deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

bodes 10!

deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 15, 2010 7:29 pm

Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.

Vosaltres que heu fet i perque?
gràcies
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Lisbeth » dc. des. 15, 2010 10:12 pm

No estic casada encara però responc jejeje al darrer casament que vaig anar, l'any passat, el varen donar els cambrers després que els nuvis havien donat el ram i tota la resta de regals.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. des. 18, 2010 12:43 am

Hola noies! Jo em vaig casar el passat mes d'octubre i vam fer "el paseillo". El restaurant ens va facilitar un carrito per posar tots els detallets i els anàvem entregant en mà als convidats i així aprofitavem per xerrar una miqueta amb tots. Ens ho vam passar bé amb "el paseillo", vam riure molt.

Neny
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Petita83 » ds. des. 18, 2010 8:17 pm

Javi-Neny ha escrit:Hola noies! Jo em vaig casar el passat mes d'octubre i vam fer "el paseillo". El restaurant ens va facilitar un carrito per posar tots els detallets i els anàvem entregant en mà als convidats i així aprofitavem per xerrar una miqueta amb tots. Ens ho vam passar bé amb "el paseillo", vam riure molt.

Neny


Nosaltres ens vam casar al Setembre i ens hagués agradat fer el mateix que vosaltres Neny...U_U però al final vam deixar els detalls sobre la taula i només vam poder aconseguir fer el paseillo repartint un cd amb el vídeo de la boda...i que gairebé va fer sol el meu marit perquè tot de familiars m'anaven raptant a mi...i els del restaurant tampoc van propiciar que la gent estigués a les taules per anar-lis lliurant...em va saber greu pq ens ho van deslluir molt U_U
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: montseijordi » dg. des. 19, 2010 8:54 pm

Doncs nosaltres vam fer les dues coses, vam deixar els detalls a les taules i despres vam entregar els CDs de la banda sonora del nostrre casament i els cigarrets i puros pero no ens vam entretenir, mentre ells prenien el cafe i es va fer amè.
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: mimosa » dl. des. 20, 2010 1:12 pm

marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.

Vosaltres que heu fet i perque?
gràcies


En el nostre cas varem ser 170 persones més 20 nens i seguin els consells del restaurant ho van posar a taula amb lo que varem tindre més temps per fer els pases i regals que deunido lo que teniem, el maitre ja es preocupava durant el banquet de trobar moments per departir amb els convidats. Suposo que un casament de 50 convidats es pot gestionar de forma diferent.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
Avatar de l’usuari
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 9:16 pm

mimosa ha escrit:
marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.

Vosaltres que heu fet i perque?
gràcies


En el nostre cas varem ser 170 persones més 20 nens i seguin els consells del restaurant ho van posar a taula amb lo que varem tindre més temps per fer els pases i regals que deunido lo que teniem, el maitre ja es preocupava durant el banquet de trobar moments per departir amb els convidats. Suposo que un casament de 50 convidats es pot gestionar de forma diferent.


Mare de Déu mimosaaaa!!! O_O sí que ereu geeeeeeeeeeeeeeent!!! ^^ t'hauria d'haver demanat prestat algun convidat...que la feina va ser nostra per acostar-nos als 100 i no hi vam arribar!!!
Deuria ser una passada!!!

Muacks
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: mimosa » dl. des. 20, 2010 9:40 pm

Petita83 ha escrit:
mimosa ha escrit:
marsal75 ha escrit:Em paso per aquí per a fer-vos una consulta a les ja casades. Estic amb el dubte "existencial" de com entregar el detalls. He anat a casaments on la parella anava fent el paseillo per les taules entregant-lo i xerrant amb els convidats, pero per a qui encara no l'havia rebut o ja ho havia fet es feia etern; i en altres casaments te'l trobaves a la taula quan entraves al saló.

Vosaltres que heu fet i perque?
gràcies


En el nostre cas varem ser 170 persones més 20 nens i seguin els consells del restaurant ho van posar a taula amb lo que varem tindre més temps per fer els pases i regals que deunido lo que teniem, el maitre ja es preocupava durant el banquet de trobar moments per departir amb els convidats. Suposo que un casament de 50 convidats es pot gestionar de forma diferent.


Mare de Déu mimosaaaa!!! O_O sí que ereu geeeeeeeeeeeeeeent!!! ^^ t'hauria d'haver demanat prestat algun convidat...que la feina va ser nostra per acostar-nos als 100 i no hi vam arribar!!!
Deuria ser una passada!!!

Muacks


Eyyy petita83, l´ultima setmana ho vaig passar molt malament, contra més gent més problemas per confeccionar les taules i un més abans no sabia depenent si venien de part del meu nen part de la seva familia del poble si arrivariem al minim que ens demanava el restaurant que eren 150 adults o teniem que pagar suplements per haver agafat el saló gran. Al final afortunadament no van fallar i va sorti tot perfecte tret d´algun petit detall referent a la familia. Et desitjo BBBnadal:-) wapa.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
Avatar de l’usuari
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Petita83 » dl. des. 20, 2010 10:58 pm

mimosa ha escrit:Eyyy petita83, l´ultima setmana ho vaig passar molt malament, contra més gent més problemas per confeccionar les taules i un més abans no sabia depenent si venien de part del meu nen part de la seva familia del poble si arrivariem al minim que ens demanava el restaurant que eren 150 adults o teniem que pagar suplements per haver agafat el saló gran. Al final afortunadament no van fallar i va sorti tot perfecte tret d´algun petit detall referent a la familia. Et desitjo BBBnadal:-) wapa.


O_O caraaaaaaaaaai!!! Si que demanaven un mínim alt!!! Però vaja, vau arribar i amb escreixos ^^ i si va sortir rodó tot...GENIAAAAAL!!!

BBBnadal:-) a tu también wapíssima!!!

Muacks
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Neki » dc. des. 29, 2010 11:34 am

A mi me pasaba como a mimosa, que con 180 invitados hubiese sido imposible dar uno a uno los regalos....; nosotros los dejamos encima de la mesa y la verdad es que quedaba monisimo.....
Igualmente entre plato y plato pasamos por todas las mesas para saludar y ver que tal iba todo...., faltaba más!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: ..FLOR.. » dg. gen. 02, 2011 11:35 am

Nosotros también lo dejamos en las mesas, éramos 140 pero a mi no me gustaba la idea de repartir el detalle.. Me pasé casi toda la boda en las mesas y hablé con todos igualmente, en el brindis si que fuimos mesa por mesa a brindar!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. gen. 07, 2011 3:29 pm

Idem que Flor, los dejamos en las mesas quedaban preciosos!!! Ya tuvimos tiempo de estar con los invitados durante la cena (hice cocktail) y durante la fiesta!!! No me gustaba la idea de repartirlos... era perder mucho tiempo y la gente se cansa!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158


La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
Avatar de l’usuari
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: naia11 » dl. gen. 31, 2011 5:15 pm

Nosotros tenemospensado dejar una tarjeta de agradecimiento en cada plato y despues los detalles que los repartan nuestros hermanos o primos y nosotros lo que haremos será pasarnos poco a poco por las mesas en los huecos que nos dejen entre la cena para poder hablar un poco con los invitados, que nos apetece mucho
Avatar de l’usuari
naia11
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: ruthi » dc. feb. 09, 2011 11:56 am

A nosaltres ens ho van repartir els cambrers! Després del cafè van repartir les tasses a la gent que hi havia sentada i van deixar en una taules les demés totes ben posadetes per si algú s'havia quedat sense agafar-la després!
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 21, 2011 10:30 pm

nosaltres tenim pensat deixar les targetes d'agraïment a les taules i donar els detallets en mà. Trobem que així és més personal i podrem parlar amb tothom! això si, anirem per feina i als peques els hi deixarem a la taula.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 11:06 am

A mi no m'agrada el tema del "paseillo", però el meu nen estaria encantadíssim!!!

Jo crec que ho deixarem a les taules i que en tot cas, ja anirem xerrant amb la gent durant l'aperitiu i després del sopar... no ho sé, igualment preguntarem al restaurant i a veure què ens aconsellen.
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Yana » ds. març 12, 2011 4:56 am

que be aquest post, perque es una de les coses que mes em preocupaven, nosaltres som 120 adults i 25 crios, i el restaurant em deia que ho deixessim a taula i al meu nen li feia gracia repartir, al final crec que nomes repartirem els detallets mes personals i als nens perque no es mengin les xuxes avans de dinar jajajaja.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: Lisbeth » ds. març 12, 2011 3:08 pm

En el nostre cas, el detall és una cosa que ha d'acompanyar el cafè i la copa així que ho repartiran els cambrers.
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ


Imatge
Avatar de l’usuari
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: chei » dg. març 13, 2011 12:21 pm

Nosaltres, degut a que som un munt de gent els deixarem a la taula, si no trobo que ens entretindrem massa.
Imatge
chei
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

Re: deixar detall a la taula o entregarlo en mà?

EntradaAutor: pronovias » dt. juny 07, 2011 2:45 pm

nosotros tambien dejamos los detalles en la mesa ya que si no luego era un jaleo porque la gente se levanta y llega un momento que ya no sabes a quien le has dado
pronovias
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 108
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 11:57 am

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants