MEDIAS

bodes 10!

MEDIAS

EntradaAutor: yoli__1981 » dt. jul. 06, 2010 1:52 pm

Hola chicas,

Una preguntilla ¿dónde os habéis comprado las medias? ´mejor que sean blancas ¿verdad?,
Imatge
yoli__1981
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 218
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 2:03 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 06, 2010 2:16 pm

Hola, las mías son de color carne las dos las que llevare y las de repuesto.

Me las mire en blanco pero para mi, no me convencieron.
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Re: MEDIAS

EntradaAutor: fiona84 » dt. jul. 06, 2010 3:49 pm

Para mi gusto tambien son mas bonitas color carne!! En cualuquier merceria hay de estas que no tienen puntera.
Avatar de l’usuari
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Piruleta » dt. jul. 06, 2010 6:33 pm

Yo me las compré en Pronovias, no son muy blancas, pero tp son color carne, algo así como nácar, no se, a mi me encantan!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruleta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: marsal75 » dt. jul. 06, 2010 6:47 pm

yo ahora tengo que empezar a buscar la ropa interior y los zapatos, y me preguntaba que es mejor las pantys o bien las medias hasta los muslos??' y si no es demasiado preguntar, sobre que precio rondan
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: MEDIAS

EntradaAutor: yoli__1981 » dt. jul. 06, 2010 7:53 pm

gracias piruleta, este sabado voy a pronovias a probarme el vestido así que preguntaré
Imatge
yoli__1981
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 218
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 2:03 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Piruleta » dt. jul. 06, 2010 8:58 pm

marsal75 ha escrit:yo ahora tengo que empezar a buscar la ropa interior y los zapatos, y me preguntaba que es mejor las pantys o bien las medias hasta los muslos??' y si no es demasiado preguntar, sobre que precio rondan


yo creo que quedan más sexys las que son hasta medios muslos, no? además, así puedes llevar el liguero también!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruleta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Piruleta » dt. jul. 06, 2010 8:58 pm

yoli__1981 ha escrit:gracias piruleta, este sabado voy a pronovias a probarme el vestido así que preguntaré


a mi me dijeron que solo tienen un modelo (yo voy al pronovias de Reus) y creo que me dijeron que eran unos 20 euros!! ya nos contaras!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruleta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 08, 2010 8:36 am

Yo creo q mejor las medias hasta el muslo y no pantys pero con las que vayas mas comoda. Y preguntaré para mi las de color nacar, ya que no las quiero ni totalmente blancas ni de color carne. A ver lo que veo.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: marsal75 » dj. jul. 08, 2010 9:22 am

ayer me las compré, junto con la ropa interior, aprovechando las rebajas. Me compré medias hasta el muslo, acabadas con una puntilla y con silicona y me costaron 10 euros...con lo cual me llevé dos pares por si acaso
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: MEDIAS

EntradaAutor: cucurutxo » dj. jul. 08, 2010 10:18 am

Yo me las compre en el MINIMUM, marca Platinium (creo) quedan finíssimas!!! y por 10 euros...
Avatar de l’usuari
cucurutxo
 
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:54 am

Re: MEDIAS

EntradaAutor: yoli__1981 » dj. jul. 08, 2010 1:45 pm

gracias chicas, miraré de preguntar en mercerias también a ver si veo algo antes de las de pronovias, así comparo
Imatge
yoli__1981
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 218
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 2:03 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 08, 2010 1:53 pm

Pensaba que las medias de novia eran mucho mas caras! yo tambien me compraré un par por si acaso se me rompen.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: aramat4 » ds. jul. 10, 2010 11:04 pm

Yo 1º me compré unas blancas de liguero en el corte inglés para el corsé que me había comprado (15€ creo que me costaron); pero viendo los días de antes que hacía mucho calor y que quizás al final no me ponía el corsé acabé comprándome también unas medias panties blancas, también en el corte inglés y más o menos el mismo precio.
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Karola » dv. jul. 16, 2010 7:08 pm

yo me he comprado medias hasta el muslo y de color nacar. Creo que hasta el muslo serán más cómodas, además me he comprado el corsé a juego de la ropa interior que queda muy chulo!! todo de lise charmel, la verdad es que se me ha ido la cabeza con lo que me he gastado pero es todo taaaaaan bonito!!!
Avatar de l’usuari
Karola
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: V30 » dg. jul. 18, 2010 10:05 am

Yo al final medias hasta el muslo. Me dijeron que es aconsejable NO ponerse crema en las piernas pq la silicona resvalaria y se bajarian las medias.
V30
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Ilu » dl. jul. 19, 2010 1:07 pm

HOla!

Encara no tinc les mitges. Tinc un dubte: si me les poso de les que arriben a mitja cuixa cal portar lligacama o s'aguanten soles?
Tinc clar que senceres no les vull.

Merci!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ilu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

Re: MEDIAS

EntradaAutor: cucurutxo » dl. jul. 19, 2010 1:11 pm

S'aguanten soles perque porten una especie de silicona que fa que s'enganxi a la cama...sobretot no posar-se crema hidratant...sinó costarà mes que s'aguantin...
Avatar de l’usuari
cucurutxo
 
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:54 am

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 1:24 pm

jo crec que queden millor mitjes de color carn natural, que es un color molt aconseguit. Les blanques a mi particularment no magraden. En relació a les de mitja cama...no se si son gaire comodes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: MEDIAS

EntradaAutor: buniketa » dl. jul. 19, 2010 3:33 pm

Sita_yo ha escrit:jo crec que queden millor mitjes de color carn natural, que es un color molt aconseguit. Les blanques a mi particularment no magraden. En relació a les de mitja cama...no se si son gaire comodes!


Pel que fa al color... totalment d'acord.

Quant a la comoditat de les mitges fins a mitja cuixa... personalment les recomano al 100%! Al principi també pensava el mateix i ara només en faig servir d'aquestes. És un luxe poder anar al lavabo sense haver de pensar en baixar i pujar les mitges i mirar que no se't trenquin mentrestant. A més pots jugar molt més amb la talla, ja que et queden subjectes més amunt o més avall segons a tu et convingui o et resulti més còmode. Se subjecten perfectament amb la o les bandes de silicona que porten, sempre que te les posis ben llises i sense haver-te aplicat cap tipus de crema abans, és clar... De totes maneres, també hi pots posar el lliga-cama si no te'n refies o et fa més gràcia. A més, també n'hi ha de les de tota la vida, de les que no porten silicona... però en aquest cas necessites sí o sí el lliga-cama.

Amb tot, jo et recomano que les provis... és la millor manera de saber si et convenen o no... hi ha gent que al principi els costa una mica, ja que no hi estan acostumades, que els pica per l'efecte de la suor... no sé, a mi em passa en alguna ocasió, però sol ser perquè he anat amb presses i no estan ben col·locades... em penso que tot és provar-ho...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants