ENTREGAS ESPECIALES

bodes 10!

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: buniketa » dt. ago. 17, 2010 12:38 pm

A los invitados les encantará hagas lo que hagas, porque en las bodas estos gestos cargados de emoción y sentimiento siempre gustan. Debes hacer lo que te nazca. Si lo quieres más íntimo, no tiene menos valor que si lo haces frente a todo el mundo... tú misma, como te apetezca, ¿no?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. ago. 17, 2010 12:45 pm

buniketa ha escrit:A los invitados les encantará hagas lo que hagas, porque en las bodas estos gestos cargados de emoción y sentimiento siempre gustan. Debes hacer lo que te nazca. Si lo quieres más íntimo, no tiene menos valor que si lo haces frente a todo el mundo... tú misma, como te apetezca, ¿no?


Nos vamos persiguiendo de un post a otro, jeje!
Pues sí, tienes razón, es algo que sale de dentro y solo yo sabré cuando es el mejor momento.

Gracias. Neny
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: geisha » dc. ago. 18, 2010 5:46 pm

Hola noies!!! jo estic pensant en fer les entregues entre cada plat!!! posar un power point, primer per els pares i avies, despres els proxims pares, els proxims nuvis, a un amik k fa anys et..... i al final la lliga per un amik k es solter, ara sip me la tindra k treure!! jijiji
com ho veieu vosaltres?
Imatge

14-05-2011
Avatar de l’usuari
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: buniketa » dc. ago. 18, 2010 8:35 pm

geisha ha escrit:Hola noies!!! jo estic pensant en fer les entregues entre cada plat!!! posar un power point, primer per els pares i avies, despres els proxims pares, els proxims nuvis, a un amik k fa anys et..... i al final la lliga per un amik k es solter, ara sip me la tindra k treure!! jijiji
com ho veieu vosaltres?


Em penso que això és molt important que ho parlis amb els del restaurant. Mira, segons el que m'han dit a mi els del meu, deixen aquests espais per si els amics volen fer alguna cosa als nuvis, per si hi ha algun imprevist d'última hora que no els han avisat...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. ago. 19, 2010 4:05 pm

geisha ha escrit:Hola noies!!! jo estic pensant en fer les entregues entre cada plat!!! posar un power point, primer per els pares i avies, despres els proxims pares, els proxims nuvis, a un amik k fa anys et..... i al final la lliga per un amik k es solter, ara sip me la tindra k treure!! jijiji
com ho veieu vosaltres?


Buniketa té raó. Això millor que ho comentis al restaurant perquè casi tots ténen un "protocolo". Tot i així, em sembla una idea original.
Imatge
- Neny -
Avatar de l’usuari
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Erfre » dj. ago. 19, 2010 11:57 pm

Cuando sacamos el tema mi chico empezo con que queria dar novios a todas las parejas ya que todas son cercanas... y a las abuelas, y los amigos solteros y a los cumpleaños, las embarazadas... ZZZ

Yo creo que eso se puede hacer muy largo y que en algunos casos te comes el tiempo del baile...

Los detalles para amigos los dejaremos en las mesas con notitas...y de momento ahí estamos...
Erfre l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 01, 2010 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: geisha » dv. ago. 20, 2010 10:06 am

Ei noies!! sip em sembla que teniu rao lo que fare es entre mig dels plats nomes posar una caço de cumpleanys per un bon amik i ferli un detall de un pastisset de xuxes!
i despres amb el primer postre fare el video power point i anire fent les entregues! el tema de la lliga abans del ball fare aixecar el soltero de oro perque me la tregui i li donare!

aixis millor no?
Imatge

14-05-2011
Avatar de l’usuari
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: kris28 » dl. ago. 23, 2010 8:06 pm

Hla noies, doncs una de les entreges sera per els meus avis que els dia abans faran 56 anys de casats, per aixo els hi em comprat aquest ninos!!
M'encanten!! >.-<: >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. ago. 24, 2010 7:24 am

Ostres!! Que macos!! Els hi encantaràn :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
Avatar de l’usuari
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Erfre » dt. ago. 24, 2010 1:35 pm

kris28 son muy chulos!! >.-<: >.-<:
Seguro que les encantan!! ::love::
Imatge
Avatar de l’usuari
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: eritrea84 » dt. ago. 24, 2010 3:31 pm

Molt bona idea!!els hi agradara moltissim!!!!!!!!! :)
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marsai » dt. nov. 02, 2010 10:43 pm

Hola chicas!!! que poquito os queda a algunas y enhorabuena a las ya casadas!!!!
Me he metido en vuestro foro para coger ideas.. jeje
Me caso en el 2012 y tengo tiempo de sobra!! pero es un quebradero de cabeza esto de las entregas!!! Mi primo se casó hace poco y repartieron tanto que se hizo pesado.. padres, madres, abuelas, hermanos, sobrino, novios, ramo y entre ellos.. para los que no reciben deben agobiarse!!
No se como hacerlo!! tengo 4 amigas especiales y la del ramo.. había pensado dejarle una rosa de peluche a cada una con una frase especial pero mi familia dice que eso esta mal!! es discriminar al resto de invitados, familia, primos, etc....
En fin.. facil no es!!
y a los padres q se les regala??
gracias!! *.O.-O*
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: soniag » dc. nov. 03, 2010 8:06 pm

hola!!!!
nosotros les regalemos a las madres una planta a cada una y luego para los dos como si fuera un libro antiguo en el que en un lado habia una dedicatoria y en la otra pagina una foto nuestra. la verdad que se emocionaron muchisimo.
Avatar de l’usuari
soniag
 
Entrades: 32
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 6:21 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: montseijordi » dc. nov. 03, 2010 11:19 pm

marsai ha escrit:Hola chicas!!! que poquito os queda a algunas y enhorabuena a las ya casadas!!!!
Me he metido en vuestro foro para coger ideas.. jeje
Me caso en el 2012 y tengo tiempo de sobra!! pero es un quebradero de cabeza esto de las entregas!!! Mi primo se casó hace poco y repartieron tanto que se hizo pesado.. padres, madres, abuelas, hermanos, sobrino, novios, ramo y entre ellos.. para los que no reciben deben agobiarse!!
No se como hacerlo!! tengo 4 amigas especiales y la del ramo.. había pensado dejarle una rosa de peluche a cada una con una frase especial pero mi familia dice que eso esta mal!! es discriminar al resto de invitados, familia, primos, etc....
En fin.. facil no es!!
y a los padres q se les regala??
gracias!! *.O.-O*


bueno, creo q en este caso los q os casais sois vosotros y los detalles ahora estan a la orden del dia, si te apetece hacer entregas y dejar algo en las mesas por que se tienen que enfadar? yo lo hice y genial la verdad, nadie se quejo ni nada
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: neus29 » dj. nov. 11, 2010 8:07 pm

nenes us explico la meva situacio, jo vaig fer entregues a ki jo vaig voler i damunt vaig ser criticada, pero no m ho van dir a la cara si no li van dir a la meva millor amiga, aixo va ser un altre amiga, bueno la ke jo creia ke era la meva amiga pero per mi ja. dons la tia va dir ke perke feia entregues als demes i a ella no. ke fort noies. jo la entrega especial va ser un ram per la meva millor amiga i el meu ram de nuvia ke va anar per la meva neboda.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: mailo » dg. gen. 02, 2011 7:19 pm

Mari (MJM) ha escrit:Heu llegit la crònica de la LABANDA???
Ella ho va entregar tipus entrega dels Óscars, d'aquesta manera tothom s'entera del que passa i personalment a mi em sembla molt bona idea. La seva crònica esta al 2009, doneu-li una ullada pk ho explica i posa els videos hi tot, està molt ben explicadet com ho va fer.


En que seccion o parte puedo encontrarlo?? Lo he estado mirando pero no lo encuentro!! Soy nueva por aki, me he registrado hoy!! Por cierto, soy una inflitrada del 2011 también!! Me kedan 3 meses!! :)
mailo
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: montseijordi » dl. gen. 03, 2011 10:06 pm

mailo ha escrit:
Mari (MJM) ha escrit:Heu llegit la crònica de la LABANDA???
Ella ho va entregar tipus entrega dels Óscars, d'aquesta manera tothom s'entera del que passa i personalment a mi em sembla molt bona idea. La seva crònica esta al 2009, doneu-li una ullada pk ho explica i posa els videos hi tot, està molt ben explicadet com ho va fer.


En que seccion o parte puedo encontrarlo?? Lo he estado mirando pero no lo encuentro!! Soy nueva por aki, me he registrado hoy!! Por cierto, soy una inflitrada del 2011 también!! Me kedan 3 meses!! :)


Bnevinguda mailo i enhorabona pel teu casament!

Sento dir-te que fins que no escriguis 100 missatges no podras accedir a les croniques, aixi q ja saps, ara et toca començar a escriure com una boja, son normes del forum.
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 23, 2011 1:03 pm

Este post está genial!!! Lo subo para que todo el mundo pueda leerlo!!! >.-<: Gracias a todas y a ver si se unen más buenas ideas para las entregas!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron