invitados

bodes 10!

Re: invitados

EntradaAutor: buniketa » dt. juny 29, 2010 11:03 pm

leire2000 ha escrit:Hola chicas!
Necesito ayuda pq tengo un gran marrón.....me caso en unos meses, y la lista de invitados aún está por perfilar, pero tengo un grave problema. Resulta que hace al prinicipio de decidir que nos casábamos me encontré a una antigua amiga del cole, y con la euforia del momento, le dije que me casaba...¿y que pasó? pues que se dió por invitada y no me quedó más remedio que decirle que le mandaria la invitación. La cuestión es que ahora que estamos terminando las invitaciones he pensado en ella, más que nada pq no la he vuelto a ver desde entonces, y lo cierto es que no me apetece que esté en un día tan especial, ¿pero como le digo que no venga? Aisss que marrón!!!
Alguna sugerencia?

Gracias!!

Júlia.


Pues yo no la invitaría... le diría que por cuestiones de último momento, tenéis que recortar la lista de invitados y que al final no puede ser, que te sabe muy mal, pero que prefieres decírselo tú que no hacer como "si te he visto no me acuerdo". Y después le das un detallito, uno de los recordatorios y ya está. Si hace tanto que no os véis pues no puede enfadarse tanto... casi te diría que igual incluso le haces un favor al no invitarla... jejjejejejeje ¡suerte!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: invitados

EntradaAutor: tara25 » dc. juny 30, 2010 6:17 pm

Leire, al final ho has pogut solventar??
Imatge
Avatar de l’usuari
tara25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

Re: invitados

EntradaAutor: kris28 » dc. juny 30, 2010 7:15 pm

leire2000 ha escrit:Hola chicas!
Necesito ayuda pq tengo un gran marrón.....me caso en unos meses, y la lista de invitados aún está por perfilar, pero tengo un grave problema. Resulta que hace al prinicipio de decidir que nos casábamos me encontré a una antigua amiga del cole, y con la euforia del momento, le dije que me casaba...¿y que pasó? pues que se dió por invitada y no me quedó más remedio que decirle que le mandaria la invitación. La cuestión es que ahora que estamos terminando las invitaciones he pensado en ella, más que nada pq no la he vuelto a ver desde entonces, y lo cierto es que no me apetece que esté en un día tan especial, ¿pero como le digo que no venga? Aisss que marrón!!!
Alguna sugerencia?

Gracias!!

Júlia.



Pues sino la has vuelto ver... No le envies invitación, no??? No creo que tenga el suficiente morro como para llamarte y preguntarte por la invitación.
Y si te llama, pues le dices que con el tema crisis has tenido que recortar invitados!!

Saludos
Imatge
Avatar de l’usuari
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

Re: invitados

EntradaAutor: leire2000 » dc. juny 30, 2010 7:54 pm

Hola noies, primer de tot moltes gràcies per les respostes!!!!

De moment encara està tot igual, però encara tinc dies per pensar-hi tot i que crec que al final si que vindrà, perquè tenim una amiga en comú que em fa veritable il·lusió que vingui (al cole erem la colla nosaltres 3 i 2 noies més que han desaparegut del mapa) i si per tal que aquesta amiga vingui suposa que vingui l'altra doncs no passa res, suposo que ahir ho veia tot molt negre i no sabia com sortir-ne, avui ho veig tot una mica més clar, i com diuen...cuantos más seamos más reiremos, no? A més, tinc l'afegit (que ahir se'm va passar comentar-vos) que ella em va convidar al seu casament ara fa uns anys i hi vam anar totes la de la colla (tot i no tenir contacte era com el "Reencuentro") i suposo que per això va donar per fet que venia. Així que 2 més!
jajajaja

Moltes gràcies de veritat, sou uns soletes!!

Júlia
leire2000
 
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 15, 2010 1:18 pm

Re: invitados

EntradaAutor: eiva » dj. jul. 01, 2010 11:58 am

Em sembla genial aquest apartat.
Quant tingui dos min us explico.
Flipareu molt nenes....
eiva
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 8:33 pm

Re: invitados

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 01, 2010 12:27 pm

leire2000 ha escrit:Hola noies, primer de tot moltes gràcies per les respostes!!!!

De moment encara està tot igual, però encara tinc dies per pensar-hi tot i que crec que al final si que vindrà, perquè tenim una amiga en comú que em fa veritable il·lusió que vingui (al cole erem la colla nosaltres 3 i 2 noies més que han desaparegut del mapa) i si per tal que aquesta amiga vingui suposa que vingui l'altra doncs no passa res, suposo que ahir ho veia tot molt negre i no sabia com sortir-ne, avui ho veig tot una mica més clar, i com diuen...cuantos más seamos más reiremos, no? A més, tinc l'afegit (que ahir se'm va passar comentar-vos) que ella em va convidar al seu casament ara fa uns anys i hi vam anar totes la de la colla (tot i no tenir contacte era com el "Reencuentro") i suposo que per això va donar per fet que venia. Així que 2 més!
jajajaja

Moltes gràcies de veritat, sou uns soletes!!

Júlia


Home, coneixent els antecedents... què vols que et digui, és la teva decisió, però ella va fer l'esforç com de dir, malgrat el temps, encara sou aquí. Jo la convidaria igual. I pel que fa a que s'hagi autoconvidat, suposo que respon a aquest fet. De totes maneres, si no la vols convidar... em remeto a l'altre comentari que t'he fet. Penso que és prou diplomàtic; de totes maneres, penso que jo la convidaria.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Re: invitados

EntradaAutor: tara25 » dj. jul. 01, 2010 7:46 pm

Ens alegrem molt Leire que al final ho hagis pogut arreglar. La veritat es que es passa malament perque de vegades et veu en uns compromisos.....

Ara a continuar disfrutant dels preparatius !!!

petons
Imatge
Avatar de l’usuari
tara25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 111
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:34 pm

Re: invitados

EntradaAutor: leire2000 » dj. jul. 01, 2010 9:28 pm

Moltes gràcies per tot noies!!!!
leire2000
 
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 15, 2010 1:18 pm

Re: invitados

EntradaAutor: naia11 » dj. jul. 01, 2010 10:16 pm

Me alegro de que lo hayas arreglado leire.
tatania lo de tus invitados con el facebook me parece MUY FUERTE. Yo haría como te han dicho las chicas, le felicitaría por la graducaión en su muro: "enhorbuena por tu graciación, creia que era en julio!!. saludos a la familia" y que te digan algo!!! : sgra :
Avatar de l’usuari
naia11
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dj. abr. 22, 2010 11:06 pm

Re: invitados

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. jul. 08, 2010 11:47 am

http://fiestas.practicopedia.com/que-ex ... -boda-2491


Es buenisimo este video, queda la excusa por ejemplo de mi prima que no viene porque tiene un cumpleaños jaajajjajajajajajaja antepone la boda al cumpleaños m rio x no llorar..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ariadniita27
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

Re: invitados

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 4:17 pm

ei el d'aquest video és cert, a mi una amiga que ja no és amiga hem va donar l'excusa que estaba malalta i la mala p...a hem va trucar el dia abans del casament a les 21h de la nit i ja no vaig poder anul·lar el seu plat, ens va fer una ràbia pq no vam poder utilitzar els 300€ que ens va donar pel viatge.doncs hem diu que té descomposició i ha anat a urgències i l'endemà apareix la seva mare per veurem sortir de casa i hem diu que ara han anat a urgències i quan li vam anar a portar els detallets a casa seva hem diu que no tenia descomposició que només vomitava, les coses no lligaven així que la vaig pillar però vaig fer com sinó l'hagués pillat, li he ensenyat l'àlbum i el video per quedar bé i desde llavors que ja no vull saber rés més d'aquesta persona, he fet creu i ratlla.ja ho vaig explicar en un post del 2009 tot el que hem va fer aquesta noia, pq deu ni do el munt de coses que hem va fer, no recordo quin post era.
I jo quant hem va convidar al seu casament també li vaig ficar una excusa que surt al video que tenia un casament a Tarragona el mateix dia a la mateixa hora.aixi que m'he estalviat donar 300€, li vaig regalar una planta amb 60€ amb bitllets,que es foti, no en vull saber rés d'ella!Ara que hauria estat bé fer-li el mateix que ella hem va fer a mi, però jo no sóc dolenta com ella.jo he quedat com una senyora i ella com una marrana.a10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: invitados

EntradaAutor: aairinn » dj. jul. 08, 2010 5:41 pm

Deunidoret això de les excuses. Ja entenc que hi ha d'haver excuses per tot, però al menys que siguin un amica creibles i amb una bona coartada, que s'agafa abans un mentider que un coix!! La gent sembla que no ho sàpiga que tot s'acaba sabent, siguis d'on siguis i visquis on visquis, el món és un mocador.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: invitados

EntradaAutor: carlina » dj. jul. 08, 2010 11:45 pm

Si tens raó aairinn hagués preferit que m'hagués dit directament no vull venir a que m'hagi enganyat d'aquesta manera.Les meves cunyades hem deïen que li digués clarament que no volia anar al seu casament, m'hauria agradat fer-ho i dir-li que totes les coses que m'ha fet no tenen nom però jo no sóc així, jo volia quedar com una senyora i així va ser.ella s'ho perd!Però sobretot noies us vull dir que aquestes coses us fan donar compte de qui t'estima realment.

Bona nit!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: invitados

EntradaAutor: aairinn » dv. jul. 09, 2010 7:34 am

Sí, Carlina. De gent poc desitjable n'hi ha bastanta i per desgràcia sempre n'hi ha algun al nostre voltant. La sort és que, tard o d'hora, s'acaben delatant i ens en acabem donant compte que no valen la pena.

En el teu cas, tu has quedat bé i és ella qui no s'ha de sentor orgullosa per la seva actiutud. Tu, la consciència ben tranquila!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: invitados

EntradaAutor: carlina » dv. jul. 09, 2010 9:30 am

Doncs si, la tinc ben tranquil·la pq sé que he fet el correcte.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: invitados

EntradaAutor: eba » dl. ago. 16, 2010 11:53 am

Hola Noies,

He vist aquest post i explicaré el meu cas.

Quan vam decidir casar-nos vam estar mirant qui volíem que vingues i qui no. es clar, hi ha familiars que ens duem bé. I altres que no. Però, clar,

si convidaven a un tiet a l'altre también el teníem que convidar....el mateix amb el cosins.

Així doncs, que vam fer neteja. Només 18 convidats: Família més propera: mare, pare, germans.. i els nostres millors amics.

Un cosí meu es va molestar... però... com li vaig dir: la vida es muy dura!!! jejeje
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

Re: invitados

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 16, 2010 12:36 pm

Hola eba, heu fet igual que nosaltres.

En total segur que tenim uns 20 i la majoria amics més la família mes propera (mares, germana + parella i el fillol), jo també tinc una cosina i sa mare que s'han enfadat moolt a mi fins i tot ja se m'han tret les ganes de veurelas de per vida, hem van dir que estaven molt decebudes que la família va primer que els amics i que si jo podia dormir per les nits :--( :--(
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Re: invitados

EntradaAutor: eba » dt. ago. 17, 2010 5:46 am

Hola Crisyx,

Tu tranquil·la.... això passa a les millors famílies. Cadascú ha de seguir el seu camí...

En el teu post de lo que Internet ..... explicaves el tema amigues. Doncs jo vaig tenir sort que la decepció d'unes quantes va ser fa dos anys.

Em van fer una cosa que no em va agradar i mai mes les he tornat a parlar.... Em vaig adonar que avegades tu tractes a segons quines persones
de manera molt especial, les tens com un mes de la família...però elles no et veuen igual a tu...i aquí el problema. Vaig estar malament uns mesets
pq no m'ho podia creure.... però ara estic super contenta d' haver-me adonat de quina mena de persones eren i això es una gran sort.

Carai...quin rotllo he explicat...però es així.

Bueno, ja ens falta molt poc.....que tal els nervis....jejeje. Jo de moment no en tinc ( ja es Estrany en mi....) però bueno. Encara no tinc el vestit, només em va ensenyar un esboc...em falten les figuretes dels nuvis, triar la musica...

I estic contenta pq per fi he acabat l'escrit que li llegiré al meu xicot el dia de la boda.....

Un petó a totessssss
:-)ok:
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

Re: invitados

EntradaAutor: Crisxyz » dt. ago. 17, 2010 8:27 am

eba ha escrit:Hola Crisyx,

Tu tranquil·la.... això passa a les millors famílies. Cadascú ha de seguir el seu camí...

En el teu post de lo que Internet ..... explicaves el tema amigues. Doncs jo vaig tenir sort que la decepció d'unes quantes va ser fa dos anys.

Em van fer una cosa que no em va agradar i mai mes les he tornat a parlar.... Em vaig adonar que avegades tu tractes a segons quines persones
de manera molt especial, les tens com un mes de la família...però elles no et veuen igual a tu...i aquí el problema. Vaig estar malament uns mesets
pq no m'ho podia creure.... però ara estic super contenta d' haver-me adonat de quina mena de persones eren i això es una gran sort.

Carai...quin rotllo he explicat...però es així.

Bueno, ja ens falta molt poc.....que tal els nervis....jejeje. Jo de moment no en tinc ( ja es Estrany en mi....) però bueno. Encara no tinc el vestit, només em va ensenyar un esboc...em falten les figuretes dels nuvis, triar la musica...

I estic contenta pq per fi he acabat l'escrit que li llegiré al meu xicot el dia de la boda.....

Un petó a totessssss
:-)ok:


Hola guapa!

Pues si a vegades nosaltres donem més del que rebem però jo soc així ho dono tot sense esperar res a canvi, només respecte.

Els nervis van a dies, jeje.

Ja ens explicaràs novetats del tema vestit >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

Re: invitados

EntradaAutor: eba » dt. ago. 17, 2010 10:24 am

Hola crisyx,

A veure... pq fins el 24 d'agost no em prenen bé les mides....així per veure el vestit...quasi el dia de la boda... La noia que m'ho fa, es una patronista que havia treballat amb la rosa clarà. Ho fa molt bé. Jo he triat els teixits,.... i com ho vui. Es un paraula d'honor, on el cos es de fulles blanques, així
en l'escot es veuran les puntes de les fulles. La part de baix de ras. Un cinturó de gasa negre ( es el meu color favorit). Em farà una xaqueta igual que la part de dalt del cos.....tinc unes ganes de veure com em queda.....

Per cert, el teu vestit em va agradar, et quedava molt bé.

per cert, tu ja tens la musica????

ja m'explicaràs
Avatar de l’usuari
eba
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants