Llibres de misa

Per les més manetes.

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: adryana » dl. feb. 08, 2010 9:57 pm

Hola, te he mandado un privado con mi email para que me lo mandes a mi tambien, si no te importa, GRACIAS.
Imatge
Avatar de l’usuari
adryana
 
Entrades: 40
Membre des de: dg. feb. 01, 2009 1:00 pm

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: sc_cris » dl. abr. 12, 2010 5:24 pm

Hola chicas,

he creado un blog para poner las cosas y que sea mas facil pasarselas! espero que les sirva

http://elbauldemishallazgos.blogspot.co ... or-la.html

un besote! y cualquier cosa aqui me tienen :-)ok: besoteeeeee :-))
Criss!!!! cuenta atrás --> viewtopic.php?t=19277&postdays=0&postorder=asc&start=0

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sc_cris
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3158
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 1:08 pm

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: miriamS » dc. gen. 12, 2011 4:40 pm

Que bien sc_cris! Porque yo también iba a pedirlo :) Así es mucho más fácil de descargar, sin tener que ir todas pasándonos mails.

Muchas gracias! :)
Avatar de l’usuari
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: MiM » dt. gen. 25, 2011 2:41 pm

Hola!
He mirat el blog que heu penjat per aquí, està super bé! Els meus pares van fer 25 anys de casats fa 3 anys, i van voler fer uan renovació de vots i van tornar a convidar tothom qui va anar el seu casament la priemra vegada (bé, els que estan vius i els nous, evidentment) i ells volien fer una cosa molt senzilla una missa i anar a dinar altra vegada en el mateix restaurant i ja està. Però amb el meu germà els hi vam preperar un munt de coses! La missa la vam fer cantada (tenim uns amics que ho fan), i també vam preperar les pregàries i les ofrenes. Llavors vaig fer un llibret amb tot: les lletres de les cançons, les lectures, les pregàries... Com a portada hi vaig posar una foto seva de la perimera vegada que es van casar. Tots els convidats van al·lucinar. Però ells no van tenir llibret i el que vaig fer, és que n'hi havia un que a la priemra meitat hi havia tot lo de la missa, i la segona meitat estava en blanc. Mentres ells van anar a fer-se fotos, jo vaig agafar tots els conidats i un a un van firmar i fer-lis una dedicatòria en aquest llibret. Llavors, al final de tot (després dle ball i tot) els hi vaig escriure tot un discurs i els hi vam donar el llibret, van estar SUPER CONTENTS.

La verita tés que enlloc d'un 25è aniversari, va semblar un casament, perquè el meu tiu, li va tornar a fer de padrí a la meva mare, amb ram i vers inclós (tot idea del meu germà i meva)! Vam contractar fotograf i dins hi tot disco móbil! Va se run dai GENIAL. Només me falta dir, que la missa era a les 13, però a al 1 de la nit encara estavem en el restaurant jugant a cartes!!!!

Ara sóc jjo la que em caso... aviam què em preparen...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
Avatar de l’usuari
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 02, 2011 2:17 pm

Hola!!!
He vist la teva web, quina xulada!!!
Però em podries passar el que vas fer per la cerimònia civil?
(o penjar-ho a la web)
Moltes gràcies!!!
kitiara78
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

Re: Llibres de misa

EntradaAutor: Olguiky » dg. nov. 13, 2011 12:48 pm

Hola!

Moltíssimes gràcies per penjar el teu missal. És una passada... fa temps que ho estava buscant per Internet perquè no tenia ni idea de com fer-ho i no he trobat gairebé res. I aquest està super ben fet!

Gràcies
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Anterior

Torna a: Manualitats

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants