ENTREGAS ESPECIALES

bodes 10!

ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » ds. jul. 17, 2010 8:45 pm

Como hareis el tema de las entregas?
estoy hecha un cacao con este tema. Tengo cosas claras pero cosas que no.
- El ramo, tiene que ser a una persona soltera? es que a la persona a la que se lo quiero dar, esta con pareja pero me gustaria mucho darselo (a demas les daremos pareja de novios para que no sospeche nada). A demas, el ramo sera partido, la mitad para ella i la otra mitad dedicado a una amiga comun que murio hace casi 3 años (quiero hacerle una mencion especial ese dia)
- Parejas de novios: varios amigos estan con pareja bastante estable y les quermos regalar como no parejas de novios: son 6 parejas! y hemos pensado hacer la entrega haciendoles salir todos juntos delante (con musica marchosa i darlos todos a la vez)
- Cigueñas: queremos dar tres a parejas que ya llevan unos añitos casados y aun no se han decidido
- Madres i padres: lo tipico: ramo, fotos...
En el grupo de amigos somos 11 personas (contandonos a nosotros) de estos daremos 3 parejas, y hay 3 personas solteras a las que nos sabe mal dejarles si nada... pero no sabemos cual seria la mejor opcion en este caso.
A demas mi novio tiene 3 buenas amigas a las que nos gustaria hacer un detalle especial, pero sabemos que si les hacemos algo en el momento de las entregas nos podriamos eternizar demasiado y hacerse muy pesado.
:-/ Que nos recomendariais? que entrega hariais a las solteras/os? que entregas haceis vosotras? es que tengo la sensacion que son demasiadas, pero nos gustaria hacerlas todas :-(
HAceis alguna entrega mas? padrinos, testigos...?
Espero me podais ayudar! :mu::
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: V30 » dg. jul. 18, 2010 9:58 am

nosotros no nos vamos a guiar por la rutina. Daremos la liga y el ramo a dos parejas, ya que son las personas que nos hace ilusion que lo reciban.
si tienes tantas parejas lo que tienes pensado de sacarlos y darlos de una vez es muy buena idea. Nosotros solo tenemos que entregar una pareja de novios. Luego haremos un detalle especial a una persona que es importante que este presente ese dia con nosotros. Y lo tipico a los papis, a no ser que alguien proponga por el foro algo diferente y original.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: mariposa2011 » dg. jul. 18, 2010 5:23 pm

A mi también me preocupa que el tema de las entregas resulte algo pesado para la mayoría de los invitados. En un par de bodas en las que estuvimos se nos hizo eterno... fenomenal para los homenajeados, pero algo aburrido para el resto.

En nuestro caso, entregaremos 3 parejas de novios (o 4 dependiendo de como le vaya el tema a la cuarta pareja), así que no sería mala idea lo de hacerlos salir y entregárselos a la vez... así nos evitaríamos dar taaaantas vueltas por el salón, porque yo soy bastante tímida y no sé si me veo haciendo esas cosillas.

A ver si alguien aporta más ideas!!
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Montseta28 » dg. jul. 18, 2010 6:00 pm

Holaaaa!!!yo soy del 2011 pero me he colado aquí, espero q no os importe!!!andaba chafardeando!!!respecto a las entregas deciros que a la última boda que fui el mes pasado, lo que hicieron fue entregar 4 figuras de novios, y luego sacaron a todas las parejas que iban a ser papás, y los reunieron alrededor de una mesa donde había algo tapado con un mantel, mientras sonaba musica de nanas. cuando ya los tuvieron a todos reunidos, los novios contaron hasta tres y levantaron el mantel, la sorpresa es que abajo había una cesta para cada pareja con cositas para el bebé!!!fue muy emotivo, las mamis y las que no lo somos empezamos a llorar!!!jejeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Montseta28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Ilu » dg. jul. 18, 2010 8:06 pm

Hola noies!!!

Nosaltres tenim 5 nuvis per entregar i crec que ho farem així com dieu vosaltres: música marxosa i tots alhora perquè sinó es pot fer pesat...
D'embarassades també en tenim 4!! i estaran molt embarassadíssimes. Si venen els hi faré un pastís de panyals però alguna en fallarà perquè surten de comptes octubre i novembre!

Als pares i avis els hi regalarem una foto nostra vestits de nuvis amb un marc xulo.

A la meva germana el ram.

I ja està. Si ho fem així agrupat, seran 4 entregues. Crec que ja estarà bé. Què us sembla??

Petonets!!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. jul. 19, 2010 9:45 am

Heu llegit la crònica de la LABANDA???
Ella ho va entregar tipus entrega dels Óscars, d'aquesta manera tothom s'entera del que passa i personalment a mi em sembla molt bona idea. La seva crònica esta al 2009, doneu-li una ullada pk ho explica i posa els videos hi tot, està molt ben explicadet com ho va fer.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: tatania_88 » dl. jul. 19, 2010 11:44 am

Nosaltres tambe ho vam fer com la Labanda, tipus entrega de premis, amb projecio de diapositives, musica, parlavem pel micro... aixi es va fer mes entretingut, i sobretot la gent s'enterava de que anava l'entrega... Va quedar molt be!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
Avatar de l’usuari
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Ilu » dl. jul. 19, 2010 12:47 pm

Aveure si em deixen tornar a llegir les cròniques. De moment no hi tinc accés! :--(
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » dl. jul. 19, 2010 2:34 pm

Ostres, he mirat la cronica, i la veritat hi ha coses bastant interessants! :D
M'agrada molt la idea, a mes, es poden fer variacions:
- Tipus entrega dels Oscar com la lavanda
- Pel mateix estil però amb cançons (pex: entrega de Grammis/ondas)
La idea del video de presentació també es una idea molt molt bona... potser mirem alguna cosa per l'estil! :P
A veure si entre tots fem un bon pull d'idees.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 19, 2010 3:20 pm

Jo us puc fer alguna suggerència...

Si teniu moltes parelles a qui donar nuvis i/o cigonyes i no us voleu fer eterns i a sobre sorprendre, podeu fer-les totes juntes: aneu donant voltes per la sala amb música que faciliti una conga... la núvia va agafant els nois (solters i casats, per despistar) i el nuvi va agafant les noies (igual). Quan estiguin tots, se'ls condueix al mig de la sala o bé davant la taula presidencial, perquè tothom s'assabenti de què passa, i se'ls reparteix el que sigui...

Si sou una colla d'amics i et queden 3 solters o solteres i sense parella... dóna'ls la lliga! tant és si són nois o noies! que el noi li tregui a la núvia i les col·loqui a les solteres, i a la inversa... no sé, són suggerències.

Si teniu amics especials però penseu que les entregues seran massa llargues... doncs els ho podeu deixar al plat i s'ho trobaran quan arribin, o en el moment dels detalls els ho doneu...

El ram es pot donar a una persona que estigui soltera i voleu que trobi parella o bé a algú que es casarà aviat... Jo donaria abans el ram i després els nuvis, i te n'estalvies una parella.

Si hi ha embarassades... doncs el pastís de bolquers o la canasteta és el millor, millor que la cigonya. Una bona manera és aquesta de dur-los en algun punt i donar-los-ho a tots a la vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. jul. 19, 2010 4:29 pm

Mari (MJM) ha escrit:Heu llegit la crònica de la LABANDA???
Ella ho va entregar tipus entrega dels Óscars, d'aquesta manera tothom s'entera del que passa i personalment a mi em sembla molt bona idea. La seva crònica esta al 2009, doneu-li una ullada pk ho explica i posa els videos hi tot, està molt ben explicadet com ho va fer.



Encara no puc accedir a llegir les cròniques... :-/ , algú pot fer cinc cèntim de com ho feia?
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
mariposa2011
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: V30 » dt. jul. 20, 2010 10:29 am

Que bien! cuantas ideas diferentes, iré anotando! gracias a todas!
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 12:57 pm

jo el ram li donare a una de les meves millors amigues que també es una dels testics, despres donarem un pastis de panyals a una amiga avere si s'anima, que es van casar lany passat i....jeje i despres bé, als pares i avis un portaretrats amb una foto del dia del casament del reportatge que el fotograf ens ho pot fer, aixi que perfecte, i alguna parela de nuvis a alguns amics...

no volem que es faci pesat, he estat en casament que ha estat un momento moooooolt pesat, amb tants regals, pero es inevitable almnys per part nostre
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: laracroft » dc. jul. 21, 2010 1:55 pm

Hola guapes!!
nosaltres també ho vam fer amb un video!! Va ser senzill però molt molt xulo!!!
Es fàcil, i de moment encara és molt original! L'únic que necessiteu és que el restaurant tingui projector o que us vingui de gust llogar-lo i pagar... els videos els podeu muntar vosaltres mateixos amb el Windows movie maker, és senzillet... i tenir algú que s'encarregui del portàtil i del pen drive amb la informació, i anar fent...

Jo trobo que es una manera genial de fer les entregues!! En el nostre cas

- primer va ser l'entrega dels papis: Vam fer un video amb fotos del meu xicot de petit amb els germans, la mare... amb una música retro i després fotos meves de petita amb el meu pare... Com els dos estan separats, la meva sogra i el meu pare, la darrera foto de cadascú va ser amb la seva actual parella, per que no se sentissin desplaçats...
Eviedntment tothom va acabar rient i plorant!!!! Vam aprofitar també per, quan els vam anara a donar els regals, primer de tot donar-los la nostra foto als yayos.
Al meu pare i la novia, un smartbox i a la meva sogra i el seu marit, planta preciosa i vi (i la foto també a tots, és clar!)


http://youtube.com/watch?v=VKRQRmr7pCw



-després vam donar els nuvis, teniem tres parelles: vem tunejar peluixos i vam posar fotos d'ells i música que els digués alguna cosa. Van flipar!!


http://youtube.com/watch?v=lTcmvRejrQ8



-després vam anar a per les embarassades: en teniem 5, algunes de molt especials... em vaig currar uns pastissos de bolquers alucinants, van flipar... estaven convençuts que eren comprats!! Jo crec que és un regal perfecte!!! Va ser l'únic moment que si vam posar una cançó tendre... volia que tothom plorés!! jajajaja!! és van emocioanr moltissim!! va ser preciós!!


http://youtube.com/watch?v=zOaE0fjrhpQ




http://youtube.com/watch?v=077WSitlUHc



- i l'última projecció va ser per la meva millor amiga, que venia sola i expressament desde Madrid, tota amb fotos d'ella... es va quedar alucinada, perque lo vaig donar el ram i... bufff... En el seu moment, mesos enrera, ella em va preguntar que a catalunya que es feia amb el ram, i li vaig dir que s'acostumava a donar a una persona especial... per despistar-la li vaig dir que també hi havia gent que el partia en dos, i que jo ho faria i li donaria a la meva sogra i a la novia del meu pare... no s'ho imaginava gens!!


http://youtube.com/watch?v=PjdlDsQ15k4



En fi, ja us he explicat el meu rotllo... encara estic fent la cronica, o sigui que es una exclusiva!! jajaj!!

jo el que hagués afegit que estaria genial, es un video final amb agraiment per a tothom amb fotos de tots els convidats, a poguer ser el més divertides possible... segur que hagués molat molt!! No hi vaig caure en el seu moment, però veient l'èxit, m'hagues agradat fer-ho!! Així que us ho deixo com a suggerencia!!
Imatge
Avatar de l’usuari
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:45 pm

ei esta molt bé la idea! en el meu restaurant ens van dir que no tenien projector, que tenien una tele de plasma molt gran i tal pero res a veure...li he de preguntar al fotograf avere
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Ilu » dc. jul. 21, 2010 3:14 pm

Ei laracroft!! Tu sempre donant idees!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Segur que els hi va encantar!!

No ho havia vist mai així. Jo també faré pastissos de bolquers per les 4 embarassadíssimes que tinc!

Petonets!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Montseta28 » dc. jul. 21, 2010 4:27 pm

laracroft ha escrit:Hola guapes!!
nosaltres també ho vam fer amb un video!! Va ser senzill però molt molt xulo!!!
Es fàcil, i de moment encara és molt original! L'únic que necessiteu és que el restaurant tingui projector o que us vingui de gust llogar-lo i pagar... els videos els podeu muntar vosaltres mateixos amb el Windows movie maker, és senzillet... i tenir algú que s'encarregui del portàtil i del pen drive amb la informació, i anar fent...

Jo trobo que es una manera genial de fer les entregues!! En el nostre cas

- primer va ser l'entrega dels papis: Vam fer un video amb fotos del meu xicot de petit amb els germans, la mare... amb una música retro i després fotos meves de petita amb el meu pare... Com els dos estan separats, la meva sogra i el meu pare, la darrera foto de cadascú va ser amb la seva actual parella, per que no se sentissin desplaçats...
Eviedntment tothom va acabar rient i plorant!!!! Vam aprofitar també per, quan els vam anara a donar els regals, primer de tot donar-los la nostra foto als yayos.
Al meu pare i la novia, un smartbox i a la meva sogra i el seu marit, planta preciosa i vi (i la foto també a tots, és clar!)


http://youtube.com/watch?v=VKRQRmr7pCw



-després vam donar els nuvis, teniem tres parelles: vem tunejar peluixos i vam posar fotos d'ells i música que els digués alguna cosa. Van flipar!!


http://youtube.com/watch?v=lTcmvRejrQ8



-després vam anar a per les embarassades: en teniem 5, algunes de molt especials... em vaig currar uns pastissos de bolquers alucinants, van flipar... estaven convençuts que eren comprats!! Jo crec que és un regal perfecte!!! Va ser l'únic moment que si vam posar una cançó tendre... volia que tothom plorés!! jajajaja!! és van emocioanr moltissim!! va ser preciós!!


http://youtube.com/watch?v=zOaE0fjrhpQ




http://youtube.com/watch?v=077WSitlUHc



- i l'última projecció va ser per la meva millor amiga, que venia sola i expressament desde Madrid, tota amb fotos d'ella... es va quedar alucinada, perque lo vaig donar el ram i... bufff... En el seu moment, mesos enrera, ella em va preguntar que a catalunya que es feia amb el ram, i li vaig dir que s'acostumava a donar a una persona especial... per despistar-la li vaig dir que també hi havia gent que el partia en dos, i que jo ho faria i li donaria a la meva sogra i a la novia del meu pare... no s'ho imaginava gens!!


http://youtube.com/watch?v=PjdlDsQ15k4



En fi, ja us he explicat el meu rotllo... encara estic fent la cronica, o sigui que es una exclusiva!! jajaj!!

jo el que hagués afegit que estaria genial, es un video final amb agraiment per a tothom amb fotos de tots els convidats, a poguer ser el més divertides possible... segur que hagués molat molt!! No hi vaig caure en el seu moment, però veient l'èxit, m'hagues agradat fer-ho!! Així que us ho deixo com a suggerencia!!


Primer de tot moltes felicitats pel casament, espero q fos un gran dia!!!i segon dir-te que quina entrega més maca de regals, m' heu fet emocionar!!!ho trobo genial!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Montseta28
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Zahara » dc. jul. 21, 2010 7:46 pm

Jo també penso que és genial aquesta idea!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: laracroft » dc. jul. 21, 2010 8:30 pm

jo un cop fet només us puc dir que us ho recomano a totes si teniu l'opció. es una cosa diferent i fàcil, pero fa qe la gent recordi el vostre dia... i pels involucrats, imagineu-vos!! Per mi va ser genial, anar mirant les cares de la gent!!!
Si necessiteu qualsevol cosa ja sabeu!! Pero vaja, que els videos nostres eren bastant senzillets!!! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 8:33 pm

la veritat es que emociona a qualsevol que ho veu! jejeje esta molt bé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants