaccus, però no sé si a la web hi serà…. de totes maneres, a qualsevol botiga de manualitats preguntant per vellut adhesiu ho trobaràs (crec!!)


Qualsevol cosa ja saps!!! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dj. abr. 01, 2010 7:31 am

Ja he acabat (per fi!) els 3 rams!
He fet alguns canvis:
Per fer el ram, amb les tiges fetes de filferro em quedava massa tou i em feia por que es desmuntés o es deformés, així que vaig tallar el filferro, deixant una tija d'uns 4 cm i vaig clavar les flors a una bola de porexpan.
La bola de porexpan previament l'havia tallat per la base, havia clavat palets (a l'IKEA en venen un grapat per menys d'1€ i de tots els colors, a la secció de jardineria), els havia fixat amb silicona i després vaig forrar la bola amb paper celofan de color verd.
A cada flor que anava clavant a la bola li posava una mica de silicona pq es fixés be.
Una vegada vaig tenir totes les flors clavades, vaig omplir els buits q es veien de la bola amb fulles que havia fet también de feltre.
Finalment només cal que poseu la base que més us agradi, jo tenia goma eva per casa i vaig aprofitar-la per la base. Potser més endavant afegeixo tul o alguna altra cosa.... però de moment ja es queden com estàn.
Per acabar de rematar, vaig acabar el pom amb una cinta lila per agafar totes les tiges i vaig lligar-hi una cinta lila fosc de rafia.
Aquí teniu el resultat:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: agnesi82 » dj. abr. 08, 2010 3:19 pm

Osti nena!!!! Que macu que t'ha quedat!! Quines manetes, enhorabona!!! moooooooooolt xulo!!!
>.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-))
Imatge

8 de juliol de 2011
Avatar de l’usuari
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dj. abr. 08, 2010 3:29 pm

agnesi82 ha escrit:Osti nena!!!! Que macu que t'ha quedat!! Quines manetes, enhorabona!!! moooooooooolt xulo!!!
>.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-)) >.-<: :-))

gracies preciosa :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: kel&Toni » dj. abr. 08, 2010 9:47 pm

ui ui...que m'estan agafant ganes de fer-ho...volia fer-los de chupa chups, pero per una amiga crec que li agaradara més això pq amb els chupa chups queda més infantil!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: carlina » dc. abr. 14, 2010 2:32 pm

Crisbert hem vaig animar a fer el ram de flors de feltre i m'ha sortit això, no hem volia gastar massa diners així que ho vaig fer amb 3colors només negre per la base de les flors, i combinant roig i rosa les flors.Els botons són tots aprofitats de la meva mare i la meva sogra que abans de llençar una peça de roba li treuen els botons.Les flors estan agafades pel botó amb alambre de color verd. No és tant bonic com el teu pq no té tantes combinacions de colors però bueno almenys ho he intentat.El teu m'encanta és preciós, t'ha quedat molt bé!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: crisbert » dc. abr. 14, 2010 2:36 pm

carlina ha escrit:Crisbert hem vaig animar a fer el ram de flors de feltre i m'ha sortit això, no hem volia gastar massa diners així que ho vaig fer amb 3colors només negre per la base de les flors, i combinant roig i rosa les flors.Els botons són tots aprofitats de la meva mare i la meva sogra que abans de llençar una peça de roba li treuen els botons.Les flors estan agafades pel botó amb alambre de color verd. No és tant bonic com el teu pq no té tantes combinacions de colors però bueno almenys ho he intentat.El teu m'encanta és preciós, t'ha quedat molt bé!!

CARLINA!
t'ha quedat xulisssim! de veritat! ole ole i ole! :D
Imatge
Avatar de l’usuari
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

Re: TUTORIAL RAMOS DE FIELTRO

EntradaAutor: carlina » dc. abr. 14, 2010 2:39 pm

De veritat t'agrada? Me n'alegro que t'agradi! més endavant m'animaré a fer-n'he com el teu amb més colorido. El teu és preciós, de veritat!Sas que vull provar de fer ara amb els botons, rams de botons com el de l'imatge.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron