ENTREGAS ESPECIALES

bodes 10!

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. jul. 21, 2010 8:40 pm

Gràcies per l'exclousiva laracroft!!

Eis la idea final que has dit m'agrada molt!!! Ho tindre en compte! I la teva entrega m'ha agradat molt!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Avatar de l’usuari
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dc. jul. 21, 2010 10:58 pm

Hey!
només un incís. Lo de la cigonya, si són parelles que fa temps que estan casats i no tenen fills, vigilaria molt. Ho dic pq treballo en una clínica de reproducció i moltes parelles ens expliquen que diuen que encara no volen fills pq els hi està costant i és una manera fàcil d'evitar el tema, però coses així els hi fan molt mal. Així que si no tens molta, molta, molta confiança, jo passaria de fer-ho. I molta confiança ja et dic que hi ha gent que no ho explica a ningú, ni als amics ni a la familia per no tenir més presió!
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Massianya » dj. jul. 22, 2010 8:15 am

marteta3 ha escrit:Hey!
només un incís. Lo de la cigonya, si són parelles que fa temps que estan casats i no tenen fills, vigilaria molt. Ho dic pq treballo en una clínica de reproducció i moltes parelles ens expliquen que diuen que encara no volen fills pq els hi està costant i és una manera fàcil d'evitar el tema, però coses així els hi fan molt mal. Així que si no tens molta, molta, molta confiança, jo passaria de fer-ho. I molta confiança ja et dic que hi ha gent que no ho explica a ningú, ni als amics ni a la familia per no tenir més presió!



Sóc una infiltrada del 2011 que comença a agafar idees. 100% d'acord amb tu, marteta! Jo només regalaré coses de nadons (com bolquers o algun regalet) a les que estiguin embarassades (si n'hi ha) o a les que acabin de parir. Que una parella que fa 3 anys que s'hagi casat no tingui fills, no vol dir que no ho estigui buscant... I els pots fer sentir fatal...
Avatar de l’usuari
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 22, 2010 8:25 am

Una altra infiltrada de l'11... penso el mateix, compte amb les cigonyes que poden aixafar el dia a algú, encara que es faci amb la millor intenció. A més, les cigonyes no es regalaven en els bateigs? :-/

D'altra banda, laracroft, "he visto la luz!!", m'encanta la manera com vareu fer les entregues, jo no em vull fer pesada amb aquest tema i penso que això cridarà l'atenció a tothom i no aburrirà gens!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 9:28 am

Ostres la d'idees que es poden anar agafant per aquí!!!

Sobre la cigonya...nosaltres a la boda tindrem la dona del cosí del meu xicot embarassadíssima, però vaja, no sabia que a les embarassades també se'ls feia un detall i tal!

No sé, tinc al meu xicot en peu de guerra amb el tema entregues, perquè diu que no pensa anar regalant mil parelles de nuvis ni tantes histories, que si no perd el significat especial que té i el valor...o sigui que...a intentar pescar-se alguna per a poder fer les entregues a la gent :-/

Jo havia pensat en 4 parelles de nuvis, dues per part d'ell i dues per part meva, perquè hi ha molta gent jove i no vull fer diferències entre sectors...

I el ram...com sé que puc morir destripada...ho tinc assumidíssim que ho doni a qui ho doni no encertaré, el que faré és agafar a totes les noies solteres (amb i sense parella) i els hi llençaré, tal qual, perquè així m'asseguro que serà absolutament neutral...Sé que és més impersonal, però tinc ganes d'acabar el dia de la boda sencera :.0.-0.:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 22, 2010 9:38 am

Jo sóc com el teu novio, partidaria de poques entregues. Màxim donaré dos novios. I la resta d'entregues intentaré que siguin ràpides. Encara no ho hem pensat, però vaja, els rams a les mares i algo als avis i punt. Passo de les embarassades i de la resta, jajajajaj! En tot cas, a les amigues més íntimes (3-4) els hi faré algun detall però a part. A la meva milllor amiga que vindrà sense el novio pq viu a EEUU doncs potser li dono uns nuvis però a la intimitat, entre ella i jo. I com el detall que fem als invitats són les tarjetes solidaries d'unicef, doncs a elles els hi compraré alguna altra cosa que es puguin guardar.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Petita83 » dj. jul. 22, 2010 9:44 am

marteta3 ha escrit:Jo sóc com el teu novio, partidaria de poques entregues. Màxim donaré dos novios. I la resta d'entregues intentaré que siguin ràpides. Encara no ho hem pensat, però vaja, els rams a les mares i algo als avis i punt. Passo de les embarassades i de la resta, jajajajaj! En tot cas, a les amigues més íntimes (3-4) els hi faré algun detall però a part. A la meva milllor amiga que vindrà sense el novio pq viu a EEUU doncs potser li dono uns nuvis però a la intimitat, entre ella i jo. I com el detall que fem als invitats són les tarjetes solidaries d'unicef, doncs a elles els hi compraré alguna altra cosa que es puguin guardar.


A veure, que si ho penso fredament...ni abans es feia tanta cosa ni té el mateix valor si tothom té el mateix...a més que s'ha de donar a qui realment creus que es casa o casarà.
Nosaltres a les mares i àvies un ram a cada una, que suposo que agafarem al Mas mateix per oblidar-nos del tema, però jo havia pensat alguna cosa pel meu pare i pel meu sogre también...tot és parlar-ho i a veure què fem.
Jo no crec que doni res a la cosina embarassada... :-/ i els convidats en general ja sortiran amb el seu detallet :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 22, 2010 9:48 am

A veure, que si ho penso fredament...ni abans es feia tanta cosa ni té el mateix valor si tothom té el mateix...a més que s'ha de donar a qui realment creus que es casa o casarà.


Exacte, és això. Jo he anat a a alguna boda que han donat 5-6 nuvis, les entregues als pares, el no se que als solters, algo a la millor amiga, a la que parirà... hostia, estas dues hores esperant que acabin!!!
El ram jo suposo que también farem el del Mas. És el més fàcil i la manera que elles no s'enterin.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:39 pm

A nosaltres en el restaurant ens han recomenat no fer massa entregues o fer-les juntes segons el que regalem, perque la gent s'agobia si es fa massa llarg.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » dj. jul. 22, 2010 9:09 pm

quines idees mes bones, la veritat es que m'agraden moltisim!
El tema de limitar les entregues, ho trobo be... pero clar, tinc al meu futur que vol fer entrega a unes amigues i queden discriminats varis amics meus i em sap greu... que si ell fa entregues a aquestes noies, els amics que queden penjats son meus... quin jaleo! i no se que fer!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dj. jul. 22, 2010 9:50 pm

SI, amb aquestes coses és una mica pal. Sempre pots fer que parli més gent teva a l'esglesia, o parlar-ho i arribar a un acord de màxim tantes entregues i repertir-les que quedi fifty-fifty.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » dv. jul. 23, 2010 1:49 pm

Al final hem decidit reduir les entregues...i fer-ho amb la idea dels oscar: agrupant algunes entregues
1. Parelles de nuvis (totes 5 en 1 entrega)
2. Detall a amics que es van casar 2 mesos abans i amics que es casen 2 mesos despres
3. Cigonyes? estem dubtant-ho pel tema que heu comentat anteriorment
4. Mares, pares, avies...
5. Ram (en fare 2 un d'ells per donar i un per partir(vull fer mencio i dedicar-lo a pare/avi i una amiga que va morir).
6. Padri? encara no tenim clar que fer-li.


hi haura amigues solteres que els hi voldriem fer algo pero al final retallem perque sino sera massa cosa... el que potser li deixem un detallet a la taula (alguna caricatura, o algun detallet aixi)

Que us sembla?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dv. jul. 23, 2010 2:06 pm

Jo ja et dic que sóc de fer poca cosa, però juntant les parelles de nuvis ja guanyeu molt.
Jo treuria lo dels que s'han casat i ho faria a les solteres, también totes juntes.
Però això va a gustos, eh, com els colors! jejejej :-)
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Sita_yo » dv. jul. 23, 2010 2:29 pm

nosaltres intentem fer lo just tot i que s complicat...son coses que fa molt de temps que hi penso, fins i tot abans que decidicim el casament...jeje soc de donar-li voltes a les coses.. el que farem sera

als pares i avis una fotografia nostre del dia del casament amb un portaretrats
a la meva millor amiga el ram
a la meva germana un ram de chupa chups (jo vlia ferli alguna cosa, i com que ja es mare i també esta casada doncs...algo diferent i divertit)

a uns amics que es van casar i que sempre diuen que sesperen a que nosaltres tinguem nens, li farem un pastis de bolquers, jo se que ells encara no busquen i sempre ens animem mutuament, pero sino estigues segura no ho faria pas, pel tema que comenteu, que jo conec molta gent i es molt incomode la situació.

despres la lliga a una amiga

i finalment 3 parelles de nuvis.

es bastanta cosa pero ho intentarem fer amb videos i coses..per fer-ho mes amé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » dv. jul. 23, 2010 2:40 pm

marteta3 ha escrit:Jo ja et dic que sóc de fer poca cosa, però juntant les parelles de nuvis ja guanyeu molt.
Jo treuria lo dels que s'han casat i ho faria a les solteres, también totes juntes.
Però això va a gustos, eh, com els colors! jejejej :-)


El problema de la parella que es casa 2 mesos abans es que es la millor amiga del meu futur, i ho han organitzat amb molt poc temps: ho van diecidir per st.jordi i es casen el 31 de juliol... sempre haviem dit de donar-los uns nuvis però clar... al casar-se abans, no els volem deixar sense detall.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 23, 2010 10:58 pm

Clairevili ha escrit:
marteta3 ha escrit:Jo ja et dic que sóc de fer poca cosa, però juntant les parelles de nuvis ja guanyeu molt.
Jo treuria lo dels que s'han casat i ho faria a les solteres, también totes juntes.
Però això va a gustos, eh, com els colors! jejejej :-)


El problema de la parella que es casa 2 mesos abans es que es la millor amiga del meu futur, i ho han organitzat amb molt poc temps: ho van diecidir per st.jordi i es casen el 31 de juliol... sempre haviem dit de donar-los uns nuvis però clar... al casar-se abans, no els volem deixar sense detall.


Doncs jo també penso com la marteta3, deixaria això dels que ja s'han casat per un altre moment més íntim, i els donaria a les solteres una lliga a cada una. Una amiga meva va fer sortir 3 amigues que són solteres i el seu marit li va treure de la cama, mentre sonava la de 9semanas y media, 3 lligues que va repartir i posar entre les noies solteres. També és una única entrega... i si molt m'apures i tens algun amic solter a qui li faci gràcia, doncs el teu marit et pot treure les lligues a tu i el solter posar-les a cada soltera.
Una altra sol·lució és que al plat de les solteres deixis alguna lliga embolicada o en alguna caixeta...

Si realment els voleu fer un detall a la parella de casats, la cigonya és una bona opció (amb la recepta de com fer els bebés), ja que tampoc hauria de passar això que dieu (amb raó) de ferir els sentiments d'algú; o bé alguna planta ben maca per al pis, o una sessió d'spa per als dos ... aquesta darrera la podeu deixar al plat, també, dins un sobre, o donar-los-ho després... No sé, hi ha moltes opcions!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: Clairevili » dv. jul. 30, 2010 7:29 am

Ei nenis!
aquest dissabte tenim el casament dels que es casen abans que nosaltres i els hi voliem regalar precisament el dia del nostre casament unes sabatilles molt mones que posa just married i un dibuix(penjo foto), pero si que es veritat que si ho fem aixi, poden quedar molt carregades les entregues...
Creieu be donar-les-hi dema al seu casament? o es una mica compromès? es que la veritat que no sabem que fer... es un casament intim amb apenes 30 persones i senzillet.... :-/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: marteta3 » dv. jul. 30, 2010 8:11 am

També estaria bé fer-ho a la boda. En algun moment que la gent agafa el micro i es posa a xerrar, doncs podeu explicar que els hi volieu fer els nuvis, però que com s'han adelantat... els hi feu això!.
De les dues maneres els hi farà molta ilusió i no s'ho esperaran.
Avatar de l’usuari
marteta3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: buniketa » dv. jul. 30, 2010 9:30 am

També els ho podeu donar durant el ball... és veritat que potser no us veurà tota la resta de la gent, però segur que a ells els farà igualment molta il·lusió.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: ENTREGAS ESPECIALES

EntradaAutor: neus29 » dt. ago. 03, 2010 5:55 pm

hola nenes¡¡¡¡¡¡ tinc un dubte sobre una entrega la del ram . quan es fa ? al principi, al final ? es ke es una entrega molt especial i no se quan ferla, no se si ferla avans dels rams de chupa chups.
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron