Serrat Ametlla 2010

bodes 10!

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » ds. nov. 27, 2010 11:20 am

glamour ha escrit:
marsai ha escrit:
glamour ha escrit:Hola Susana!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també tinc ganes de fer el tast!!! Suposo que ens cridaran pel desembre o gener. A mi l'aperitiu tot i ser super complet hi afegirem un parell de buffets. Referent als plats que entren potser canviarem algún primer plat que no ens fa gràcia per un del llistat. El postre també em fa gràcia posar-lo i amb els licors estem dubtant si afegir-los o no ja que seguidament es fa el ball amb la barra lliure allí mateix... Ho hem d'acabar de decidir.

Marsai porfi, a mi també m'agradaria que em féssis arribar el llistat dels vins ja que nosaltres no el tenim. Gràcies guapa!!! : besito : : besito : : besito : : besito :


Glamour!
El llistat q jo tinc es en referéncia al menu 1 que es el nostre. De la resta no ho tinc.. i crec que la teva composició de menús es diferent a la nostra pq es anterior oi???


Cap problema guapa. Els menús que tinc jo me'ls van enviar al juliol-agost. De totes maneres quan vagi a fer el tast ja ho preguntaré.
Merci!! :-)



Hola Glamour, quin menú has agafat?? Perque a mi m'els van donar a principis de setembre i suposo que serán el mateixos, Un Petó!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » ds. nov. 27, 2010 2:21 pm

marsai ha escrit:Susana, jo vaig demanar el llistat de preus de vins i caves per si voliem canviar per un similar o pagar més per un altre.
Si ho vols digam'ho!!
Suposo que pots intentar negociar.. peró amb el menú del migdia que és més económic, que et regalen el fotograf i et mantenen preus no se jo s'estiraràn una mica més.. jeje
Amb nosaltres no pq al juliol i dissabte nit ufff és impossible!!
Aquest dissabte torno ja a signar i concretar ultims dubtes..!! i després en busca de l'esglesia!!!
petons



Negociant, negociant he aconseguit que ens regalin els licors de després del café, que en el menú del serrat del migdia no entraven, 3 eurets menys, vulguis que no... "algo es algo", no??? Ya hem fet l'ingrés i signarem per Nadal...Quines ganes!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » ds. nov. 27, 2010 11:23 pm

Hola Susana!

M'alegro que et sortís bé la negociació, je,e!!. Jo tinc el menú de preu únic per casaments de migdia fins març 2011. Deu ser el mateix que el teu oi?
Ara ja ets en tota regla una núvia del Serrat eh? :-///: :-///: :-///: :-///:

Bon finde guapa!!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dg. nov. 28, 2010 1:32 am

Guapis!!
Ja hem signat contracte amb el Jordi!!!!! mare mevaaaa si semblava que estàvem al notari!! quina por!! jejeje
Petons!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dg. nov. 28, 2010 11:10 am

marsai ha escrit:Guapis!!
Ja hem signat contracte amb el Jordi!!!!! mare mevaaaa si semblava que estàvem al notari!! quina por!! jejeje
Petons!!



No ens espantis, marsai, jjejjjejejeje... Tan seriosos es posen o es que necesiten moltes frmes??? Estava tot en ordre??? Petons!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 29, 2010 5:20 pm

marsai ha escrit:Guapis!!
Ja hem signat contracte amb el Jordi!!!!! mare mevaaaa si semblava que estàvem al notari!! quina por!! jejeje
Petons!!


Felicitats!! Suposo que tot va sortir bé oi?. En Jordi es veu molt maco i t'ho explica tot detalladament.

Enhorabona altra cop!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dl. nov. 29, 2010 6:10 pm

glamour ha escrit:
marsai ha escrit:Guapis!!
Ja hem signat contracte amb el Jordi!!!!! mare mevaaaa si semblava que estàvem al notari!! quina por!! jejeje
Petons!!


Felicitats!! Suposo que tot va sortir bé oi?. En Jordi es veu molt maco i t'ho explica tot detalladament.

Enhorabona altra cop!! ::love:: ::love:: ::love::


Si! son tots molt macos!!
L'unica cosa que em va deixar més paradeta.. és que lo de l'hora d'acabar és fins les 3 de la matinada.. en punt si o si.. no s'enrrollen ampliant una mica.. i si vols mitja horeta més has de pagar a part de la barra lliure que ho trobo normal también lloguer de finca que son 200 i pico euros.
Entenc q és el seu negoci i la pela es la pela..!! peró alguna coseta extra o sorpresa no estaria malament!! jeje

Gràcies per tot noies!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dj. des. 09, 2010 9:07 pm

Eiiiiiiiiiiiii, que tenim aixó abandonat... Com totes ja el tenim reservat, jejjejejejjee...
Cap novetat????
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dg. des. 12, 2010 9:10 pm

glamour ha escrit:
marsai ha escrit:Guapis!!
Ja hem signat contracte amb el Jordi!!!!! mare mevaaaa si semblava que estàvem al notari!! quina por!! jejeje
Petons!!


Felicitats!! Suposo que tot va sortir bé oi?. En Jordi es veu molt maco i t'ho explica tot detalladament.

Enhorabona altra cop!! ::love:: ::love:: ::love::




Eiii Glamour!! Ja saps alguna cosa de les dates de la degustació????
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dt. des. 14, 2010 3:19 pm

Hola guapes!!

Encara no m'han trucat per dir-me quan farem el tast. I mira que tinc unes ganes...!! Suposo que serà passat festes perquè amb les dates que estem... A veure si coincideixo amb alguna de vosaltres el dia de la prova de menús i així ens coneixem no?

Petonets!! : besito : : besito : : besito : : besito :
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dt. des. 14, 2010 4:49 pm

glamour ha escrit:Hola guapes!!

Encara no m'han trucat per dir-me quan farem el tast. I mira que tinc unes ganes...!! Suposo que serà passat festes perquè amb les dates que estem... A veure si coincideixo amb alguna de vosaltres el dia de la prova de menús i així ens coneixem no?

Petonets!! : besito : : besito : : besito : : besito :



Jo soc de 2012 aixi que no crec que fem la prova ara, ejjejejjjee, Encara ens queda un anyet, per aixó tenim tantes ganes que facis la prova, a veure que ens expliques!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: seki » dc. des. 15, 2010 12:34 am

hola, sino me equivoco, nos dijeron la ultima vez que fuimos a ver como montaban el restaurante, que antes de marzo hariamos la degustación, supongo que sera entre mediados de enero y febrero, luego en marzo ya hay bodas e iran de boli.

Saludos!
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
Avatar de l’usuari
seki
:: nuvi Expert
:: nuvi Expert
 
Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dc. des. 15, 2010 12:25 pm

Espero que sigui pel gener i quant abans millor perquè ja tinc mooooltes ganes de fer la prova. És que si triguen molt més ja se'ns ajunta amb el dia del casament!! xx;-.) xx;-.)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: seki » dc. des. 15, 2010 12:41 pm

espero que sea no sea asi, sino tendremos que cambiar las fechas de las invitaciones. xx:-DD
El Serrat de l'Ametlla
01 - Octubre - 2011
Avatar de l’usuari
seki
:: nuvi Expert
:: nuvi Expert
 
Entrades: 251
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 10:34 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dt. des. 28, 2010 5:04 pm

Que envidia Nuna!! jeje
Cuándo te casas??? yo soy del 2012 pero por favor cuentanos detallitos y platos recomendados en cuanto vayas!!! Creo que hemos acertado con el restaurante pq es preciosoooooo!!!
Un saludo!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: glamour » dv. des. 31, 2010 11:22 am

nuna84 ha escrit:Chicas!
Ya nos han llamado! tenemos la prueba de menú en enero en el Serrat de l'Ametlla, qué nervios! y nos han informado que la empresa esa que veo que hay por los foros...Emozziona Events expondrá una Dolce Bar durante el periodo de pruebas de menú para que los novios que se casen allí puedan ver un ejemplo! que guay, porque nosostros queremos poner algo original en el resopón y tengo ganas de ver que es!?
Alguien tienen referencias de esta empresa?


Hola nunna84!

Pues nos veremos en la prueba porque a mi también me han llamado. Ya tengo unas ganas....

FELIÇ ANY NOU 2011 a totes les que es casin al Serrat!! :: 2011 ::
Imatge
12 de Març del 2011!!!
Avatar de l’usuari
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: lisbet » ds. gen. 08, 2011 10:19 pm

hola chicas!!

Me uno al club, tambien me caso en el Serrat de l'Ametlla este año, me hace ilusion ver gente que se casa en el mismo sitio y compartir experiencias, tambien hemos cogido el fotografo toni angel que nos gustó bastante despues de ver varios. Veo que este mes hay 2 que tienen la prueba de menu espero que expliqueis paso a paso ese dia, que las demás cogeremos apuntes jeje
Salu2
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: susanaixavi » dg. gen. 09, 2011 8:45 pm

Glamour!!! Si no me equivoco hoy teniais la prueba de menu!!! Que tal ha ido, sabemos que estaras muy liada, tienes todo a la vuelta de la esquina, pero cuenta, porfa, cuenta!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: marsai » dt. gen. 11, 2011 7:44 pm

Glamour, qué tal fue la prueba?? explicanos que estamos deseando saber!! jeje
Que poquito te queda ya! cómo van los nervios?? y el vestido qué tal?
Hay alguien que se case en el Serrat pero de tarde-noche??? me tiene un poco preocupada el momento "baile" que al ser en la discoteca, el baile de los novios se debe abrir abajo y parece como muy premeditado.. que verguenza!! :)
Alguien ha pensado, en el baile de novios en la sala y luego trasladarse para que empiece la marcha?? no se si sería posible por la normativa!!

Saludos Serratinas!!!!!!!!!!! :)
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
Avatar de l’usuari
marsai
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

Re: Serrat Ametlla 2010

EntradaAutor: losrossi » dc. gen. 12, 2011 9:44 pm

Hola xicas!!!!
Por fin he conseguido registrarme, llevaba tiempo leyendo vuestros comentarios, para poder saber algo del restaurante.
Nosotros nos casamos el 17/09/11 a la 13:30 civil y somos aproximadamente unas 50 personas, o sea que el baile en el mismo salon, que es el que da justo a la fuente.
Deciros que este sabado 15/01/11 a las 2030h tenemos prueba menú y ya nos han enviado un listado de tartas para probar.
Nosotros ya hemos entregado algunas de las invitaciones y tenemos duda si coger video o no, alguna sabe el precio?
Glamur tu eres la primera que te casaras??? lo del child out lo pagas a parte?
Poco más tengo que contaros, que tengo el vestido...precioso pero no de novia novia, pues me caso por segunda vez, y por eso es una ceremonia intima con mas amigos que familia jaja.
Os cuento el domingo o lunes. Saludos wapas y animooooooo que ya está aqui nuestro día.
Ah!! todavia no tengo detalles, no se si dar por pareja o por persona y que dar, admito propuestas.
Ciao hasta pronto
Avatar de l’usuari
losrossi
 
Entrades: 5
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 9:19 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
cron